Juist. Grote ophef om iets wat allang bekend is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef wyccie het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat er nu opeens zoveel ophef over is. Dat de pil de kans op trombose verhoogt was al bekend, dat is één van de risico's.
Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens een andere samenstelling van de Diane 35 is, anders zou die wel Diane 50 heten. Die dingen zijn tig jaar geleden toch al uitvoerig getest en goedgekeurd.
Is er goed gekeken naar de vrouwen in Frankrijk die zijn overleden, of zij niet al een verhoogd risico hadden (en die pil dus sowieso nooit hadden mogen krijgen)?
Ik heb de Steak & Ale, Just Steak en Chicken & Mushroom geproefd, en ze zijn allemaal goed te eten. En vullen goed ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Lotusss, zeg eens eerlijk. Zijn die pies in blik een beetje te eten?
Haha wyccie zei pies *gniffel*quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Plotseling Engels gebruiken in een Nederlandse zin kan bijzonder verwarrende effecten opleveren
Ik weet het, was me daarvan bewust. Maar ik wist ook niet goed hoe het in het Nederlands heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Plotseling Engels gebruiken in een Nederlandse zin kan bijzonder verwarrende effecten opleveren
Ik was juist benieuwd naar de Minced beef & Onion.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb de Steak & Ale, Just Steak en Chicken & Mushroom geproefd, en ze zijn allemaal goed te eten. En vullen goed ook.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond met m'n ouders over gehad (daar gegeten met zus, zwager en E.) en ik zeg 'ja ik slik dat ding tegen zwangerschap, maar hij is vooral tegen acné'. En later dacht ik 'hmmm da's best apart om zo tegen je ouders te melden dat je seks hebt'zo open zijn wij absoluut niet thuis, is nooit echt een gespreksonderwerp geweest
Raaaarrrrr, maar waar.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Absoluut waar en ook absoluut waar, maar het blijft raar
Dat is toch wel een stuk meer living on the edge dan de Diane doorgebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidze hield zich goed
quote:
nah meer een case of the paranoias.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch wel een stuk meer living on the edge dan de Diane doorgebruiken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidze hield zich goed
Je dacht dat het condoom lek was?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah meer een case of the paranoias.
Op reis? Waarheen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Morgen wordt het 12 - 16 graden. 's Ochtends zo vroeg is een winterjas heerlijk, 's middags is het te warm en ik ga op reis.
Nee vergeten pil, duurde lang voor ik ongesteld werd tijdens stopweek, gevoelige borsten etcquote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht dat het condoom lek was?
[..]
Op reis? Waarheen?
Oeh, toch wel met condooms seks gehad die week?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee vergeten pil, duurde lang voor ik ongesteld werd tijdens stopweek, gevoelige borsten etc
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, toch wel met condooms seks gehad die week?
Denk ook dat ik dat doe, want ik ben een enorme koukleumquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
In Mechelen zal het wel hetzelfde weer zijn, dus van jas wisselen zal niet nodig zijn.
Als ik jou was zou ik mijn winterjas aanhouden. Die kun je altijd nog open laten als het te warm wordt.
I found out the hard wayquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Wist niet dat het met slechts een vergeten pil al noodzakelijk was
Ik ook niet, en hij nog minderquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I found out the hard wayOverigens vind ik seks met condoom maar net niks
Hangt ervan af in welke week. Lees de bijsluiter eens goed door.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wist niet dat het met slechts een vergeten pil al noodzakelijk was
Jup.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook niet, en hij nog minder
Ben jij zwanger geweest dan joh? Zo leer ik nog es wat
gewoon beter de pil niet vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt ervan af in welke week. Lees de bijsluiter eens goed door.
Wanneer was dat?quote:
Nu zo'n 9 of 10 jaar geledenquote:
Same herequote:Voor emzelf trouwens besloten dat nu ik in mijn laatste jaar zit, mocht het me overkomen, ik er maar gewoon mee ga dealen, one way or another. beter van niet, natuurlijk, want met mijn vriend die nog drie jaar moet hierna en ik die hier niet eens vandaan kom is het natuurlijk een dramatisch slecht idee. Maar als, ja dan.
Dat was inderdaad dan ook wel slechte timingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu zo'n 9 of 10 jaar geleden
[..]
Same hereMaar dat komt ook omdat ik vind dat je sommige dingen niet 2x moet doen, en het nu wel zou kunnen. Ik zou er alleen niet heel happy van worden in het begin denk ik
Kan me wel voorstellen. Die vriendin van me heeft haar ouders ook nog altijd niet verteld dat ze nota bene een kind heeft gehad. Dat is nu bijna twee jaar geleden, dus dan kan ze ook niet echt meer doen zonder eht nog allemaal veel erger te maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Dat maakt enorm verschilnog geen moment spijt gehad van m'n beslissing toen trouwens, dus dat zit wel goed. Alleen heb ik het mijn ouders nooit durven vertellen
![]()
![]()
en dat ga ik nu ook niet meer doen
Dat soort dingen zijn van jezelf. Hoeven ouders helemaal niet te weten, vooral niet als het al zo lang geleden is en je er geen spijt van hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Dat maakt enorm verschilnog geen moment spijt gehad van m'n beslissing toen trouwens, dus dat zit wel goed. Alleen heb ik het mijn ouders nooit durven vertellen
![]()
![]()
en dat ga ik nu ook niet meer doen
Dat is wel heftig zegquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen. Die vriendin van me heeft haar ouders ook nog altijd niet verteld dat ze nota bene een kind heeft gehad. Dat is nu bijna twee jaar geleden, dus dan kan ze ook niet echt meer doen zonder eht nog allemaal veel erger te maken.
Vind ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn van jezelf. Hoeven ouders helemaal niet te weten, vooral niet als het al zo lang geleden is en je er geen spijt van hebt.
Ja, er zijn veel mensen die etcetera schrijven en et cetera bedoelenquote:Zien jullie ook de sniffertool die in de Sherlocktool is veranderd, onderin de balk?
Dat is wellicht iets voor volgend jaar. Nu is het met mijn nieuwe baan even niet haalbaar helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Nico_S. het volgende:
Lotusss en ER, kennen jullie de beurs British Cars & Lifestyle? Dit jaar waarschijnlijk wat kort dag, maar het lijkt me iets voor jullie om te gaan staan. Ik ben er enkele malen geweest en het trekt veel publiek.
http://www.britishcarsandlifestyle.nl/
Ik durfde niet te schudden omdat ik bang was dat het mislukt wasquote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
Etcie, weet jij nog, toen je de dulche de leche maakte, of het blik nog klotste toen je het na 2,5 uur van de kook haalde?
Ik vraag me af of het door het afkoelen nog erg gaat indikken. Heb het blik nu dus nog zeker een half uur langer gekookt.
Ik wilde je nog vragen of het je wat lijkt om bij een educatieve boekuitgeverij te werken zoals Zwijsen of Malmberg!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef Soempie het volgende:
Goedenavond allemaal. Heb ik hier veel gemist (moet ik bijlezen)?
Dat lijkt me ook ontzettend leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde je nog vragen of het je wat lijkt om bij een educatieve boekuitgeverij te werken zoals Zwijsen of Malmberg!
Zwijsen is in Tilburg, Malmberg in Den Bosch. Beide prima te doen vanuit Breda.
staat er in de States geen disclaimer op dat dit niet is toegestaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ook een blikje gecondenseerde melk gekochtik neem aan dat het op laag vuur moet? Stop je eht er pas in als het kookt? Helemaal onderwater dus?
Gewoon zo uit blik lepelen, haha. En ik had het over hotcakes gesmeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ah, de Jumbo zit hier om de hoek.![]()
En waar combineren jullie die dulce de leche dan mee?
Wordt dat niet heel dik? Heb je daar een recept van?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:
En ik wil nog eens van/met gecondenseerde melk chocomelk maken
Cool! Lijkt mij ook moeilijk dus als je even net alsof doet dan ben ik even onder de indrukquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Soempie het volgende:
Ik kan kabels breien.Ik dacht altijd dat het heel moeilijk zou zijn, maar het stelt niks voor.
lijkt mij heerlijk met een groene appelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ah, de Jumbo zit hier om de hoek.![]()
En waar combineren jullie die dulce de leche dan mee?
Dat is precies onze situatiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef MaJo het volgende:
Etcie wist ook niet van die abortusWel verstandige keuze inderdaad
Als ik zwanger zou zijn zou ik er nu wel voor gaanMaar ben ook 30
Liever nog eventjes wachten maar we hebben een goede relatie, genoeg ruimte en ook financieel gaat het prima dus eigenlijk weinig redenen om het niet te doen (behalve dan nog even die vrijheid
)
met genoeg honger eet ze dat weer hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef MaJo het volgende:
Poezenvraagje: Noa was vorige week ziek, ze at al een paar dagen geen brokjes en moest steeds spugen. Van de dierenarts kregen we speciaal zacht voor wat ze gelukkig wel at. Alleen nu krijg ik haar met geen mogelijkheid meer aan de harde brokjes![]()
Iemand tips? Of is ze misschien nog steeds niet helemaal lekker? Ze heeft nooit moeilijk gedaan over eten...
Ik vind het ook knap! Maar aan de andere kant hoef je je er ook niet voor te schamen natuurlijk, het is alleen niet iets waar je zomaar over begint denk ik. Ook wel raar om te beseffen dat Etcie dan al een kind van 8/9 jaar had kunnen hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is precies onze situatie
En ik wist het ook niet. Knap dat je dat zo durft te zeggen. En ik had het niet verwacht.
Dat dacht ik ook maar ondertussen loopt ze te piepen elke keer als we de keuken inlopenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
met genoeg honger eet ze dat weer hoor
Die van ons 'vergeten' ook heel makkelijk hoe ze dat moeten eten..
Die leeftijd heb ik dan gemist..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap! Maar aan de andere kant hoef je je er ook niet voor te schamen natuurlijk, het is alleen niet iets waar je zomaar over begint denk ik. Ook wel raar om te beseffen dat Etcie dan al een kind van 8/9 jaar had kunnen hebben
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het begint me vaag te dagen dat Etc er al eerder iets over gezegd had... Hmm
kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit overtuigde mij ervan het vandaag nog te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
lijkt mij heerlijk met een groene appel
Zo eens in de paar jaar leuk om ons mee te shockerenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopten toen kreeg ik dezelfde reacties van jullie ongeveer
ja precies, dat herinnerde ik me dus ook opeens. Was denk ik toen mijn vriendin zwanger wasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het al wist ben ik het volledig vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja precies, dat herinnerde ik me dus ook opeens. Was denk ik toen mijn vriendin zwanger was
en dat is prima, het is niet belangrijk genoeg en al lang geledenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik het al wist ben ik het volledig vergeten
Gelukkig. Ik begon aan mezelf te twijfelen toen ik dacht 'maar dat is toch al oud nieuws'?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hangt ervan af wat voor soort muffins je maaktquote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Nog net op tijd de muffinvormpjes uit de oven kunnen trekken; ik wilde nog stemgember door het beslag doen. Ik ben benieuwd hoe dat zal smaken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op 24Kitchen kwam een promo langs voor een programma waarin ze koken met vergeten ingrediënten. Als mij dat overkomt sta ik eerst wat te schelden en kijk daarna of het echt nodig is dat ik nog een keer naar de supermarkt ga
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:34 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit Schotland:![]()
Voor Schotse begrippen goed weer, maar niet zoals morgen in NL.
Vandaag de Bob geweest, morgen wel van het lekkers hier proeven...
Smaak is goed, de textuur van de gember vind ik minder. Volgende keer alleen gembersiroop dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hangt ervan af wat voor soort muffins je maakt
Da's best lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Smaak is goed, de textuur van de gember vind ik minder. Volgende keer alleen gembersiroop dus.
Ik heb wel eens wat vergeten groenten gebruikt.
Pastinaak, daar heb ik soep van gemaakt.
Yep, zelf immers gereden...quote:
Eet smakelijk,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zelf immers gereden...![]()
Zo ontbijt en dan naar Benromach. Later o.a. Glenfarclas en Glen Moray. Genoeg te doen...
De 8/9 jaar triggerde mij ook ergensquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En, hoe was het? Heb ik gelijk? Dan ga ik het zeker eens makenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit overtuigde mij ervan het vandaag nog te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |