PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Altidore is idd een beest jullie hadden weer eens helemaal gelijk
Worden die TOTY kaartjes ooit goedkoper ik heb er pas fucking 3 nu
Zou kunnen, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja toch. Maar niet op korte termijn dus?
ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 03:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet het ook niet.
Waarom wil je zo graag alle TOTY spelers? Ik kan betere teams maken voor een honderdste van de prijs.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:19 schreef Aldo-MC het volgende:
Gewoon verkopen jongens
Zelfs als je een ton per dag bakt heb je dat team niet voor de release van FUT14
Betere teams dan het TOTY? Ben benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2013 03:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag alle TOTY spelers? Ik kan betere teams maken voor een honderdste van de prijs.
Die algemene ratings zeggen weinig, vind ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Betere teams dan het TOTY? Ben benieuwd
De waarden 97 of 98 zie je niet eens bij regulars
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die algemene ratings zeggen weinig, vind ik.
Woensdag is pas een mooie dag de eerst 3 uur vrij ingeroosterd om vervolgens tot 16:15 op school te zittenquote:
Goffedome JE VERGEET MIJquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cops 'n Robbers met Thorb, mathijs en steefiegeniaal was dat
Alleen al TOTY Messi vervangen door IF Benzema en TOTY Pique vervangen door IF Pepe zou het team al een stuk sterker maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 03:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Team wat oprecht lekker speelt hoeft niet duur te zijn laat staan 20 miljoen
Fijn dat je het zelf voor bent; patserquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef DutchSL het volgende:
[/verkapte-kijk-mij-eens-dure-teams-hebben-in-fut-12 post]
Duitsersquote:Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bijna vergeten te vertellen: sinds ik mezelf steeds meer druk ging maken om de kunstjes die ze je flikken in div1 speel ik voorlopig geen divisions. Maar ook in dat thematoernooi kunnen ze er ook weer wat van:
Kom ik in de halve finale tegen een fijfattebek te spelen, met een paar bronzen Ivorianen en Ghanezen. En ja hoor: direct na de aftrap gaat hij even wisselen: Welliton, Emenike en Eduaro erin
Ik krijg wat kleine kansjes, die gast creeert he-le-maal niks, maar scoort in de verlenging uit een corner. En voorspelbaar: daarna begint het tijdgerek in zijn verdediging en bij de cornervlag
Ik houd me rustig (vond ik erg knap van mezelf), maar krijg na de wedstrijd een berichtje van hem met de vraag welke shirts ik heb, want die wil hij ook![]()
Ik heb geantwoord dat hij eerst moest vertellen waar hij vandaan kwam. Mijn nulhypothese: het is een Duitser. Die nulhypothese bleek ik niet te hoeven verwerpen
Heb hem daarna maar gezegd dat hij eerst fatsoenlijk en fair moet leren spelen voordat hij dezelfde bloedmooie kits als ik mag aantrekken
Wist ik niet, zal ik volgende keer eens bekijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt gewoon zien waar hij vandaan komt vanuit het PSN menu.
Of ja, je kunt zien welke talen hij heeft opgegeven.. als er Duits staat als eerste taal kan het ook een Oostenrijker of Zwitser (of zelfs een Belg of Italiaan) zijn natuurlijk.
Deze sprak dan weer vrij redelijk Engels.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
DuitsersIk scheer ze niet over 1 kam, maar heb er serieus nog nooit 1 meegemaakt die FIFA speelde om het voetbal. Die gasten hebben allemaal dezelfde opleiding gehad in 1 of ander jeugdkamp wss met als enige doel andere mensen te irriteren. En Engels spreken, wat online heel normaal is, ho maar.
Dit ja. En Duitsers dus. Die lijken geen principes te hebben: alles voor de winst (was nog even vergeten te vertellen dat hij ook een extra mannetje in de doelmond zette toen ik een vrije trap mocht nemenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef DutchSL het volgende:
En die ventjes die beweren dat ze uit Saudi Arabië komen.. (wsl gewoon moslims uit west Europa).
Met PSV-shirts is vragen om problemenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:42 schreef DutchSL het volgende:
Vooral toen ik nog met PSV shirts speelde in FUT 12, elke wedstrijd tegen een Nederlander werd ik wel uitgescholden ongeacht het spelbeeld en de uitslag![]()
Inclusief iemand die vrij actief in dit topic post![]()
De reden dat ik daarna met andere shirts ben gaan spelen.
En dat mannetje in de goal zetten bij vrije trappen doet vrijwel iedereen (ik niet, ik zet een extra mannetje in de muur altijd..). Dat deden mensen zelfs in het fok toernooi vorig jaar..
Als het je om de rebound te doen is, neem ik aan dat je hem pal voor de keeper zet?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:47 schreef Zhano het volgende:
Ik zet m ook in de goal. Niet zozeer om de vrije trap maar om de 90% zekere rebound die hij daarna krijgt
Ik mag het hopen want grappig is het totaal niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik lach me kapot, maar komt wss door vermoeidheid
Ga er maar niet vanuit: de Milan-versie is nog steeds te duur (door schaarste), dus zal de IF-versie naar mijn gevoel nog vele malen duurder zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef poker4lifee het volgende:
Ben benieuwd of een IF Balo een beetje betaalbaar zal zijn
Nee bij mij is het vaak zo dat de keeper de bal rand 16 bokst, mijn spelers als de rode zee splijten en hij in de hoek kan binnenknallen. Nu staat daar dan al iemand...quote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het je om de rebound te doen is, neem ik aan dat je hem pal voor de keeper zet?
En toevallig haalt hij ook wel eens een directe vrije trap uit de goal zeker.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee bij mij is het vaak zo dat de keeper de bal rand 16 bokst, mijn spelers als de rode zee splijten en hij in de hoek kan binnenknallen. Nu staat daar dan al iemand...
Die kaartjes zijn nu zo lelijk, omdat je deze nu gewend bentquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen al TOTY Messi vervangen door IF Benzema en TOTY Pique vervangen door IF Pepe zou het team al een stuk sterker maken.
En het middenveld is ook niet ideaal.
Ik had vorig jaar dit team:
[ afbeelding ]
Met TOTY Ramos op RB i.p.v. deze speler van 15k ofzo. ik merkte nauwelijks verschil laat staan een verschil van meer dan 9 ton.
NOrmaal speelde ik ook met NIF Buffon in dit team, met TOTY Buffon maar een wedstrijd of 5 en daar merkte ik ook weinig verbetering in.
[ afbeelding ]
De beide TOTY spelers waren aardig maar niet meer dan dat.
[ afbeelding ]
TOTY Cabaye was wel een ongelooflijk beest.![]()
[/verkapte-kijk-mij-eens-dure-teams-hebben-in-fut-12 post]
Ik vind die eigenlijk mooier dan de kaartjes die er nu zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn nu zo lelijk, omdat je deze nu gewend bent
Eigenlijk nooit nee. Maar mocht dat wel zo zijn, primaquote:Op maandag 4 februari 2013 10:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En toevallig haalt hij ook wel eens een directe vrije trap uit de goal zeker.
Agreed.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind die eigenlijk mooier dan de kaartjes die er nu zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |