PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ff inkomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
Deze had ik niet verwacht
Rijst is zijn skills kwijt.
Dit ja, zit morgenavond in Amsterdam voor studiequote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan woensdag die kut wedstrijden
Was het maar andersom
Donderdag Spurs - Inter. Jammer dat Maicon weg is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan woensdag die kut wedstrijden
Was het maar andersom
Zou er maar gauw bijzetten voor studie ja. Straks zit je vrouw mee te lezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja, zit morgenavond in Amsterdam voor studie
Huh? Dit zou logischer zijn imho:quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zat gisteren trouwens güdverdümme nog geen minuut in de trein of ik kwam erachter dat mijn oplader van mijn telefoon nog thuis lag.Zo kut.
Al wilde ik er sowieso al eentje bijkopen omdat ik wist dat dit ging gebeuren.
10 euro [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was gisteren trouwens güdverdümme nog geen minuut thuis of ik kwam erachter dat mijn oplader van mijn telefoon in de trein lag .Zo kut.
Al wilde ik er sowieso al eentje bijkopen omdat ik wist dat dit ging gebeuren.
10 euro [ afbeelding ]
Alsof er een uberhaupt een goede reden is om in Amsterdam te zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou er maar gauw bijzetten voor studie ja. Straks zit je vrouw mee te lezen.
Ik woon op mezelf hè. Dus gisteren ging ik van de woonplaats van mijn ouders naar mijn eigen kamer. Dus mijn oplader ligt nu een week lang niets te doen bij mij thuis, terwijl ik zo'n 100km verderop zit.quote:
gaypridequote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof er een uberhaupt een goede reden is om in Amsterdam te zijn
Ik woon er ?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof er een uberhaupt een goede reden is om in Amsterdam te zijn
Waar heb je het over?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef vandermar het volgende:
Vervalt, u ontvangt 10.000
#monopoly #algemeenfonds
#fwpquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf hè. Dus gisteren ging ik van de woonplaats van mijn ouders naar mijn eigen kamer. Dus mijn oplader ligt nu een week lang niets te doen bij mij thuis, terwijl ik zo'n 100km verderop zit.
TTquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef vandermar het volgende:
Vervalt, u ontvangt 10.000
#monopoly #algemeenfonds
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Wij hebben onze eigen versie van Monopoly gemaakt met alleen straten uit Veenwouden.
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
Geen studio sport wordt hier gekeken...
Ik was dus tv aan het kijken en ineens faket mijn pa een blessure aan zijn kuit zodat ik de hond moet uitlaten. Net alsof ik het niet doorhebhij kan ook gewoon vragen of hij tv mag kijken
Heb je die hond gestolen? #SMLENOquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd om de gekste redenen de hond uitlaten. Ja, wij hebben ook een hond.
Achsoquote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf hè. Dus gisteren ging ik van de woonplaats van mijn ouders naar mijn eigen kamer. Dus mijn oplader ligt nu een week lang niets te doen bij mij thuis, terwijl ik zo'n 100km verderop zit.
Hulp in welke vorm?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef pascal08 het volgende:
We kunnen wel wat hulp gebruiken, nu we het er toch over hebben.
Je hebt hem echt gestolen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die hond is van iemand anders maar wij hebben hem al sinds een paar jaar 'overgenomen'
Ik laat hem 3x per dag uit, vind het wel chill om even door de buitenlucht. Maar niet te lang, dan verbrand mijn witte huidquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd om de gekste redenen de hond uitlaten. Ja, wij hebben ook een hond.
#fwpquote:Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest hardoplachen hier.Het knetterlekkere studentenhuisgenootje van boven draait echt fucking
hard 1Direction.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |