PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik wel en van Toefjes won ik, p4l weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Van alle PS3'ers sowieso. Al heb ik nooit tegen Toefjes en poker4life gespeeld.
En de OmniRaket?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel en van Toefjes won ik, p4l weet ik niet.
Ik deed het nog best goed tegen jou dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit denk ik, hij is manne goed in clubs toch?
Ik vind jou ook best goedquote:Op zondag 3 maart 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik deed het nog best goed tegen jou dan.
Werkt gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is deze? Eerst word ik tijdens een wedstrijd van de server gegooid, nu doet de webapp het ook niet? Is het bij iedereen down?
Ja ik weet niet, zal wel aan mijn internet hebben gelegen doet het hier ook weerquote:
Ik won van jou in het vorige toernooiquote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wel en van Toefjes won ik, p4l weet ik niet.
Vanavond ofzo even een potje ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
Ramsey!
[..]
Ik won van jou in het vorige toernooiEn verder niet tegen elkaar gespeeld
Allebei ja? Wat was het geworden?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
Ramsey!
[..]
Ik won van jou in het vorige toernooiEn verder niet tegen elkaar gespeeld
geen idee, eerste wedstrijd volgens mij niet die was of gelijk of jij won, maar tweede won ik om door te gaanquote:
Ander keertje, straks poker toernooiquote:
Ik zat helemaal niet bij jou in de poulequote:Op zondag 3 maart 2013 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, eerste wedstrijd volgens mij niet die was of gelijk of jij won, maar tweede won ik om door te gaan
[..]
Ander keertje, straks poker toernooi
vorig toernooi..last yearquote:Op zondag 3 maart 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zat helemaal niet bij jou in de poule
hmm denk het haast wel jaquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)are-Munsterman.dhtml
Ga je nu gold of weer een silver maken ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
Helemaal niet aan gedachtKan eindelijk m'n toernooiteam verkopen.
Ik hou gewoon het silver team dat ik al heb. Gold begin ik denk ik niet meer aan, verlies alles in seizoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga je nu gold of weer een silver maken ?
Gold cup ?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon het silver team dat ik al heb. Gold begin ik denk ik niet meer aan, verlies alles in seizoenen.
Misschien wel beter.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Dat wordt geen 4e plek dit jaar, geen CL dus
Voor het eerst onder Wenger...quote:Op zondag 3 maart 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Dat wordt geen 4e plek dit jaar, geen CL dus
Not going to happen. Kroenke is ook eigenaar van Denver Nuggets, ook daar wordt nauwelijks geïnvesteerd!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien wel beter.
Dan gaat misschien eindelijk eens die Kroenke geld besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen bedankt voor het meedoen. Het duurde helaas wel erg lang af en toe.
Volgend jaar weer een kans. Hoop dan wat meer te kunnen organiseren.Feyenoord Rotterdam
omdat die konko goed zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
ingezet op atletico, vraag me niet waarom.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
ingezet op atletico, vraag me niet waarom.
Gast ik ben er ook nog!?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Van alle PS3'ers sowieso. Al heb ik nooit tegen Toefjes en poker4life gespeeld.
Logisch hij scoorde de winnende en mooie goal.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Robben zat laatst rond de 300k tot vorige weekNu is hij ong 350k op ps3
Ja want IFquote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Robben zat laatst rond de 300k tot vorige weekNu is hij ong 350k op ps3
hier ook nuquote:Op zondag 3 maart 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is deze? Eerst word ik tijdens een wedstrijd van de server gegooid, nu doet de webapp het ook niet? Is het bij iedereen down?
Met agbonwhore + pace kaartje. Dankzij een trampquote:Op zondag 3 maart 2013 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb ook een keer tegen Baje gespeeld. Even lette ik niet op en in de laatste minuut maakte hij de winnende.
Foeiquote:Op zondag 3 maart 2013 19:22 schreef Baje het volgende:
[..]
Met agbonwhore + pace kaartje. Dankzij een tramp
Dit moet een grap zijn.. toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baje speelde met dit team:
[ afbeelding ]
Die LB speelde een bijzonder goede wedstrijd!
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baje speelde met dit team:
[ afbeelding ]
Die LB speelde een bijzonder goede wedstrijd!
Het enige verschil in FUT te praten is dat Finnbogason een upgrade heeft gekregen en Pelle nietquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
Geen studio sport wordt hier gekeken...
Ik was dus tv aan het kijken en ineens faket mijn pa een blessure aan zijn kuit zodat ik de hond moet uitlaten. Net alsof ik het niet doorhebhij kan ook gewoon vragen of hij tv mag kijken
terechtquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het enige verschil in FUT te praten is dat Finnbogason een upgrade heeft gekregen en Pelle niet
Klinkt goedquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Baje het volgende:
Heb nu eto o 6chem + if emenike + of aubayang + wynne + if ramos + if kompany + tshimanga
je moet ook MOTM Pitroipa nemenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Baje het volgende:
Heb nu eto o 6chem + if emenike + of aubayang + wynne + if ramos + if kompany + tshimanga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht wel op zn SIF komende woensdag, wilde daarom ook IF Cavani hebben in me team maar geen idee hoe dat op een normale manier te doen, is wel lastig, heb wel een idee maar dan moet ik gaan spelen met Morales, en Cambiasso en Zanettiquote:
Ik had een bazenteam gepost ouwe.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wacht wel op zn SIF komende woensdag, wilde daarom ook IF Cavani hebben in me team maar geen idee hoe dat op een normale manier te doen, is wel lastig, heb wel een idee maar dan moet ik gaan spelen met Morales, en Cambiasso en Zanetti
quote:
je kan gewoon de teams van je vrienden op psn/xbox bekijken, hoef je niets voor te sturen thyequote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef TBakkert het volgende:
Baje heeft me zijn nieuwe team gestuurd, ik doe zo wel een foto
Ergo, Alfred>Grazianoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het enige verschil in FUT te praten is dat Finnbogason een upgrade heeft gekregen en Pelle niet
Alleen Ultimate team. Je kan wel gewoon seasons doen.quote:
ja, dat zei hij ook, maar mag geen DM's postenquote:
Ah oke! Dan maar blops zoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen Ultimate team. Je kan wel gewoon seasons doen.
Wanneer heb je alles verhuisd?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was eten thad, ik ga nu kijken. Of naar tilburg, twijfels mattie. #thuglife
zou wel lachen zijn geweest als je pr0n aan het kijken wasquote:Op zondag 3 maart 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben echt een mongool, ik zet dus muziek aan, koptelefoon op en gas erop. Zit ik 1 minuut met mijn koptelefoon op, blijkt dat het kabeltje er niet in zit en die muziek uit me speakers pompt.
djoek hemquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
Wij hebben nu 3 opdrachten voor project gemaakt en 1 uit het groepje heeft echt gewoon niets gedaan tot nu toe
nee want lol_xboxquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nog nooit verloren van iemand op Fok!. Betekent dit dat ik nu de beste ben?
Confronteren en eisen dat hij wat doet. Doet hij dat niet, mik hem uit de groep.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
Wij hebben nu 3 opdrachten voor project gemaakt en 1 uit het groepje heeft echt gewoon niets gedaan tot nu toe
Van Mathijs heb ik nog nooit gewonnen. 1x tegen hem gespeeld en toen 2-1 verlorenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nog nooit verloren van iemand op Fok!. Betekent dit dat ik nu de beste ben?
Mijn xbox staat daarquote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je morgen vroeg college? En waar laat je je xbox?
Ik hoop dat hij dan ook een toets van vorig jaar niet heeft gehaaldquote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Confronteren en eisen dat hij wat doet. Doet hij dat niet, mik hem uit de groep.
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Steeds grotere middelmaat bij Sportingtwitter:voetbalpings twitterde op zondag 03-03-2013 om 19:57:04Sporting Portugal wil zich versterken met Daryl Janmaat. De verdediger van Feyenoord moet in de zomer naar Lissabon komen. #voetbalpings reageer retweet
Janmaat naar zo'n zwakke clubquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Steeds grotere middelmaat bij Sportingtwitter:voetbalpings twitterde op zondag 03-03-2013 om 19:57:04Sporting Portugal wil zich versterken met Daryl Janmaat. De verdediger van Feyenoord moet in de zomer naar Lissabon komen. #voetbalpings reageer retweet
Uit onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 minder goed zijn dan op de xbox.quote:
Niet veel inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
Maakt hij niet veel bloopers de laatste tijd?
Uit mijn onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 beter zijn dan mensen op de xbox.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 minder goed zijn dan op de xbox.
Science bitch!
Hij heeft als hij zo doorgaat straks meer gele kaarten dan van Bommelquote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij scoort ja maar daarme houdt het ook op. Maakt hij niet veel bloopers de laatste tijd?
Oh, dan heb ik de verkeerde Moisander voor mequote:
Uit een ander onderzoek is gebleken dat ps3 gebruikers bijzonder weinig creativiteit hebben. Zo is het percentage dat plagiaat pleegt bijzonder hoog.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Uit mijn onderzoek is gebleken dat mensen op de PS3 beter zijn dan mensen op de xbox.
Science bitch!
Hij kan blijkbaar ook naar Arsenal en nog wat Engelse ploegen. Weet niet wat ik er van moet geloven.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Arsenal is ook te min voor deze baasquote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar ook naar Arsenal en nog wat Engelse ploegen. Weet niet wat ik er van moet geloven.
Zie het in de zomer wel
Voetbalpings.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Reemi het volgende:
Daar heb ik niks tegenin te brengenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit een ander onderzoek is gebleken dat ps3 gebruikers bijzonder weinig creativiteit hebben. Zo is het percentage dat plagiaat pleegt bijzonder hoog.
Hij deed het bij mij 10 seconde en toen ging hij er weer uitquote:
Jij verwacht dat hij direct naar Real gaat? Arsenal is een prima club.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arsenal is ook te min voor deze baas
Ik zit er nog inquote:Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij 10 seconde en toen ging hij er weer uit
Wel irritant dat zodra je wil uitcashen je je id enzo moet opsturen. M'n geld al anderhalf jaar vast daar omdat ik te lui ben id en afschrift op te sturenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
Is Bwin een prima site om te betten op sport?
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij direct naar Real gaat? Arsenal is een prima club.
Geen idee wat hij moet kosten eigenlijk.
Oh, dan maar een anderquote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel irritant dat zodra je wil uitcashen je je id enzo moet opsturen. M'n geld al anderhalf jaar vast daar omdat ik te lui ben id en afschrift op te sturen
Maar verder is de site wel oke afaik
paddypowerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan maar een ander
Unibet heb ik al heel lang
Wat is nog meer een goede?
hahah denk wel dat de meeste dat hebben hoor als je wil uitcashenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan maar een ander
Unibet heb ik al heel lang
Wat is nog meer een goede?
Dan doe ik Bwin welquote:Op zondag 3 maart 2013 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah denk wel dat de meeste dat hebben hoor als je wil uitcashenNaaiers zijn eht toch wel allemaal
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik pak altijd Unibet. Eenvoudig cashen (als er wat te cashen valt). Heb dat zelf nooit want ik ben denk ik wel de grootste mongool op betting gebied.
2 à 3 euro schat ik zo.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij verwacht dat hij direct naar Real gaat? Arsenal is een prima club.
Geen idee wat hij moet kosten eigenlijk.
Het wordt tijd dat hij bij het 1e komt, hi jloopt ongeveer 1 op 1 bij BarcaBquote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
Deulofeu 2 goals
Gelukkig hebben ze niet gewonnen
Jammer dat EA weet dat hij van Barca is en een gewilde speler is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |