PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik wel en van Toefjes won ik, p4l weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Van alle PS3'ers sowieso. Al heb ik nooit tegen Toefjes en poker4life gespeeld.
En de OmniRaket?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel en van Toefjes won ik, p4l weet ik niet.
Ik deed het nog best goed tegen jou dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit denk ik, hij is manne goed in clubs toch?
Ik vind jou ook best goedquote:Op zondag 3 maart 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik deed het nog best goed tegen jou dan.
Werkt gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is deze? Eerst word ik tijdens een wedstrijd van de server gegooid, nu doet de webapp het ook niet? Is het bij iedereen down?
Ja ik weet niet, zal wel aan mijn internet hebben gelegen doet het hier ook weerquote:
Ik won van jou in het vorige toernooiquote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel en van Toefjes won ik, p4l weet ik niet.
Vanavond ofzo even een potje ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
Ramsey!
[..]
Ik won van jou in het vorige toernooiEn verder niet tegen elkaar gespeeld
Allebei ja? Wat was het geworden?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
Ramsey!
[..]
Ik won van jou in het vorige toernooiEn verder niet tegen elkaar gespeeld
geen idee, eerste wedstrijd volgens mij niet die was of gelijk of jij won, maar tweede won ik om door te gaanquote:
Ander keertje, straks poker toernooiquote:
Ik zat helemaal niet bij jou in de poulequote:Op zondag 3 maart 2013 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, eerste wedstrijd volgens mij niet die was of gelijk of jij won, maar tweede won ik om door te gaan
[..]
Ander keertje, straks poker toernooi
vorig toernooi..last yearquote:Op zondag 3 maart 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet bij jou in de poule
hmm denk het haast wel jaquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)are-Munsterman.dhtml
Ga je nu gold of weer een silver maken ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
Helemaal niet aan gedachtKan eindelijk m'n toernooiteam verkopen.
Ik hou gewoon het silver team dat ik al heb. Gold begin ik denk ik niet meer aan, verlies alles in seizoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga je nu gold of weer een silver maken ?
Gold cup ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon het silver team dat ik al heb. Gold begin ik denk ik niet meer aan, verlies alles in seizoenen.
Misschien wel beter.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Dat wordt geen 4e plek dit jaar, geen CL dus
Voor het eerst onder Wenger...quote:Op zondag 3 maart 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Dat wordt geen 4e plek dit jaar, geen CL dus
Not going to happen. Kroenke is ook eigenaar van Denver Nuggets, ook daar wordt nauwelijks geïnvesteerd!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien wel beter.
Dan gaat misschien eindelijk eens die Kroenke geld besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen bedankt voor het meedoen. Het duurde helaas wel erg lang af en toe.
Volgend jaar weer een kans. Hoop dan wat meer te kunnen organiseren.Feyenoord Rotterdam
omdat die konko goed zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
ingezet op atletico, vraag me niet waarom.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
ingezet op atletico, vraag me niet waarom.
Gast ik ben er ook nog!?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Van alle PS3'ers sowieso. Al heb ik nooit tegen Toefjes en poker4life gespeeld.
Logisch hij scoorde de winnende en mooie goal.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Robben zat laatst rond de 300k tot vorige weekNu is hij ong 350k op ps3
Ja want IFquote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Robben zat laatst rond de 300k tot vorige weekNu is hij ong 350k op ps3
hier ook nuquote:Op zondag 3 maart 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is deze? Eerst word ik tijdens een wedstrijd van de server gegooid, nu doet de webapp het ook niet? Is het bij iedereen down?
Met agbonwhore + pace kaartje. Dankzij een trampquote:Op zondag 3 maart 2013 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb ook een keer tegen Baje gespeeld. Even lette ik niet op en in de laatste minuut maakte hij de winnende.
Foeiquote:Op zondag 3 maart 2013 19:22 schreef Baje het volgende:
[..]
Met agbonwhore + pace kaartje. Dankzij een tramp
Dit moet een grap zijn.. toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baje speelde met dit team:
[ afbeelding ]
Die LB speelde een bijzonder goede wedstrijd!
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baje speelde met dit team:
[ afbeelding ]
Die LB speelde een bijzonder goede wedstrijd!
Het enige verschil in FUT te praten is dat Finnbogason een upgrade heeft gekregen en Pelle nietquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
Geen studio sport wordt hier gekeken...
Ik was dus tv aan het kijken en ineens faket mijn pa een blessure aan zijn kuit zodat ik de hond moet uitlaten. Net alsof ik het niet doorhebhij kan ook gewoon vragen of hij tv mag kijken
terechtquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het enige verschil in FUT te praten is dat Finnbogason een upgrade heeft gekregen en Pelle niet
Klinkt goedquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Baje het volgende:
Heb nu eto o 6chem + if emenike + of aubayang + wynne + if ramos + if kompany + tshimanga
je moet ook MOTM Pitroipa nemenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Baje het volgende:
Heb nu eto o 6chem + if emenike + of aubayang + wynne + if ramos + if kompany + tshimanga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht wel op zn SIF komende woensdag, wilde daarom ook IF Cavani hebben in me team maar geen idee hoe dat op een normale manier te doen, is wel lastig, heb wel een idee maar dan moet ik gaan spelen met Morales, en Cambiasso en Zanettiquote:
Ik had een bazenteam gepost ouwe.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wacht wel op zn SIF komende woensdag, wilde daarom ook IF Cavani hebben in me team maar geen idee hoe dat op een normale manier te doen, is wel lastig, heb wel een idee maar dan moet ik gaan spelen met Morales, en Cambiasso en Zanetti
quote:
je kan gewoon de teams van je vrienden op psn/xbox bekijken, hoef je niets voor te sturen thyequote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef TBakkert het volgende:
Baje heeft me zijn nieuwe team gestuurd, ik doe zo wel een foto
Ergo, Alfred>Grazianoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het enige verschil in FUT te praten is dat Finnbogason een upgrade heeft gekregen en Pelle niet
Alleen Ultimate team. Je kan wel gewoon seasons doen.quote:
ja, dat zei hij ook, maar mag geen DM's postenquote:
Ah oke! Dan maar blops zoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen Ultimate team. Je kan wel gewoon seasons doen.
Wanneer heb je alles verhuisd?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was eten thad, ik ga nu kijken. Of naar tilburg, twijfels mattie. #thuglife
zou wel lachen zijn geweest als je pr0n aan het kijken wasquote:Op zondag 3 maart 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben echt een mongool, ik zet dus muziek aan, koptelefoon op en gas erop. Zit ik 1 minuut met mijn koptelefoon op, blijkt dat het kabeltje er niet in zit en die muziek uit me speakers pompt.
djoek hemquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
Wij hebben nu 3 opdrachten voor project gemaakt en 1 uit het groepje heeft echt gewoon niets gedaan tot nu toe
nee want lol_xboxquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nog nooit verloren van iemand op Fok!. Betekent dit dat ik nu de beste ben?
Confronteren en eisen dat hij wat doet. Doet hij dat niet, mik hem uit de groep.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
Wij hebben nu 3 opdrachten voor project gemaakt en 1 uit het groepje heeft echt gewoon niets gedaan tot nu toe
Van Mathijs heb ik nog nooit gewonnen. 1x tegen hem gespeeld en toen 2-1 verlorenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nog nooit verloren van iemand op Fok!. Betekent dit dat ik nu de beste ben?
Mijn xbox staat daarquote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je morgen vroeg college? En waar laat je je xbox?
Ik hoop dat hij dan ook een toets van vorig jaar niet heeft gehaaldquote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Confronteren en eisen dat hij wat doet. Doet hij dat niet, mik hem uit de groep.
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Steeds grotere middelmaat bij Sportingtwitter:voetbalpings twitterde op zondag 03-03-2013 om 19:57:04Sporting Portugal wil zich versterken met Daryl Janmaat. De verdediger van Feyenoord moet in de zomer naar Lissabon komen. #voetbalpings reageer retweet
Janmaat naar zo'n zwakke clubquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Steeds grotere middelmaat bij Sportingtwitter:voetbalpings twitterde op zondag 03-03-2013 om 19:57:04Sporting Portugal wil zich versterken met Daryl Janmaat. De verdediger van Feyenoord moet in de zomer naar Lissabon komen. #voetbalpings reageer retweet
Uit onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 minder goed zijn dan op de xbox.quote:
Niet veel inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
Maakt hij niet veel bloopers de laatste tijd?
Uit mijn onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 beter zijn dan mensen op de xbox.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 minder goed zijn dan op de xbox.
Science bitch!
Hij heeft als hij zo doorgaat straks meer gele kaarten dan van Bommelquote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij scoort ja maar daarme houdt het ook op. Maakt hij niet veel bloopers de laatste tijd?
Oh, dan heb ik de verkeerde Moisander voor mequote:
Uit een ander onderzoek is gebleken dat ps3 gebruikers bijzonder weinig creativiteit hebben. Zo is het percentage dat plagiaat pleegt bijzonder hoog.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Uit mijn onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 beter zijn dan mensen op de xbox.
Science bitch!
Hij kan blijkbaar ook naar Arsenal en nog wat Engelse ploegen. Weet niet wat ik er van moet geloven.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Arsenal is ook te min voor deze baasquote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar ook naar Arsenal en nog wat Engelse ploegen. Weet niet wat ik er van moet geloven.
Zie het in de zomer wel
Voetbalpings.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Daar heb ik niks tegenin te brengenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit een ander onderzoek is gebleken dat ps3 gebruikers bijzonder weinig creativiteit hebben. Zo is het percentage dat plagiaat pleegt bijzonder hoog.
Hij deed het bij mij 10 seconde en toen ging hij er weer uitquote:
Jij verwacht dat hij direct naar Real gaat? Arsenal is een prima club.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arsenal is ook te min voor deze baas
Ik zit er nog inquote:Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij 10 seconde en toen ging hij er weer uit
Wel irritant dat zodra je wil uitcashen je je id enzo moet opsturen. M'n geld al anderhalf jaar vast daar omdat ik te lui ben id en afschrift op te sturenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
Is Bwin een prima site om te betten op sport?
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij direct naar Real gaat? Arsenal is een prima club.
Geen idee wat hij moet kosten eigenlijk.
Oh, dan maar een anderquote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel irritant dat zodra je wil uitcashen je je id enzo moet opsturen. M'n geld al anderhalf jaar vast daar omdat ik te lui ben id en afschrift op te sturen
Maar verder is de site wel oke afaik
paddypowerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan maar een ander
Unibet heb ik al heel lang
Wat is nog meer een goede?
hahah denk wel dat de meeste dat hebben hoor als je wil uitcashenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan maar een ander
Unibet heb ik al heel lang
Wat is nog meer een goede?
Dan doe ik Bwin welquote:Op zondag 3 maart 2013 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah denk wel dat de meeste dat hebben hoor als je wil uitcashenNaaiers zijn eht toch wel allemaal
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik pak altijd Unibet. Eenvoudig cashen (als er wat te cashen valt). Heb dat zelf nooit want ik ben denk ik wel de grootste mongool op betting gebied.
2 à 3 euro schat ik zo.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij direct naar Real gaat? Arsenal is een prima club.
Geen idee wat hij moet kosten eigenlijk.
Het wordt tijd dat hij bij het 1e komt, hi jloopt ongeveer 1 op 1 bij BarcaBquote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
Deulofeu 2 goals
Gelukkig hebben ze niet gewonnen
Jammer dat EA weet dat hij van Barca is en een gewilde speler is
ooh, want zijn stats zijn niet verkeerd, vooral die positioning nietquote:
jquote:Op zondag 3 maart 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Verkoopt iemand coins op de Xbox momenteel? Ik ben geïnteresseerd.
200K heb ik nogquote:Op zondag 3 maart 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Wellichtquote:Op zondag 3 maart 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Alles verkocht.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WellichtWaar zijn jouw coins heen dan ?:P
jajajaquote:Op zondag 3 maart 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
Joquote:Op zondag 3 maart 2013 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Fak, weer te laatniet to the point genoeg.
Hee steef, jij verkocht voor 10 toch op MP?
Soberso, ik speel het toch nauwelijks. In april ga ik alles verkopen denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
binnenkort maar wat kutteams dumpen en advertentie maken dan maar
Ik had na 1 uur al een koper die 1 miljoen wilde kopen. Volgende dag kwam 'ie het ophalen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
binnenkort maar wat kutteams dumpen en advertentie maken dan maar
Als het meezit heb ik morgen een opdracht al af en ook weekend. Dinsdag tandarts, woensdag skippen. Donderdag katerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
Morgen om kwart over 3 begint mijn weekend
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als het meezit heb ik morgen een opdracht al af en ook weekend. Dinsdag tandarts, woensdag skippen. Donderdag kater
ik speel nog wel af en toe, maar daar heb ik geen 700k voor nodigquote:Op zondag 3 maart 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soberso, ik speel het toch nauwelijks. In april ga ik alles verkopen denk ik.
kutleven ik heb altijd weekend als ik wilquote:Op zondag 3 maart 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
Morgen om kwart over 3 begint mijn weekend
Ik ook alleen ga ik mijn projectmatties niet laten stikkenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
kutleven ik heb altijd weekend als ik wil
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
ik heb elke zaterdag en zondag weekend skkltjes
EASFC offline?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck is er met mijn pro?! Eerst was hij 88 en nu is hij nog maar 84...
EA ziet als je geboost hebt en die accomplishments worden dan teruggevorderd..quote:Op zondag 3 maart 2013 20:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck is er met mijn pro?! Eerst was hij 88 en nu is hij nog maar 84...
Taarabtquote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb dit team laatst gebouwd. Alle 6 potjes mee gewonnen tot nu toe. Taarabt is ziek goed.
[ afbeelding ]
Klopt. Neem aan dat je met lengte/positie niets gedaan hebt...quote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Aah... dan krijg je die punten niet die je hebt gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik (nog) niet, moet me nog verdiepen in de Duitstalige literatuurquote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef pascal08 het volgende:
Yo bitches, clubben? Ik ben over m'n mentale nekslag heen.
Wat quotering betreft beter dan Real volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef vandermar het volgende:
Is het interessant om op United te betten voor de CL?
Haha, nee ik begrijp wel een beetje hoe dat in elkaar zitquote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt. Neem aan dat je met lengte/positie niets gedaan hebt...
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat quotering betreft beter dan Real volgens mij
Sterkte dan? Andere bitches die wel gaan/willen clubben?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik (nog) niet, moet me nog verdiepen in de Duitstalige literatuur
United speelt ook prima.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Real is in vorm dus ik zou niet op Man Utd zetten
Futheadquote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb dit team laatst gebouwd. Alle 6 potjes mee gewonnen tot nu toe. Taarabt is ziek goed.
[ afbeelding ]
IRL doet hij ook bijna geen skills, net als Maikon Leite, Carlos Eduardo.quote:
Wallyson in UT, jij skillde mij afentoe helemaal weg met hem en Kelvinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:47 schreef Baje het volgende:
Ik heb nog een linksback en een keepert nodig in dit team. Iemand ideeen?Ik klik niet meer, ik quote voortaan om te kijken of er iets nuttigs in staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:47 schreef Baje het volgende:
Ik heb nog een linksback en een keepert nodig in dit team. Iemand ideeen?Ik zag al dat er geen foto was, dus klikte niet, quotte je en zag dat ik dat goed gedaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Als je Messi ziet voor <100k, wil je 'm dan voor mij kopen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga even koopjes jagen in UT, wel lekker rustig zo
Klopt Jaja is ook goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wallyson in UT, jij skillde mij afentoe helemaal weg met hem en Kelvin
Quote = kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik klik niet meer, ik quote voortaan om te kijken of er iets nuttigs in staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Tegen Malaga hé, Malaga is nou niet bepaald slechtquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:51 schreef Reemi het volgende:
Toernooiteam verkocht, nu dit team maken. Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nee maar had verwacht dat Atletico wat meer op de aanval ging nu Barca verloren had.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen Malaga hé, Malaga is nou niet bepaald slecht
neequote:
quote:
Morgen ben ik weer van de partij (in de middagquote:
Ik weet niet bij mij zit er weinig regelmaat inquote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer van de partij (in de middag) Elke middag overigens wel
Volgend jaar heb ik de hele dag de tijd omdat ik dan het huis uit ben en dus zelf tv etc. heb in één kamer
Jij moet echt elke dag minstens 1x laten weten dat je volgend jaar uit huis gaat hequote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer van de partij (in de middag) Elke middag overigens wel
Volgend jaar heb ik de hele dag de tijd omdat ik dan het huis uit ben en dus zelf tv etc. heb in één kamer
Ik ben er trots op ja en dat mag ik graag aan de wereld verkondigen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij moet echt elke dag minstens 1x laten weten dat je volgend jaar uit huis gaat he
Het is dan ook een grote stap.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij moet echt elke dag minstens 1x laten weten dat je volgend jaar uit huis gaat he
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er trots op ja en dat mag ik graag aan de wereld verkondigen.
Misschien is het wel sig-waardig
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Wat is daar nou om trots over te zijn
Ik zit dan ook op kamers, dat maakt me echt niet trots
Prima als je trots bent om op kamers te zitten maar dan moet je het wel eerst doen voordat je er trots over kan zijn vind ikquote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ieder zijn dingen waar hij trots op is
Ik kom volgend jaar een vrouw tegen waar ik mee ga samenwonen. Dat maakt me trotsquote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Prima als je trots bent om op kamers te zitten maar dan moet je het wel eerst doen voordat je er trots over kan zijn vind ik
Ik win volgend jaar de jackpot.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom volgend jaar een vrouw tegen waar ik mee ga samenwonen. Dat maakt me trots
niet zoveel roken, is slecht voor je stamina ouwequote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Prima als je trots bent om op kamers te zitten maar dan moet je het wel eerst doen voordat je er trots over kan zijn vind ik
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
niet zoveel roken, is slecht voor je stamina ouwe
oke.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
Boetius IF als LW
Kan ik eindelijk Cisse eruit halen en Schaken op rechts met de Boet op links
Waarom speelt Cisse nooit meer? Was zeker wel die 3,5 miljoen waardquote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
Boetius IF als LW
Kan ik eindelijk Cisse eruit halen en Schaken op rechts met de Boet op links
Nog steeds last van zijn kleine teen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom speelt Cisse nooit meer? Was zeker wel die 3,5 miljoen waard
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom speelt Cisse nooit meer? Was zeker wel die 3,5 miljoen waard
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog steeds last van zijn kleine teen.
Hij loopt op verkeerde voetbalschoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog steeds last van zijn kleine teen.
Dan moet-ie goeie kopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij loopt op verkeerde voetbalschoenen.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef Rijst het volgende:
GODVER expres om 11 uur in de ochtend wezen pitten zodat ik Spurs Arsenal niet zou missen. Wordi k nu pas wakker
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef Rijst het volgende:
GODVER expres om 11 uur in de ochtend wezen pitten zodat ik Spurs Arsenal niet zou missen. Wordi k nu pas wakker
Dat is een goede vraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Hoe ga je morgen naar je school/werk dan zonder slaap?
Dat laatste :/quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag.
Heeft iemand een stream?? Of is het al afgelopen/
2-1 voor Spursquote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag.
Heeft iemand een stream?? Of is het al afgelopen/
Bale was verder niet bijzonder, deze goal was wel goed en nog een prima pass maar verder niet erg opvallend.quote:
Ik las gister toen ik op fok was dat de wedstrijd om half 9 begon. En mijn laptop staat nog op Engelse tijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
Zit je te trollen Rijst of staat je klok verkeerd.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
die Silver, Vargas van Anderlecht is echt 1 baas
Ze is wel leuk hoor. Alleen ze zit zowat elke dag aan de ganjaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
How's life? En met dat meisje?
Meisjes die veel blowenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze is wel leuk hoor. Alleen ze zit zowat elke dag aan de ganja
die heb ik nog nooit gebruiktquote:
nee, ik had al een leuk team in gedachten met IF Kroosquote:
Moet Stoner zeggen met zijn headsetquote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef Rijst het volgende:
Rijst joined party
Stoner. hEY RIJST
Stoner: nog steeds geen headset gezellig man
crook en smooks: AWW
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik had al een leuk team in gedachten met IF Kroos
Tevens faal ik met Silvers, ik had er een keer één gemaakt, die met die van Anderlecht en ik verloor bijna alles in de Silver cup, in divisie 1 en in de gold cup...
Dus daar begin ik liever niet meer aan, pijnlijke herinneringen
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik had al een leuk team in gedachten met IF Kroos
Tevens faal ik met Silvers, ik had er een keer één gemaakt, die met die van Anderlecht en ik verloor bijna alles in de Silver cup, in divisie 1 en in de gold cup...
Dus daar begin ik liever niet meer aan, pijnlijke herinneringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |