SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
knap hoorquote:
TS heb cup A en daar is het probleem al helemaal niet te zien.quote:
die willen dan mijn lul zuigenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef Copycat het volgende:
Waar hangen caissières over de toonbank?
Ik herken het fenomeen niet.
Waar? Waar? Waar?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef HotSummerNight het volgende:
Regelmatig hangt er weer zo'n lekkere inkijk boven de kassa
Te kleine ook :$ zie je tepelquote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog nooit gezien? Meiden met een te grote bh is wel een terechte klacht.
Wat is dezequote:Op maandag 4 maart 2013 20:30 schreef Bombvis het volgende:
Je weet toch dat BH's het kwaad zelve zijn hè
die 2dequote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Onterechte klacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je werkt bij de kassa van voyeurweb begrijp ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef Nightwulf het volgende:
Vanmiddag nog, bij de kassa....
[ afbeelding ]
Heel erg eens!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind te kleine BH's verwerpelijker.. Mijn stelling beargumenteerd met deze foto:
[ afbeelding ]
Je bent het er mee eens? Je hebt ook een veel te kleine bh?quote:
Je bent onbekend met de betekenis van verwerpelijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je bent het er mee eens? Je hebt ook een veel te kleine bh?
Wellicht had ik moeten linken naar het 1e topic, maar met alleen het 3e topic kom je ook wel achter de gedachtegang van de oorspronkelijke TS.. Ik zeg alle BH's op de brandstapelquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft cup a en zal dus nooit inkijk hebben.
mijn ogenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind te kleine BH's verwerpelijker.. Mijn stelling beargumenteerd met deze foto:
[ afbeelding ]
Hoezo zie jij dit?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een foto uit het echte leven gegrepen.. Ik snap dat het lastig bevatten is voor je.
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een foto uit het echte leven gegrepen.. Ik snap dat het lastig bevatten is voor je.
Maar waarom dan? Als je het zo erg vindt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie wel eens vrouwen in BH, ja echt waar
Ik snap je vragen niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar waarom dan? Als je het zo erg vindt.
Het double boob-effect van die te kleine bh's is ook met bovenkleding aan zichtbaar.quote:
Helaas welquote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Copycat het volgende:
Het double boob-effect van die te kleine bh's is ook met bovenkleding aan zichtbaar.
Waarom kopen ze dan geen goeie BH?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het double boob-effect van die te kleine bh's is ook met bovenkleding aan zichtbaar.
Waarom nemen ze een vlot kapsel, waarom kopen ze een hyundai, waaaaarom?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dan geen goeie BH?
Ik weet het niet. Uit onderzoeken blijkt dat 70/80% de verkeerde maat draagt, Google ik.quote:
niet zo moeilijk toch, ik wil geen tepels zijn bij de appiequote:
De meerderheid wil dat wel, dus ik pleit voor conformatie.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet zo moeilijk toch, ik wil geen tepels zijn bij de appie
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
niet zo moeilijk toch, ik wil geen tepels zijn bij de appie
Eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef SchoneZoon het volgende:
Als het om dikke, gerimpelde hangtieten + inkijk gaat: terechte klacht
tjonge jonge, moet dit zo... wat een bullshit... tieten mag!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef LethalNinja het volgende:
Mooi topic en naar mijn mening kunnen de fotos nog nét
FIGHT THE POWER TSquote:Op maandag 4 maart 2013 23:57 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
tjonge jonge, moet dit zo... wat een bullshit... tieten mag!
IRL altijd en overal, op Fok! mogen tepels niet zichtbaar zijn in KLB. In KPD kan je uiteraard helemaal los gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:57 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
tjonge jonge, moet dit zo... wat een bullshit... tieten mag!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef LethalNinja het volgende:
Mooi topic en naar mijn mening kunnen de fotos nog nét
buiten klb wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
IRL altijd en overal, op Fok! mogen tepels niet zichtbaar zijn in KLB. In KPD kan je uiteraard helemaal los gaan.
nee niet de hond, maar de vorm van de tuinslang op de kiezelstenenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
lekkere hont ja, prachtig gevormd lichaam heeft ie
wat denk je zelf?quote:
officieel aangemeten 70Cquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef HCFeestbeest het volgende:
TS is jaloers omdat ze zo plat als een plank is
Post een foto dan.quote:
Dames met inkijk?? Wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:12 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht dit. Kan mijn dag ook altijd goed verzieken.
Ik vind het altijd wel spannend. Ik ben van geboorte af aan perverseling ik ging ook altijd naar de inkijk van de moeder van mijn vriendjes kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon kleren aanhouden ja. Gore wijven.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel spannend. Ik ben van geboorte af aan perverseling ik ging ook altijd naar de inkijk van de moeder van mijn vriendjes kijken.Waren we zo een boomstam aan het zagen komt die moeder ff helpen met zagen ik zo hoppaaaa koekeloerde zo naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |