Kan je weer op je eigen naam zoeken en discussies van week geleden herstarten?quote:
Dit, die hebben beter publiek dan die lamme titjes in Nijmegen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
De Graafschap heeft een periode gepakt, beter komen die weer terug in de Eredivisie.
eerst MVV nogquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
De Graafschap heeft een periode gepakt, beter komen die weer terug in de Eredivisie.
Ja, ga ff kijken. Vind 30 euro ook niet enorm veel geld. Je moet toch aan je eiwitten komen en ik krijg 't niet meer bijgegeten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, Hydro is wel het beste, maar ook het duurste. Voor 29.90 is het prima wat je hebt. Weet niet hoelang die aanbieding is, maar als je het lekker vindt zou ik een pot erbij nemen.
wie boeit dat watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat het zo slecht met Aston Villa gaat, kut zooi.
Mooiste uitwedstrijd altijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.quote:
MVV voor Roda. De Graafschap heb ik trouwens nog echt wat aan gevonden eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sparta en De Graafschap er in voor VVV en Willem II
Sparta.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ikbentelaat.jpgquote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.
Weet niet hoe ik daarop moet reageren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mattie van mij pakt na 't neuken met z'n chick serieus een vieze, gedragen sok om de cum die uit z'n vriendin loopt op te vangen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Katth het volgende:
Bij De Graafschap zingen ze altijd, zelfs in de Jupiler League.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een leuke club is dat, Volendam heeft ook vaak in de eredivisie gespeeld, toch zie ik die liever niet terug.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Eagles er in zou ook wel leuk zijn trouwens
VVV eruit en Graafschap erin! Leuk man die superboeren!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Publiek van de Graafschap is wel mooi, maar dat voetbal was echt verschrikkelijk om aan te zien.
Ook weer bijgelegd geloof ik. Dat bestuur hebben ze eindelijk weggekregen en terecht.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mwoah, ze hebben de laatste tijd flinke ruzie met het bestuur.
Haten op VVV.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VVV eruit en Graafschap erin! Leuk man die superboeren!
En als Cambuur ooit eens promoveert is er weer de Friese derby
Nog gekker: Een andere mattie van mij heeft dus tot 2 jaar geleden geslapen op een matras, waar naar alle waarschijnlijkheid z'n moeder en hijzelf op verwekt zijn. Dat matras is dus van zijn opa en oma én zijn eigen ouders geweest en daarna is hij er zelf ook nog eens doodleuk 10 jaar op gaan slapen.quote:
Dan hadden ze O'Neil maar niet moeten laten vertrekken. Een halfjaar na zijn vertrek waren er ineens wel grote transfers mogelijk. Helaas was toen al het beleid vertrokkenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat het zo slecht met Aston Villa gaat, kut zooi.
Volendam en Excelsior mogen er van mij part altijd uitblijven. Clubs die niets toevoegen qua niveau en sfeerloos zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een leuke club is dat, Volendam heeft ook vaak in de eredivisie gespeeld, toch zie ik die liever niet terug.
Milner, Young en Downing wegdoen was ook vragen om problemen destijds, transferbeleid zuigt echt bij Villa.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze O'Neil maar niet moeten laten vertrekken. Een halfjaar na zijn vertrek waren er ineens wel grote transfers mogelijk. Helaas was toen al het beleid vertrokken
In wat voor familie leeft die arme jongen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog gekker: Een andere mattie van mij heeft dus tot 2 jaar geleden geslapen op een matras, waar naar alle waarschijnlijkheid z'n moeder en hijzelf op verwekt zijn. Dat matras is dus van zijn opa en oma én zijn eigen ouders geweest en daarna is hij er zelf ook nog eens doodleuk 10 jaar op gaan slapen.
Bijbelbelt?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In wat voor familie leeft die arme jongen?
Zeg maar gerust Turken en Marokkanen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Happel het volgende:
Het was weer zover van het weekend. Natuurlijk weer een team met enkele kleurlingen. Of mag ik dat niet zeggen?
[ afbeelding ]
bron
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus man. Die Doublepain of buitendam of DAVY, mrstylo... Die zou je toch graag alle hoeken van de kamer willen laten zien.
Het was verkopen, verkopen en nog eens verkopen. En O'Neil moest er maar genoegen mee nemen en bleef ondanks dat goede prestaties leveren. Tot hij op een dag besloot dat hij er genoeg van had.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Milner, Young en Downing wegdoen was ook vragen om problemen destijds, transferbeleid zuigt echt bij Villa.
En weer een team met blankequote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Happel het volgende:
Het was weer zover van het weekend. Natuurlijk weer een team met enkele kleurlingen. Of mag ik dat niet zeggen?
[ afbeelding ]
bron
Ik snap nooit, wat ik verkeerd gedaan heb.quote:
Mooie club kapot gemaakt, niemand die er helaas om geeft. Je hoort nauwelijks wat in het nieuws over Villa, nu wel aangezien die dikke en die Turk daar speelt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was verkopen, verkopen en nog eens verkopen. En O'Neil moest er maar genoegen mee nemen en bleef ondanks dat goede prestaties leveren. Tot hij op een dag besloot dat hij er genoeg van had.
Het blijft zonde.
Bedankt man, vooral de zin over de Onepiece joggingpakken zet je toch wel even aan het denken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hadden ze O'Neil maar niet moeten laten vertrekken. Een halfjaar na zijn vertrek waren er ineens wel grote transfers mogelijk. Helaas was toen al het beleid vertrokken\
Roddelnieuws![]()
[ afbeelding ]
Ik was HMF zijn grootste mattie hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap nooit, wat ik verkeerd gedaan heb.
begreep ik ook niet eigenlijk, blijkbaar was zijn haat toch een beetje blindquote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap nooit, wat ik verkeerd gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |