PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ff inkomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
Deze had ik niet verwacht
Rijst is zijn skills kwijt.
Dit ja, zit morgenavond in Amsterdam voor studiequote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan woensdag die kut wedstrijden
Was het maar andersom
Donderdag Spurs - Inter. Jammer dat Maicon weg is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan woensdag die kut wedstrijden
Was het maar andersom
Zou er maar gauw bijzetten voor studie ja. Straks zit je vrouw mee te lezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja, zit morgenavond in Amsterdam voor studie
Huh? Dit zou logischer zijn imho:quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zat gisteren trouwens güdverdümme nog geen minuut in de trein of ik kwam erachter dat mijn oplader van mijn telefoon nog thuis lag.Zo kut.
Al wilde ik er sowieso al eentje bijkopen omdat ik wist dat dit ging gebeuren.
10 euro [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was gisteren trouwens güdverdümme nog geen minuut thuis of ik kwam erachter dat mijn oplader van mijn telefoon in de trein lag .Zo kut.
Al wilde ik er sowieso al eentje bijkopen omdat ik wist dat dit ging gebeuren.
10 euro [ afbeelding ]
Alsof er een uberhaupt een goede reden is om in Amsterdam te zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou er maar gauw bijzetten voor studie ja. Straks zit je vrouw mee te lezen.
Ik woon op mezelf hè. Dus gisteren ging ik van de woonplaats van mijn ouders naar mijn eigen kamer. Dus mijn oplader ligt nu een week lang niets te doen bij mij thuis, terwijl ik zo'n 100km verderop zit.quote:
gaypridequote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof er een uberhaupt een goede reden is om in Amsterdam te zijn
Ik woon er ?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof er een uberhaupt een goede reden is om in Amsterdam te zijn
Waar heb je het over?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef vandermar het volgende:
Vervalt, u ontvangt 10.000
#monopoly #algemeenfonds
#fwpquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf hè. Dus gisteren ging ik van de woonplaats van mijn ouders naar mijn eigen kamer. Dus mijn oplader ligt nu een week lang niets te doen bij mij thuis, terwijl ik zo'n 100km verderop zit.
TTquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef vandermar het volgende:
Vervalt, u ontvangt 10.000
#monopoly #algemeenfonds
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Wij hebben onze eigen versie van Monopoly gemaakt met alleen straten uit Veenwouden.
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
Geen studio sport wordt hier gekeken...
Ik was dus tv aan het kijken en ineens faket mijn pa een blessure aan zijn kuit zodat ik de hond moet uitlaten. Net alsof ik het niet doorhebhij kan ook gewoon vragen of hij tv mag kijken
Heb je die hond gestolen? #SMLENOquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd om de gekste redenen de hond uitlaten. Ja, wij hebben ook een hond.
Achsoquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf hè. Dus gisteren ging ik van de woonplaats van mijn ouders naar mijn eigen kamer. Dus mijn oplader ligt nu een week lang niets te doen bij mij thuis, terwijl ik zo'n 100km verderop zit.
Hulp in welke vorm?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
We kunnen wel wat hulp gebruiken, nu we het er toch over hebben.
Je hebt hem echt gestolen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die hond is van iemand anders maar wij hebben hem al sinds een paar jaar 'overgenomen'
Ik laat hem 3x per dag uit, vind het wel chill om even door de buitenlucht. Maar niet te lang, dan verbrand mijn witte huidquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd om de gekste redenen de hond uitlaten. Ja, wij hebben ook een hond.
#fwpquote:Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest hardoplachen hier.Het knetterlekkere studentenhuisgenootje van boven draait echt fucking
hard 1Direction.![]()
en jij herkent hetquote:Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest hardoplachen hier.Het knetterlekkere studentenhuisgenootje van boven draait echt fucking
hard 1Direction.![]()
verbrand ja?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat hem 3x per dag uit, vind het wel chill om even door de buitenlucht. Maar niet te lang, dan verbrand mijn witte huid
Ja teach me how to make a good deal not in realquote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
Net even een goeie deal gemaakt kwa voetbalschoenen in het echt
Mijn nieuwe buurman is wss een wigger. Heb hem in 2 weken dat ik dr kom om te klussen etc nog nooit gezien, maar wel z'n muziek gehoordquote:Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
hard One Direction.![]()
Ja, op mijn werk staat Q aan, daar komen die knulletjes ook te vaak langs.quote:
HAR HAR JE ZOU ZEGGEN DAT JE HUID VERBRANDEN GOED VOOR JE ZOU ZIJN MAAR DAN MOETEN HET KALORRIEËN ZIJN HAHAHAHAquote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat hem 3x per dag uit, vind het wel chill om even door de buitenlucht. Maar niet te lang, dan verbrand mijn witte huid
Wat wil je weten mijn jongen ?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef quer het volgende:
[..]
Ja teach me how to make a good deal not in real
Dank u vader.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Scherb, Thorp. Keurig. Zo heb ik je opgevoed.
Als je dat kassa-shemaletje ooit nog levend wilt zien, zou ik maar ophouden met nare grapjes te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, op mijn werk staat Q aan, daar komen die knulletjes ook te vaak langs.
[..]
HAR HAR JE ZOU ZEGGEN DAT JE HUID VERBRANDEN GOED VOOR JE ZOU ZIJN MAAR DAN MOETEN HET KALORRIEËN ZIJN HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
!1!
![]()
D D:!
![]()
![]()
Geen idee, heb jij dat?quote:
lindgren neuqt kassa meisjes in z'n vrije tijdquote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
Heb ik wat gemist over het kassa meisje ?
Wie niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef quer het volgende:
[..]
lindgren neuqt kassa meisjes in z'n vrije tijd
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je dat kassa-shemaletje ooit nog levend wilt zien, zou ik maar ophouden met nare grapjes te maken
Ik neuq ook in mijn vrije tijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef quer het volgende:
[..]
lindgren neuqt kassa meisjes in z'n vrije tijd
Heeft ze een groene streep op der pens ja?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lindgren je weet dat ze al ontmaagd was ?
nee ze heeft nog een maag hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lindgren je weet dat ze al ontmaagd was ?
Maar in verhouding met zijn NIF wel vreselijk duurquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
IF Agger lijkt mij ook wel een baas met zijn longshots
Cesarquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef StijnDa het volgende:
Beste cheape BPL GK silver voor mijn laatste kutteam?
Hilarioquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef StijnDa het volgende:
Beste cheape BPL GK silver voor mijn laatste kutteam?
welk deel van silver lees je nietquote:
Mijn posts edittenquote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Eerst stond er niks toen stond er die is goed.quote:
quote:
oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er wel BPL team van
IF Kagawa LMquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er wel BPL team van
DIe wordt denk ik te duurquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik zoek de ingame stats van UP Kacaniklic, ergens te vinden?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ALEXANDER KACANIKLIC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey man wa is dat voor site? paas eens die linkjequote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ALEXANDER KACANIKLIC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ALEXANDER KACANIKLIC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Palladino op 5 of 7 chem?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Kutteam enzo. Nog even dit bouwen voordat ik alles de deur uit doe.
Twijfel nog tussen 343 en 3421.
Geen flauw idee. Denk het nietquote:
Mooi team kan je er ook van maken, kwalquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kutteam man, sorry.Kan er niets anders van maken.
Volgens mij is dat echt een supermooie hyperdeluxe site.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
hey man wa is dat voor site? paas eens die linkje
dat je uberhaupt nog kijkt naar posts van vandermar die een plaatje bevatten.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kutteam man, sorry.Kan er niets anders van maken.
Fellaini heerst manquote:Op maandag 4 maart 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
Welbeck er maar uit voor Balo en Toure ipv Fellaini
Ramires heeft pacequote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Fellaini heerst man![]()
Toure > Ramires imo.
Jo, denk het niet.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo, denk het niet.
Misschien later, groetjes
Hij durft alleen maar met ons te spelen als wij een maand niet gespeeld hebbenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooi, lachen is gezondquote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Van Hout is gewogen en te licht bevonden. Van iemand van 208 centimeter met 95 kracht en 55 jumping verwacht je op zijn minst dat hij een kopduel kan winnen. Kristof kreeg het voor elkaar om geen enkel kopduel te winnen in 3 duels.
Van Hout is te groot om echt kopduels te winnen, alle ballen komen verkeerd aan.
Wel was hij goed voor een aantal fijne steekpasses en voetbalde hij moeiteloos mee.(FUT 13)
Toch nog gelachen om het verrassingelement als ik hem na de rust inbracht
[ afbeelding ]
Brazilianen worden weer in de kaart gespeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi: 6 competities in je basis.Ik kan gewoon meedoen met mijn standaard Brazilianenteam.
Wanneer begint dat toernooi dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nieuw toernooi: 6 competities in je basis.Ik kan gewoon meedoen met mijn standaard Brazilianenteam.
Al begonnen. Ik heb de eerste win na al te pakken, met mijn standaard skill team tegen dit team. Hij quitte na 13 minuten bij 2-0quote:
Ik merk nooit wat als mijn tegenstander die kaarten gebruikt.. maar ik gebruik ze zelf nooit.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, speelde net de gold cup finale. Speelde met mijn goedkope 4222 met Muriel, Milito, El Shaarawy en Emanuelson (aka 'Tim86 deathsquad). Omdat mijn consumables pile vol zat had ik ze wat upgrades gegeven.
Sta in de rust al met 4-1 voor, krijg ik een berichtje: "nice boost fag"
2e helft zit ik een beetje te kloten en uiteindelijk win ik met 7-3. Maar denkt zo'n gast nou echt dat hij dankzij die boost kaartjes verliest?
edit: het waren overigens vooral zilveren en bronzen upgrades. Volgens mij maar 1 pace kaartje.
edit2: UP Van Rhijn in een pakje![]()
Ik gebruik die boost kaartjes ook eigenlijk nooit. Vind het zonde om ze te discarden dus eens in de zoveel tijd deel ik ze gewoon uit. Juist als ze die kaartjes hebben speel ik vaak slechter.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merk nooit wat als mijn tegenstander die kaarten gebruikt.. maar ik gebruik ze zelf nooit.
Je hebt juist geluk als je UP van Rhijn in je pack hebt of je bent iemand die alle Ajax-spelers gaat discarden.
Paar letters.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Djeetje het volgende:
Wat is het verschil tussen HD WMV 720P en HD 720P MP4 ?
die eerste is 2,37GB en die 2e is 1,2GB waarom is dat verschil er ?quote:
Omdat de ene een wmv is en de andere een mp4.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die eerste is 2,37GB en die 2e is 1,2GB waarom is dat verschil er ?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die eerste is 2,37GB en die 2e is 1,2GB waarom is dat verschil er ?
Ja wat is het verschil tussen WMV en MP4 ?quote:
Google het luie hondquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wat is het verschil tussen WMV en MP4 ?
MP4 is toch voor iPhone ofzo ?
Vanmiddag verkocht ik Aguero voor 124k. 14k meer dan het aankoopbedrag van 2 maanden geleden.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lloris is ook even 10k gestegen in 1 maand
Gaat echt nergens over. Koopt dus echt niemand packs en coins zijn te makkelijk te krijgenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vanmiddag verkocht ik Aguero voor 124k. 14k meer dan het aankoopbedrag van 2 maanden geleden.
Neequote:
Ik ga ook overstappen. Denk iPhonequote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een HTC One S?
Optie 1 er zijn minder mongolen dit jaar op fut die packs openen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over. Koopt dus echt niemand packs en coins zijn te makkelijk te krijgen
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Season's hebben de markt verpest kwa hoge prijzen.
lekker snel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op XBW met dit team: [ afbeelding ]
Die bank![]()
Maar hij heeft geen wissels die iets toe kunnen voegenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker snel.
En die bank heeft toch geen zin
Ajax logo, dan weet je het al, pauper.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bank![]()
Gelukkig niet geslecteerd op pace.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bank![]()
wisselen doe ik toch nooitquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen wissels die iets toe kunnen voegen
Sorry voor deze late reply. Nooit geweten van het bestaan van dit berichtjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef pascal08 het volgende:
Leoon. graag melden bij kassa 2. Leoon. graag melden bij kassa 2.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Sorry voor deze late reply. Nooit geweten van het bestaan van dit berichtje
Ging even de 'Sherlock' functie uitproberen op Fok! Maar was het belangrijk?
Figeuroa is snellerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig niet geslecteerd op pace.Komop, iemand met normaal verstand weet dat je in plaats van het geld voor IF Figueroa gewoon Kompany moet kopen.
Handicap-believers bestaan nog wel dus.
Ik had eerst ook Baptiste RCB omdat hij 77 pace heeftquote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig niet geslecteerd op pace.Komop, iemand met normaal verstand weet dat je in plaats van het geld voor IF Figueroa gewoon Kompany moet kopen.
Handicap-believers bestaan nog wel dus.
Sherlock functie?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Sorry voor deze late reply. Nooit geweten van het bestaan van dit berichtje
Ging even de 'Sherlock' functie uitproberen op Fok! Maar was het belangrijk?
In je balk met reset, top 500, custom menu, bookmarks, actieve topics, mijn actieve topics etcquote:
Xboxworld zit hij op hequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Epische column gevonden, van een Heerenveen supporter
Idd, alles kan in Avondje NAC
In de 52e minuut minuut betrap ik mezelf. Waarom heb ik ineens mijn telefoon in mijn rechterhand om de omhoogstuwende geluidsorkanen van het publiek in Breda te filmen? Dit is dus een Avondje NAC… Intimiderend voor betrokkenen bij sc Heerenveen zoals ik, die weten dat geluid in ons stadion in principe, afhankelijk van waar je zit, alleen van linksboven kan komen. Anthony Lurling en Elson Hooi gaven me door hun bijna-goals al een voorproefje van het intense geluidsniveau dat in Breda bereikt kan worden, maar na de 1-0 van Nemanja Gudelj gaat het pas echt los in Breda. Zelfs als sc Heerenvener geniet ik van mijn eerste Avondje NAC, waarin er blijkbaar van alles kan gebeuren..
Ik had er wel over gehoord, maar een Avondje NAC had ik nog nooit zelf ervaren. Precies het tegenovergestelde van Filip Djuricic, die zowel als voetballer als toeschouwer vaker in het stadion van NAC beland was. Hij weet dus hoe erg het kan spoken, maar hij wist niet dat dit beestje ook een naam had. ,,De term ‘avondje NAC’ ken ik niet, maar ik snap wel heel goed wat er mee bedoeld wordt”, vertelde Djuricic. ,,Ik vind de sfeer bij NAC een van de mooiste van Nederland. Het publiek is heel betrokken bij de club, en gaat behoorlijk tekeer.”
Humor. Ook een ingrediënt voor een geslaagd avondje NAC. Djuricic en Gudelj, Serviërs in vorm en goede vrienden van elkaar, openden deze ‘pretstrijd’. Toen Gudelj deze week een plagerige opmerking maakte over de ijshockey-activiteit van de sc Heerenveen-selectie, antwoordde Djuricic: ‘Tja, als we tegen clubs als NAC moeten spelen, hoeven we toch niet serieus te trainen? 1-0 voor sc Heerenveen. NAC sloeg terug. sc Heerenveen-trainer Marco van Basten wist dat NAC het de laatste tijd goed doet, maar wenste niet te overdrijven. ,,NAC is nou ook weer geen Bayern München.” Die uitspraak kregen ze ook in Breda mee, getuige het spandoek: ‘Je hoeft geen Bayern München te zijn om van sc Heerenveen te winnen’. Tijdens de wedstrijd ging het geinen vrolijk door: ‘Let op München, Breda komt er aan’.
‘Los gaan’
Dat zongen de NAC-fans tijdens het najubelen van de 1-0 voorsprong. Volledig terecht, want NAC was veel beter. Volgens sc Heerenveen-middenvelder Marten de Roon kwam dat, zoals dat hoort bij een Avondje NAC, door de sfeer. ,,Doordat het publiek erachter ging staan, was NAC net een stukje feller.” Ook voor De Roon was het trouwens zijn eerste Avondje NAC. ,,Het was een mooie sfeer, al kreeg ik er tijdens de wedstrijd niet veel van mee. Dan concentreer ik me op het spel. Maar als het spel stil ligt, merk je het wel dat de fans los gaan.”
Het is onbekend terrein voor spelers van sc Heerenveen. ,,In Heerenveen heb je deze sfeer niet”, weet Djuricic. Klopt. Als publiek in het Abe Lenstra stadion ben je vaak ongerust dat je aan één kant doof bent geworden. Dat is een misverstand: het geluid komt simpelweg uit een richting. Aan een kant, achter het doel, staan de fanatieke supporters klaar om voor sfeer te zorgen. De overige 20.000 fans klappen mee. Als het dan echt moet, willen ze best even opstaan, misschien wat meeneuriën, maar dan toch gauw weer zitten. Niet voor niets baalden de sc Heerenveen-spelers dat de strafschoppenserie in het bekerduel tegen Feyenoord aan de ‘verkeerde’ kant van het veld genomen moest worden. Liever wilden ze het doel gebruiken bij het fanatieke vak (de strafschoppenserie werd verloren, een mogelijk verband is nog niet bewezen).
Alle hoeken en gaten
Na zaterdag, tijdens mijn eerste Avondje NAC, weet ik dat spelers van NAC zich geen zorgen hoeven maken aan welke kant de strafschoppen genomen worden. Desnoods drukken ze het doel tegen de linkerkant van de cornervlag. Ook daar zit sfeer. Werkelijk uit alle hoeken en gaten komt gezang. Soms schreeuwen de vakken naar elkaar toe. Bij sc Heerenveen blijft zoiets bij een monoloog. In Breda heerst er een uitgebreid Dolby Surround 8.2+ experience-effect.
Geen wonder dat in zo’n omgeving de apparatuur van sc Heerenveen niet optimaal kan functioneren. Niet dat de spelers in het Abe Lenstra stadion zich wekelijks in de kijker spelen van Real Madrid, maar je weet in elk geval dat Kristoffer Nordfeldt goede reddingen heeft, Djuricic geniale acties en Alfred Finnbogason scoort. Lange tijd niets van die automatismen tijdens het Avondje NAC van zaterdag. Hoe kan het dat Nordfeldt zich volledig verkijkt op een houdbaar schot van Gudelj? Dat Djuricic weinig voor elkaar krijgt? Gelukkig hebben we met Finnbogason iemand die altijd scoort, toch? Maar ook hij mist ineens een penalty. Een Avondje NAC doet iets met je.
Na zaterdag weet ik ook dat alles mogelijk is in een Avondje NAC. Niets is voorspelbaar, alles is voorstelbaar. Niemand kent het scenario. Heel onverwacht blijken we na 90 minuten het Avondje NAC verpest te hebben. Het is een Avondje Alfred geworden. Finnbogason scoort in de laatste tien minuten twee keer. Hoe het kan dat sc Heerenveen deze wedstrijd nog heeft gewonnen, is onduidelijk. Inderdaad, echt alles kan blijkbaar in een Avondje NAC….
Tekst: Sebastiaan de Wit, Heerenveen
Dat het maar voor eens en altijd duidelijk is![]()
Maakt me niet uitquote:
ik sta in veel te veel van die daglijstjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Door die Sherlock functie kom ik er even achter dat ik in 2013 de op 154 na meest levenloze Fok!ker benEn dat alleen in dit topic
nee denk het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Denken jullie dat boëtius een IF zal krijgen? Dat zal echt mijn speler worden van FUT13 voor mij.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik sta in veel te veel van die daglijstjes
Maar hij speelt de laatste wedstrijden al goed dat verhoogd de kans wel denk ik? Hij zal echt een bazig longshot hebben denk ik als die IF krijgt. Het is nu al 63.quote:
Dan sta je ook in de top 500quote:
nee dat verhoogt niks.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar hij speelt de laatste wedstrijden al goed dat verhoogd de kans wel denk ik? Hij zal echt een bazig longshot hebben denk ik als die IF krijgt. Het is nu al 63.
Coins kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik heb nog 1000 coinswat zal ik doen om te traden
Uiteindelijk wil ik Messi
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Der_Rudi het volgende:
Even checken hoor. Als je je ps3 controller aan de kabel hangt om op te laden hoort het rode lampje te gaan knipperen toch?
Ligt eraan. Ik vind het heel hinderlijk dat mensen IRL hier mee gaan lopen lezenquote:
Lampje kan kapot gaan. Was bij mijn xbox variant ookquote:
Mensen IRL? Mensen die je IRL kent bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind het heel hinderlijk dat mensen IRL hier mee gaan lopen lezenAl heb ik dat ook weleens bij een vriend van mij gedaan die op een ander forum alles wat ik dan 'analyseerden' bij een wedstrijd van PSV gewoon letterlijk naderhand op dat forum plempte.
Totdat hij er 3 inschietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij blijft het gewoon stug volhouden, nu al een week of 2
Ja die hier dan gaan mee zitten lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen IRL? Mensen die je IRL kent bedoel je?
Dat vind ik ook irritant.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die hier dan gaan mee zitten lezen
Beetje treurig inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
maak een nieuwe account aanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
Internet doet het![]()
Wat een baas bij UPC klantenservice, hij klonk als Stijnda
![]()
DNS server gezeik
En dezequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
Niet haten op psv supporters
RoyPSV
Marcie
Kamikazie
Baje
StijnDa
prima mensen
Ik ga fappen als een malle als IF Boetius komt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Denken jullie dat boëtius een IF zal krijgen? Dat zal echt mijn speler worden van FUT13 voor mij.
Hij hangt gewoon aan een kabel in de ps3. En nee het is ook niet het lampje want die doet het wel. Hij knippert alleen niet en volgens mij is hij ook niet aan het laden.quote:
Staat je PS3 wel aan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Hij hangt gewoon aan een kabel in de ps3. En nee het is ook niet het lampje want die doet het wel. Hij knippert alleen niet en volgens mij is hij ook niet aan het laden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak een nieuwe account aanHeeft echt lang geduurd voor dat ik dat door hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat hij een Turk was, zijn nieuwe account
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Had me al zitten verheugen om het terug te kijken. Deed me denken aan Temptation Island van vroegahquote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een kensloos programma op RTL5.Cheat on me.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft echt lang geduurd voor dat ik dat door hadDacht dat hij een Turk was, zijn nieuwe account
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak een nieuwe account aanKralex en Oz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook binnen een dag duidelijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Toen konden ze nog niet spellenquote:
Ook als hij bronze is met 2* skills?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga fappen als een malle als IF Boetius komt.
Tuurlijk. Samen met Vilhena het grootste talent op de Nederlandse veldenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook als hij bronze is met 2* skills?
Badmintonnende GJE kwam anders ook aardig in de buurt hoor...quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
Beste topic dit jaar was het tamper gebeuren![]()
Ik kom even props innen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Badmintonnende GJE kwam anders ook aardig in de buurt hoor...
Ik was heus niet vergeten wie de aanstichter van al dat onverkwikkelijks was hoorquote:
Dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik mis de goede oude, gouden topics....
Ik mis SB GJE en Markie
Heel leuk topic vanwege de OP en ik kreeg TOTY Akinfenwa in een 400c packquote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
GAM / [FIFA 12: FUT] #494: Met TOTY Akinfenwa
leuk topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weer dat gezeik over die Veenstra
Ik snap het ook niet. Maatje van hem ofzo. Het wordt onderhand een persoonlijke erekwestie van Genee, lijkt het welquote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DitWaarom die Genee het toch altijd voor hem opneemt is me echt een raadsel
Ja inderdaad. Hij komt er de hele tijd mee, zal wel betaald gekregen hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Maatje van hem ofzo. Het wordt onderhand een persoonlijke erekwestie van Genee, lijkt het wel
En intussen vallen Gijp en de Mos in slaapquote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij komt er de hele tijd mee, zal wel betaald gekregen hebben.Hoe Genee hier ook weer mee omgaat
Dit inderdaad. Er was wel contact maar geen overtreding.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij raakte hem. Maar te licht. Dus een schwalbe.
Godverdomme mijn cola.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus. Akinfenwa's neus lijkt op een Teenage Mutant Ninja Turtle.
Een beetje zoiets.
[ afbeelding ]
Ja en Balotelli heeft helemaal niet zoveel diepte voor een spits..quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit idd haha. Vorige wedstrijd tegen Barca zocht hij telkens de diepte
In Spoilersquote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
Zal je hier links van Brazzers mogen posten ?
quote:
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
IF silvers dalen heel vaak in prijs nadat ze uit packs zijn. Worden erg gehyped.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom kocht ik een maand geleden 2 IF Alessandrini's?In die tijd zijn ze alleen maar in waarde gedaald. Nu staan ze nog steeds op m'n tradepile.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Djeetje het volgende:
DM even je login, die heb je nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Precies 6 verschillende competities in je team. Ik had al een Argentijns team, met 5 leagues. Lavezzi erbij en klaarquote:
Er begeven zich zo véel n00bs op FUT, echt niet te geloven. Vanavond won ik dus van een speler met een team van 300k. Ik speelde met een keeper en Peter Crouch in de spits.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtig om te zien wat je weer tegen komt in die Hexagon cup. Nul komma nul chem teams
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Djeetje het volgende:
TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
daar wil ik me wel aan wagen, maar wat is de prijs?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies 6 verschillende competities in je team. Ik had al een Argentijns team, met 5 leagues. Lavezzi erbij en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |