Kan je weer op je eigen naam zoeken en discussies van week geleden herstarten?quote:
Dit, die hebben beter publiek dan die lamme titjes in Nijmegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
De Graafschap heeft een periode gepakt, beter komen die weer terug in de Eredivisie.
eerst MVV nogquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
De Graafschap heeft een periode gepakt, beter komen die weer terug in de Eredivisie.
Ja, ga ff kijken. Vind 30 euro ook niet enorm veel geld. Je moet toch aan je eiwitten komen en ik krijg 't niet meer bijgegeten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, Hydro is wel het beste, maar ook het duurste. Voor 29.90 is het prima wat je hebt. Weet niet hoelang die aanbieding is, maar als je het lekker vindt zou ik een pot erbij nemen.
wie boeit dat watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat het zo slecht met Aston Villa gaat, kut zooi.
Mooiste uitwedstrijd altijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.quote:
MVV voor Roda. De Graafschap heb ik trouwens nog echt wat aan gevonden eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap er in voor VVV en Willem II
Sparta.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ikbentelaat.jpgquote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Katth het volgende:
Bij De Graafschap zingen ze altijd, zelfs in de Jupiler League.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een leuke club is dat, Volendam heeft ook vaak in de eredivisie gespeeld, toch zie ik die liever niet terug.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Eagles er in zou ook wel leuk zijn trouwens
VVV eruit en Graafschap erin! Leuk man die superboeren!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.
Ook weer bijgelegd geloof ik. Dat bestuur hebben ze eindelijk weggekregen en terecht.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mwoah, ze hebben de laatste tijd flinke ruzie met het bestuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |