Ik zou niet weten waar ik een koebel kan vinden.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, probeer het nou eens.
Azijnpissertje.
Ik ben daar eens geweest.quote:
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik een koebel kan vinden.
Jij bent een Belg toch?quote:
Nice, ook nog hoge gewichtsklasse?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
vriend van me is NK power lifting geweest
lol, ik dacht heel de tijd dat je gewoon 1 bel van 20 kilo ofzo gebruikte.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Maar je volgt weer Nederlands voetbal?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ja , maar heb een deel van mijn jeugd (1 jaar tot 11) in het buitenland doorgebracht
Is het een leuke baan om een Nederlands Kampioenschap te zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
vriend van me is NK power lifting geweest
Heb je wat aan dat soort armen in een gevecht?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
gingen mensen ruzie met hem zoeken tijdens het uitgaan
Power lifters zijn geen body builders heh.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je wat aan dat soort armen in een gevecht?
ik ken die klasses niet, maar ik zou zeggen van wel. was wel jeugd, hij was toen 18 jaar denk ikquote:
Nee, ik heb speciale whey waar je dat niet krijgt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Smoof, heb jij ook van die vieze eiwit scheetjes waar je zelf gewoon naar van wordt?
een slag komt denk ik wel hard aan, maar hij is zelf totaal niet agressief. Alsnog weinig gebeurd eigenlijk, wat een kutverhaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je wat aan dat soort armen in een gevecht?
Als je vroeger beetje ecto was en nu breed, heb je vaak alsnog een zwakke chinquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
een slag komt denk ik wel hard aan, maar hij is zelf totaal niet agressief. Alsnog weinig gebeurd eigenlijk, wat een kutverhaal.
Die ISO shit? Ik vreet tot ik die pot heb enorm veel kwark en kalkoen, maar ik word niet zo vrolijk van de geurtjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik heb speciale whey waar je dat niet krijgt.
Onze straatvechter Rens zit nu wel met een laf stijfje mee te lezen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
een slag komt denk ik wel hard aan, maar hij is zelf totaal niet agressief. Alsnog weinig gebeurd eigenlijk, wat een kutverhaal.
Ja, gewoon whey hydroisolaat. Is als "voorverteerd". Dus neem je super snel op en je krijgt geen last van maag enz.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ISO shit? Ik vreet tot ik die pot heb enorm veel kwark en kalkoen, maar ik word niet zo vrolijk van de geurtjes.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze straatvechter Rens zit nu wel met een laf stijfje mee te lezen hoor.
Ok, en die van mij dan? Is een mengvorm toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, gewoon whey hydroisolaat. Is als "voorverteerd". Dus neem je super snel op en je krijgt geen last van maag enz.
Is isolaat en casseine. Geen hydro dacht ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, en die van mij dan? Is een mengvorm toch?
Ik vind z'n buik wel echt indrukwekkend man.quote:
Maar goed genoeg om mee te beginnen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is isolaat en casseine. Geen hydro dacht ik.
Zijn rug ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind z'n buik wel echt indrukwekkend man.
Ik vind zo'n platte gespierde buik echt geweldig cool eruitzien. Beter dan die gay-ass drooggetrainde sixpackjes.quote:
Jawel, Hydro is wel het beste, maar ook het duurste. Voor 29.90 is het prima wat je hebt. Weet niet hoelang die aanbieding is, maar als je het lekker vindt zou ik een pot erbij nemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar goed genoeg om mee te beginnen?
Ik doe gewoon in een sok.quote:
Trusten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val meer op zijn persoonlijkheid.
Fuck jullieen kusjes.
Ik vind een sixpack ook wel mooi eigenlijk. Maar niet dat overdreven gedoe.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind zo'n platte gespierde buik echt geweldig cool eruitzien. Beter dan die gay-ass drooggetrainde sixpackjes.
Gewoon aan de gordijnenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon in een sok.
[..]
Trusten.
Kan je weer op je eigen naam zoeken en discussies van week geleden herstarten?quote:
Dit, die hebben beter publiek dan die lamme titjes in Nijmegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
De Graafschap heeft een periode gepakt, beter komen die weer terug in de Eredivisie.
eerst MVV nogquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
De Graafschap heeft een periode gepakt, beter komen die weer terug in de Eredivisie.
Ja, ga ff kijken. Vind 30 euro ook niet enorm veel geld. Je moet toch aan je eiwitten komen en ik krijg 't niet meer bijgegeten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, Hydro is wel het beste, maar ook het duurste. Voor 29.90 is het prima wat je hebt. Weet niet hoelang die aanbieding is, maar als je het lekker vindt zou ik een pot erbij nemen.
wie boeit dat watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat het zo slecht met Aston Villa gaat, kut zooi.
Mooiste uitwedstrijd altijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.quote:
MVV voor Roda. De Graafschap heb ik trouwens nog echt wat aan gevonden eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap er in voor VVV en Willem II
Sparta.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ikbentelaat.jpgquote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Katth het volgende:
Bij De Graafschap zingen ze altijd, zelfs in de Jupiler League.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een leuke club is dat, Volendam heeft ook vaak in de eredivisie gespeeld, toch zie ik die liever niet terug.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Eagles er in zou ook wel leuk zijn trouwens
VVV eruit en Graafschap erin! Leuk man die superboeren!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.
Ook weer bijgelegd geloof ik. Dat bestuur hebben ze eindelijk weggekregen en terecht.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mwoah, ze hebben de laatste tijd flinke ruzie met het bestuur.
Haten op VVV.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VVV eruit en Graafschap erin! Leuk man die superboeren!
En als Cambuur ooit eens promoveert is er weer de Friese derby
Nog gekker: Een andere mattie van mij heeft dus tot 2 jaar geleden geslapen op een matras, waar naar alle waarschijnlijkheid z'n moeder en hijzelf op verwekt zijn. Dat matras is dus van zijn opa en oma én zijn eigen ouders geweest en daarna is hij er zelf ook nog eens doodleuk 10 jaar op gaan slapen.quote:
Dan hadden ze O'Neil maar niet moeten laten vertrekken. Een halfjaar na zijn vertrek waren er ineens wel grote transfers mogelijk. Helaas was toen al het beleid vertrokkenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat het zo slecht met Aston Villa gaat, kut zooi.
Volendam en Excelsior mogen er van mij part altijd uitblijven. Clubs die niets toevoegen qua niveau en sfeerloos zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een leuke club is dat, Volendam heeft ook vaak in de eredivisie gespeeld, toch zie ik die liever niet terug.
Milner, Young en Downing wegdoen was ook vragen om problemen destijds, transferbeleid zuigt echt bij Villa.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze O'Neil maar niet moeten laten vertrekken. Een halfjaar na zijn vertrek waren er ineens wel grote transfers mogelijk. Helaas was toen al het beleid vertrokken
In wat voor familie leeft die arme jongen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog gekker: Een andere mattie van mij heeft dus tot 2 jaar geleden geslapen op een matras, waar naar alle waarschijnlijkheid z'n moeder en hijzelf op verwekt zijn. Dat matras is dus van zijn opa en oma én zijn eigen ouders geweest en daarna is hij er zelf ook nog eens doodleuk 10 jaar op gaan slapen.
Bijbelbelt?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In wat voor familie leeft die arme jongen?
Zeg maar gerust Turken en Marokkanen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Happel het volgende:
Het was weer zover van het weekend. Natuurlijk weer een team met enkele kleurlingen. Of mag ik dat niet zeggen?
[ afbeelding ]
bron
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus man. Die Doublepain of buitendam of DAVY, mrstylo... Die zou je toch graag alle hoeken van de kamer willen laten zien.
Het was verkopen, verkopen en nog eens verkopen. En O'Neil moest er maar genoegen mee nemen en bleef ondanks dat goede prestaties leveren. Tot hij op een dag besloot dat hij er genoeg van had.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Milner, Young en Downing wegdoen was ook vragen om problemen destijds, transferbeleid zuigt echt bij Villa.
En weer een team met blankequote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Happel het volgende:
Het was weer zover van het weekend. Natuurlijk weer een team met enkele kleurlingen. Of mag ik dat niet zeggen?
[ afbeelding ]
bron
Ik snap nooit, wat ik verkeerd gedaan heb.quote:
Mooie club kapot gemaakt, niemand die er helaas om geeft. Je hoort nauwelijks wat in het nieuws over Villa, nu wel aangezien die dikke en die Turk daar speelt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was verkopen, verkopen en nog eens verkopen. En O'Neil moest er maar genoegen mee nemen en bleef ondanks dat goede prestaties leveren. Tot hij op een dag besloot dat hij er genoeg van had.
Het blijft zonde.
Bedankt man, vooral de zin over de Onepiece joggingpakken zet je toch wel even aan het denken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze O'Neil maar niet moeten laten vertrekken. Een halfjaar na zijn vertrek waren er ineens wel grote transfers mogelijk. Helaas was toen al het beleid vertrokken\
Roddelnieuws![]()
[ afbeelding ]
Ik was HMF zijn grootste mattie hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap nooit, wat ik verkeerd gedaan heb.
begreep ik ook niet eigenlijk, blijkbaar was zijn haat toch een beetje blindquote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met die PM.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik was HMF zijn grootste mattie hier.
quote:Dit bericht werd verzonden naar Doublepain, Jojoortje en Dekatria.
Je ging tegen hem in?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet beginnen jullie weer over fitness...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers zullen we het over iets fatsoenlijks hebben?
Feyenoord?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
fitnessquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad.
Goed idee Kapi, stel een onderwerp voor.
Ben jij een computerman?quote:
Rot op man.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt hé, ik was destijds ook de enige realistische PSVer
Een goede snack voor 's avonds laat.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad.
Goed idee Kapi, stel een onderwerp voor.
Zijn grootste racisten ter wereld en dat met hun achtergrond...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Happel het volgende:
Je zou denken dat die joden niets moeten hebben van rascisme. Verlaten het stadion, omdat een moslim scoort.
Dat is toch ook in de Arena zo?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Happel het volgende:
Je zou denken dat die joden niets moeten hebben van rascisme. Verlaten het stadion, omdat een moslim scoort.
zwolle, eagles en de graafschap er in? Ik hoef niet te vragen uit welke regio jij komt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Eagles er in zou ook wel leuk zijn trouwens
Daar kan je met mij goed over praten inderdaad!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een goede snack voor 's avonds laat.
Best goor dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Happel het volgende:
Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF zei dat, dus dan is dat ook zo. Leer ermee leven.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch ook in de Arena zo?
Als er een niet jood op het veld staat?
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch ook in de Arena zo?
Als er een niet jood op het veld staat?
Hij is het programmaatje nog aan het perfectioneren denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Yeah right daarom is de smiley nu wel goed.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
Davy IS EEN HOMOFIEL!!!
Daaaaaaavy is een HOMOFIEL
Lekker voor zequote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Wisgerhof blijft dus nog een jaartje bij Twente..
Ze wilden eerst alles er aan doen om hem te verhuren en nu mag hij jaar langer blijven.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Wisgerhof blijft dus nog een jaartje bij Twente..
Zwolle.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
zwolle, eagles en de graafschap er in? Ik hoef niet te vragen uit welke regio jij komt.
Brands beleidquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wilden eerst alles er aan doen om hem te verhuren en nu mag hij jaar langer blijven.
Als het goed is dat dan ook je onderwerpquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Van spanning naar ontspanning (Bij een presentatie)
- 1 punt goed toelichten.
Als dat je onderwerp voor een presentatie is, wat is je onderwerp dan
Het klinkt zo logisch, maar snap er geen reet van. Weer een goed pauper keuzevak gekozenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het goed is dat dan ook je onderwerp
xDquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de beelden van de vergadering?
Het mogen geen krokante kipkluifjes zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar kan je met mij goed over praten inderdaad!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de beelden van de vergadering?
Deze heb jij toch bedacht?quote:
Ja, maar door GGMM gemaakt.quote:
Valt me op als 422 weg is, dan is GGMM ook weg. Andersom ook, maar dat spreekt voor zich.quote:
Ik denk dat mijn reputatie groot genoeg is, dat de copyrights van mij niet meer nodig zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Zet snel Stylo in je gifje voordat het gaat toeslaan.
Samen koffie drinken bij starbucks. GGMM betaald natuurlijk. De viespeuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me op als 422 weg is, dan is GGMM ook weg. Andersom ook, maar dat spreekt voor zich.
Natuurlijk wel Paul, maar wilde laten zien dat ik een macho was.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga pitten, tot over een paar weken vriendenvaarwel
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Ééntje voor mij?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet nu twee nieuwe flessen whisky halen om mijn quotum van 3 flessen in huis te halen
Dag, en succes.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
wadanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie nutteloos zeg. Ik geef mij open en bloot met een brandende vraag en word volledig alleen gelaten
[..]
Dag, en succes.
Sterkte Sjaakquote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie nutteloos zeg. Ik geef mij open en bloot met een brandende vraag en word volledig alleen gelaten
[..]
Heb je geen smarthphone?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laptop moet terug naar Asus![]()
Geen Fok!![]()
Geen Davy![]()
![]()
quote:
quote:
Ik moet voor morgen een presentatie in elkaar gooien voor mijn keuzevakquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Van spanning naar ontspanning (Bij een presentatie)
- 1 punt goed toelichten.
Als dat je onderwerp voor een presentatie is, wat is je onderwerp dan
Welk vak?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet voor morgen een presentatie in elkaar gooien voor mijn keuzevak
Ah man dat is balenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laptop moet terug naar Asus![]()
Geen Fok!![]()
Geen Davy![]()
![]()
Niet dat het ertoe doet, maar heb mij ingeschreven voor 'Excelleren in presenteren' vraag me niet waarom.quote:
Jij hebt ook een iPhone.quote:
De eckte ecktes doen dat uit de losse polsquote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat het ertoe doet, maar heb mij ingeschreven voor 'Excelleren in presenteren' vraag me niet waarom.
Dat was ik ook van plan, maar ik snap mijn onderwerp bij nader inzien maar half.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
De eckte ecktes doen dat uit de losse pols
wadanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, maar ik snap mijn onderwerp bij nader inzien maar half.
Na 3 jaar fok niet weten dat Funyjunk hier niet werkt.quote:
quote:
Die filmpje van Jordan.quote:
Funywie?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 3 jaar fok niet weten dat Funyjunk hier niet werkt.
GTA San Andreasquote:
Je had ook een andere geplaatst, maar ben het weer kwijt. Was tijdens VI he.quote:
Kan me niet herinnerenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had ook een andere geplaatst, maar ben het weer kwijt. Was tijdens VI he.
Geen zin om te zoeken.quote:
Weet niet. Klikte er niet op. Op de thumbnail waren er wel veel foto's.quote:
Ik slaap nooit laat hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken.
Maar jij slaapt altijd laat en bent vroeg wakker. WTF doe je eigenlijk?
hmmm geen idee, ik zoek het wel even opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken.
Maar jij slaapt altijd laat en bent vroeg wakker. WTF doe je eigenlijk?
[..]
Weet niet. Klikte er niet op. Op de thumbnail waren er wel veel foto's.
nee?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Probeer je dat nu serieus te winnen?
Het is maar een spelletje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
In de laatste seconde verloren met zaalvoetbal.![]()
Door dat doelpunt de tegenstander kampioen. Naar joh.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Hoe zal ik je troosten?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Kut film DP.quote:
Heb je dunk van Kobe tegen Hawks gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die debieltjes met hun sieg heil
Maar dankzij jou heb ik dit gevonden
ik ga fappen
Wat agressief zeg.quote:
Gewoon lekkere hitjes jatogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat agressief zeg.Luister anders gewoon naar normale popmuziek.
Goed dat je het zegt, even een aanpassing gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk roept een mod laatste waarschuwing. Dan kunnen we lachen.
xdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even een aanpassing gemaakt.
Jij hebt verstand van computers denk ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even een aanpassing gemaakt.
Hij maakt grapjes. TwenteFC is even niet aanspreekbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van computers denk ik?
Joa beetjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van computers denk ik?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes. TwenteFC is even niet aanspreekbaar.
Weet je hoe/waar je gratis tomtom kaarten kunt downloaden, pm is okquote:
Hoezo zou ik dat moeten wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je hoe/waar je gratis tomtom kaarten kunt downloaden, pm is ok
Wat een geil film. Gelijk naar favorieten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die debieltjes met hun sieg heil
Maar dankzij jou heb ik dit gevonden
ik ga fappen
Computermannetjes weten dat soort dingen vaak.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat moeten wetenIk doe altijd gewoon via mijn mobiel.
Oh, dan ben ik geen computermannetjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Computermannetjes weten dat soort dingen vaak.
Weet je wat torrents zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen computermannetje
tuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je wat torrents zijn?
Als je het weet, dan heb ik een link.
Laat het even bezinken. We praten hier wel over Stylo he, de user welke dacht dat zijn grafischekaart in zijn monitor geplaatst moest worden.quote:
Kat.phquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet waar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat het even bezinken. We praten hier wel over Stylo he, de user welke dacht dat zijn grafischekaart in zijn monitor geplaatst moest worden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat het even bezinken. We praten hier wel over Stylo he, de user welke dacht dat zijn grafischekaart in zijn monitor geplaatst moest worden.
U srs?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaDat overtreft Tjacka zijn vodka in zijn PS3 wel eigenlijk.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
HIj heeft mij in ieder geval prima geholpen
Waarmee had je hulp nodig?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je mij maar moeten helpen.Nu is het letterlijk en figuurlijk te laat.
Ik snapte er niets van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je mij maar moeten helpen.Nu is het letterlijk en figuurlijk te laat.
Ik stelde gewoon een vraagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet meer. Saind deed zo gemeen.
Tijd om een broodje af te bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |