Juist. Grote ophef om iets wat allang bekend is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef wyccie het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat er nu opeens zoveel ophef over is. Dat de pil de kans op trombose verhoogt was al bekend, dat is één van de risico's.
Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens een andere samenstelling van de Diane 35 is, anders zou die wel Diane 50 heten. Die dingen zijn tig jaar geleden toch al uitvoerig getest en goedgekeurd.
Is er goed gekeken naar de vrouwen in Frankrijk die zijn overleden, of zij niet al een verhoogd risico hadden (en die pil dus sowieso nooit hadden mogen krijgen)?
Ik heb de Steak & Ale, Just Steak en Chicken & Mushroom geproefd, en ze zijn allemaal goed te eten. En vullen goed ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Lotusss, zeg eens eerlijk. Zijn die pies in blik een beetje te eten?
Haha wyccie zei pies *gniffel*quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Plotseling Engels gebruiken in een Nederlandse zin kan bijzonder verwarrende effecten opleveren
Ik weet het, was me daarvan bewust. Maar ik wist ook niet goed hoe het in het Nederlands heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Plotseling Engels gebruiken in een Nederlandse zin kan bijzonder verwarrende effecten opleveren
Ik was juist benieuwd naar de Minced beef & Onion.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb de Steak & Ale, Just Steak en Chicken & Mushroom geproefd, en ze zijn allemaal goed te eten. En vullen goed ook.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond met m'n ouders over gehad (daar gegeten met zus, zwager en E.) en ik zeg 'ja ik slik dat ding tegen zwangerschap, maar hij is vooral tegen acné'. En later dacht ik 'hmmm da's best apart om zo tegen je ouders te melden dat je seks hebt'zo open zijn wij absoluut niet thuis, is nooit echt een gespreksonderwerp geweest
Raaaarrrrr, maar waar.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Absoluut waar en ook absoluut waar, maar het blijft raar
Dat is toch wel een stuk meer living on the edge dan de Diane doorgebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidze hield zich goed
quote:
nah meer een case of the paranoias.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch wel een stuk meer living on the edge dan de Diane doorgebruiken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidze hield zich goed
Je dacht dat het condoom lek was?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah meer een case of the paranoias.
Op reis? Waarheen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Morgen wordt het 12 - 16 graden. 's Ochtends zo vroeg is een winterjas heerlijk, 's middags is het te warm en ik ga op reis.
Nee vergeten pil, duurde lang voor ik ongesteld werd tijdens stopweek, gevoelige borsten etcquote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht dat het condoom lek was?
[..]
Op reis? Waarheen?
Oeh, toch wel met condooms seks gehad die week?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee vergeten pil, duurde lang voor ik ongesteld werd tijdens stopweek, gevoelige borsten etc
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, toch wel met condooms seks gehad die week?
Denk ook dat ik dat doe, want ik ben een enorme koukleumquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
In Mechelen zal het wel hetzelfde weer zijn, dus van jas wisselen zal niet nodig zijn.
Als ik jou was zou ik mijn winterjas aanhouden. Die kun je altijd nog open laten als het te warm wordt.
I found out the hard wayquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Wist niet dat het met slechts een vergeten pil al noodzakelijk was
Ik ook niet, en hij nog minderquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I found out the hard wayOverigens vind ik seks met condoom maar net niks
Hangt ervan af in welke week. Lees de bijsluiter eens goed door.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wist niet dat het met slechts een vergeten pil al noodzakelijk was
Jup.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook niet, en hij nog minder
Ben jij zwanger geweest dan joh? Zo leer ik nog es wat
gewoon beter de pil niet vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt ervan af in welke week. Lees de bijsluiter eens goed door.
Wanneer was dat?quote:
Nu zo'n 9 of 10 jaar geledenquote:
Same herequote:Voor emzelf trouwens besloten dat nu ik in mijn laatste jaar zit, mocht het me overkomen, ik er maar gewoon mee ga dealen, one way or another. beter van niet, natuurlijk, want met mijn vriend die nog drie jaar moet hierna en ik die hier niet eens vandaan kom is het natuurlijk een dramatisch slecht idee. Maar als, ja dan.
Dat was inderdaad dan ook wel slechte timingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu zo'n 9 of 10 jaar geleden
[..]
Same hereMaar dat komt ook omdat ik vind dat je sommige dingen niet 2x moet doen, en het nu wel zou kunnen. Ik zou er alleen niet heel happy van worden in het begin denk ik
Kan me wel voorstellen. Die vriendin van me heeft haar ouders ook nog altijd niet verteld dat ze nota bene een kind heeft gehad. Dat is nu bijna twee jaar geleden, dus dan kan ze ook niet echt meer doen zonder eht nog allemaal veel erger te maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Dat maakt enorm verschilnog geen moment spijt gehad van m'n beslissing toen trouwens, dus dat zit wel goed. Alleen heb ik het mijn ouders nooit durven vertellen
![]()
![]()
en dat ga ik nu ook niet meer doen
Dat soort dingen zijn van jezelf. Hoeven ouders helemaal niet te weten, vooral niet als het al zo lang geleden is en je er geen spijt van hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Dat maakt enorm verschilnog geen moment spijt gehad van m'n beslissing toen trouwens, dus dat zit wel goed. Alleen heb ik het mijn ouders nooit durven vertellen
![]()
![]()
en dat ga ik nu ook niet meer doen
Dat is wel heftig zegquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen. Die vriendin van me heeft haar ouders ook nog altijd niet verteld dat ze nota bene een kind heeft gehad. Dat is nu bijna twee jaar geleden, dus dan kan ze ook niet echt meer doen zonder eht nog allemaal veel erger te maken.
Vind ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn van jezelf. Hoeven ouders helemaal niet te weten, vooral niet als het al zo lang geleden is en je er geen spijt van hebt.
Ja, er zijn veel mensen die etcetera schrijven en et cetera bedoelenquote:Zien jullie ook de sniffertool die in de Sherlocktool is veranderd, onderin de balk?
Dat is wellicht iets voor volgend jaar. Nu is het met mijn nieuwe baan even niet haalbaar helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Nico_S. het volgende:
Lotusss en ER, kennen jullie de beurs British Cars & Lifestyle? Dit jaar waarschijnlijk wat kort dag, maar het lijkt me iets voor jullie om te gaan staan. Ik ben er enkele malen geweest en het trekt veel publiek.
http://www.britishcarsandlifestyle.nl/
Ik durfde niet te schudden omdat ik bang was dat het mislukt wasquote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
Etcie, weet jij nog, toen je de dulche de leche maakte, of het blik nog klotste toen je het na 2,5 uur van de kook haalde?
Ik vraag me af of het door het afkoelen nog erg gaat indikken. Heb het blik nu dus nog zeker een half uur langer gekookt.
Ik wilde je nog vragen of het je wat lijkt om bij een educatieve boekuitgeverij te werken zoals Zwijsen of Malmberg!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef Soempie het volgende:
Goedenavond allemaal. Heb ik hier veel gemist (moet ik bijlezen)?
Dat lijkt me ook ontzettend leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde je nog vragen of het je wat lijkt om bij een educatieve boekuitgeverij te werken zoals Zwijsen of Malmberg!
Zwijsen is in Tilburg, Malmberg in Den Bosch. Beide prima te doen vanuit Breda.
staat er in de States geen disclaimer op dat dit niet is toegestaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ook een blikje gecondenseerde melk gekochtik neem aan dat het op laag vuur moet? Stop je eht er pas in als het kookt? Helemaal onderwater dus?
Gewoon zo uit blik lepelen, haha. En ik had het over hotcakes gesmeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ah, de Jumbo zit hier om de hoek.![]()
En waar combineren jullie die dulce de leche dan mee?
Wordt dat niet heel dik? Heb je daar een recept van?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:
En ik wil nog eens van/met gecondenseerde melk chocomelk maken
Cool! Lijkt mij ook moeilijk dus als je even net alsof doet dan ben ik even onder de indrukquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Soempie het volgende:
Ik kan kabels breien.Ik dacht altijd dat het heel moeilijk zou zijn, maar het stelt niks voor.
lijkt mij heerlijk met een groene appelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ah, de Jumbo zit hier om de hoek.![]()
En waar combineren jullie die dulce de leche dan mee?
Dat is precies onze situatiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef MaJo het volgende:
Etcie wist ook niet van die abortusWel verstandige keuze inderdaad
Als ik zwanger zou zijn zou ik er nu wel voor gaanMaar ben ook 30
Liever nog eventjes wachten maar we hebben een goede relatie, genoeg ruimte en ook financieel gaat het prima dus eigenlijk weinig redenen om het niet te doen (behalve dan nog even die vrijheid
)
met genoeg honger eet ze dat weer hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef MaJo het volgende:
Poezenvraagje: Noa was vorige week ziek, ze at al een paar dagen geen brokjes en moest steeds spugen. Van de dierenarts kregen we speciaal zacht voor wat ze gelukkig wel at. Alleen nu krijg ik haar met geen mogelijkheid meer aan de harde brokjes![]()
Iemand tips? Of is ze misschien nog steeds niet helemaal lekker? Ze heeft nooit moeilijk gedaan over eten...
Ik vind het ook knap! Maar aan de andere kant hoef je je er ook niet voor te schamen natuurlijk, het is alleen niet iets waar je zomaar over begint denk ik. Ook wel raar om te beseffen dat Etcie dan al een kind van 8/9 jaar had kunnen hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is precies onze situatie
En ik wist het ook niet. Knap dat je dat zo durft te zeggen. En ik had het niet verwacht.
Dat dacht ik ook maar ondertussen loopt ze te piepen elke keer als we de keuken inlopenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
met genoeg honger eet ze dat weer hoor
Die van ons 'vergeten' ook heel makkelijk hoe ze dat moeten eten..
Die leeftijd heb ik dan gemist..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap! Maar aan de andere kant hoef je je er ook niet voor te schamen natuurlijk, het is alleen niet iets waar je zomaar over begint denk ik. Ook wel raar om te beseffen dat Etcie dan al een kind van 8/9 jaar had kunnen hebben
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het begint me vaag te dagen dat Etc er al eerder iets over gezegd had... Hmm
kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit overtuigde mij ervan het vandaag nog te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
lijkt mij heerlijk met een groene appel
Zo eens in de paar jaar leuk om ons mee te shockerenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopten toen kreeg ik dezelfde reacties van jullie ongeveer
ja precies, dat herinnerde ik me dus ook opeens. Was denk ik toen mijn vriendin zwanger wasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het al wist ben ik het volledig vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja precies, dat herinnerde ik me dus ook opeens. Was denk ik toen mijn vriendin zwanger was
en dat is prima, het is niet belangrijk genoeg en al lang geledenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik het al wist ben ik het volledig vergeten
Gelukkig. Ik begon aan mezelf te twijfelen toen ik dacht 'maar dat is toch al oud nieuws'?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hangt ervan af wat voor soort muffins je maaktquote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Nog net op tijd de muffinvormpjes uit de oven kunnen trekken; ik wilde nog stemgember door het beslag doen. Ik ben benieuwd hoe dat zal smaken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op 24Kitchen kwam een promo langs voor een programma waarin ze koken met vergeten ingrediënten. Als mij dat overkomt sta ik eerst wat te schelden en kijk daarna of het echt nodig is dat ik nog een keer naar de supermarkt ga
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit Schotland:![]()
Voor Schotse begrippen goed weer, maar niet zoals morgen in NL.
Vandaag de Bob geweest, morgen wel van het lekkers hier proeven...
Smaak is goed, de textuur van de gember vind ik minder. Volgende keer alleen gembersiroop dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hangt ervan af wat voor soort muffins je maakt
Da's best lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Smaak is goed, de textuur van de gember vind ik minder. Volgende keer alleen gembersiroop dus.
Ik heb wel eens wat vergeten groenten gebruikt.
Pastinaak, daar heb ik soep van gemaakt.
Yep, zelf immers gereden...quote:
Eet smakelijk,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zelf immers gereden...![]()
Zo ontbijt en dan naar Benromach. Later o.a. Glenfarclas en Glen Moray. Genoeg te doen...
De 8/9 jaar triggerde mij ook ergensquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En, hoe was het? Heb ik gelijk? Dan ga ik het zeker eens makenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit overtuigde mij ervan het vandaag nog te maken![]()
Het smaakt een beetje in de richting van 7Up en er zit caffeïne in. Ik vind het wel okayquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:09 schreef B.ertha het volgende:
Mountain Dew komt naar Nederland
Ik heb nog nooit een slok gehad maar ik vind het nu al vies. Dat komt vast hierdoor. (klikken op eigen risico)
Nooit ontdekt van wie ik nu de bioscoopkaart gehad hebquote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net post met een Pathé Film Voucher erin. Geen afzender, geen begeleidend briefje, niks. Handschrift op de envelop ken ik niet.
Wtf
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch vraagje heJongen zegt tegen meisje: ik zal je de volgende keer niet meer alleen naar de bioscoop laten gaan.
Is said jongen into said meisje? Puur hypothetisch natuurlijk
je nodigt dan neem ik aan de hele SC uit voor een etentje bij De Librije?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wat trouwens wel grappig was: ik las dat oude topic dus ook even door, en daar begon de betalingsachterstand van mn thuiszorgcliëntwe zullen zien of het 2 jaar later toch eindelijk ingehaald gaat worden
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik was dit helemaal vergeten
[..]
Nooit ontdekt van wie ik nu de bioscoopkaart gehad heb
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:16 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Zojuist een telefoontje van mijn uitzendbureau, vanaf volgende week krijg ik gewoon verlof uitbetaaldDeze week krijg ik nog mijn loon van mn laatste werkweek, maar er lijkt dus geen probleem te zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je nodigt dan neem ik aan de hele SC uit voor een etentje bij De Librije?
Neen.quote:
Oh. Niet van jou dus?quote:
Was dat in dezelfde tijd dat een collega van jou iemand van de Luchtmacht aan de lijn had?quote:
Jij liep toen toch al stage bij N. ?quote:
Ik heb stages gelopen bij D., N. was werkervaringsplaats en nu baan. Maar dat is in juni 2011 begonnen, bioscoopbon kreeg ik in december 2010quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Dineren bij Bij Van Boven in Groningen is prima te doen
En heb niet eens de spareribs gekozen
Oh en damn it wat was het gezelschap leuk![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik ga teruglezen word ik alleen maar unhappy, denk ik
Sneeuwvlokjes? Ik zie alleen die Oz banner.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff wanneer haalt fok die sneeuwvlokjes weg uit de banner? Mijn laptop blijft er maar op vastlopen(heb tenminste het idee dat het daar aan ligt)
Volgens mij kan het uit toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff wanneer haalt fok die sneeuwvlokjes weg uit de banner? Mijn laptop blijft er maar op vastlopen(heb tenminste het idee dat het daar aan ligt)
Naar settings, dan de tab overig kiezen en daar staat ergens 'Sneeuwheader uitschakelen'quote:
Rebooten helpt niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ah! Done, ben heel benieuwd of dit werkt!
Nu moet ik steeds de pagina sluiten en opnieuw openen omdat ie dan vastloopt
Anders even een backup maken van belangrijke bestanden en de laptop geheel formateren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, laptop heeft er al een tijdje last van, maar die sneeuwvlokjes blocken lijkt te helpen
Doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Anders even een backup maken van belangrijke bestanden en de laptop geheel formateren.
Okay, het werkt, maar is het een definitieve oplossing? Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk.
Eén vinkje zetten in de settings verhelpt het.
Oh maar je hoeft het natuurlijk niet te zeggen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja maar nu twijfel ik of ik er wel over had moeten beginnen
heb je nog veel programmas draaien op de achtergrond?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Deze laptop is ook nog niet zo lang geleden helemaal opnieuw geïnstalleerd toen ik m van mn vriend overnam, dus dat ga ik niet doen!
Bestanden backuppen is wel weer een idee...
Neuh, het is al jaren bekend dat die sneeuwvlokjes van FOK! voor problemen zorgen. Daarom is er ook de optie om dat, met één vinkje, te stoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay, het werkt, maar is het een definitieve oplossing? Nee.
Om de laptop weer goed te laten draaien is formateren het beste. Ik kijk ff naar mijn laptop, traag als bagger. Enige wat helpt is form,ateren en veel troep eraf mieteren
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb je nog veel programmas draaien op de achtergrond?
hmmm, onze zakelijke PC heeft er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, het is al jaren bekend dat die sneeuwvlokjes van FOK! voor problemen zorgen. Daarom is er ook de optie om dat, met één vinkje, te stoppen.
Zelf zou ik kiezen om die banner te deleten, maar goed.
dan niet doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja maar nu twijfel ik of ik er wel over had moeten beginnen
Wauwquote:
quote:
Dan ben je best snel van je studieschuld af.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan mijn schulden afbetalenen de rest op de spaarrekening zetten!
Heb ik eindelijk een spaarrekening waar ik rente op ontvang ipv betaal
Haha nee die bedoel ik niet hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan ben je best snel van je studieschuld af.
Ohhh. Jammer dat je er niet je studieschuld mee kunt aflossen. Dat zou wel helemaal lekker zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha nee die bedoel ik niet hoor!![]()
Eerlijk gezegd vraag ik me af of ik die ooit afbetaald krijg![]()
Ik bedoel nu een restje schuld van zorgtoeslag en geld dat mn vriend me heeft voorgeschoten toen ik even geen inkomen had eind vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook....OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht die van mij aardig was, maar toch nog iets minder dan die van jou
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het schijnt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Soempie het volgende:
Is het dubbele nog mogelijk? Ik dacht dat ik al aan de max. zat?
Ik weet het niet meer.... de betreffende persoon is inmiddels ook de ex van mijn vriendin, dus ik ben niet meer op de hoogte.quote:
Ik had die schuld alsnog liever niet gehad natuurlijkquote:
Je zit nu in de aanloopfase zeker? Ik zou, als ik jou was, zo snel mogelijk beginnen met betalenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik die bedragen zo lees sta ik er helemaal niet slecht voor met mijn studieschuld van bijna 10k
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zit nu in de aanloopfase zeker? Ik zou, als ik jou was, zo snel mogelijk beginnen met betalen
Ik had er niet aan gedacht dat vorige week de verplichte incasso naar DUO zou gaan, dus heb ook nog 100 euro zelf gelapt
23 stuks in iets meer dan 5 jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef wyccie het volgende:
Van de mensen hier zal ik wel de hoogste studieschuld hebben. Van alle andere mensen die ik ken trouwens ook.
Ah Tim, je hebt me ingehaald met je bloeddonaties, volgens mij.
Ik verwacht binnenkort weer een oproep en ik hoop dat mijn Hb dan weer genoeg gestegen is om te mogen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef Jojo het volgende:
Als ik die bedragen zo lees sta ik er helemaal niet slecht zonder studieschuld
Ja maar jij speelt valsquote:
Niet binnen tien jaar afgerond gok ik, dan gaat het aardig de hoogte in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het schijnt!
Maar misschien was dat inclusief langstudeerdersboete, want die had ie ook, surprise surprise...
Waar kan ik intekenen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop op een studieschuld gratie door Willem Alexander.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef Etcetera het volgende:
FB / Verzoek om verandering username
[..]
Die is inderdaad teruggedraaid en de studenten die al betaald hadden hebben hun geld teruggekregen.quote:
Oef, ja dat is waar ook. Dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet binnen tien jaar afgerond gok ik, dan gaat het aardig de hoogte in.
Zal ik eens heel flauw doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Huisarts gebeld over de pil, deze week kan ik een andere ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel positief. Leuke collega's, informele sfeer en de training is tot nu toe prima te doenquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel positief. Leuke collega's, informele sfeer en de training is tot nu toe prima te doen
Ik werk bij een bank en ik mag gewoon mijn Nikes dragenquote:
Je moet niet zitten aan haar Nikesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank en ik mag gewoon mijn Nikes dragen
Zo'n situatie ken ik: groot, net bedrijf, imago belangrijk en al dat. Vervolgens was het geen enkel probleem als ik binnen kwam op gele schoenen en met een Aladdin-t-shirt aan. Belangrijk was dat ik dichte schoenen droeg en dat schouders en middenrif bedekt waren. Voor de rest? Pfff!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank en ik mag gewoon mijn Nikes dragen
Ik zit bij een telefonische IT afdeling, weinig te maken met financiën. Rondom allemaal mensen in pak en wij mogen casual gekleed zijn. Mocht er een klant langskomen, dan krijgen we dat ruim op tijd te horen en dan dien je wel netter gekleed te zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo'n situatie ken ik: groot, net bedrijf, imago belangrijk en al dat. Vervolgens was het geen enkel probleem als ik binnen kwam op gele schoenen en met een Aladdin-t-shirt aan. Belangrijk was dat ik dichte schoenen droeg en dat schouders en middenrif bedekt waren. Voor de rest? Pfff!
Hola!quote:
Zoiets hadden wij ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit bij een telefonische IT afdeling, weinig te maken met financiën. Rondom allemaal mensen in pak en wij mogen casual gekleed zijn. Mocht er een klant langskomen, dan krijgen we dat ruim op tijd te horen en dan dien je wel netter gekleed te zijn.
Mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
En weer thuis, Berlijn was leuk.
Hier nog iets gemist?
daar had ik vooral daar last vanquote:
En mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nog iets gemist?
ja, jullie allemaal!quote:
quote:
jij bent mijn onbereikbare liefde, al jaren, dat weet je tochquote:
wat heb je allemaal gedaan? Ik ga in mei ook weer een weekendje, 4e keer in 4 jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nog iets gemist?
quote:
Is het tijd voor de popcorn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent mijn onbereikbare liefde, al jaren, dat weet je toch
bestaat dat niet in Nederland?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:09 schreef B.ertha het volgende:
Mountain Dew komt naar Nederland
Ik heb nog nooit een slok gehad maar ik vind het nu al vies. Dat komt vast hierdoor. (klikken op eigen risico)
alexanderplatz, brandenburger tor, kadewe, checkpoint Charlie, topografie des terrors, pergamon museum, de dierentuin. En ik vergeet vast nog wel watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan? Ik ga in mei ook weer een weekendje, 4e keer in 4 jaarBerlijn
daar heb je nog geen zak aanquote:
ik heb al iets van 5 linkjes geopend, maar er is zoveel weg en weet ik hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef ß het volgende:
Niet? Ik kan nu een aardig beeld vormen hoe het er toen aan toe ging.
ik haakte af na 'lees zelf maar alle topics en maak je eigen samenvatting'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef ß het volgende:
Niet? Ik kan nu een aardig beeld vormen hoe het er toen aan toe ging.
Ik kan het kopen bij de Jumbo, een aantal varianten geloof ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bestaat dat niet in Nederland?
en waarom ben jij zo geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb al iets van 5 linkjes geopend, maar er is zoveel weg en weet ik het
Please? Help a sister out
morbide nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en waarom ben jij zo geïnteresseerd?
Een MEN relletje? We willen onafhankelijkheid van Fok? Een semi intellectuele internet natie? Viva la revolucion?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat er een goeie rel was, wordt het niet weer eens tijd?
quote:
Ik snap het allemaal nietquote:
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sherlock hadden we al een tijdje, alleen heette hij anders.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan? Ik ga in mei ook weer een weekendje, 4e keer in 4 jaarBerlijn
En een knuffel voor B.
Jullie zijn lief allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook een knuffel voor B. vanuit hier
Hoe had ik het dan moeten kennen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij dat niet zei.
Wat Etcie zei.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief allemaal
[..]
Hoe had ik het dan moeten kennen?
Dit? "sherlock was eerst de spytool"? Het ding heette spytool? Want ik dacht dus dat Etcie dit als omschrijving bedoeldequote:
en hij was iets minder uitgebreid. de nieuwe tool is nog uitgebreider en volledig vanaf nul opgebouwd. Het is NIET de spytool. Hij herbergt wel soortgelijke functionaliteit, maar hij kan straks veel meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
In die menubalk staat het ook in kleine lettersquote:
Hoog bezoekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef Danny het volgende:
[..]
en hij was iets minder uitgebreid. de nieuwe tool is nog uitgebreider en volledig vanaf nul opgebouwd. Het is NIET de spytool. Hij herbergt wel soortgelijke functionaliteit, maar hij kan straks veel meer.
Doe ik het allemaal weer eens niet goed?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een MEN relletje? We willen onafhankelijkheid van Fok? Een semi intellectuele internet natie? Viva la revolucion?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoog bezoek
Ik bedoelde het niet hoor, van dat onafhankelijkheids gebeuren
Ja precies dit dus. Iemand moet die natie toch leiden, en ik zal het wel niet wordenquote:
Oke, afscheiden die hap!quote:
Yep, richting Forres.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eet smakelijk,
Benromach, da's toch naast de vliegbasis van Kinloss?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |