Mja vermeld er ook ff je leeftijd bijquote:
Ik ben nu 19, maar op jouw leeftijd ging ik ook wel regelmatig op stap in een jeugdsoos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mja vermeld er ook ff je leeftijd bij
En ik zou eig altijd ook met het OV moeten gaan, ik moet namelijk ook met de trein naar school (zoals de meeste van mn vrienden, we wonen eigenlijk verspreid over de halve provincie)
Maar toch niet elke week denk ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Ik ben nu 19, maar op jouw leeftijd ging ik ook wel regelmatig op stap in een jeugdsoos.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef fespo het volgende:
pro tip(!)
vergeet je stappenteller niet.
Bieren in het speeltuintjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:18 schreef CheshireMoon het volgende:
Nja TS is 15 dus hij komt wss ook niet overal binnen. Dat wordt dus gewoon een ouder iemand een kratje bier laten fixen en ergens met vrienden afspreken maar je een beetje in privacy kan rondhangen, zo deden wij dat vroeger ook.
Soms, of in het bos, bij open portiekjes van de flatten, of stiekem bouwterreinen betreden en half afgebouwde huizen als hangplek gebruiken. Jeugdsentimentquote:
TSquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, ik zelf ben 15 en ga binnenkort voor het eerst uitgaan, naar het bal van mijn school. Eerder mocht ik niet uitgaan van mijn ouders, maar vanaf dan gaat het wel meer gebeuren dus. Maar bij ons is het dus meer dat we ergens naartoe gaan als er een fuif of een bal is, en dus eigenlijk nooit naar een café/dancing oid, Hoe is dat bij jullie? Want soms duurt het een maand ofzo voordat er nog eens een feestje is...
Hier in Belgie zijn dat echt serieuze party's met wereldbekende DJ's waar 2000 man aanwezig is hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef msacras het volgende:
Naar een schoolfeest is niet echt uitgaan toch?
Bekende DJ's kan een school niet eens betalenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hier in Belgie zijn dat echt serieuze party's met wereldbekende DJ's waar 2000 man aanwezig is hoor(regio Gent toch iig)
Op wat voor enorme school zit jij dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hier in Belgie zijn dat echt serieuze party's met wereldbekende DJ's waar 2000 man aanwezig is hoor(regio Gent toch iig)
?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bekende DJ's kan een school niet eens betalen
Dit dusquote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef Gekkebobo het volgende:
stoere boii gaat voor t eerst uit en moet even vertellen hoe stoer die is
Dat organiseert de school dan niet, misschien kunnen ze korting regelen oid, en dan hebben ze gelijk een soort van schoolfeest voor dat tuig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja, Hardwell komt naar een schoolfeestquote:Op zondag 3 februari 2013 00:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
?
Hardwell, Yves V, Dyro, Freaquency, Les Mecs, Mark with a K, Chuckie en kan zo nog wel ff doorgaan...
Jup, de 6dejaars krijgen dan elk een opdracht, en er zijn er dan een stuk pf 6 die in het balcomité zitten, ze krijgen een bepaald budget en daarmee kunnen ze toch wel aardige dj's halen. En Hardwell hebben ze idd es gehaald twee jaar geleden.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, Hardwell komt naar een schoolfeest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |