SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
knap hoorquote:
TS heb cup A en daar is het probleem al helemaal niet te zien.quote:
die willen dan mijn lul zuigenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef Copycat het volgende:
Waar hangen caissières over de toonbank?
Ik herken het fenomeen niet.
Waar? Waar? Waar?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef HotSummerNight het volgende:
Regelmatig hangt er weer zo'n lekkere inkijk boven de kassa
Te kleine ook :$ zie je tepelquote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog nooit gezien? Meiden met een te grote bh is wel een terechte klacht.
Wat is dezequote:Op maandag 4 maart 2013 20:30 schreef Bombvis het volgende:
Je weet toch dat BH's het kwaad zelve zijn hè
die 2dequote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Onterechte klacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je werkt bij de kassa van voyeurweb begrijp ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef Nightwulf het volgende:
Vanmiddag nog, bij de kassa....
[ afbeelding ]
Heel erg eens!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind te kleine BH's verwerpelijker.. Mijn stelling beargumenteerd met deze foto:
[ afbeelding ]
Je bent het er mee eens? Je hebt ook een veel te kleine bh?quote:
Je bent onbekend met de betekenis van verwerpelijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je bent het er mee eens? Je hebt ook een veel te kleine bh?
Wellicht had ik moeten linken naar het 1e topic, maar met alleen het 3e topic kom je ook wel achter de gedachtegang van de oorspronkelijke TS.. Ik zeg alle BH's op de brandstapelquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft cup a en zal dus nooit inkijk hebben.
mijn ogenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind te kleine BH's verwerpelijker.. Mijn stelling beargumenteerd met deze foto:
[ afbeelding ]
Hoezo zie jij dit?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een foto uit het echte leven gegrepen.. Ik snap dat het lastig bevatten is voor je.
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een foto uit het echte leven gegrepen.. Ik snap dat het lastig bevatten is voor je.
Maar waarom dan? Als je het zo erg vindt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie wel eens vrouwen in BH, ja echt waar
Ik snap je vragen niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar waarom dan? Als je het zo erg vindt.
Het double boob-effect van die te kleine bh's is ook met bovenkleding aan zichtbaar.quote:
Helaas welquote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Copycat het volgende:
Het double boob-effect van die te kleine bh's is ook met bovenkleding aan zichtbaar.
Waarom kopen ze dan geen goeie BH?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het double boob-effect van die te kleine bh's is ook met bovenkleding aan zichtbaar.
Waarom nemen ze een vlot kapsel, waarom kopen ze een hyundai, waaaaarom?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dan geen goeie BH?
Ik weet het niet. Uit onderzoeken blijkt dat 70/80% de verkeerde maat draagt, Google ik.quote:
niet zo moeilijk toch, ik wil geen tepels zijn bij de appiequote:
De meerderheid wil dat wel, dus ik pleit voor conformatie.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet zo moeilijk toch, ik wil geen tepels zijn bij de appie
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet zo moeilijk toch, ik wil geen tepels zijn bij de appie
Eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef SchoneZoon het volgende:
Als het om dikke, gerimpelde hangtieten + inkijk gaat: terechte klacht
tjonge jonge, moet dit zo... wat een bullshit... tieten mag!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef LethalNinja het volgende:
Mooi topic en naar mijn mening kunnen de fotos nog nét
FIGHT THE POWER TSquote:Op maandag 4 maart 2013 23:57 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
tjonge jonge, moet dit zo... wat een bullshit... tieten mag!
IRL altijd en overal, op Fok! mogen tepels niet zichtbaar zijn in KLB. In KPD kan je uiteraard helemaal los gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:57 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
tjonge jonge, moet dit zo... wat een bullshit... tieten mag!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef LethalNinja het volgende:
Mooi topic en naar mijn mening kunnen de fotos nog nét
buiten klb wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
IRL altijd en overal, op Fok! mogen tepels niet zichtbaar zijn in KLB. In KPD kan je uiteraard helemaal los gaan.
nee niet de hond, maar de vorm van de tuinslang op de kiezelstenenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
lekkere hont ja, prachtig gevormd lichaam heeft ie
wat denk je zelf?quote:
officieel aangemeten 70Cquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
TS is jaloers omdat ze zo plat als een plank is
Post een foto dan.quote:
Dames met inkijk?? Wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:12 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht dit. Kan mijn dag ook altijd goed verzieken.
Ik vind het altijd wel spannend. Ik ben van geboorte af aan perverseling ik ging ook altijd naar de inkijk van de moeder van mijn vriendjes kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon kleren aanhouden ja. Gore wijven.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel spannend. Ik ben van geboorte af aan perverseling ik ging ook altijd naar de inkijk van de moeder van mijn vriendjes kijken.Waren we zo een boomstam aan het zagen komt die moeder ff helpen met zagen ik zo hoppaaaa koekeloerde zo naar binnen.
Met zulke enorme tieten als jij is het ook lastig iets te groots te vinden.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog nooit gezien? Meiden met een te grote bh is wel een terechte klacht.
bh maten gaan tot iets van K dus niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:43 schreef andre_k het volgende:
[..]
Met zulke enorme tieten als jij is het ook lastig iets te groots te vinden.
Ja, maar dan heb je het over van die oma-dingen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bh maten gaan tot iets van K dus niet echt
Nee hoor genoeg sexy bh's in D+quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:49 schreef andre_k het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het over van die oma-dingen.
Ook in G?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg sexy bh's in D+
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Gezicht het volgende:
Onterechte klacht om overduidelijke redenen.
Post een foto van jouw te grote BH danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ehm die BH's in de OP zijn echt niet te groot dus geen goede voorbeelden dus onterechte klacht
BH's zitten altijd kut.. Dan weet te groot dan weer te kleinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Post een foto van jouw te grote BH dan
heb je er wel eens eentje aan laten meten? en dan bedoel ik niet bij de hunkemoller?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
BH's zitten altijd kut.. Dan weet te groot dan weer te kleinnog nooit een lekkerzittende BH tegengekomen eigenlijk
Kom alleen bij hunkemoller. Maar ik heb sowieso geen speciale dure bh's nodig net als vrouwen met van die dubbelD-cupsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heb je er wel eens eentje aan laten meten? en dan bedoel ik niet bij de hunkemoller?
Je mag ook een foto plaatsen zonder bh hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
BH's zitten altijd kut.. Dan weet te groot dan weer te kleinnog nooit een lekkerzittende BH tegengekomen eigenlijk
Ja, maar het wordt wel steeds lastiger om leuke bh's te vinden hoe groter de maat is. Dus boven DD.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vast wel zolang je niet naar de hunkemoller/h&m of iets dergelijks gaat.
Maatkleding hoeft toch niet alleen als je een hele grote maat hebt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kom alleen bij hunkemoller. Maar ik heb sowieso geen speciale dure bh's nodig net als vrouwen met van die dubbelD-cupsheb maar een B'tje
AA bh's vinden is ook moeilijk, je moet gewoon naar goede winkelsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef andre_k het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt wel steeds lastiger om leuke bh's te vinden hoe groter de maat is. Dus boven DD.
Ja maar wie heeft er in godsnaam AA tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
AA bh's vinden is ook moeilijk, je moet gewoon naar goede winkelsEn bij de hunkemoller gaan ze tot E/F.
Als ik AA's had zou ik niet eens een BH dragen. Heerlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
AA bh's vinden is ook moeilijk, je moet gewoon naar goede winkelsEn bij de hunkemoller gaan ze tot E/F.
Best wel wat mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef andre_k het volgende:
[..]
Ja maar wie heeft er in godsnaam AA tegenwoordig.
Ja maar dan schijnen je tepels doorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik AA's had zou ik niet eens een BH dragen. Heerlijk
Nee idd. Dan heb je ook niks wat kan gaan hangen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die van gasten in gaye strakke shirtjes ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar dan schijnen je tepels door
Ja maar alleen als ze donkerkleurig zijn en helemaal uitsteken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar dan schijnen je tepels door
ja maar dat is andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:44 schreef andre_k het volgende:
[..]
die van gasten in gaye strakke shirtjes ook
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je mag ook een foto plaatsen zonder bh hoorxD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]Ben blij dat hij in een spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de thumbnail gezien en ga echt niet klikken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ook met groter hoef je geen BH te dragen. Steun de revolutie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je ze bewegen en daar word ik ongemakkelijk vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook met groter hoef je geen BH te dragen. Steun de revolutie.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:20 schreef lovely_sunset het volgende:
Nja, ik hoef het niet te zien eigenlijk. Hoewel ik als ik de mogelijkheid krijg ook wel naar binnen zou loeren.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Ranzigheid ten top.. Onbegrijpelijk dat de moeders van die hoeren hun dochters zo over straat laten gaan. En maar klagen als ze dan verkracht worden.
.
Ik was met iets nuttigs bezig...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er alweer veel te lang geen foto's zijn geplaatst in dit topic. We moeten toch wel helder hebben waar het over gaat hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft cup a en zal dus nooit inkijk hebben.
make that the cat wisequote:
kreeg waarschuwing vorige keerquote:
dat is mannen logicaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:02 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen met te grote BH's.![]()
Ik ga toch ook geen grotere schoenen dragen zodat vrouwen denken dat ik een grotere piemel heb?
je wsa aan het fappen op je zolderkamer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik was met iets nuttigs bezig...
Maar weet niet meer wat
wij vrouwen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dat is mannen logica
wij vrouwen trappen daar niet in, het tegendeel heb ik allang gezien
quote:
alsof er lekkertjes werken bij juweliersquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de juwelier altijd even iets laten pakken uit de vitrine onder de toonbank
Natuurlijk is dat wel een minderheid, maar ik ben dol op sluts dus heb er een fokneus voorquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
alsof er lekkertjes werken bij juweliersdat zijn vaak stoffige kutten
of schaar jij lucardi's ook onder de 'juweliers'?
Als je een echte fokneus hebt durf je ze niet aan te spreken en kom je uiteindelijk met een 'gezellig' dikkertje thuis (formaat alla plus).quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel een minderheid, maar ik ben dol op sluts dus heb er een fokneus voor
picas van wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:19 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Als je een echte fokneus hebt durf je ze niet aan te spreken en kom je uiteindelijk met een 'gezellig' dikkertje thuis (formaat alla plus).
mensen post die pica's! meer voorbeelden zijn namelijk welkom!
huldequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er alweer veel te lang geen foto's zijn geplaatst in dit topic. We moeten toch wel helder hebben waar het over gaat hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.
ben jij homo ofzo?quote:
IK BEN GEEN HOMO!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ben jij homo ofzo?
van dames met inkijk natuurlijk
ontkennende fase, geeft niets schatje... als je er aan toe bent mag je arie boomsma bellen om het aan je ouders te vertellen.quote:
Nee ik paal chicks als jou, met je lekkere sexy slip.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ontkennende fase, geeft niets schatje... als je er aan toe bent mag je arie boomsma bellen om het aan je ouders te vertellen.
als jou?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee ik paal chicks als jou, met je lekkere sexy slip.Lekker genieten van je mooie borstpartij waar ik in kneed. Nee ik ben geen gay hah.
Sorry weer een aanwijzing dat ik van jou kan leren. We moeten maar eens samen gaan praten.quote:
geloofwaardig ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee ik paal chicks als jou, met je lekkere sexy slip.Lekker genieten van je mooie borstpartij waar ik in kneed. Nee ik ben geen gay hah.
Pff ik begin echt moe te worden van je, wat heb je toch tegen mij? Kom er nu vooruit, waar komt de haat vandaan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geloofwaardig ditwees op z'n minst een beetje consistent in je getroll.
jij bent goed, manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Pff ik begin echt moe te worden van je, wat heb je toch tegen mij? Kom er nu vooruit, waar komt de haat vandaan?
Je reageert steeds op me, met trol dit trol dat. Het lijkt alsof je oogkleppen op hebt en de waarheid niet wilt zien, wat is er aan de hand? Wat heb ik je misdaan, waarom steeds negatief tegen me doen?quote:
dat doe ik bij iedereen die trollt, je bent niet speciaal ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je reageert steeds op me, met trol dit trol dat. Het lijkt alsof je oogkleppen op hebt en de waarheid niet wilt zien, wat is er aan de hand? Wat heb ik je misdaan, waarom steeds negatief tegen me doen?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedereen die trollt, je bent niet speciaal ofzo.
het is alleen dat jij echt overal post met honderden posts per dag, dus daar kun je niet omheen.
En je zou niet dan 10 minuten tijd hebben, om eens met me te praten. Waarbij ik je aan het verstand praat dat ik niet trol?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat doe ik bij iedereen die trollt, je bent niet speciaal ofzo.
het is alleen dat jij echt overal post met honderden posts per dag, dus daar kun je niet omheen.
dat wilde je niet, want je was geen homo zei jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
En je zou niet dan 10 minuten tijd hebben, om eens met me te praten. Waarbij ik je aan het verstand praat dat ik niet trol?
Nouja ik hoef je niet persoonlijk te meeten, maar kom dan praten dan. Dan kan je het achter je leggen, want ik trol niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat wilde je niet, want je was geen homo zei je
Nou niet ineens zo grof, zo ken ik je niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Gewoon op laten meten bij de Hunkemoller, jwz.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:44 schreef Zero17 het volgende:
Meer dan de helft van de vrouwen draagt toch de verkeerde maat. En allemaal zeggen ze dat zij wel de goede maat hebben.
Ik geloof ook niet dat je geen trol bentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef Speedo-drager het volgende:
En je zou niet dan 10 minuten tijd hebben, om eens met me te praten. Waarbij ik je aan het verstand praat dat ik niet trol?
Liev...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat je geen trol bent
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou niet ineens zo grof, zo ken ik je niet.
Ze zochten nog een hulpverkop(st)er bij mijn lokale hunkemoller.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon op laten meten bij de Hunkemoller, jwz.
en blijven ontkennenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kom dan, dan paal ik je hard.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:25 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en blijven ontkennenhet siert je, jou tijd komt nog wel lieverd
quote:
Echt niet, kom dan, dan neuken we. Doen we het eerst op mijn manier daarna op jouw manier.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]je krijgt hem niet eens omhoog als je een nieuwe vrouw ziet, dat duuurt een paar keer voor je hem hard genoeg hebt om er een condoompje overheen te schuiven en hem ergens naar binnen kan jassen
ARGO doe normaal :Squote:Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Echt niet, kom dan, dan neuken we. Doen we het eerst op mijn manier daarna op jouw manier.
Argo, toch!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Echt niet, kom dan, dan neuken we. Doen we het eerst op mijn manier daarna op jouw manier.
LOL!quote:
Weet God dat, Argoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
quote:
Ik ben Argo niet, maar ik will jullie ook wel erbij palen, maken we er een kwartet van.quote:
en gefrustreerd ben je ook nogquote:Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik paal je hard,quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en gefrustreerd ben je ook nog
kom nou maar gewoon uit die kast dat is echt het beste voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |