PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Altidore is idd een beest jullie hadden weer eens helemaal gelijk
Worden die TOTY kaartjes ooit goedkoper ik heb er pas fucking 3 nu
Zou kunnen, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja toch. Maar niet op korte termijn dus?
ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 03:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet het ook niet.
Waarom wil je zo graag alle TOTY spelers? Ik kan betere teams maken voor een honderdste van de prijs.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:19 schreef Aldo-MC het volgende:
Gewoon verkopen jongens
Zelfs als je een ton per dag bakt heb je dat team niet voor de release van FUT14
Betere teams dan het TOTY? Ben benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2013 03:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag alle TOTY spelers? Ik kan betere teams maken voor een honderdste van de prijs.
Die algemene ratings zeggen weinig, vind ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Betere teams dan het TOTY? Ben benieuwd
De waarden 97 of 98 zie je niet eens bij regulars
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die algemene ratings zeggen weinig, vind ik.
Woensdag is pas een mooie dag de eerst 3 uur vrij ingeroosterd om vervolgens tot 16:15 op school te zittenquote:
Goffedome JE VERGEET MIJquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cops 'n Robbers met Thorb, mathijs en steefiegeniaal was dat
Alleen al TOTY Messi vervangen door IF Benzema en TOTY Pique vervangen door IF Pepe zou het team al een stuk sterker maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Team wat oprecht lekker speelt hoeft niet duur te zijn laat staan 20 miljoen
Fijn dat je het zelf voor bent; patserquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef DutchSL het volgende:
[/verkapte-kijk-mij-eens-dure-teams-hebben-in-fut-12 post]
Duitsersquote:Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bijna vergeten te vertellen: sinds ik mezelf steeds meer druk ging maken om de kunstjes die ze je flikken in div1 speel ik voorlopig geen divisions. Maar ook in dat thematoernooi kunnen ze er ook weer wat van:
Kom ik in de halve finale tegen een fijfattebek te spelen, met een paar bronzen Ivorianen en Ghanezen. En ja hoor: direct na de aftrap gaat hij even wisselen: Welliton, Emenike en Eduaro erin
Ik krijg wat kleine kansjes, die gast creeert he-le-maal niks, maar scoort in de verlenging uit een corner. En voorspelbaar: daarna begint het tijdgerek in zijn verdediging en bij de cornervlag
Ik houd me rustig (vond ik erg knap van mezelf), maar krijg na de wedstrijd een berichtje van hem met de vraag welke shirts ik heb, want die wil hij ook![]()
Ik heb geantwoord dat hij eerst moest vertellen waar hij vandaan kwam. Mijn nulhypothese: het is een Duitser. Die nulhypothese bleek ik niet te hoeven verwerpen
Heb hem daarna maar gezegd dat hij eerst fatsoenlijk en fair moet leren spelen voordat hij dezelfde bloedmooie kits als ik mag aantrekken
Wist ik niet, zal ik volgende keer eens bekijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt gewoon zien waar hij vandaan komt vanuit het PSN menu.
Of ja, je kunt zien welke talen hij heeft opgegeven.. als er Duits staat als eerste taal kan het ook een Oostenrijker of Zwitser (of zelfs een Belg of Italiaan) zijn natuurlijk.
Deze sprak dan weer vrij redelijk Engels.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
DuitsersIk scheer ze niet over 1 kam, maar heb er serieus nog nooit 1 meegemaakt die FIFA speelde om het voetbal. Die gasten hebben allemaal dezelfde opleiding gehad in 1 of ander jeugdkamp wss met als enige doel andere mensen te irriteren. En Engels spreken, wat online heel normaal is, ho maar.
Dit ja. En Duitsers dus. Die lijken geen principes te hebben: alles voor de winst (was nog even vergeten te vertellen dat hij ook een extra mannetje in de doelmond zette toen ik een vrije trap mocht nemenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef DutchSL het volgende:
En die ventjes die beweren dat ze uit Saudi Arabië komen.. (wsl gewoon moslims uit west Europa).
Met PSV-shirts is vragen om problemenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:42 schreef DutchSL het volgende:
Vooral toen ik nog met PSV shirts speelde in FUT 12, elke wedstrijd tegen een Nederlander werd ik wel uitgescholden ongeacht het spelbeeld en de uitslag![]()
Inclusief iemand die vrij actief in dit topic post![]()
De reden dat ik daarna met andere shirts ben gaan spelen.
En dat mannetje in de goal zetten bij vrije trappen doet vrijwel iedereen (ik niet, ik zet een extra mannetje in de muur altijd..). Dat deden mensen zelfs in het fok toernooi vorig jaar..
Als het je om de rebound te doen is, neem ik aan dat je hem pal voor de keeper zet?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:47 schreef Zhano het volgende:
Ik zet m ook in de goal. Niet zozeer om de vrije trap maar om de 90% zekere rebound die hij daarna krijgt
Ik mag het hopen want grappig is het totaal niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik lach me kapot, maar komt wss door vermoeidheid
Ga er maar niet vanuit: de Milan-versie is nog steeds te duur (door schaarste), dus zal de IF-versie naar mijn gevoel nog vele malen duurder zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef poker4lifee het volgende:
Ben benieuwd of een IF Balo een beetje betaalbaar zal zijn
Nee bij mij is het vaak zo dat de keeper de bal rand 16 bokst, mijn spelers als de rode zee splijten en hij in de hoek kan binnenknallen. Nu staat daar dan al iemand...quote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het je om de rebound te doen is, neem ik aan dat je hem pal voor de keeper zet?
En toevallig haalt hij ook wel eens een directe vrije trap uit de goal zeker.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee bij mij is het vaak zo dat de keeper de bal rand 16 bokst, mijn spelers als de rode zee splijten en hij in de hoek kan binnenknallen. Nu staat daar dan al iemand...
Die kaartjes zijn nu zo lelijk, omdat je deze nu gewend bentquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen al TOTY Messi vervangen door IF Benzema en TOTY Pique vervangen door IF Pepe zou het team al een stuk sterker maken.
En het middenveld is ook niet ideaal.
Ik had vorig jaar dit team:
[ afbeelding ]
Met TOTY Ramos op RB i.p.v. deze speler van 15k ofzo. ik merkte nauwelijks verschil laat staan een verschil van meer dan 9 ton.
NOrmaal speelde ik ook met NIF Buffon in dit team, met TOTY Buffon maar een wedstrijd of 5 en daar merkte ik ook weinig verbetering in.
[ afbeelding ]
De beide TOTY spelers waren aardig maar niet meer dan dat.
[ afbeelding ]
TOTY Cabaye was wel een ongelooflijk beest.![]()
[/verkapte-kijk-mij-eens-dure-teams-hebben-in-fut-12 post]
Ik vind die eigenlijk mooier dan de kaartjes die er nu zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn nu zo lelijk, omdat je deze nu gewend bent
Eigenlijk nooit nee. Maar mocht dat wel zo zijn, primaquote:Op maandag 4 februari 2013 10:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En toevallig haalt hij ook wel eens een directe vrije trap uit de goal zeker.
Agreed.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind die eigenlijk mooier dan de kaartjes die er nu zijn.
Dat waren ook allemaal TOTS kaarten, de TOTY waren toen gewoon zwart zoals normale IF's.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want grappig is het totaal niet.
Waarom zou er een IF Balotelli komen voor 1 goal en 1 pingel?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit: de Milan-versie is nog steeds te duur (door schaarste), dus zal de IF-versie naar mijn gevoel nog vele malen duurder zijn.
Ik weet wel dat ik deze heel lelijk vond toen ze kwamen, maar nu is het dus helemaal omgedraaid. Zal wel door gewenning komenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd, beslissend plus Balotelli. Ik weet het ook niet 100 procent zeker, maar ik verwacht hem wel eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom zou er een IF Balotelli komen voor 1 goal en 1 pingel?
Volgens mij bedoelde hij het algemene design van de kaarten, ongeacht de kleur. Ik wel iig.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat waren ook allemaal TOTS kaarten, de TOTY waren toen gewoon zwart zoals normale IF's.
Hiljemarkquote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Die silver IF kaartjes vind ik dit jaar echt spuuglelijk
Ik verwacht het niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd, beslissend plus Balotelli. Ik weet het ook niet 100 procent zeker, maar ik verwacht hem wel eigenlijk.
Alsof ze daar zo puur naar kijken? Dan had Wijnaldum er ook een gehad ipv Maher/Janssen. Martinez staat vast, maar Mandzukic heeft bijvoorbeeld al een IF, EA wil dat je wel heel erg je best doet voor je een SIF krijgt.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet.
Sowieso komt er een IF Martinez voor zijn hattrick als gouden ST en er zijn ook een paar gouden spitsen met twee veldgoals (bv. Mandzukic) en buitenspelers zoals bv. Mertens.
Kun je die even linken? Ik zal wel blind zijn maar ik kan die shit nooit vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Op het EA forum staat Balotelli er wel in maar daar zetten ze drie gouden ST's in de basis, tja dat kan ook.
De discussie gaat daar over Steven Seagal films
Zo is dat. Online is het gewoon meedoen met de ellende of genaaid worden. Gewoon mannetje in de goal, voorkomt toch een aantal keer een tegengoal. Mensen hier doen zich roomser voor dan de paus.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit nee. Maar mocht dat wel zo zijn, primaMet zo'n community ga ik me ook niet elke wedstrijd als een gentleman opstellen want dan word je in je bips genaaid.
Ik zette nooit een mannetje in de goal, niet uit sportiviteit maar omdat ik twijfel aan de effectiviteit.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat. Online is het gewoon meedoen met de ellende of genaaid worden. Gewoon mannetje in de goal, voorkomt toch een aantal keer een tegengoal. Mensen hier doen zich roomser voor dan de paus.
Oh je hebt gelijk, zal wel begin dit seizoen maar nog in Fut 12 zijn geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Mandzukic heeft geen IF volgens mij hoor?
Hier de link:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2253763.page
ik vind Spanjaarden veel erger..daarna Fransen.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef DutchSL het volgende:
De ergste tegenstanders zijn in mijn ervaring Nederlanders![]()
En Engelsen/Amerikanen
En die ventjes die beweren dat ze uit Saudi Arabië komen.. (wsl gewoon moslims uit west Europa).
Dat is niet Gamberini, maar Cannavaro.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
SIF Mertens, IF Jackson, IF Sissoko IF Gamberini IF Sakho IF Vilhena![]()
Oh faalquote:Op maandag 4 februari 2013 11:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is niet Gamberini, maar Cannavaro.
idd..ik heb al zeker 3 maanden geen tegengoal uit een fk gehad en zet nooit iemand op de lijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik krijg vrijwel nooit een vrije trap tegen. en zowel kunnen ze er meestal toch niks van.
'Freekick'quote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd..ik heb al zeker 3 maanden geen tegengoal uit een fk gehad en zet nooit iemand op de lijn.
Ik probeerde het een keer, toen ging de bal er via die speler die ik op de lijn zette inquote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd..ik heb al zeker 3 maanden geen tegengoal uit een fk gehad en zet nooit iemand op de lijn.
Misschien ben ik wel roomser dan de paus ja. Ik vind het treurig om iedere keer als een debiel naar de tweede paal te moeten rennen met een mannetje, in een poging die vrije trap eruit te koppenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat. Online is het gewoon meedoen met de ellende of genaaid worden. Gewoon mannetje in de goal, voorkomt toch een aantal keer een tegengoal. Mensen hier doen zich roomser voor dan de paus.
Againt?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:22 schreef DutchSL het volgende:
This calls for Good Advice Ratzinger:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:22 schreef DutchSL het volgende:
This calls for Good Advice Ratzinger:
[ afbeelding ]
In de categorie nutteloze rijtjes: NAC is de best presterende ploeg in de eredivisie van 2013quote:Op maandag 4 februari 2013 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als PSV volgende week uit wint bij Vitesse, is het de best presterende ploeg in uitwedstrijden van de eredivisie
Samen met Utrecht dan tochquote:Op maandag 4 februari 2013 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de categorie nutteloze rijtjes: NAC is de best presterende ploeg in de eredivisie van 2013
Zo kan je alles wat krom is wel recht pratenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:32 schreef Tim86 het volgende:
lol_arsene
: 'Waarom zouden we iemand kopen? Gervinho is al de beste van Afrika’
Gervinho heeft in de anderhalf jaar die achter hem liggen enkele goede wedstrijden gespeeld voor Arsenal, maar ook veel zwakke. De Ivoriaanse vleugelaanvaller wordt soms gebruikt als mikpunt van spot op social media en vaak wordt er een vraagteken gezet achter zijn waarde voor the Gunners. Arsène Wenger houdt echter geloof in hem en heeft nu ook ‘bewijs’ in handen, vindt hij.
Gervinho scoorde tijdens het landentoernooi in de eerste en tweede groepswedstrijd tegen Togo en Tunesië. Zondag werd Ivoorkust echter uitgeschakeld in de kwartfinale tegen Nigeria. Hij kan zodoende weer terugvliegen naar Londen om zijn club te helpen en Wenger is daar blij mee. “We hebben tijdens de winterse transfermarkt hard ons best gedaan voor een nieuwe speler en echt overal rondgekeken.”
“Ik had graag iemand aangetrokken, maar we vonden niemand. Maar de beste speler van de Afrika Cup was Gervinho, zo simpel is het. Waarom hadden we de Afrika Cup dan moeten verkennen voor een nieuwe speler? Gervinho is al de beste van Afrika. En bovendien: wie heeft Manchester United gekocht? Wie heeft Chelsea gekocht? Liverpool heeft gekocht, ja. En Manchester City kocht niemand, maar daar was maar één reden voor”, aldus Wenger, zonder verder uitleg te geven.
quote:
Haha oke, naja zet maar door die lijnquote:
Nee, want wij moeten nog een keer tegen NAC..quote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Haha oke, naja zet maar door die lijn
Echt nietquote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, want wij moeten nog een keer tegen NAC..
Zie edit.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt niet
NAC moet helaas pas de laatste 6 wedstrijden tegen alle top 6 ploegen ( op PSV na dus ) en Roda
Eindelijk ben ik het een keer met je eensquote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie edit.
Ik kan maar beter mijn mond houden, want ik praat alleen poep.
Ik mag hopen dat we op dat moment niet meer tegen degradatie spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt niet
NAC moet helaas pas de laatste 6 wedstrijden tegen alle top 6 ploegen ( op PSV na dus ) en Roda
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik mag hopen dat we op dat moment niet meer tegen degradatie spelen
Ik hoop juist van welquote:Op maandag 4 februari 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk ben ik het een keer met je eens
[..]
Ik mag hopen dat we op dat moment niet meer tegen degradatie spelen
En ik hoop dat PSV weer overal naast pakt dit jaar, alleen al voor datquote:Op maandag 4 februari 2013 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop juist van welOf voor de Playoffs
Met playoffs bedoelde ik voor europees voetbal he, zodat jullie nog ergens voor spelen die laatste wedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik hoop dat PSV weer overal naast pakt dit jaar, alleen al voor datpubliek
Playoffs is niet realistisch, en dan nog hoop je het alleen uit eigenbelangquote:Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met playoffs bedoelde ik voor europees voetbal he, zodat jullie nog ergens voor spelen die laatste wedstrijd
Wat een haat wat een haat
Hoezo, staan ze maar 3 punten vanafquote:Op maandag 4 februari 2013 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Playoffs is niet realistisch, en dan nog hoop je het alleen uit eigenbelang![]()
Om mijn haat te nuanceren: ik gun PSV best een plekje in de bekerfinale
Het is ook echt veel te makkelijk als je al kunt wedden op dat er een corner is in de eerste 5 minuten en dat soort onzinnige dingen.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik lees trouwens dat er een gigantisch schandaal blootgelegd gaat worden omtrent matchfixing.
Niet alleen de kleine competities, ook kwalificatiewedstrijden voor het EK en WK. Ook Championsleague wedstrijden. Ook premier League, Serie A en BBVA
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)xing-schandaal.dhtml
Remember Zagreb - Lyonquote:Op maandag 4 februari 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik lees trouwens dat er een gigantisch schandaal blootgelegd gaat worden omtrent matchfixing.
Niet alleen de kleine competities, ook kwalificatiewedstrijden voor het EK en WK. Ook Championsleague wedstrijden. Ook premier League, Serie A en BBVA
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)xing-schandaal.dhtml
PSV heeft het altijd lastig bij ons ja (maar Feyenoord en AZ ook vaak). Play offs is niet realistisch, gezien het spelersmateriaal. Gewoon veilig spelen, einde seizoenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo, staan ze maar 3 punten vanaf.
Tjah ik heb niets met NAC en niets tegen NAC, vind het alleen kut dat we daar altijd punten verliezen
Maar nou bedankt
In het tennissen heb ik in mijn betfair tijd ook bizarre dingen gezien. Odds die voor de wedstrijd van 2.20 naar 1.05 gingen. Zonder dat er een bal geslagen wasquote:
Ik woon in Nijmegen, dus aan het einde van de wedstrijd krijg ik bommen op mijn hoofd van onze Engelse en Amerikaanse vriendenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Rotterdam, dus ik moet de eerste bommen incasseren
Revontuletquote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef Revontulet het volgende:
Ik ben hier speciaal voor ingelogd op m'n werk, dat jullie het even weten. DUS BETER WAARDEREN JULLIE HET GOFFEDOMME
Voorbarig dat ze het alarm bij jou ook doen danquote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, dus aan het einde van de wedstrijd krijg ik bommen op mijn hoofd van onze Engelse en Amerikaanse vrienden
Oke, zo speciaal is het ook niet inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RevontuletSpeciaal ingelogd op het werk
In 1944 ging het luchtalarm af toen die Amerikanen naar Duitsland gingen, maar op de terug weg toen ze ons platgooiden niet. Iedereen liep toen op straat... er vielen in Nijmegen volgens de officiële cijfers zo'n 800 doden (evenveel als Rotterdam), maar het waren er veel meer (onderduikers werden niet meegeteld..).quote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voorbarig dat ze het alarm bij jou ook doen dan
quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oke, zo speciaal is het ook niet inderdaadMaar toch, het gaat om het idee, bedankt Opa Toefjes
met hard broodjequote:Op maandag 4 februari 2013 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toen ik het bedrijfsrestaurant binnenliep, viel mij gelijk de dagaanbieding van de week op: Duitse Bockworsten
Ik heb zo toch maar even overgeslagenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
met hard broodje
Bratwust is nog beter
Ik ben vrij goed in van die vrije trappen met curve (al zeg ik het zelf), maar die lijken in UT inderdaad minder snel succesvol. Misschien omdat keepers beter zijn? In de gewone divisions-variant scoor ik inderdaad ook makkelijker uit vrije trappen.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zet zelf nooit een mannetje op de lijn, hoe vaak zie je dat in het echt nou gebeuren? En heel vaak als ik een vrije trap tegen krijg van onder de 25 meter gaat die erin terwijl ik dit jaar zelf veel meer moeite heb met vrije trappen (toch raar aangezien ik zo'n hoge score had in die skill challenge)
Ik heb er gisteren toevallig nog 1 in geschoten met Nyassi, maar vorig jaar was bijna elke vrije trap van tussen de 20 en 35 meter met Gardner, Zusi of Pogba raakquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in van die vrije trappen met curve (al zeg ik het zelf), maar die lijken in UT inderdaad minder snel succesvol. Misschien omdat keepers beter zijn? In de gewone divisions-variant scoor ik inderdaad ook makkelijker uit vrije trappen.
Randje 16 is inderdaad moeilijker (want minder speling om hem om/over de muur te krullen), ik ben nog best geregeld succesvol van 20-25 meter. Van verder af ook nog wel eens, maar dan is het meer geluk. Ik heb Tino Costa in een team; in dat team is iedere corner of vrije trap binnen 30 meter van de goal gevaarlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren toevallig nog 1 in geschoten met Nyassi, maar vorig jaar was bijna elke vrije trap van tussen de 20 en 35 meter met Gardner, Zusi of Pogba raakVanaf de rand van de 16 lukt het me daarentegen bijna nooit om te scoren of ik moet hard in de hoek van de keeper schieten.
Ik had alleen wat contractjes die van pas komenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Lamps in mn seasonpack. Kan slechter
DatMeenJeNietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De muur (en dus de keeper) verplaatsen is in 99% van de gevallen genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
En hij leefde nog lang en gelukkig?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:31 schreef DutchSL het volgende:
Weer 60 euro gemaakt:
[ afbeelding ]
Op andere accounts nog zo'n 60k, dat bij elkaar schrapen en een beetje bronze packen om nog één keer 100k te kunnen verkopen en dan gaat het boek definitief dicht
Lang wel, gelukkig niet, maar wel 60 euro rijkerquote:Op maandag 4 februari 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En hij leefde nog lang en gelukkig?
Gadver wat lelijk.quote:
ik vind ze maar lelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze zijn helemaal niet Oranje
Ik vind ze wel erg tof
Idemquote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze zijn helemaal niet Oranje
Ik vind ze wel erg tof
Ik krijg er echt een jaren 90 volleybalshirt-gevoel bijquote:
Ronnie Zwerver, Avital Selinger, Peter Blange, Bas vd Goor enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik krijg er echt een jaren 90 volleybalshirt-gevoel bij
Henk-Jan Heldquote:Op maandag 4 februari 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ronnie Zwerver, Avital Selinger, Peter Blange, Bas vd Goor enzo
Edit: bijna Guido Gortzen vergeten
En Mike vd Goorquote:Op maandag 4 februari 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ronnie Zwerver, Avital Selinger, Peter Blange, Bas vd Goor enzo
Edit: bijna Guido Gortzen vergeten
Dit jaquote:Op maandag 4 februari 2013 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Henk-Jan Held
Bazennaam. Al was hij maar reserve volgens mij.
quote:Sinds 2001 heeft Held de Italiaanse nationaliteit. Aangezien Italië nimmer Olympisch goud heeft kunnen bemachtigen is Held de enige Italiaan met Olympisch goud in het volleybal.
De Nederlandse selectie: Peter Blangé, Bas van de Goor, Mike van de Goor, Guido Görtzen, Rob Grabert, Henk-Jan Held, Misha Latuhihin, Olof van der Meulen, Jan Posthuma, Brecht Rodenburg, Richard Schuil, Ronald Zoodsma, Ron Zwerver. Coach: Joop Alberda.quote:
Duitser!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Nederlandse selectie: Peter Blangé, Bas van de Goor, Mike van de Goor, Guido Görtzen, Rob Grabert, Henk-Jan Held, Misha Latuhihin, Olof van der Meulen, Jan Posthuma, Brecht Rodenburg, Richard Schuil, Ronald Zoodsma, Ron Zwerver. Coach: Joop Alberda.
Grabert, wat een kutnaam
Tegenwoordig is beachvolleybal bijna een grotere sport dan gewoon volleybal...en daar zijn we dan weer best goed inquote:Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef DutchSL het volgende:
Tegenwoordig staat Nederland 36e op de wereldranglijst tussen Estland en Roemenië.
En we zijn nog 1 van de langste volken ter wereld.
Zelfs Marokko staat hoger
Ook weer zo'n moment waarvan je nog precies weet waar je op dat moment was en wat je op dat moment deed. Net zoals het kampioenschap van NAC in 1e divisie in 2000quote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Met Frans radiocommentaar ofzo bij een oude VHS opname
Vanaf 2:11:00, toch weer kippenvel hoor
Of het moment dat TOP Oss zo bazig speelde tegen NAC in de play-offs en uiteindelijk zeer heldhaftig ten onder ging in de verlenging van de beslissingswedstrijd. Als ze toen ook Europese regels hadden (zoals nu) ipv die achterlijke beslissingswedstrijd hadden we jullie gewoon uitgeschakeld. Dat team van jullie toen was wel cult..Sno, Diba, Jenner, Van Zwam (geloof ik?), Derijck o.a.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook weer zo'n moment waarvan je nog precies weet waar je op dat moment was en wat je op dat moment deed. Net zoals het kampioenschap van NAC in 1e divisie in 2000
Gold packs ja, geen silverpacks. Denk dat dit gewoon de nieuwe prijs is..alle NIFs gaan vanaf nu beetje bij beetje zakken. Afgelopen weken zat er wel steeds een bazige silver tussen met Pogba, Lukaku etc, maar nu valt dat wel mee..alleen Alessandrini en die is niet zo bekend.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:10 schreef DuTank het volgende:
De prijs van Castagnos blijkt nogal gezakt te zijn, gaat die weer stijgen? Ik neem aan dat dit komt door het TOTW, die nogal zorgt voor veel pack openings..?
oh ja natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gold packs ja, geen silverpacks. Denk dat dit gewoon de nieuwe prijs is..alle NIFs gaan vanaf nu beetje bij beetje zakken. Afgelopen weken zat er wel steeds een bazige silver tussen met Pogba, Lukaku etc, maar nu valt dat wel mee..alleen Alessandrini en die is niet zo bekend.
Dat je dat nog weet! 2005/2006 volgens mij! Drama seizoen, waarin v Hooijdonk terugkeerde naar Bredaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of het moment dat TOP Oss zo bazig speelde tegen NAC in de play-offs en uiteindelijk zeer heldhaftig ten onder ging in de verlenging van de beslissingswedstrijd. Als ze toen ook Europese regels hadden (zoals nu) ipv die achterlijke beslissingswedstrijd hadden we jullie gewoon uitgeschakeld. Dat team van jullie toen was wel cult..Sno, Diba, Jenner, Van Zwam (geloof ik?), Derijck o.a.
Snonaldinho was toen spits
Ik was er toen ook bij in Breda..wat een bende was het toen zeg..supporters die hun eigen stadion aan gort sloegen, iedereen op straat werd bedreigd..echt chaos.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet! 2005/2006 volgens mij! Drama seizoen, waarin v Hooijdonk terugkeerde naar BredaVonlanthen speelde toen ook nog!
Dit wedstrijdverslag ook: http://www.combilozen.nl/(...)n-20052006&Itemid=15
Dat was echt zo'n typische tijd waarin de enige reden om nog trots te zijn op het feit dat je NAC-fan bent, de identiteit van de supporterskern nog was. Bestuur hielp de club naar de kl*ten, spelers hadden niks met de club en bakten er weinig van. Een aantal jongens probeerden geregeld rotzooi te trappen, maar werden gecorrigeerd door de (oude) harde kern.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was er toen ook bij in Breda..wat een bende was het toen zeg..supporters die hun eigen stadion aan gort sloegen, iedereen op straat werd bedreigd..echt chaos.
Hoi Rijst.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Rijst het volgende:
Er zit een leuk meisje in mijn las. We hadden oogcontact. Toen ik weg ging ook maar ik zei geen doeiMorgen weer een akns
dagbeok
Ik zie hetquote:Op maandag 4 februari 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier wordt namelijk op niveau met elkaar geconverseerd.
En toen heb je je kop in een emmer whiskey geduwd?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Rijst het volgende:
Er zit een leuk meisje in mijn las. We hadden oogcontact. Toen ik weg ging ook maar ik zei geen doeiMorgen weer een akns
dagbeok
SB komt er ookquote:Op maandag 4 februari 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoi Rijst.
Misschien is dit een geschikter plekkie voor je?
Jong!
Hier wordt namelijk op niveau met elkaar geconverseerd.
Ja jij ja. bijna 30 jaar en nog hang je hele dag op zoon forumquote:
Nee, misschien vanavond (mogelijk met UP)quote:Op maandag 4 februari 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Is die Kamara transfer al gedaan?
Tegen wie denk jij dat je het hebt, snotneus?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja jij ja. bijna 30 jaar en nog hang je hele dag op zoon forum
Behandel je me als SB dan zal ik ook als hem gedragen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegen wie denk jij dat je het hebt, snotneus?
Ik ben nondeju al helemaal 30 jaar. Dus iets meer respect graag
Nope, ik beperk met tot de feitelijke waarheden. En geef toe, jij smult ervanquote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Begin niet over respect. jIj roddelt over je collega's.
Klopt. Is daarna nog redelijk succesvol geweest bij RBS, en speelt nu ergens in de Colombiaanse competitiequote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef DutchSL het volgende:
Vonlanthen![]()
Jongste doelpuntenmaker ooit op een EK (nota bene de 1-1 tegen het Frankrijk van Zidane en co).
Zo zonde dat het opeens niet meer lukte met hem bij NAC, kapot gemaakt door van Hooijdonk volgens boze tongen..
Ik maak in een werkgroep van 2 uurtjes ook wel een keer oogcontact met iedereenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Rijst het volgende:
dagbeok
Ik heb het nooit gelezen man mijn niveau is niet hoog genoeg. Je bent 30 hee.... Heeft je vrouw ook een kort pittig kapseltje? Zeker ook zo'n roddeltantequote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, ik beperk met tot de feitelijke waarheden. En geef toe, jij smult ervan
Zijn moeder is Colombiaanse volgens mij, hij is er ook opgegroeid.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Is daarna nog redelijk succesvol geweest bij RBS, en speelt nu ergens in de Colombiaanse competitie
hahah ja weet ik man. Maar ze is wel leukquote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik maak in een werkgroep van 2 uurtjes ook wel een keer oogcontact met iedereenDus betekent helemaal niks. Zeker niet met zo'n kapsel en jas als jij hebt
.
Neen, mijn vrouw heeft nog een prachtig lange coupe. En ze is niet zo van het roddelen, maar vindt mijn verhalen best vermakelijk, als we samen 's avonds ons prakkie verorberenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gelezen man mijn niveau is niet hoog genoeg. Je bent 30 hee.... Heeft je vrouw ook een kort pittig kapseltje? Zeker ook zo'n roddeltante
Gewoon ducktape en chloroform mee jatog.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah ja weet ik man. Maar ze is wel leukMaakt niet uit of het wederzijds is
Bij mij zit er nu ook wel een geile chick, maar ik heb dus een vriendin... Ach, je kunt er altijd nog op fappen he...quote:Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah ja weet ik man. Maar ze is wel leukMaakt niet uit of het wederzijds is
Daarom geef je ons s'avonds meer aandacht dan je vrouw.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neen, mijn vrouw heeft nog een prachtig lange coupe. En ze is niet zo van het roddelen, maar vindt mijn verhalen best vermakelijk, als we samen 's avonds ons prakkie verorberen
Misschien moet je mijn postgeschiedenis er even op na slaanquote:Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom geef je ons s'avonds meer aandacht dan je vrouw.
Morgen FB picz regelen en hier postenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij zit er nu ook wel een geile chick, maar ik heb dus een vriendin... Ach, je kunt er altijd nog op fappen he...
Heb het al gezien hoor. Posts als:quote:Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn postgeschiedenis er even op na slaan
Geen pertinente onwaarheden verkopen, want dat lijkt verdraaid veel op roddelen. Laatste keer wilde ze GTST kijken, dat is totaal iets anders. En de keer daarvoor zocht ze een beetje genegenheidquote:Op maandag 4 februari 2013 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb het al gezien hoor. Posts als:
Kan geen Fifa spelen mn vrouw zit op de bank Dancing iwth the stars te kijken
Is ze 12?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen pertinente onwaarheden verkopen, want dat lijkt verdraaid veel op roddelen. Laatste keer wilde ze GTST kijken, dat is totaal iets anders. En de keer daarvoor zocht ze een beetje genegenheid
Ik zal het aan haar doorgeven: nogmaals, ze vond jou juist wel een schattig Chineesje met een belachelijk grappig kapsel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is ze 12?20+ en dan nog GTST kijken.
Vind je het raar dat ik het zo op je afreageer? Nou jij begint toch. Gooi jezelf ff weg dikhoofd
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:00 schreef Zhano het volgende:
Zelfs de bitchfights in dit topic zijn saai tegenwoordig
Sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 15:00 schreef Zhano het volgende:
Zelfs de bitchfights in dit topic zijn saai tegenwoordig
same herequote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet PotS er gewoon uit in mn hoofd als ik 1 van zn posts lees
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
PotS kreeg laatst van de kapper te horen dat hij nog zo'n mooie volle wilderige bos heeft, en dat het terecht is dat hij iedere 4 weken langs komtquote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook zeggen als ik kapper wasquote:Op maandag 4 februari 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PotS kreeg laatst van de kapper te horen dat hij nog zo'n mooie volle wilderige bos heeft, en dat het terecht is dat hij iedere 4 weken langs komt
de ziekte van edel meer haar op je zak dan op je schedelquote:Op maandag 4 februari 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PotS kreeg laatst van de kapper te horen dat hij nog zo'n mooie volle wilderige bos heeft, en dat het terecht is dat hij iedere 4 weken langs komt
Schiet je daarom steeds naast?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat ik maar eens een nieuwe controller ga halen. Bij allebei mijn controllers is mijn linker stick een beetje gaar en op 1 doet de headset het niet.
Zit nu een beetje te twijfelen tussen wired/wireless. Wireless is op zich wel chill maar nu zit mijn controller de helft van de tijd sowieso in de oplader (usb poort) waardoor hij in principe gewoon wired is.
Wired controller 32 euro, Wireless controller 35 euro (45 incl. play & Charge kit)...
Vonlanthen voetbalt niet meer, teveel last van blessures gehad.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Is daarna nog redelijk succesvol geweest bij RBS, en speelt nu ergens in de Colombiaanse competitie
Haha, dat kan toch haast niet anders. Het ligt niet aan mijn doodzieke skills in ieder geval. Gister schoot ik hem toch ook gewoon met mach 10 in de dak van het doel?quote:
En ik begon niet eens. Blijkbaar is zijn vrouw ff naar Afrika om gepaald te worden door 2 bosnegers.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef BDIL het volgende:
Beste begin van de dag een bitch fight hier![]()
Je schoot er wel 2 aardig op de lat.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dat kan toch haast niet anders. Het ligt niet aan mijn doodzieke skills in ieder geval. Gister schoot ik hem toch ook gewoon met mach 10 in de dak van het doel?
Maar vorige week had ik een paar keer dat het pookje bleef hangen en daarom in het menu alleen maar naar rechts bleef gaan, stopte pas toen ik de controller uitzette. Toen kwam ik erachter dat bij mijn anders controller de audio input waarschijnlijk gaar is.
Moeilijk, zulke bomen kan je niet weerstaanquote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
En ik begon niet eens. Blijkbaar is zijn vrouw ff naar Afrika om gepaald te worden door 2 bosnegers.
Vanavond doe ik mee als jullie er zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je schoot er wel 2 aardig op de lat.
Ik heb nu 1 wired controller met een breukje in de kabel, 1 draadloos waarbij de headset niet werkt en een draadloos die ik vorige week liet vallen en nu niets meer doet
Divisie 1 gehaald gisterquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vanavond doe ik mee als jullie er zijn
Las het net ja, ben benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef DutchSL het volgende:
Er staan vijf Nederlanders op de verdachtenlijst van Interpol in het omkoopschandaal.
Ik stop er ff mee man. En het gaat goed zonder mijquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Divisie 1 gehaald gister
Alsof we iets anders te doen hebben
GMS-Russelquote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef wieisboos het volgende:
welke LM/LW - ST silver triple link?
Ga eerst eens een headset fixenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik stop er ff mee man. En het gaat goed zonder mij
Dus ik begon?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
En ik begon niet eens. Blijkbaar is zijn vrouw ff naar Afrika om gepaald te worden door 2 bosnegers.
Meestal heb ik geen zin en vooral in het weekend om lang te spelen aangezien heel de dag door voetbal op tv isquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Divisie 1 gehaald gister
Alsof we iets anders te doen hebben
[..]
Las het net ja, ben benieuwd
t was je broertje zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus ik begon?
Sorry dan, egt sorrysorry
Gister begonnen we ook pas om 10 uurquote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meestal heb ik geen zin en vooral in het weekend om lang te spelen aangezien heel de dag door voetbal op tv is
Cabral en Castaignosquote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef wieisboos het volgende:
welke LM/LW - ST silver triple link?
Lees terug en oordeel zelfquote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
t was je broertje zeker
[..]
Gister begonnen we ook pas om 10 uur
Ik speel in het weekend sowieso geen xbox, dan heb ik het veel te druk met niets doen. Doordeweeks speel ik xbox voor wat afleiding, zodat ik lekker niet aan school kan werken.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meestal heb ik geen zin en vooral in het weekend om lang te spelen aangezien heel de dag door voetbal op tv is
Je moet Rijst niet naar Jong sturenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees terug en oordeel zelf
Was het je broertje gister?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik speel in het weekend sowieso geen xbox, dan heb ik het veel te druk met niets doen. Doordeweeks speel ik xbox voor wat afleiding, zodat ik lekker niet aan school kan werken.
Rijst begon zelf met een dagboek-post, dus enige wat ik doe is daar een beetje cynisch op reageren, totaal niet serieus bedoeld. Als je er dat niet uit haalt zal het wel aan mij liggenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet Rijst niet naar Jong sturenWat doe jij daar trouwens
[..]
Was het je broertje gister?
Hij heeft het al zo moeilijk thuisquote:Op maandag 4 februari 2013 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rijst begon zelf met een dagboek-post, dus enige wat ik doe is daar een beetje cynisch op reageren, totaal niet serieus bedoeld. Als je er dat niet uit haalt zal het wel aan mij liggen
terecht, Waterman in Oranjeeeeequote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vorm naar huis, vertikt van Gaal het nog om Steekie op te roepen
maakt niet uit we hebben kennethquote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vorm naar huis, vertikt van Gaal het nog om Steekie op te roepen
Daar kom je ook niet Ver mee(r)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maakt niet uit we hebben kenneth
Hij heeft het hele team juist veranderd zo'n beetjequote:Op maandag 4 februari 2013 15:26 schreef Vijf_voor het volgende:
van Gaal is een beetje autistisch en kan niet goed tegen verandering
Italië neemt anders 4 keepers meequote:Op maandag 4 februari 2013 15:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft het hele team juist veranderd zo'n beetje
Hij heeft zijn argumenten om Stekelenburg niet te selecteren en vindt Krul en Vermeer blijkbaar beter op dit moment. En om hem nu als derde keeper voor 1 oefeninterlandje op te roepen..
Volgens mij heeft hij ook geroepen dat Stekelenburg in principe eerste keeper is, maar dat hij het niet kan maken om hem mee te nemen, omdat hij niet speelt. Vreemde argumentatie.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft het hele team juist veranderd zo'n beetje
Hij heeft zijn argumenten om Stekelenburg niet te selecteren en vindt Krul en Vermeer blijkbaar beter op dit moment. En om hem nu als derde keeper voor 1 oefeninterlandje op te roepen..
Ja, en Huntelaar is eerste spitsquote:Op maandag 4 februari 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook geroepen dat Stekelenburg in principe eerste keeper is, maar dat hij het niet kan maken om hem mee te nemen, omdat hij niet speelt. Vreemde argumentatie.
Je kunt het vreemd vinden, maar het was nog vreemder geweest als hij hem nu plots wel had opgeroepen terwijl hij nog steeds niet speelt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook geroepen dat Stekelenburg in principe eerste keeper is, maar dat hij het niet kan maken om hem mee te nemen, omdat hij niet speelt. Vreemde argumentatie.
Velthuizenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt het vreemd vinden, maar het was nog vreemder geweest als hij hem nu plots wel had opgeroepen terwijl hij nog steeds niet speelt.
Dan nog eerder Velthuizen of Waterman ofzo, die spelen wel.
Hij geeft niet zo lekker mee als DTM. Helaas.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog haar. JIj hebt inhammen zeker.
Want ik heb het thuis en op school zo moeilijkIk stop a. ik praat namelijk niet met pedos.
Daar zit absoluut wat in. Maar ik ben zoiezo geen voorstander van dat halsstarrige gedoequote:Op maandag 4 februari 2013 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt het vreemd vinden, maar het was nog vreemder geweest als hij hem nu plots wel had opgeroepen terwijl hij nog steeds niet speelt.
Hij ging nog best wel mee (neem aan dat Pots het wel doorhad) maar zo erg als DTM is lastigquote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij geeft niet zo lekker mee als DTM. Helaas.
Wat doorhad?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij ging nog best wel mee (neem aan dat Pots het wel doorhad) maar zo erg als DTM is lastig
Ik wil een grote speler met veel kracht als middelste CB. Snelheid maakt op die positie toch niet heel veel uit?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oliech is terugWel leuk team verder maar waarom niet Marcano als CCB?
Is niet van Rijst. Voor pics van Rijst moet je in zijn FoBo zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef leoon. het volgende:
Waar is die foto van Rijst? Ik wil dat kapsel wel is even zien
Met Kolo Touré tegen Doumbia was gisteren geen feest maar dat potje was sowieso kapot. In de laatste 20 minuten van 2-0 voor naar 5-4 ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil een grote speler met veel kracht als middelste CB. Snelheid maakt op die positie toch niet heel veel uit?
Omdat Cesar Nevas een baas is (tenminste, vorig jaar was hij dat).quote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oliech is terugWel leuk team verder maar waarom niet Marcano als CCB?
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef leoon. het volgende:
Waar is die foto van Rijst? Ik wil dat kapsel wel is even zien
Misschien niet maar ik kan zelf niet omgaan met CBs onder de 65 pacequote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil een grote speler met veel kracht als middelste CB. Snelheid maakt op die positie toch niet heel veel uit?
Hij is 1,97 en heeft 81 standing tackle, dat moet zijn pees toch compenseren.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien niet maar ik kan zelf niet omgaan met CBs onder de 65 pace
Zie webapp en udbquote:
1.97quote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij is 1,97 en heeft 81 standing tackle, dat moet zijn pees toch compenseren.
Zoeken op reversed mohawk bij afbeeldingenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef leoon. het volgende:
[..]
De foto waar het de hele tijd om gaat, maar is dat Rijst ook op die foto?
Ik deed het nu onder elkaar ipv achter elkaar. Uitgerekend bij deze variatie krijg ik te horen dat ik in herhaling val. En bedanktquote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij hier steeds in herhaling valt
Ik ga af op de inhoud van de boodschap, niet de verpakkingquote:Op maandag 4 februari 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed het nu onder elkaar ipv achter elkaar. Uitgerekend bij deze variatie krijg ik te horen dat ik in herhaling val. En bedankt
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoeken op reversed mohawk bij afbeeldingen
2e foto 2e rij
Die jaquote:Op maandag 4 februari 2013 15:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Is enige chinees op de tweede rij, wel 5e foto ofzo
Okee. Vriendjes?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga af op de inhoud van de boodschap, niet de verpakking
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even terugkomend op die discussie van vanmorgen: als ik tegen een Duitser moet op FUT is die vaak irritant maar laatst kwam ik een sportieve Duitser tegen (tenminste, ik denk dat het een Duitser was want zijn GT was DraxlerHD) Ik won vrij geflatteerd en hij zei gg, ook vroeg hij of ik een Celtic fan was omdat ik de badge + home kit gebruik.. maar ik gebruik ze omdat ik ze mooi vind. De away kit moet ik wel weer veranderen in de Ajax away kit.
Ik ben ook hier ooit ten onrechte beticht van pedofilie. Het blijft je voor altijd als een schaduw achtervolgen, ook al weet men beter. Het is toch een soort van stempel.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Durf jij wel vriendjes te zijn met een pedo?
quote:
Toef dat pedo gedoe doet me aan mijn sig denken hahahaquote:Op maandag 4 februari 2013 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Durf jij wel vriendjes te zijn met een pedo?
Duitsers zijn aardig en bock/brat wust is lekker.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even terugkomend op die discussie van vanmorgen: als ik tegen een Duitser moet op FUT is die vaak irritant maar laatst kwam ik een sportieve Duitser tegen (tenminste, ik denk dat het een Duitser was want zijn GT was DraxlerHD) Ik won vrij geflatteerd en hij zei gg, ook vroeg hij of ik een Celtic fan was omdat ik de badge + home kit gebruik.. maar ik gebruik ze omdat ik ze mooi vind. De away kit moet ik wel weer veranderen in de Ajax away kit.
Ah okee. Misschien wen ik er ooit nog wel eens aan danquote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook hier ooit ten onrechte beticht van pedofilie. Het blijft je voor altijd als een schaduw achtervolgen, ook al weet men beter. Het is toch een soort van stempel.
Haha, ja, ik moet ook nog altijd lachen als ik je sig zie. Toch een rare Fok tijd was dat, met zn allen ten strijde tegen die rare Belgquote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Toef dat pedo gedoe doet me aan mijn sig denken hahaha
Probeer dat maar eens uit te leggen aan mijn opaquote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duitsers zijn aardig en bock/brat wust is lekker.
Alzheimer light, dat weet hij zelf niet meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij hier steeds in herhaling valt
Doen we vandaag weer hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ik moet ook nog altijd lachen als ik je sig zie. Toch een rare Fok tijd was dat, met zn allen ten strijde tegen die rare Belg
Wat weet ik zelf niet meer?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alzheimer light, dat weet hij zelf niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |