PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niks idd. Stelt allemaal niet veel voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef Thorb het volgende:
Nee, maar wat merk je van de partnership van Man U met Twente ?
quote:"Deelname aan Vliegende Hollanders levert iedere kandidaat rond de 25.000 euro op”, laten betrouwbare bronnen weten aan de Telegraaf. "De bedragen verschillen per deelnemer, afhankelijk van de onderhandelvaardigheden en naamsbekendheid van de persoon. De laagste vergoeding is ongeveer 15.000 euro. Dat is veel geld, maar de mensen moeten toch ergens mee worden overgehaald."
quote:Maar Dalai maakt zich nog veel drukker, al dan niet geveinsd. Zo vraagt hij zich af wat voor wereld wij achterlaten aan onze kinderen, waarin kwaliteit voortaan wordt afgemeten aan het percentage balbezit in plaats van individuele klasse.Om gek van te worden, die hele statistiekisering van het voetbal, vindt Dalai. Cijfers, cijfers en nog eens cijfers. 'En ondertussen is het spel van Barcelona, ondanks indrukwekkende statistieken, soms niet om aan te gluren zo saai'.
groot gelijk heeft die manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:37 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-moeten-houden.dhtml
[..]
Yep, denk dat veel mensen zich er wel in herkennen. Goede titel ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
groot gelijk heeft die man
Ik ga de Nederlandse vertaling kopen als die er komt
Barcaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:37 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-moeten-houden.dhtml
[..]
ik weet nog niet wat ik er echt van vind natuurlijk, heb het niet gelezen, maar in de zin waar hij zich afvraagt of het gewoon komt omdat hij zich wil afzetten tegen de buitenwereld, kan ik me wel herkennen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep, denk dat veel mensen zich er wel in herkennen. Goede titel ook.
Oh dat bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik er echt van vind natuurlijk, heb het niet gelezen, maar in de zin waar hij zich afvraagt of het gewoon komt omdat hij zich wil afzetten tegen de buitenwereld, kan ik me wel herkennen...
die ondertitel is wel leuk ook
in 2009 vond ik het nog echt iets nieuws, toen United toen van ze verloor in de Champions League finale, kon ik er mee leven. Ze waren gewoon beter. Maar nu wordt het je allemaal zo opgedrongen door de NOS dat niemand een eigen mening kan vormen. Ik krijg van mijn nichtje van 7 te horen dat Barca veel beter is dan de rest. Daar ga ik dan niet serieus op in, maar ik vraag me wel af of de nieuwe generatie niet gewoon (per ongeluk) gehersenspoeld wordt...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik ja.
Vroeger vond ik het wel leuk om Barca te kijken maar laatste paar jaar niet meer
Sowieso kan je beter geen pownews kijken, eerste 2 maanden was het leuk maar daarna niet meer imo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voortaan ook maar niet meer 's ochtends Pownews van de avond eerder terugkijken. Komt er een kerel vertellen dat er nog geen enkel kind uit elkaar gevallen is van seks met een kerel van een jaar of 60
Wat een mongool was dat idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voortaan ook maar niet meer 's ochtends Pownews van de avond eerder terugkijken. Komt er een kerel vertellen dat er nog geen enkel kind uit elkaar gevallen is van seks met een kerel van een jaar of 60
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso kan je beter geen pownews kijken, eerste 2 maanden was het leuk maar daarna niet meer imo.
Dat vind ik niet zo walgelijk alsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind het nog steeds wel aardig. Niet dat ik veel mis als ik het niet heb gezien, maar prima om aan te zetten op uitzending gemist tijdens een potje FIFAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso kan je beter geen pownews kijken, eerste 2 maanden was het leuk maar daarna niet meer imo.
Jij je mening, ik mijn meningquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo walgelijk als
[ afbeelding ]
Dat hoef ik met mijn internet niet te doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel aardig. Niet dat ik veel mis als ik het niet heb gezien, maar prima om aan te zetten op uitzending gemist tijdens een potje FIFA
Trekt-ie dat serieus niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat hoef ik met mijn internet niet te doen
Ik had van Toefjes wel wat credits verwacht voor de OP
Dan merk ik wel dat fifa minder loopt jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trekt-ie dat serieus niet?
Wat betreft de OP: doe mij de vorige maar
twitter:sky90830 twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 10:44:34요즘 살빠진거맞나요?다들그러시네...사진은 저번에 키츠클럽갔을때.. http://t.co/0mGlQmAojp reageer retweet
Ik heb nergens last van... Ziggoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan merk ik wel dat fifa minder loopt ja
of rtl boulevardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook mooi om tijdens een potje FIFA terug te kijken: de Hokjesman
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
of rtl boulevard
ohnee dat heb je gister al gezien wss
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat hoef ik met mijn internet niet te doen
Ik had van Toefjes wel wat credits verwacht voor de OP
IEDEREEN HELE HOGE BEDRAGEN DM'EN!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:17 schreef BDIL het volgende:
Wie heeft 100k in de aanbieding ? DM laagste bod wordt geaccepteerd
wel toevallig zo in de vakantie, gewoon op wintersport zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog altijd hetzelfde, thuis op de bank
Alsof ik vanuit mijn wintersport op dit forum zou postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
wel toevallig zo in de vakantie, gewoon op wintersport zeker
Sowieso welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik vanuit mijn wintersport op dit forum zou posten
denken mij een week te kunnen missenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik vanuit mijn wintersport op dit forum zou posten
Edit: en bij ons was vorige week al vakantie
Voor hoeveel verkoop je ze, ik verkocht ze allemaal voor 350 (150 coins winst per kaartje)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk alle hard verdiende werk
Zelfde 300-350 Coins BIN is 150-200 coins winstquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je ze, ik verkocht ze allemaal voor 350 (150 coins winst per kaartje)
Nog meer ROI op de silver packs die ik koopquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelfde 300-350 Coins BIN is 150-200 coins winst![]()
Ben je zo ziekjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog altijd hetzelfde, thuis op de bank
Ik heb er 850 ingekocht voor 150 coins tijd geledenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog meer ROI op de silver packs die ik koop
Yup. Woensdag thuis gebleven, donderdag naar mijn werk gegaan maar halverwege naar huis gegaan omdat het toch niet ging. En nu dus weer thuisquote:
Dat is niet zo mooi. Brabos zijn na carnaval volgens mij een beetje kwetsbaar op de één of andere manierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Woensdag thuis gebleven, donderdag naar mijn werk gegaan maar halverwege naar huis gegaan omdat het toch niet ging. En nu dus weer thuis
Hij heeft gewoon aan de rotzooi gezeten!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Brabos zijn na carnaval volgens mij een beetje kwetsbaar op de één of andere manier
Bier en sterke drankquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aan de rotzooi gezeten!
Ik ben ook nog steeds niet 100% fit na hardbass
Definieer sterke drankquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bier en sterke drank
En 3 uur lang met -5 naar een optocht staan kijken, ook niet zo bevorderlijk voor je weerstand
Na een feestje zorg ik dat ik altijd heel veel slaap. Dan is het te doen. Lig dan soms om 20:00 al op bedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aan de rotzooi gezeten!
Ik ben ook nog steeds niet 100% fit na hardbass
Ik heb het ideale middel voor je gevonden, kan je spieren gaan kweken én je kan vaker snoepen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na een feestje zorg ik dat ik altijd heel veel slaap. Dan is het te doen. Lig dan soms om 20:00 al op bedMaar ziek ben ik er gelukkig niet van geweest nog. Even afkloppen.
En ik vervloek mijn collega die gisteren steeds Het Kuikentje Piep heeft opgezet
quote:What's so great about whey?
Whey protein has become a staple supplement for most bodybuilders and other athletes, and for good reason: it's a great protein with a wide variety of benefits.
A growing number of studies has found whey may potentially reduce cancer rates, combat HIV, improve immunity, reduce stress and lower cortisol, increase brain serotonin levels,
Hey, dat is wel een goed idee. Zo'n shake is nog verdomd lekker ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb het ideale middel voor je gevonden, kan je spieren gaan kweken én je kan vaker snoepen!
[..]
Ik twijfelde nog, maar toen ik dat las was ik overtuigd hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, dat is wel een goed idee. Zo'n shake is nog verdomd lekker ookBinnenkort maar eens zo'n mega pot bestellen
jij houdt wel van 451 heb ik het idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je je 100k weer terugquote:
Enige formatie naast 4231 waar ik wat mee kan deze fifa.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij houdt wel van 451 heb ik het idee.
Est. Nov 2010?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Thorb het volgende:
Hij maakt een nieuwe club om te checken of hij dan betere packs krijgt, gebeurt er dit
Ander account alleenquote:
hij in Spin Cityquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Trouwens, over WIDM, daar ging je mol
Mijne ookquote:
Hassanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
HassanIk denk dit nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
HassanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Prima, ik kijk het toch nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
Klein FUT weddenschapje afsluiten voor 10K?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Dat denk ik dus ook nu, na gisteravond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja en ik zat fout, dat was toch al gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerst zei je tegen mij die is het niet bla bla bla.
Okequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Prima, ik kijk het toch nietHeb een naam gecopy paste van een artikel met de finalisten
Niet gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en ik zat fout, dat was toch al gezegd
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:39 schreef Zhano het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21534620
gniffel
Idd. Net als mensen die bij Heerenveen - VVV laatst na de 0-2 weggingenquote:
Heerenveen publiek sowiesoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd. Net als mensen die bij Heerenveen - VVV laatst na de 0-2 weggingenOf na 5 minuten voor het einde, bij 1-2 stand en dik slotoffensief....
Ik ga precies hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef BDIL het volgende:
Zo Suits finale kijken en Person of interestBeide bazen series
![]()
Friesland sowiesoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heerenveen publiek sowieso
Wat, laatste ep van Suits alweer?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef BDIL het volgende:
Zo Suits finale kijken en Person of interestBeide bazen series
![]()
Ik had het alleen over Heerenveen en het publiek dat daar komtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
De afgunst jegens Friesland is een gevolg van pure jaloezie.
Ah net zoiets als de afgunst jegens Ajax.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
De afgunst jegens Friesland is een gevolg van pure jaloezie.
Ik ben niet jaloers hoor. Ik ben blij dat ik geen haakneus hebquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah net zoiets als de afgunst jegens Ajax.
Jawohl, was alleen pauze in midden seizoenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat, laatste ep van Suits alweer?
Shaving Ryan's privatequote:
Man in black manquote:
Delen zijn welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heerenveen publiek sowieso
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Delen zijn welja. Mjah, NAC stelt ook niks voor...
Qua publiek dan toevallig weer welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Delen zijn welja. Mjah, NAC stelt ook niks voor...
Ben pas net op de markt, eerste missie maar ik vind het nu al helemaal leukquote:
het wordt nog zo veel vetterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ben pas net op de markt, eerste missie maar ik vind het nu al helemaal leuk
Sinds ik gisteren op één dag 2 blessures had op FUTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:04 schreef BDIL het volgende:
Sinds wanneer verkopen blessure kaarten?
Even toevoegen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:13 schreef Baje het volgende:
Goeie avond, na het hele topic te volgen heb ik me ook maar aangemeld.
Ik doe fifa op de PS3: Bartderkinderen
Moet je ook niet offline gaan spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:50 schreef Philos het volgende:
[..]
Sinds ik gisteren op één dag 2 blessures had op FUT
gewoon voor de bontkraag gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef Revontulet het volgende:
Ik kan kiezen tussen een glimmende trainingsbroek of zo'n laag hangende spijkerbroek
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 13:53:03Definitief: #Zanka zondag rechtsback bij #PSV. reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Jelle_96 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 13:53:03Definitief: #Zanka zondag rechtsback bij #PSV. reageer retweet
Best een goede plek voor hem. Hij is best aardig, maar maakt best vaak ongeconcentreerde fouten. Dat is op rechtsback een stuk minder erg dan centraalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:55 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik zie toch liever brenet. Waarom stelt advocaat hem niet op?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Best een goede plek voor hem. Hij is best aardig, maar maakt best vaak ongeconcentreerde fouten. Dat is op rechtsback een stuk minder erg dan centraal
Ben jij een psv'er?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zie toch liever brenet. Waarom stelt advocaat hem niet op?
Nicequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thiago Quirino da Silva is aangemaakt
Ik weet niet, denk niet dat hij hem durft te laten debuteren in de Kuip.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zie toch liever brenet. Waarom stelt advocaat hem niet op?
Zanka is ook echt geen zekerheidje hoor. Speelt erg matig en raakte tevens licht geblesseerd bij jong psv maandag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet, denk niet dat hij hem durft te laten debuteren in de Kuip.
Ik ben zelf ook rechtsback en ik weet dat fouten maken op die plek niet zo risicovol is als centraal. Maar de jeugd heeft de toekomst.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef Baje het volgende:
[..]
Zanka is ook echt geen zekerheidje hoor. Speelt erg matig en raakte tevens licht geblesseerd bij jong psv maandag.
Ik vraag me af of Brenet de toekomst heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:08 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook rechtsback en ik weet dat fouten maken op die plek niet zo risicovol is als centraal. Maar de jeugd heeft de toekomst.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Qua publiek dan toevallig weer wel
De laatste keer dat ik er was, was in de beker tegen Feyenoord. TOen was er wel een prachtige sfeer hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe maar zo
Heerenveen heeft bioscooppubliek, en dat weet jij ook
Ongetwijfeld zijn er uitzonderingen. Laatste keer dat ik er was, was twee jaar geleden, Heerenveen - NAC. En ik ben er vaker geweest. Er is geen enkel ander stadion waar je de spelers de hele wedstrijd lang naar elkaar kon horen roepen. Mensen gingen alleen staan als er een bal in de buurt van de goal kwam. En bij een goal stonden ze op, klapten ze even, en gingen weer zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was in de beker tegen Feyenoord. TOen was er wel een prachtige sfeer hoor
Meer begrafenispubliek, las iets over een stille tocht....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe maar zo
Heerenveen heeft bioscooppubliek, en dat weet jij ook
Ik ben ook best wel vaak bij Heerenveen omdat mijn pa kaarten krijgt van zijn werkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er uitzonderingen. Laatste keer dat ik er was, was twee jaar geleden, Heerenveen - NAC. En ik ben er vaker geweest. Er is geen enkel ander stadion waar je de spelers de hele wedstrijd lang naar elkaar kon horen roepen. Mensen gingen alleen staan als er een bal in de buurt van de goal kwam. En bij een goal stonden ze op, klapten ze even, en gingen weer zitten
Ook zoiets...dat het moet liggen aan de fans van de tegenstander of er sfeer is of nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel vaak bij Heerenveen omdat mijn pa kaarten krijgt van zijn werkVerschilt echt per wedstrijd. Is het publiek van het uitvak doods dan is er niet echt sfeer.
Het was eigenlijk een sneer naar het NAC uitpubliekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook zoiets...dat het moet liggen aan de fans van de tegenstander of er sfeer is of niet![]()
Waarom loop je zo op Heerenveen (en/of het publiek) te bashen? Zie totaal niet in wat dit voor nut ...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook zoiets...dat het moet liggen aan de fans van de tegenstander of er sfeer is of niet![]()
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een sneer naar het NAC uitpubliek
Met Heerenveen bedoelt hij eigenlijk PSVquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom loop je zo op Heerenveen (en/of het publiek) te bashen? Zie totaal niet in wat dit voor nut ...
Omdat dit toevallig ter sprake kwam. En dan ben ik niet te beroerd om mijn ongezouten mening te geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom loop je zo op Heerenveen (en/of het publiek) te bashen? Zie totaal niet in wat dit voor nut ...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Heerenveen bedoelt hij eigenlijk PSV
N=5 is een te kleine steekproef. Niet representatief dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
Niet haten op psv supporters
RoyPSV
Marcie
Kamikazie
Baje
StijnDa
prima mensen
Ik ken mijn plek weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
RoyPSV
Marcie
Kamikazie
Baje
StijnDa
prima mensen
Zombies?quote:
Ik kijk ff laatste episode Anger management af en dan kom ikquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
RoyPSV
Marcie
Kamikazie
Baje
StijnDa
prima mensen
Zombies?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Je ziet in dat ik niet bij die downers hoor maar een uitzonderlijk type PSV supporter ben van hoger niveau (net als Timmy Turner)
Jij wilde niet in het geweldige rijtje met Roy en Marcie staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Je ziet in dat ik niet bij die downers hoor maar een uitzonderlijk type PSV supporter ben van hoger niveau (net als Timmy Turner)
Ik moet om 5 uur werken, denk niet dat we dat halen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
met 4en die achievement halen?
pic van je hele teamquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:44 schreef jackson het volgende:
Mensen hier tipte Hart als goede keeper, waarvoor dank! Speel nu een tijdje met hem, ideaal.
Zojuist Touré gekocht op CM postitie: http://www.futhead.com/fifa/players/460/
Kijken of dat ook werkt
Maar geen Die Risequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
Al 3 man, nog een iemand dus
Heeft mathijs geen blops?
quote:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#jXAgrrlanI59W:ps3quote:
Kah zijn omhaal tegen VVVquote:
handje schuddenquote:
kun je David Silva betalen? die speelt echt heerlijk op CAMquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#jXAgrrlanI59W:ps3
Pakte Touré nog niet mee op het midden zie ik... Enfin, je hebt een idee zo.
Gaat volgende aankoop worden, nouja... Eigenlijk eerst Nani op links, daarna Silva.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je David Silva betalen? die speelt echt heerlijk op CAM
Duitse Pornofilmquote:
Jo, kom eraan. fucking ingewikkeld manquote:
Niet janken maar meewerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo, kom eraan. fucking ingewikkeld man
Jo baaschquote:
Vraag me af of hij veel beter is dan Lampard... Qua prijs kwaliteit dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je David Silva betalen? die speelt echt heerlijk op CAM
Ik vond Nani het geld niet helemaal waard, een pluspunt aan hem is wel zijn schot, maar Young is sneller.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat volgende aankoop worden, nouja... Eigenlijk eerst Nani op links, daarna Silva.
Ik bedoel Silva i.p.v Mataquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Vraag me af of hij veel beter is dan Lampard... Qua prijs kwaliteit dan.
Silva is wat vlotter maar shooting 87 van Lampard is wel prettig.
Ze laten het hierbij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:37 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die weet of ea de laatste transfers nog gaat uitbrengen of laten ze het hierbij?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik had gelezen dat je je eigen spelers kon maken voor 200 euro bij EA voor in FUT.
Juist, denk het ook wel ja...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik had gelezen dat je je eigen spelers kon maken voor 200 euro bij EA voor in FUT.
Klopt, ik heb er nu eentje, vind het namelijk nogal prijzigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga het denk ik ook doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er nu eentje, vind het namelijk nogal prijzig
Je gelooft het toch niet echt he?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik ook doen.
Wel jammer dat je niet alles 99 kan doen :S
Klopt, maar je moet hem gewoon lang maken en zo snel mogelijk + goede jumping.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik ook doen.
Wel jammer dat je niet alles 99 kan doen :S
Je moet die 200 euro naar mij overmaken dan regel ik het voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
Heb jij geen mail gehad van EA met die informatie ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je gelooft het toch niet echt he?
Ik heb ook redelijk veel connecties binnen EA, die van mij doen het voor 50 euro manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die 200 euro naar mij overmaken dan regel ik het voor je
Ik wel. Bij mij stond het voor 160 euro,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb jij geen mail gehad van EA met die informatie ?
undercutter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:53 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb ook redelijk veel connecties binnen EA, die van mij doen het voor 50 euro man
EA stuurt haar members geen mailsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb jij geen mail gehad van EA met die informatie ?
Ruilen voor UP Pelle?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand nog coins wil kopen, 300k in de aanbieding hier.
Zeg dat je het fout gelezen had en het toch 160 was. Hebben we beide 80.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha was ik toch net iets voor jou met je 160 ballen!
Ja wel hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
EA stuurt haar members geen mails
Net als ING dat niet doet
Pas op, Hugh heeft niet voor niets een uitgaansverbod.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha was ik toch net iets voor jou met je 160 ballen!
Ik ben ook serieus ik DM je zo mijn rekening nummer dan heb je hem zondag middag op je tradepile staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
En je hoef niet te gaan trollen, want ben gewoon serieus.
haha dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pas op, Hugh heeft niet voor niets een uitgaansverbod.
Je.verhaal klinkt niet echt waarschijnlijk..bron of puushje van je mail?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
En je hoef niet te gaan trollen, want ben gewoon serieus.
kijk anders even op brazzers staat het ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je.verhaal klinkt niet echt waarschijnlijk..bron of puushje van je mail?
UP Pelle heeft 81 koppen en 79 pacequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:01 schreef Fuszy het volgende:
Up pelle OMG zijn jullie aan het trollen? Nee toch? Ik ga fifa weer kopen want UP Pellefuck yeaah!!!
![]()
![]()
Jezus. instaboner!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UP Pelle heeft 81 koppen en 79 pace
Mediamarkt!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jezus. instaboner!
waar kan je fifa goedkoop halen?
Bijna, daar ging je geloofwaardigheidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk anders even op brazzers staat het ook.
Wat heb jij tegen brazzers ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bijna, daar ging je geloofwaardigheid
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:04 schreef Fuszy het volgende:
Heb je ook een plaatje van de rest van zijn stats?
www.xboxworld.nlquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
105 goals in 60 wedstrijden met Eto'o
Zullen ze waarschijnlijk ook aanraden om Welliton ernaast te zetten en met 5atb te gaan spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
www.xboxworld.nl
Meld je daar eens aan en post het.
Je zal op handen worden gedragen.
Dat is best tof. Iedereen hetzelfde op de lengte na. Zo gaat het echt over je skillsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is die interactive world cup voor onzinAlle spelers 85 rating
En ultra defensive.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zullen ze waarschijnlijk ook aanraden om Welliton ernaast te zetten en met 5atb te gaan spelen
Dat ben ik, eikelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
Ging voor de grap kijken maar iemand heeft dus Gameiro ST en Ronaldo LW op LM en wisselt vervolgens in game die 2 spelers om (352) omdat hij Gamerio de ideale middenvelder vindt
Ik kon dat forum al ben/was gebandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
www.xboxworld.nl
Meld je daar eens aan en post het.
Je zal op handen worden gedragen.
haha je bent niet de enigstequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kon dat forum al ben/was geband
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kon dat forum al ben/was geband
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eeentje werd helemaal gek daar, omdat hij was gebidbumperd
Eigenlijk spaar ik voor Messi 91 en wou ik iedereen terug pakken die met hem speeltquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef Zhano het volgende:
Sommige mensen zijn zoooo domIk had van een bepaalde speler 3 op de markt staan. Deze verkocht ik vanochtend ineens alle 3 met zo'n 80% winst. Meteen daarna kwamen ze op de markt voor ongeveer 3x zoveel. Het uur daarna voor 2x zoveel. Dit was allemaal vanmorgen. Ik kom net thuis, en zoek die speler. Diezelfde gast heeft ze nu gelist voor ongeveer de helft van het bedrag waarvoor hij ze vanochtend van mij kocht. Heb hierop geboden en nu alle 3 de spelers teruggekocht voor 75% van het bedrag waarvoor ik ze vanochtend verkocht
Gewoon ff afwachten, ik baal er tot nu toe alleen maar van dat ik IN het weekend Sisokko en De Gea heb gekocht, had beter kunnen wachten tot woensdagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel wanneer ik SIF Reus ga kopen, hij wordt niet echt goedkoper op dit moment, hopelijk doet het weekend wonderen
Ja, in het weekend worden spelers altijd goedkoperquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel wanneer ik SIF Reus ga kopen, hij wordt niet echt goedkoper op dit moment, hopelijk doet het weekend wonderen
Wat gek, zo vaak twijfel jij toch niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Maver24 het volgende:
IF's zeker wel, das altijd al geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, in het weekend worden spelers altijd goedkoper
Preciesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat gek, zo vaak twijfel jij toch niet?
haha leukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bushalte_ooit.html
99 shot power, dat moet een grap zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/12918/
Wat een bazenstats
SCHIETEN WILLYquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
99 shot power, dat moet een grap zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |