PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Ik ben nog nooit een sportieve speler uit Lesotho tegen gekomenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn ook genoeg Nederlanders die irritant/onsportief zijn (zie een ander forum) Conclusie: uit elk land komen mensen die wel en niet sportief zijn.
Uit Swaziland dan wel?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een sportieve speler uit Lesotho tegen gekomen
Speel wel eens tegen mensen uit Vaticaan stad, die zijn altijd heel sportief. Misschien omdat het moet van god.quote:
Ik vond dat Sarpong al zo hard kon lopen toen NAC hem laatsvorig seizoen huurde...en dat werd na een paar weken verdacht minderquote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Las op school nog dat ex-voorzitter van Sociedad zei dat er daar lange tijd doping is gebruikt. Ben benieuwd hoe de zaak Fuentes zich verder nog gaat ontwikkelen
Stel je voor, Xabi Alonso met 80 pacequote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond dat Sarpong al zo hard kon lopen toen NAC hem laatsvorig seizoen huurde...en dat werd na een paar weken verdacht minder
Alle voetballers en tennissers komen er zonder kleerscheuren van af en voor de bühne worden er nog wat wielrenners geslachtofferd zoals LL Sanchez.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Las op school nog dat ex-voorzitter van Sociedad zei dat er daar lange tijd doping is gebruikt. Ben benieuwd hoe de zaak Fuentes zich verder nog gaat ontwikkelen
En Guidetti geen virus infectie, maar aan het afkicken van cocaine. (geen grap trouwens)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Wat?! Bron/link/watdanook?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Guidetti geen virus infectie, maar aan het afkicken van cocaine. (geen grap trouwens)
Je vergeet schaatsers.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle voetballers en tennissers komen er zonder kleerscheuren van af en voor de bühne worden er nog wat wielrenners geslachtofferd zoals LL Sanchez.
Het is zelfs de reden waarom hij naar Barcelona kwam..quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef BDIL het volgende:
Messi heeft toch ook groeihormonen gebruikt
Schaatsers zaten niet bij Fuentes, denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet schaatsers.
Maar feit blijft dat doping bij wielrennen ook het meeste effect resulteert: in geen enkele andere sport (die ik me zo even kan bedenken, althans) moeten sporters dagelijks (weken aaneen) dergelijke lichamelijke inspanningen verrichten.
Point takenquote:
Ferrero vind ik wel zo'n doperquote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle voetballers en tennissers komen er zonder kleerscheuren van af en voor de bühne worden er nog wat wielrenners geslachtofferd zoals LL Sanchez.
Gewoon iemand die dicht bij de bron zit. Ik kom zelf ook uit Rotterdam natuurlijk. Denk eens na: een virus infectie. Hoe lang al? Is dat logisch?quote:
Die kon rennen en zwoegen tot hij er bij neerviel. Net als Nadal trouwens. Vroeger had je zo'n Oostenrijker, die was helemaal bizarquote:
Natuurlijk, maar het gaat nu om deze zaak waar harde bewijzen worden achter gehouden wegens 1 of andere privacy wet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Point taken...maar het gaat hier wat mij betreft niet om die ene dokter, er lopen nog tal van dit soort figuren rond in de sportwereld.
Musterquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kon rennen en zwoegen tot hij er bij neerviel. Net als Nadal trouwens. Vroeger had je zo'n Oostenrijker, die was helemaal bizar
Bij langlaufen en biathlon worden ze ook wel regelmatig gepakt maar daar is hier ook minder aandacht voor. Er zitten aardig wat biatleten bij dat HumanPlasma in Oostenrijkquote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet schaatsers.
Maar feit blijft dat doping bij wielrennen ook het meeste effect resulteert: in geen enkele andere sport (die ik me zo even kan bedenken, althans) moeten sporters dagelijks (weken aaneen) dergelijke lichamelijke inspanningen verrichten.
Ach...zoals Mart Smeets vorige week treffend zei in DWDD: in Belgie, Frankrijk en al die andere landen lachen ze zich kapot om wat hier gebeurt. Ze halen hun schouders op, en gaan gewoon lekker door met datgene waar ze mee bezig warenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het gaat nu om deze zaak waar harde bewijzen worden achter gehouden wegens 1 of andere privacy wet.
Alleen geheel toevallig de namen van wielrenners die wel naar buiten komen.
Die jaquote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MusterDie heeft toch met een breuk in zijn been of iets dergelijks een wedstijd uitgespeeld?
Het is inderdaad altijd al een beetje raar geweest, maar dit zoek je er ook niet achter! Connecties met de clubarts van Feyenoord?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon iemand die dicht bij de bron zit. Ik kom zelf ook uit Rotterdam natuurlijk. Denk eens na: een virus infectie. Hoe lang al? Is dat logisch?
Haha, nee, natuurlijk ga ik niet zeggen hoe en wat. Het is ook via een vriend, die iemand kent trouwens. Mensen nemen te makkelijk voor waarheid aan wat er in de media gezegd wordt.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het is inderdaad altijd al een beetje raar geweest, maar dit zoek je er ook niet achter! Connecties met de clubarts van Feyenoord?
Ik denk dat ze RTL Boulevard de voorkeur gaat gevenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Arbeid zit er weer op voor vandaag. Ga thuis eens kijken of mijn vrouw mijn geroddel nog wil aanhoren
Ciao
Bij het tennis heb je ook nauwelijks OOF omdat er het hele jaar door toernooien zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze in het wielrennen gewoon ongeveer 30x zo weinig zouden testen zouden er ook vast een stuk minder dopinggevallen zijn
Vinoquote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef DutchSL het volgende:
Aan de andere kant; in het wielrennen worden ook aan de lopende band koersen verkocht en deals gemaakt en daar is dan weer veel minder aandacht voor dan in het voetbal.
Tot op zekere hoogte is dit waar inderdaad, maar zeg nou zelf, als jij hoort dat een voetballer een infectie in zijn been heeft, denk je dan gelijk "hey die is aan de coke" ? Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 4 februari 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen nemen te makkelijk voor waarheid aan wat er in de media gezegd wordt.
En als je kijkt naar bijvoorbeeld Federer. Er valt nog zoveel winst te behalen op bijvoorbeeld zijn fysiek, dat doping ook veel minder nodig lijkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij het tennis heb je ook nauwelijks OOF omdat er het hele jaar door toernooien zijn.
Ik snap serieus niet dat er met al dat gegok op fietsen er nooit iemand is geweest die tijdens een berg etappe "per ongeluk" de gele trui drager ten val heeft gebracht. Met live wedden kun je op die manier zo een paar duizend euro binnen halen. Of meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef DutchSL het volgende:
Aan de andere kant; in het wielrennen worden ook aan de lopende band koersen verkocht en deals gemaakt en daar is dan weer veel minder aandacht voor dan in het voetbal.
Nee, nogmaals, ik heb het nu via-via-via gehoord. En toen vond ik het eigenlijk heel logisch dat ze er maar een verhaaltje van maken, omdat het echte verhaal zeer schadelijk is voor de marktwaarde van een speler. En ook nadelig voor de speler zelf. Al heb ik daar geen medelijden mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dit waar inderdaad, maar zeg nou zelf, als jij hoort dat een voetballer een infectie in zijn been heeft, denk je dan gelijk "hey die is aan de coke" ? Ik niet in ieder geval
Johan vd Velde was omgekocht toen hij Zoetemelk liet vallenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat er met al dat gegok op fietsen er nooit iemand is geweest die tijdens een berg etappe "per ongeluk" de gele trui drager ten val heeft gebracht. Met live wedden kun je op die manier zo een paar duizend euro binnen halen. Of meer.
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij het tennis heb je ook nauwelijks OOF omdat er het hele jaar door toernooien zijn.
[ afbeelding ]
Dus dat argument slaat nergens op.
Sowieso is dat zo bij alle 'spellen' ten opzichte van pure lichamelijke sporten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef detennismaster het volgende:
Feit blijft gewoon dat je bij tennis veel minder aan doping hebt vergeleken met wielrennen/biatlon/zwemmen/schaatsen/hardlopen.
Met de term "Veel minder" onderschat je denk ik hoe fit een tenniser moet zijn. Zeker wanneer je potten als Nadal-Djokovic hebt die 4,5 uur+ duren. Als je dan EPO/bloedtransfusies neemt heb je echt een behoorlijk voordeel hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef detennismaster het volgende:
Feit blijft gewoon dat je bij tennis veel minder aan doping hebt vergeleken met wielrennen/biatlon/zwemmen/schaatsen/hardlopen.
En toch kan het net voor die procent zorgen die de doorslag geeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef detennismaster het volgende:
Jup, dat zag je in de jaren 90 en begin 00 wel met de Argentijnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met de term "Veel minder" onderschat je denk ik hoe fit een tenniser moet zijn. Zeker wanneer je potten als Nadal-Djokovic hebt die 4,5 uur+ duren. Als je dan EPO/bloedtransfusies neemt heb je echt een behoorlijk voordeel hoor.
Inderdaad, bij onder andere Gasgoine werd ook zo nu en dan een blessure verzonnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, ik heb het nu via-via-via gehoord. En toen vond ik het eigenlijk heel logisch dat ze er maar een verhaaltje van maken, omdat het echte verhaal zeer schadelijk is voor de marktwaarde van een speler. En ook nadelig voor de speler zelf. Al heb ik daar geen medelijden mee.
Net een Olympisch elftal ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar. Wat een karigheid
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar. Wat een karigheid
Middenveld en aanval hebben wel potentie, verdedigingquote:
Feit is wel dat er bijna complete pelotons gedrogeerd waren, dus ze hebben de controles verdiend.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn ook het hele jaar door wielerkoersen (veel meer zelfs)
En kijk anders niet alleen naar de OOC maar het totale aantal tests.
En zo is hetquote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wijzen naar: ja, maar zij hebben weinig tests gehad. Nee, dat werkt niet. Als ik met alcohol op achter het stuur betrapt wordt, dan heb ik er ook weinig aan dat er op het platte land minder gecontroleerd wordt. Ik ben dan de lul, en ik heb het dan ook dubbel en dwars verdiend.
Ola John heeft potentie. v Persie is natuurlijk nu nog wereldtop, maar Lens gaat het nooit echt verder schoppen dan het niveau wat hij nu heeft. Middenveld heeft met Strootman en Maher 2 toekomstige wereldtoppers inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Middenveld en aanval hebben wel potentie, verdediging
Punt is dat als we nu zeggen dat we te naïef zijn geweest het misschien ook wel erg naïef is om er vanuit te gaan dat er in andere sporten bijna niets gebeurd.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feit is wel dat er bijna complete pelotons gedrogeerd waren, dus ze hebben de controles verdiend.
Het is ook zo dat door de teams, met de hierarchie (kopman, knecht etc) het sneeuwbal effect zijn werk heeft gedaan. De ketting en de zwakste schakel, dat verhaal. Een geheim blijft het beste bewaard als er maar 1 iemand van af weet: de persoon in kwestie. Hier waren complete ploegen, inclusief materiaalmannen, ploegleiders etc betrokken.
En wijzen naar: ja, maar zij hebben weinig tests gehad. Nee, dat werkt niet. Als ik met alcohol op achter het stuur betrapt wordt, dan heb ik er ook weinig aan dat er op het platte land minder gecontroleerd wordt. Ik ben dan de lul, en ik heb het dan ook dubbel en dwars verdiend.
Raar dat ik er nog nooit wat van heb opgepikt, ben best een trouwe Feyenoord fan en volg de club ook zo veel mogelijk, maar had er nog nooit wat van gehoordquote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat van Guidetti icm cocaine was al vanaf dag 1 een gerucht toen hij wegviel bij Feyenoord ja, maar heb nooit een betrouwbare bron gezien eigenlijk.
Ik denk dat Lens er behoefte aan heeft naar Engeland te gaan, en verdomme te leren afmaken. In mijn ogen nog groeimogelijkheden. En natuurlijk is van Persie er al, maar aanval als geheel bedoel ik danquote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ola John heeft potentie. v Persie is natuurlijk nu nog wereldtop, maar Lens gaat het nooit echt verder schoppen dan het niveau wat hij nu heeft. Middenveld heeft met Strootman en Maher 2 toekomstige wereldtoppers inderdaad
Doping komt natuurlijk niet alleen bij wielrennen en atletiek voor. Voetballers in de jaren 90 (Valencia, en de link met Barcelona/Madrid van Fuentes), tennis enzovoort. Uiteraard heeft het wielrennen het mede aan zichzelf te danken, maar ik ben er van overtuigd dat in andere sporten net zoveel gepakt wordt als in het wielrennen. (Zeker in de huidige tijd, wellicht in het EPO hoogtijperk niet)quote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feit is wel dat er bijna complete pelotons gedrogeerd waren, dus ze hebben de controles verdiend.
Het is ook zo dat door de teams, met de hierarchie (kopman, knecht etc) het sneeuwbal effect zijn werk heeft gedaan. De ketting en de zwakste schakel, dat verhaal. Een geheim blijft het beste bewaard als er maar 1 iemand van af weet: de persoon in kwestie. Hier waren complete ploegen, inclusief materiaalmannen, ploegleiders etc betrokken.
En wijzen naar: ja, maar zij hebben weinig tests gehad. Nee, dat werkt niet. Als ik met alcohol op achter het stuur betrapt word, dan heb ik er ook weinig aan dat er op het platte land minder gecontroleerd wordt. Ik ben dan de lul, en ik heb het dan ook dubbel en dwars verdiend.
Omdat het in het schaatsen individueler is dan het wielrennen denk ik toch dat zij de dans gaan ontspringen. De dopingcontroles bij het fietsen deden ze vast naar aanleiding van iets. Misschien ook omdat er relatief veel fietsers voortijdig overleden in de jaren 80-90?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Punt is dat als we nu zeggen dat we te naïef zijn geweest het misschien ook wel erg naïef is om er vanuit te gaan dat er in andere sporten bijna niets gebeurd.
Er zitten ook genoeg haken en ogen aan de theorie. Ik heb zelfs gelezen dat hij 9 maanden geschorst zou zijn geweest vanwege een positieve test, maar volgens mij wordt dat dan gewoon openbaar gemaakt. Het zou ook wel heel raar zijn om zo lang niet op het trainingsveld te staan dan..quote:Op maandag 4 februari 2013 16:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Raar dat ik er nog nooit wat van heb opgepikt, ben best een trouwe Feyenoord fan en volg de club ook zo veel mogelijk, maar had er nog nooit wat van gehoord
Ik zie die gozer elke week spelen, het afmaken is echt om te huilen. Hij is inmiddels ook al 26 ofzo, ben benieuwd of hij dat nog eens gaat leren. Wellicht dat een beetje teamplay hem ook ten goede zou komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat Lens er behoefte aan heeft naar Engeland te gaan, en verdomme te leren afmaken. In mijn ogen nog groeimogelijkheden. En natuurlijk is van Persie er al, maar aanval als geheel bedoel ik dan
En imo is de Guzman ook een zeer verdienstelijke middenvelder, die zeker nog een niveautje hoger dan Swansea aan moet kunnen.
Ik zie hem ook hoor, en hij kan het wel ook dat laat ie zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie die gozer elke week spelen, het afmaken is echt om te huilen. Hij is inmiddels ook al 26 ofzo, ben benieuwd of hij dat nog eens gaat leren. Wellicht dat een beetje teamplay hem ook ten goede zou komen.
Subtop Engeland is denk ik het hoogste haalbaar voor hem. Maar dat is zeker niet slechtquote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie hem ook hoor, en hij kan het wel ook dat laat ie zien.
Dat is inderdaad wat je dan krijgt, roddels en alu-hoedjes theorien. Met Mutu is dat ook eventjes zo geweest, vertelden ze dat hij een spierscheuring had, maar 2 dagen later werdt toch vermeld dat hij aan de coke zat.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten ook genoeg haken en ogen aan de theorie. Ik heb zelfs gelezen dat hij 9 maanden geschorst zou zijn geweest vanwege een positieve test, maar volgens mij wordt dat dan gewoon openbaar gemaakt. Het zou ook wel heel raar zijn om zo lang niet op het trainingsveld te staan dan..
Goede speler, maar zolang je 10 kansen nodig hebt voor een goal of hem gewoon niet afspeelt als iemand er 10x beter voorstaat ga je het in Engeland niet redden. Nou maakt mij het niet uit waar hij heen gaat, als er maar geld in het laatje komtquote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat EA wat niet beter kan? En idd dat 2equote:Op maandag 4 februari 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
Denken jullie dat EA echt gewoon niet beter kan of dat ze gewoon er van houden om ons te naaien ?
ik denk het 2e
Zoals...quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ook omdat er relatief veel fietsers voortijdig overleden in de jaren 80-90?
Ik vind Lens echt een baas, maar hij is zo wisselvallig. Speelt hij goed, dan is er 90% kans dat hij de gevaarlijkste en beste man op het veld is. Heeft hij een mindere dag, dan zie je hem alleen als hij een kans verprutst.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach, zo lopen er in Engeland ook veel rond hoor. Al die cheap gouden pacehoeren uit de EPL zijn IRL slechter dan Lens denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede speler, maar zolang je 10 kansen nodig hebt voor een goal of hem gewoon niet afspeelt als iemand er 10x beter voorstaat ga je het in Engeland niet redden. Nou maakt mij het niet uit waar hij heen gaat, als er maar geld in het laatje komt
Ik heb geen namen paraat. Johannes Draaijer, of iets dergelijks? Weet nog wel een tijd dat er redelijk vaak zulk nieuws op het sport journaal kwam. Relatief vaak door een hartstilstand.quote:
Inderdaad, hij lijkt me wel een goeie voor Newcastle, die spelen veel met wingers en ik denk dat dat een goed team is voor Lens om in te groeienquote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Subtop Engeland is denk ik het hoogste haalbaar voor hem. Maar dat is zeker niet slecht
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen namen paraat. Johannes Draaijer, of iets dergelijks? Weet nog wel een tijd dat er redelijk vaak zulk nieuws op het sport journaal kwam. Relatief vaak door een hartstilstand.
Dat is het lastige, misschien komt het inderdaad door de dope, maar topsport is zwaar, het gebeurt vaker dat jonge mensen overlijden aan een hartaanval gerelateerd aan sporten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal deze periode zijn waar ik op doelde. Heftige shit, van die jonge mensen die slechts 25, 26 en 32 zijn geworden
Ja, die Johannes Draaijer was ook nog eens lid van de PDM ploeg. Je weet wel, die ploeg van dat notitieblokje waarin nauwgezet werd bijgehouden wie wat gebruikte, en hoeveel.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is het lastige, misschien komt het inderdaad door de dope, maar topsport is zwaar, het gebeurt vaker dat jonge mensen overlijden aan een hartaanval gerelateerd aan sporten.
Hmm, dat wist ik niet, ben niet zo thuis in het wielrennen. Zou inderdaad niet verkeerd zijn, wat grotere controlles in elke sport! Er gaan ook vaak genoeg geruchten dat de NFL ook vol met doping zit.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die Johannes Draaijer was ook nog eens lid van de PDM ploeg. Je weet wel, die ploeg van dat notitieblokje waarin nauwgezet werd bijgehouden wie wat gebruikte, en hoeveel.
Maar goed, het zijn vermoedens en zoals er staat: er is geen bewijs. Alleen wel begrijpelijk dat door dit soort incidenten het peloton goed, en vaak gecontroleerd wordt. Mogen ze trouwens wat mij betreft in elke sport invoeren trouwens hoor.
Balotelli en Aguero houden, Rooney op CAM, Nani en Barfa houden, Evra voor Clichy en Richards voor Maiconquote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef FutFan het volgende:
Hey jongens ik heb een vraagje
welke team is volgens jullie beter
ik heb nu dit teampje
Balotelli-Aguero
Nasri
Nani Ben arfa
Toure
Evra Kaboul Kompany Richards
Hart
zal ik het veranderen naar dit teampje?
[ afbeelding ]
zeker doenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:53 schreef Revontulet het volgende:
misschien zelfs nog Bale voor Nani
Zonde, was bloedspannend tot het einde.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Baas
Ik ben in slaap gevallen tijdens de power outage...dat was echt te kansloos
truequote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zonde, was bloedspannend tot het einde.
Maar beste play heb je nog wel meegepakt, die kick return run van Jones![]()
Volgens mij gaan er wat mensen gekickt moeten wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gasten, hoe staat het intussen met het toernooi?
Zijn bijna alle poule-wedstrijden al gespeeld? Zijn de volgende rondes al bekend?
haha, inderdaad lekker bezigquote:Op maandag 4 februari 2013 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
mis je eerst het 1e college na 6 weken omdat het te vroeg is, stap je in de verkeerde bus en mis je de 2e oo kgelijk voor de helft.
goed beziggg
[..]
Volgens mij gaan er wat mensen gekickt moeten worden
Een wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef pascal08 het volgende:
Even een serieuze vraag: wie heeft hier een 3V-card?
yup maarja wel het voordeel van deadlines, als mensen zich er niet aan houden ben je zo van ze afquote:Op maandag 4 februari 2013 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
haha, inderdaad lekker bezig
Best wel jammer dit. Mensen beginnen vol enthousiasme, maar zijn aan het eind blijkbaar te beroerd om ten minste hun sportieve plicht te doen
3V-cardquote:
In mijn directe omgeving ken ik ook te veel mensen die jonger dan 40 zijn overleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal deze periode zijn waar ik op doelde. Heftige shit, van die jonge mensen die slechts 25, 26 en 32 zijn geworden
oh oke, nope. Heb wel een neteller creditcard. Misschien wel handig als je naar een creditcard op zoek bentquote:
Ik heb dus zo'n 3V-card, maar bij elke opwaardering betaal je weer een paar euro extra, ik word er gek van. Er staat nu weer net te weinig op en ik heb geen zin om extra te betalen voor die ene euro die ik te kort kom.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh oke, nope. Heb wel een neteller creditcard. Misschien wel handig als je naar een creditcard op zoek bentIs een bekende online bank, en die kaart is dus gewoon een mastercard. Wel handig, ook al gebruik ik het eigenlijk nooit.
In 1 keer veel opzetten dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n 3V-card, maar bij elke opwaardering betaal je weer een paar euro extra, ik word er gek van. Er staat nu weer net te weinig op en ik heb geen zin om extra te betalen voor die ene euro die ik te kort kom.
pff da's wel hard genaaidquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n 3V-card, maar bij elke opwaardering betaal je weer een paar euro extra, ik word er gek van. Er staat nu weer net te weinig op en ik heb geen zin om extra te betalen voor die ene euro die ik te kort kom.
Ik heb een 3v card van Kalixa volgens mij ( gebruikte die bij bwin) geen kosten dacht ik aan verbonden bij betaling en uitbetalingquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je een linkje daarvan?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb een 3v card van Kalixa volgens mij ( gebruikte die bij bwin) geen kosten dacht ik aan verbonden bij betaling en uitbetaling
3v card is handig als je bestellingen doet in het buitenland of vliegtickets goedkoop boektquote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef pascal08 het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel verschillende 3V-cards waren.Blijkbaar heb ik juist weer de duurste gekocht.
Goffedomme, die is veel beter.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.kalixa.com/nl-NL/Guest-Areas/Entry/NL-home/?region=nl
Stufi tellen ze niet als inkomenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor een creditcard bij de bank heb je een bruto maandinkomen nodig van minstens ¤1200.
Ik zeg ook niet dat die van mij isquote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor een creditcard bij de bank heb je een bruto maandinkomen nodig van minstens ¤1200.
Regel dan gewoon die neteller kaart, die kost niks.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Verkeerden die mensen ook in een werkomgeving die later bekend stond dat een hoog percentage verboden middelen gebruikte, en vielen die mensen ook opeens op raadselachtige manier omver?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In mijn directe omgeving ken ik ook te veel mensen die jonger dan 40 zijn overleden.
Het cowboy tijdperk van de EPO dat men zich zo volspoot dat hun bloed te dik werd is al lang achter ons, dat gebeurd echt niet meer.
Sinds ik het wielrennen fanatiek volg (eind jaren '90) zijn er niet veel wielrenners die met hartproblemen of iets dergelijks zijn overleden zover ik weet. Nolf en Galletti kan ik me zo bedenken, waarvan nog niet eens iets met doping is bewezen.
Hetzelfde geldt voor voetballers als di Tomasso, Feher en Foe die me zo te binnen schieten, Foe live voor het oog van de camera.
Sporters in het algemeen en duursporters in het bijzonder zijn ook zonder doping natuurlijk risicogroepen, omdat ze veel meer van hun lichaam eisen dan normale mensen. Het "sporthart" is ook een bekend fenomeen.
Mijn pa wordt als gek als ik vraag: "Pa, mag ik je cre..."quote:Op maandag 4 februari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die van mij is
http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn pa wordt als gek als ik vraag: "Pa, mag ik je cre..."
Je kon toch via ING een studentencreditcard aanvragen ? Dan kan je maximaal 1000 euro verbruiken en halen ze het gebruikte saldo meteen af aan het eind van de maand als je stufi erop staat. Geen rente dusquote:Op maandag 4 februari 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee en verkoop van wierie telt ook niet.
Ga ik doen, dan kan ik deze in de shredder doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Regel dan gewoon die neteller kaart, die kost niks.
Wordt dit ook bij het BKR genoteerd , zon prepaid credit card?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga ik doen, dan kan ik deze in de shredder doen.
Thanks, ik ga eens even goed de voorwaarden bekijken en ook die kaart van BDIL. Bedankt beiden.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/
Je kan niet in de - staan ermeequote:Op maandag 4 februari 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wordt dit ook bij het BKR genoteerd , zon prepaid credit card?
Okee, leuk om in de gaten te houden voor als de verkoop en aankoop van de huizen afgerond zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je kan niet in de - staan ermeeVeel pokerspelers gebruiken het als tussen station of de kaart zelf als ze op reis zijn.
Zover ikw eet was dat ding gratis, en pinnen in een winkel ook. Alleen als je geld uit een geldautomaat haalt ermee betaal je wel veel. Maar dat lijkt me niet echt iets waarvoor je dat ding haalt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks, ik ga eens even goed de voorwaarden bekijken en ook die kaart van BDIL. Bedankt beiden.
Fifa 11?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef Limburg82 het volgende:
Vraagje;
Ik ben nog eens aan de slag gegaan met die carrière-modus (speler) in Fifa 11.
Inmiddels een seizoen of vijf bezig. Komt er nog een uitnodiging voor de nationale selectie of wacht ik tevergeefs?
Ja, het is wel erg handig. Eigenlijk alles waar je niet met PayPal of iDeal kunt betalen, kun je deze kaart gebruiken. Bovendien kun je dus niet in de min staan, dus voorkom je een hoop gezeik.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, leuk om in de gaten te houden voor als de verkoop en aankoop van de huizen afgerond zijn
Wat is er mis met in de min staan? Ik heb twee creditcards, en daar betaal ik geregeld mee. En maandelijks krijg ik een overzicht met uitgaven, waarna ik direct mijn negatieve saldo aanzuiver...volgens mij is daar weinig mis mee.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, het is wel erg handig. Eigenlijk alles waar je niet met PayPal of iDeal kunt betalen, kun je deze kaart gebruiken. Bovendien kun je dus niet in de min staan, dus voorkom je een hoop gezeik.
Zit er pas sinds 13 in dus dat gaat bij jou niet gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ja ja ja. Ik ben dan ook geen 'hardcore' gamer.
Hij speelt wel het beste spelquote:
Het zat ook in 10 of 9 manquote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit er pas sinds 13 in dus dat gaat bij jou niet gebeuren.
Jij hebt een vast maandinkomen, dus zowel jij als de creditcardverstrekker hebben de garantie dat ze geld ontvangen. Als je dus geen baan hebt en geen maandinkomen, dan zijn dit soort kaarten een uitkomst.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is er mis met in de min staan? Ik heb twee creditcards, en daar betaal ik geregeld mee. En maandelijks krijg ik een overzicht met uitgaven, waarna ik direct mijn negatieve saldo aanzuiver...volgens mij is daar weinig mis mee.
Daar zit wat in. Volgens mij waren die richtlijnen een jaar of 10 nog wel soepeler, want volgens mij heb ik als student ook al een creditcard gehad destijds...quote:Op maandag 4 februari 2013 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij hebt een vast maandinkomen, dus zowel jij als de creditcardverstrekker hebben de garantie dat ze geld ontvangen. Als je dus geen baan hebt en geen maandinkomen, dan zijn dit soort kaarten een uitkomst.
Na die hele kredietcrisis is het zelfs bijna onmogelijk geworden om nog een fatsoenlijke lening af te sluiten bij de bank. Ze willen hun liquiditeit behouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Volgens mij waren die richtlijnen een jaar of 10 nog wel soepeler, want volgens mij heb ik als student ook al een creditcard gehad destijds...
Ja leuk, daar zit Beckham nog bij Manchester United manquote:
Dat is het gevolg ja: banken schieten in de kramp, en reageren overdrevenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Na die hele kredietcrisis is het zelfs bijna onmogelijk geworden om nog een fatsoenlijke lening af te sluiten bij de bank. Ze willen hun liquiditeit behouden.
Ja, ik weet nog dat ik op de pc speelde en opgeroepen was voor een interlandquote:
AC Milan toch ?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja leuk, daar zit Beckham nog bij Manchester United man![]()
Met het principe in de min staan is niks mis. Alleen met mensen die daar niet mee om kunnen gaan. 1 van de oorzaken van de crisisquote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is er mis met in de min staan? Ik heb twee creditcards, en daar betaal ik geregeld mee. En maandelijks krijg ik een overzicht met uitgaven, waarna ik direct mijn negatieve saldo aanzuiver...volgens mij is daar weinig mis mee.
Het was een grapjequote:
Je moet nog wel 5 kut teams posten danquote:Op maandag 4 februari 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een Djeetje dag vandaag. 2 Wedstrijden verloren, gelijk maar weer mee stoppen.
Ik heb maar 2,5 uur geslapen. Ik denk dat het daar aan ligt. Ik vind Djeetje trouwens best wel een grappig ventjequote:Op maandag 4 februari 2013 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je moet nog wel 5 kut teams posten dan
Denk ik ook. Maar waarom niet Ramires of Toure?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Tiote en Fellaini, Tiote is de betere verdedigende speler terwijl Fellaini voetballend beter is ( schieten, passing).Als ik Milner naast een van de 2 heb staan kan ik beter voor Tiote kiezen denk ik?
Fellaini gewoon joh..Veel groter, veel sterker, beter in alles op dribbling en pace na..en een heel klein beetje minder qua defending, maar met fysiek compenseert hij dat ruim.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Tiote en Fellaini, Tiote is de betere verdedigende speler terwijl Fellaini voetballend beter is ( schieten, passing).Als ik Milner naast een van de 2 heb staan kan ik beter voor Tiote kiezen denk ik?
Toure zou het beste zijn maar te duurquote:Op maandag 4 februari 2013 18:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk ik ook. Maar waarom niet Ramires of Toure?
Ik had in eerste instantie Tiote naast Parker. Werkte best goed. Parker is redelijk vergelijkbaar met Milner. Ik heb Fellaini nooit geprobeerd, dus kan ik niet over meepraten.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toure zou het beste zijn maar te duurRamires in aanvallend beter en dan vooral technisch maar verdedigend te zwak
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini gewoon joh..Veel groter, veel sterker, beter in alles op dribbling en pace na..en een heel klein beetje minder qua defending, maar met fysiek compenseert hij dat ruim.
Fysiek verschillen ze weinig? Tiote is 14(!!!) cm kleiner, dat merk je echt wel hoor. Alleen als je heel veel sliding tackles doet zou ik voor Tiote gaan eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fysiek verschillen ze heel weinig, maar Tiote is niet slechter dan hem als CDM
haha 14 centimeter kleiner, moet je bij een nieuwe vriendin niet mee aankomen haha lol. Dat merk je echt wel zegt ze dan!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fysiek verschillen ze weinig? Tiote is 14(!!!) cm kleiner, dat merk je echt wel hoor. Alleen als je heel veel sliding tackles doet zou ik voor Tiote gaan eigenlijk.
Als Aguero hier een kopduel kan winnen van Kompany zegt lengte me niet zoveelquote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fysiek verschillen ze weinig? Tiote is 14(!!!) cm kleiner, dat merk je echt wel hoor. Alleen als je heel veel sliding tackles doet zou ik voor Tiote gaan eigenlijk.
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert hehequote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Aguero hier een kopduel kan winnen van Kompany zegt lengte me niet zoveel
Lang geleden dat ik die heb gehoordquote:Op maandag 4 februari 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert hehe
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die heb gehoord
jbgsquote:Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik zeg dat ik Fellaini niet zo goed vind, word ik dan gelyncht?
weet je zeker dat je Terry wil?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:23 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Terry - Vermaelen en Skrtel , hoe zou ik ze opstellen ? Terry midden en Vermaelen lcb en Skrtel RCB of ?
1 grote mofo midden, het liefst Vidic maar dat is een dure grapquote:Op maandag 4 februari 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je zeker dat je Terry wil?
Waarom die kut verdedigers dan? M'bia - Kaboul - Luiz en klaar niemand komt er door heen.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:23 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Terry - Vermaelen en Skrtel , hoe zou ik ze opstellen ? Terry midden en Vermaelen lcb en Skrtel RCB of ?
als je een grote mofo wil, zou ik (IF) Skrtel centraal zetten en dan Kaboul en Vermaelen op de buitenste CB'squote:Op maandag 4 februari 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
1 grote mofo midden, het liefst Vidic maar dat is een dure grapNet als Kompany
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je een grote mofo wil, zou ik (IF) Skrtel centraal zetten en dan Kaboul en Vermaelen op de buitenste CB's
Vermaelen > Luiz en Skrtel > M'biaquote:Op maandag 4 februari 2013 18:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom die kut verdedigers dan? M'bia - Kaboul - Luiz en klaar niemand komt er door heen.
Ramires>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Milner trouwens
ik moet wel zeggen dat ik Vermaelen niet geweldig vond omdat ie zo klein isquote:Op maandag 4 februari 2013 18:28 schreef BDIL het volgende:
[..]Aan jou heb ik wat
[..]
Vermaelen > Luiz en Skrtel > M'bia
100% niet, maar okequote:Op maandag 4 februari 2013 18:28 schreef BDIL het volgende:
[..]Aan jou heb ik wat
[..]
Vermaelen > Luiz en Skrtel > M'bia
M'Bia heeft geen High defensive workrates en David Luiz is vaker voorin dan achterin te vindenquote:
Maar David Luiz is nog steeds een cheaterquote:Op maandag 4 februari 2013 18:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
M'Bia heeft geen High defensive workrates en David Luiz is vaker voorin dan achterin te vinden
M'bia blijft bij mij gewoon altijd achterin. En dat rambo stijl instappen van Luiz is echt positief als je een beetje fifa kan.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
M'Bia heeft geen High defensive workrates en David Luiz is vaker voorin dan achterin te vinden
misschien IF Hangeland dan iets voor jou?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:32 schreef BDIL het volgende:
iig ik kan zonder al te veel pace goed verdedigen
Tuurlijk maar een Vermaelen is verdedigend beter (zie stats) en niet traag wat goed genoeg is voor een LCBquote:Op maandag 4 februari 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar David Luiz is nog steeds een cheatermaar niet zo goed in 352 denk ik.
Ook een baas, helaas geen coinsquote:Op maandag 4 februari 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien IF Hangeland dan iets voor jou?
Hij moest schijntrappen want zijn pass deed het nietquote:Op maandag 4 februari 2013 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook prachtig: van die tegenstanders die na iedere aftrap zo'n schijntrapje doen. Ik speel nu tegen een Belg, die heeft al 4x mogen schijntrappen
Wacht je nog steeds op je spelletjequote:Op maandag 4 februari 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand ervaring met het verzenden bij zavvi?
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wacht je nog steeds op je spelletje?
Ik wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Kreeg laatst bij een Nederlandse site helemaal geen bevestigingsmail of codequote:Op maandag 4 februari 2013 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jamaar mijn trackingcode doet het niet dus ik vraag me af of meer mensen dat hebben
heb jij tijd als ik vakantie heb?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
Als jullie NBA2K13 hebben moeten we samen online spelen![]()
Normaal gesproken een prima shop. Duurt af en toe net iets te lang met verzendenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Wnr is jouw vakantiequote:Op maandag 4 februari 2013 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij tijd als ik vakantie heb?
Moet kunnen tochquote:Op maandag 4 februari 2013 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vrijdag over een week begint ie
Iemand?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:44 schreef rolls-reus het volgende:
Leandro of neto barola als cf?
En zou jaja op cdm kunnen?
VARKENSHAAS?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie raden nooit wat ik vandaag gegeten heb
Broodje kebab met poepbacteriequote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie raden nooit wat ik vandaag gegeten heb
quote:
Heeft ze jou ingeruild voor die manquote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Dat meisje van Lingo lijkt heel erg op een meisje die ik ooit gedate had. Zij heette ook Amy
Kan helaas niet, het gaat om dit team:quote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leandro al is Diego Mauricio nog beter!
Geen worstenbroodjequote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
10 punten voor kevin
Moest lachen toen ik hoorde dat we dat aten
Haha, ik snapte m al niet. Maar ze vond mij minder leuk dan ik haar. Nooit meer zo'n mooi ding gehadquote:Op maandag 4 februari 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft ze jou ingeruild voor die man
ja ik heb de tv ervoor aangezet
E: oh dat was die ander
Oh ik dacht dat je er dan gewoon 5 nam ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is geen eten, dat is een tussendoortje.
Dat is een lunchquote:Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is geen eten, dat is een tussendoortje.
Doe ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er dan gewoon 5 nam ofzo
Nee joh. Tussendoortje.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een lunch
Twee worstenbroodjes dan
Weet je zeker dat je niet Yvonne bedoelt?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Dat meisje van Lingo lijkt heel erg op een meisje die ik ooit gedate had. Zij heette ook Amy
haha, hufter. is alweer een jaar of 4 geleden trouwens hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet Yvonne bedoelt?
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, hufter. is alweer een jaar of 4 geleden trouwens hoor
O jee, hoe durven ze. De boefjes !quote:Op maandag 4 februari 2013 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een klootzakken, alle vragen en theorie in het nederlands, maar de tabellen zijn allemaal in het engels
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
Open een 3,75k pack, inhoud waardeloos. Zitten deze dudes erin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan weet je dat je getrolled bent
proefstuderen shit?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een klootzakken, alle vragen en theorie in het nederlands, maar de tabellen zijn allemaal in het engels
ja eikels zijn hetquote:Op maandag 4 februari 2013 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jee, hoe durven ze. De boefjes !
Team?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
4x divisie 1 gedaan nu en 4x gewonnennot bad
Record in divisies beter dan in de goldcup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3.75k packs zijn ook waardeloos dit jaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
Open een 3,75k pack, inhoud waardeloos. Zitten deze dudes erin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan weet je dat je getrolled bent
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Team?Standaard PL en Brazil team op zowel main- als tradeaccountSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
nee gelukkig niet. Moet het maken en woensdag besprekenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je het inleveren op blackboard of niet?
Proefrit, alleen dan niet met auto maar studie?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
Proefstuderen? wat is dat nou weer ?
Echt iets voor Thorbiequote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ben je 2 dagen op de uni en krijg je rondleidingen, college volgen, broodjes kroket eten enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
Kevin sukkel.quote:
Jij gaat dat ook wel doen bedoel ik pikkiequote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je 2 dagen op de uni en krijg je rondleidingen, college volgen, broodjes kroket eten enzo
[..]
Kevin sukkel.
neuhquote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook wel doen bedoel ik pikkie
Die zijn er ook best veel, maar dat zijn wel altijd van die enthousiaste mensenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef Fuszy het volgende:
Proefstuderen kan best handig zijn, jammer dat het amper een beeld geeft over de gehele opleiding. Dan kan je beter met 2de 3de en vierdejaars gaan praten.
Gewoon random mensen in een klas aanspreken. Je kan vast info halen wanneer mensen in een les zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zijn er ook best veel, maar dat zijn wel altijd van die enthousiaste mensen
Ja idd degene die dat doen zijn van die mensen die te graag studerenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zijn er ook best veel, maar dat zijn wel altijd van die enthousiaste mensen
twitter:Koerkampje twitterde op maandag 04-02-2013 om 17:30:40Op ultimate team met 5 verdedigers spelen is wel heeel zielig reageer retweet
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
Proefstuderen is echt iets voor van die domme kneusjes
Ik respecteer je mening hoewel ik het er totaal niet mee eens ben.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
Proefstuderen is echt iets voor van die domme kneusjes
Mwah vind ik wel meevallenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prem praat bij DWDD weer op zo'n denigrerende manier
Mathijsquote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening hoewel ik het er totaal niet mee eens ben.
Ik citeer: "mensen zijn dom, mensen zijn lui, en ze hebben geen zin om het FD te lezen." Waar baseert hij dat op? Waarschijnlijk vooral op zijn naastenquote:
Een oplage van 63.000 dus het laatste punt (gekoppeld aan luiheid...) klopt wel aardigquote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik citeer: "mensen zijn dom, mensen zijn lui, en ze hebben geen zin om het FD te lezen." Waar baseert hij dat op? Waarschijnlijk vooral op zijn naasten
Zegt niets. Ik lees het FD op mijn werk, met nog 3 of 4 andere collega's. Doe dat maar keer 60k.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een oplage van 63.000 dus het laatste punt (gekoppeld aan luiheid...) klopt wel aardig
Zit wel wat in. Ook dan is het nog steeds meer een klein deel. Het grootste deel leest toch het ad, telegraaf etc. Online kost FD ook geld dus qua online lezers zullen ze ook veel minder hebben t.o.v. die andere.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zegt niets. Ik lees het FD op mijn werk, met nog 3 of 4 andere collega's. Doe dat maar keer 60k.
Telegraaf is inderdaad voor het klootjes volk, dus Prem heeft gelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Ook dan is het nog steeds meer een klein deel. Het grootste deel leest toch het ad, telegraaf etc. Online kost FD ook geld dus qua online lezers zullen ze ook veel minder hebben t.o.v. die andere.
Niet dat SNS dan ineens een prima bank zou zijn
nopequote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Revontulet het volgende:
Is er een manier om alle plaatjes die je ooit gepost heb terug te zien? Ben een plaatje van m'n team kwijt
klopt, online is FD een stuk minder handig. Ik heb een paar jaar bij SNS gewerkt, wist toen al dat het echt slecht gingquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Ook dan is het nog steeds meer een klein deel. Het grootste deel leest toch het ad, telegraaf etc. Online kost FD ook geld dus qua online lezers zullen ze ook veel minder hebben t.o.v. die andere.
Niet dat SNS dan ineens een prima bank zou zijn
dat kan je ook zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah vind ik wel meevallen
[..]
Mathijs
5* skills zijn waardeloos. Je kan skillen wat je wil, zolang je niet geel ben gaan de ballen er toch niet in.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
Hmm ik moet meer 5* skillmoves leren, heb zo weinig aan IF Taarabt in de spits. Neymar elastico blijf ik lastig vinden aangezien die ballrol me nooit zo makkelijk luktBehalve die fake rabona en hocus pocus ken ik eigenlijk weinig echte 5* skillmoves, en ohja akka dan.
Moet die rennende advanced stepover ook onder de knie krijgen
Kijk in je puush account danquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Revontulet het volgende:
Is er een manier om alle plaatjes die je ooit gepost heb terug te zien? Ben een plaatje van m'n team kwijt
Half tien/tien uur gok ik. ThadShower komt dan natuurlijk wat later.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
5* skills zijn waardeloos. Je kan skillen wat je wil, zolang je niet geel ben gaan de ballen er toch niet in.
Hoe laat wordt er geclubbed vanavond?
Ik moest laatst tegen een boy die had alleen maar van die skill-brazilianenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
5* skills zijn waardeloos. Je kan skillen wat je wil, zolang je niet geel ben gaan de ballen er toch niet in.
quote:
quote:
Niet echtquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alles goed hier? nog dealtjes gevonden etc?
zolang je niet geel ben? En er moeten toch wel wat leuke en nuttige inzittenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja heel fifa draait erom of je geel bent of niet. Geel wint, fact.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zolang je niet geel ben? En er moeten toch wel wat leuke en nuttige inzitten
Ga nou niet alle oude deals uit je moeders doos halenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Nee, opzich niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zhe Fuck?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Nee, opzich niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |