als je allebij tegerlijkertijd wilt spelen 2quote:Op maandag 4 maart 2013 18:49 schreef Funkel het volgende:
Misschien een domme vraag, maar mn vriendin en ik willen allebei Sim City 5 aan spelen. Moeten we er nu 2 aanschaffen? Of kan 1 versie ook op 2 laptops geinstalleerd worden?
2 indien tegelijkertijd natuurlijk gekkie.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:49 schreef Funkel het volgende:
Misschien een domme vraag, maar mn vriendin en ik willen allebei Sim City 5 aan spelen. Moeten we er nu 2 aanschaffen? Of kan 1 versie ook op 2 laptops geinstalleerd worden?
je kan het wel op 2 laptops installeren maar dan kan je niet samen spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:49 schreef Funkel het volgende:
zaterdag of zondag zul je bedoelen...quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef davedavy het volgende:
Verdomd, en ik moet nog wachten tot vrijdag![]()
Dat was niet eens afgesproken tijdens het bestellen
preloaden waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Maar mijn vraag is: kunnen we hem woensdagavond al spelen of preloaden?
Hoorde van wel via Reddit.quote:
kut originquote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet voor gepreorderde games op origin.
Ja dat werkt als je de game NIET via Origin hebt gepreordered.quote:
Ik wacht inderdaad al eeuwen, je hebt gelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 19:05 schreef Cowamundo het volgende:
Waarom allemaal zo ongeduldig en moeilijk doen om de game vandaag al te spelen met het risico dat je er gezeik mee gaat krijgen... We wachten al zo lang op deze game dat die 2-3 dagen me ook geen bal meer kan schelen!
Mij wel, want zal net zien dat ik dan pas donderdagavond ergens kan spelen......quote:Op maandag 4 maart 2013 19:05 schreef Cowamundo het volgende:
Waarom allemaal zo ongeduldig en moeilijk doen om de game vandaag al te spelen met het risico dat je er gezeik mee gaat krijgen... We wachten al zo lang op deze game dat die 2-3 dagen me ook geen bal meer kan schelen!
"First of all, I haven't played it"quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef delano.888 het volgende:
Moeite waard om te kijken, en luisteren:
Ik wilde hem sowieso al niet, maar kijk maar gewoon als je hem wil kopen
Ik hou het niet meerquote:Op maandag 4 maart 2013 19:05 schreef Cowamundo het volgende:
wat is dat.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef delano.888 het volgende:
Dat is totaal NIET het punt van de videoquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
"First of all, I haven't played it"
Wat is wel het punt van die video?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is totaal NIET het punt van de video
Ja die had ik al begrepenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je allebij tegerlijkertijd wilt spelen 2
Dat is bij bijna elke winkel volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Maruna het volgende:
Weet niet of iemand het al had gezien of gemeld hier, maar ik zag dat Bart Smit de Limited voor normale prijs aanbied, met andere woorden 50 euro voor de limited edition!
Vind het wel treffend juist, want hij weegt niet de voordelen tegen de nadelen op deze manier. Vind hem een beetje zeiken om het zeiken (en ja, ondanks z'n aardige punten).quote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is totaal NIET het punt van de video
Gewoon inloggen met het 1ne origin account.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ja die had ik al begrepenNu is t niet nodig tegelijk te spelen. Thanks!
Kijk nou maar gewoon..quote:
gedaan, snap er geen kut vanquote:
Maar het internet is toch ontworpen voor het zeiken om het zeiken?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Vind het wel treffend juist, want hij weegt niet de voordelen tegen de nadelen op deze manier. Vind hem een beetje zeiken om het zeiken (en ja, ondanks z'n aardige punten).
Dat is balen, zelf ook even gecheckt als het ook voor mijn webshop geldt. Gelukkig nietquote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef davedavy het volgende:
Verdomd, en ik moet nog wachten tot vrijdag![]()
Dat was niet eens afgesproken tijdens het bestellen
Agreed, maar doe je dan niet voor alsof je een valide punt probeert te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar het internet is toch ontworpen voor het zeiken om het zeiken?
Dat kan niet, het filmpje staat nog niet lang genoeg in dit topic dat je hem helemaal gezien hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gedaan, snap er geen kut van
Oke laat die autist maar zn simpele kutspelletje spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef Cowamundo het volgende:
Heads up voor iedereen die benieuwd is.... Je stuurt geen materials naar de great works als je de stad waar ze vandaan komen niet speelt! dus die great works gaan we zeker niet te zien krijgen!
dat is vrij duur, de meeste mensen hebben hem voor 45 of minder (tot zo'n 30 euro)quote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Maruna het volgende:
Weet niet of iemand het al had gezien of gemeld hier, maar ik zag dat Bart Smit de Limited voor normale prijs aanbied, met andere woorden 50 euro voor de limited edition!
Ga verdomme eerst kijken/luisteren voor je wat zegt, daar gaat het niet om kerel.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oke laat die autist maar zn simpele kutspelletje spelen
Gaat ie zeiken terwijl hij het nog nooit gespeeld heeft
heb stukjes geskippedquote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kan niet, het filmpje staat nog niet lang genoeg in dit topic dat je hem helemaal gezien hebt.
Wat zegt hij dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga verdomme eerst kijken/luisteren voor je wat zegt, daar gaat het niet om kerel.
he?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef Cowamundo het volgende:
Heads up voor iedereen die benieuwd is.... Je stuurt geen materials naar de great works als je de stad waar ze vandaan komen niet speelt! dus die great works gaan we zeker niet te zien krijgen!
Nou tot ziens dan hequote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef delano.888 het volgende:
PFFFF mensen die lui zijn.
Geen simcity komt er meer in hier in ieder geval.
bye byequote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef delano.888 het volgende:
in andere woorden je komt hier om het zeiken?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef delano.888 het volgende:
jij bent wel heel makkelijk te beïnvloeden zegquote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef delano.888 het volgende:
dat is wel uberlame..quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef Cowamundo het volgende:
Bekend met Steam?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef delano.888 het volgende:
Jullie hebben echt geen idee hegeven jullie maar lekker geld uit aan iets wat nooit je eigendom zal worden, zelfs je savegames zijn niet van jou.
Ga een bus kusjes gevenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef delano.888 het volgende:
Jullie hebben echt geen idee hegeven jullie maar lekker geld uit aan iets wat nooit je eigendom zal worden, zelfs je savegames zijn niet van jou.
Oke stoer manquote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef delano.888 het volgende:
space stationquote:Op maandag 4 maart 2013 19:15 schreef remcoP het volgende:
Welk Great Work word er eigenlijk gebouwd?
geen enkel spel is jouw eigendom, dat weet je hopelijk wel he?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef delano.888 het volgende:
Lui? We hebben geen tijd om dat filmpje te bekijken.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef delano.888 het volgende:
Oh ja, heel mooi puntquote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
geen enkel spel is jouw eigendom, dat weet je hopelijk wel he?
Eigenlijk best logisch... stel dat je in je stad maar een mini mineralen plekje hebt door een meteoor.. zou je er 1 mijn op kunnen bouwen, handel naar de greatworks aanzetten, je stad verlaten en dan oneindig materials blijven sturen! Lijkt me niet echt de bedoeling...quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel uberlame..
er was juist min of meer beloofd dat de steden actief zouden blijven, nu is het niet meer als simcity 4
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef PG18 het volgende:
[..]
Lui? We hebben geen tijd om dat filmpje te bekijken.
Kom maar terug na vanavond 10 uur.
hoax, volgens jij fobo heb je geen vriendinquote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef beelz het volgende:
Heb ik wat gemist? Ik moest een salade eten van m'n vriendin...
Alles wat op internet staat is waar.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoax, volgens jij fobo heb je geen vriendin
Online DRM rant, ok. Ja hij heeft een punt, nee ik ga niet op principes een spel niet spelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef delano.888 het volgende:
DRM is kut? Wist ik al. EA is een kut bedrijf? Wist ik al. Risico dat de servers offline gehaald worden? Wist ik ook al.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga verdomme eerst kijken/luisteren voor je wat zegt, daar gaat het niet om kerel.
Well saidquote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
DRM is kut? Wist ik al. EA is een kut bedrijf? Wist ik al. Risico dat de servers offline gehaald worden? Wist ik ook al.
Als je wil blijven steken in de jaren '90 moet je dat vooral doen, maar games worden nu op een andere manier gemaakt en onderhouden. Deal with it. Als ik ieder spel zou afwijzen omdat er DRM in zit of omdat je online moet zijn dan kan ik niet meer gamen. Dat is geen offer wat ik wil brengen en even serieus, hoe erg is always online nou? Zeker in Nederland waar bijna letterlijk ieder huishouden 3 computers in huis heeft?
Is het principieel verwerpelijk dat de game industrie deze kant op gaat? Yup. Maar ik ga niet 20 jaar niks kopen om een punt te maken, zo zielig ben ik niet.
2de keer al... spammersquote:Op maandag 4 maart 2013 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Tired of Democracy? Think you can do better?
letsallbemayor.comquote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef ProblemExcel het volgende:
wat is die link trouwens naar die stream van hun ?
De limited edition? Vertel mij dan ff waarquote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vrij duur, de meeste mensen hebben hem voor 45 of minder (tot zo'n 30 euro)
Dat is de hele opzet he. "Let's ALL be mayor".quote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef Aloria het volgende:
Het wordt wel vervelend zo, bij alles wat ze willen bouwen of moeten hebben, moeten we #.. twitter stemmen, speel the damn spel gewoon
budgetgaming pak de goedkoopstequote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef Maruna het volgende:
[..]
De limited edition? Vertel mij dan ff waar
Ja kom op man, riool probleem.. hmm wat moeten we er mee gaan doen... zucht plant dat verdomde water zuiveringsinstallatie gewoonquote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat is de hele opzet he. "Let's ALL be mayor".
dan heb je dus niet dat we allemaal burgemeesters zijn..quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja kom op man, riool probleem.. hmm wat moeten we er mee gaan doen... zucht plant dat verdomde water zuiveringsinstallatie gewoon
LOL!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef TigerXtrm het volgende:
De tering ze hebben gewoon 13 volle regio's op Tweakers
208 steden vol met tweakersquote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Wow strakke organisatiequote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Zelfs een eigen forum: http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/124
En kleinere regios! dus gewoon bs dat ze 13 regios hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef dekkered het volgende:
Maar in sommige zitten dubbele steden van 1 tweaker.
Burning Some Coal was ook erg leukquote:Op maandag 4 maart 2013 19:39 schreef Cowamundo het volgende:
Ik vind de stream van vandaag niet bepaald boeiend!![]()
De leukste en meest interessante vond ik Going Green! hoop tips en trucs van geleerd!
Ja maar eigenlijk alleen maar omdat ze die hele stad naar de knoppen hebben geholpen!quote:
..quote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet die extra London, Parijs etc. pakketten he?
Ik vind het juist leuk en dynamisch, ook al duurt het soms wat lang. Dat is de opzet, deal with itquote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja kom op man, riool probleem.. hmm wat moeten we er mee gaan doen... zucht plant dat verdomde water zuiveringsinstallatie gewoon
Dan betaal je alsnog 70 euro... 45+20+5 euro verzendkosten.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Aloria het volgende:
[..]
..
Natuurlijk wel, als je de limited koopt en daarna de upgrade pakket van 20 euro van de simcity website heb je toch ook de 80 euro game alleen dan veel goedkoper
Je mag wel een beetje googlen en zoeken naar opties....
Nou dan bespaar je toch geldquote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dan betaal je alsnog 70 euro... 45+20+5 euro verzendkosten.
En minder moeite.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat 10tje, dan maar via origin, weet je zeker dat het werkt
waarom zou het niet werkenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat 10tje, dan maar via origin, weet je zeker dat het werkt
Dat is het enige wat mij nog wel trekt.. Maar zonder internet kan je het spel toch niet spelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nou dan bespaar je toch geld
Ik krijg de cd thuisgestuurd en de key in mijn mailbox, kan dus gewoon spelen en het staat straks mooi in mijn kastje![]()
Ik download de game via origin, dan upgrade ik hem via origin en met de zelfde moeite wat jullie doen heb ik de game voor 10 euro minderquote:
Zelfde moeite?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik download de game via origin, dan upgrade ik hem via origin en met de zelfde moeite wat jullie doen heb ik de game voor 10 euro minder
Huh? Simcity Limited Edition = 60 euro. DD = 20 euro. Totaal is 80 euro... waar haal je die 10 euro vandaan? Alles via Origin doen is de duurste optie van alles.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik download de game via origin, dan upgrade ik hem via origin en met de zelfde moeite wat jullie doen heb ik de game voor 10 euro minder
Wie zegt dat ik het via origin koop. Ik heb mijn game via een andere website. Maar ik kan de game gewoon via origin downloaden met mijn key, de upgrade heb ik wel via originquote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Huh? Simcity Limited Edition = 60 euro. DD = 20 euro. Totaal is 80 euro... waar haal je die 10 euro vandaan? Alles via Origin doen is de duurste optie van alles.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef Cowamundo het volgende:
Alloy van 27 naar 142 in 2 uur! Dat gaat zeker lukken hoor!!![]()
niet de zeflde moeite. Extra account (voor waar je koopt)+ extra werk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef Aloria het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik hoef alleen maar op het knopje upgrade te klikken
Key invullen en klaar
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef Qunix het volgende:
Space station gaat neit lukken... Vrijwel alles was uitgezet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef Qunix het volgende:
Space station gaat neit lukken... Vrijwel alles was uitgezet.
kan mij weinig schelen ik heb 10 euro bespaardquote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet de zeflde moeite. Extra account (voor waar je koopt)+ extra werk.
Is de LE in fiet ede moeite waard?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Aloria het volgende:
[..]
..
Natuurlijk wel, als je de limited koopt en daarna de upgrade pakket van 20 euro van de simcity website heb je toch ook de 80 euro game alleen dan veel goedkoper
Je mag wel een beetje googlen en zoeken naar opties....
Nog maar een paar 1000 ton te gaan!quote:
Ik wil later een toeristen stad, dus ik heb gewoon alle toeristen spots nodig die je bij de deluxe editie krijgt + de city gem helpt je ook enorm dushjaquote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Is de LE in fiet ede moeite waard?En de 20 euro extra ten opzichte van de winkel?
Das 7 maart om 0:01.quote:#SimCity goes live for Australia on Wednesday, at 5:01am PST. It goes live in Japan 2 hours later at 7:01am PST.
Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Spain, Sweden, Switzerland get #SimCity Wed at 3:01pm PST:
ook cruisesquote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef Qunix het volgende:
Zijn er eigenlijk cruises of alleen de kleine veerpondjes die je nu ziet?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je zou maar geen werk hebben op dit moment...
Zodra ik mijn code krijg ga ik het proberen. Zou binnen nu en 24 uur in mijn mailbox moeten zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef Mishu het volgende:
Zijn er nog plannen om een VPN verbinding met de Yanks te krijgen?
Preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit is waarom ik een tech stad ga maken
Je zou maar gewoon donderdag t/m zondag vrij zijn zonder vrij gevraagd te hebben op je werk maar gewoon briljant ingeroosterd zijn!quote:
Waar?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef Aloria het volgende:
Daarom dus![]()
Die kleine duitse huisjes
dat voor 66.45 euro![]()
Dat grote station is wel gaaf.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef Aloria het volgende:
Daarom dus![]()
Die kleine duitse huisjes
dat voor 66.45 euro![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef AppleMartini het volgende:
Je zou maar vrijdag afspraken verzetten wegens een 'spoedklusje' tussendoor
Hier nietquote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef Mishu het volgende:
Is het wel echt een livestream? Want ik kan hem uit zetten en 10 min. later weer aan en hij begint gewoon weer waar ik hem uitgezet heb
Dat zit ik net allemaal te roepen...quote:
Waar vind jij die upgrade op hun site terug? Volgens mij ben ik blind gewordenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef Aloria het volgende:
yourgamezone, koop de limited edition, dan g
dat kan ja maar dan is hij niet meer live voor jou.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef Mishu het volgende:
Is het wel echt een livestream? Want ik kan hem uit zetten en 10 min. later weer aan en hij begint gewoon weer waar ik hem uitgezet heb
http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/pd/productID.260623100quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Waar vind jij die upgrade op hun site terug? Volgens mij ben ik blind geworden
gevraagt via twitterquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Kunnen ze die shit niet gewoon van de Global Market kopen en daar heen sturen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
doe ik mee met #simcity cant wait, failt de stream
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef PG18 het volgende:
Ik even op hashtag SimCity zoeken op Twitter om te kijken hoeveel mensen er reageerden, zie ik deze ertussen staan:![]()
chucknorris @monteurt
#simcity cant wait
Is ook wel logisch.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Cowamundo het volgende:
BOEM!!! like i said, er wordt dus alleen spullen naar de GW gestuurd vanuit de steden die gespeeld worden! Thank you!
Zie ik nu juist dat op de site van de Mediamarkt.be dat ze vanaf donderdag de btw voor jou betalen. Dat is het maar 50 ipv 60 euro voor de LE. En geen gedoe met extra sites en opsturen enzoquote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat zit ik net allemaal te roepen...
yourgamezone, koop de limited edition, dan ga je naar origin en haal je de 20 euro upgrade.
dan stuur je een email naar yourgamezone dat je OOk graag de cd key in de email wil hebben, die heb ik er gratis bij gekregen de verzendkosten zijn 1.99 maar dat zit al bij de 46.45. Wat ik voor de game betaald heb.
Dus je kunt de game spelen wanneer het uitkomt en je krijgt de gamebox gewoon thuis gestuurd.
yourgamezone is het goedkoopste bij budget gaming als je op simcity limited gezocht had...![]()
Je krijgt dat parkje ook als je de 60 euro versie koopt, zoals ik heb gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef Aloria het volgende:
Als je trouwens de volle 80 euro betaald bij origin krijg je wel een extra parkje
[ afbeelding ]
Exclusief item bij Origin: Diamantje-park. Plaats dit park in je stad en laat je Sims genieten van de heerlijke buitenlucht. Je Sims worden blijer door het park, komen sneller op je stad af en je wordt er een betere burgemeester door.
Maarja is dat de extra 13 euro waard![]()
Oke het ziet er wel erg mooi uit
Ah zie dat nu inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je krijgt dat parkje ook als je de 60 euro versie koopt, zoals ik heb gedaan
2012 belde, ze wilden hun klacht terug.quote:
Krijgen ze niet!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
2012 belde, ze wilden hun klacht terug.
Ach, die gaan gillen dat ze het gaan downloaden via nieuwgroepen etc en dan na een weekje zijn ze er weer op uitgekeken. Niet mijn probleemquote:Op maandag 4 maart 2013 20:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn god mensen zijn tegenwoordig echt nergens tevreden meer mee. Zo jammer.
Nee, gaat ook niet lukkenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef Thrilled het volgende:
ineens de schoonouders op bezoek, nu pas op de stream.. hebben ze al een raket gelanceerd na de belofte van gisteravond?
twitter:oceanquigley twitterde op maandag 04-03-2013 om 19:37:27#SimCity goes live in the UK, Ireland, Portugal and the rest of the EU on Thursday at 4:01pm PST. reageer retweet
Yaay, release tijd voor de EU met een tijdzone van de andere kant van de aardklootquote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef AppleMartini het volgende:
twitter:oceanquigley twitterde op maandag 04-03-2013 om 19:37:27#SimCity goes live in the UK, Ireland, Portugal and the rest of the EU on Thursday at 4:01pm PST. reageer retweet
Rest of the EU kan niet. Wij staan echt voor 7 maart, niet voor 8 maart.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef AppleMartini het volgende:
Donderdag is het toch 7 maartquote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Rest of the EU kan niet. Wij staan echt voor 7 maart, niet voor 8 maart.
je krijgt het alleen als je bij origin de LE of DD preordert, dat was mij geen 20 euro waardquote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je krijgt dat parkje ook als je de 60 euro versie koopt, zoals ik heb gedaan
Ik denk dat ie in Nederland om woensdagavond open gaatquote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Rest of the EU kan niet. Wij staan echt voor 7 maart, niet voor 8 maart.
Niet als hij uit komt om 4:01PST. Het is hier 9 uur later.quote:
twitter:oceanquigley twitterde op maandag 04-03-2013 om 19:34:17Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Spain, Sweden, Switzerland get #SimCity Wed at 3:01pm PST: reageer retweet
Ik denk dat dat een foutje is, je weet hoe de topologie van die Amerikanen isquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet als hij uit komt om 4:01PST. Het is hier 9 uur later.
Ahaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef AppleMartini het volgende:
Excuustwitter:oceanquigley twitterde op maandag 04-03-2013 om 19:34:17Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Spain, Sweden, Switzerland get #SimCity Wed at 3:01pm PST: reageer retweet
11 uur in de avond failquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef AppleMartini het volgende:
Excuustwitter:oceanquigley twitterde op maandag 04-03-2013 om 19:34:17Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Spain, Sweden, Switzerland get #SimCity Wed at 3:01pm PST: reageer retweet
wrongquote:
http://new.livestream.com/accounts/2987316/events/1902153quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Heeft iemand die fullscreen link voor de stream?
Thanks!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Fakuris het volgende:
[..]
http://new.livestream.com/accounts/2987316/events/1902153
Deze goed?
Ja, ik word er inmiddels ook vrij moe vanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef PG18 het volgende:
Zit te twijfelen of ik nog meer dan een uur blijf kijken, wordt niet goed van dat geschreeuw van hunStomme stemmetjes dat ze doen de hele tijd
Laatste dag dan is het voorbijquote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, ik word er inmiddels ook vrij moe van![]()
bij BF3 was het anders dus je weet t nooit.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef zeroiser het volgende:
als je een key hebt kan je hem activeren met een vpn , maar als je in origin hebt gepreordered dan wordt je key pas de 7e gekoppeld door ea en ben je dus zoals ik genaaid![]()
volgende keer dus niet meer pre-orderen is de les....
http://www.simcityhub.com/simcity-news/simcity-has-launched
alsof die paar dagen zo boeiend zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef zeroiser het volgende:
als je een key hebt kan je hem activeren met een vpn , maar als je in origin hebt gepreordered dan wordt je key pas de 7e gekoppeld door ea en ben je dus zoals ik genaaid![]()
Hoezo ben je genaaid als je pas vanaf de 7e kunt spelen als SimCity ook pas de 7e in Nederland uitkomt?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef zeroiser het volgende:
Inderdaad, dus woensdag gewoon overdag even slapen, een tray Red Bull inslaan en de hele nacht doorspelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Cowamundo het volgende:
Waarom zo moeilijk met al die tijden!Hij komt hier gewoon uit op 7 maart om 00:01 s'nachts!
je kan ook nog kijken naar andere live streams (twitch ofzo)quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Thrilled het volgende:
ik snap t ook niet zoBen ook blij dat die stream er bijna op zit, heb die gasten nu wel genoeg gehoord.. kon je die twee maar muten en alleen de speler laten horen.. hopelijk morgen veel filmpjes/screens van serieuze spelers die wel goed hun best doen in de game..
dat hebben ze net gezegd: je geld veranderd wel, maar niet drastisch dat je compleet blut bent ofzo..quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Cowamundo het volgende:
Wat ik interessant vind om te weten is.... Als ik niet speel, maar wel mijn hulpdiensten en stroom + water verkoop aan een andere stad, en die stad speelt de hele dag door terwijl ik offline ben...
Krijg je er dan nogsteeds geld voor en heb je dus meer geld zodra je inlogged???????
Goeie vraag. Ik denk het niet, aangezien je stad ook stil staat en je dus geen stroom/water produceert of bijvoorbeeld kolen of olie verbruikt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Cowamundo het volgende:
Wat ik interessant vind om te weten is.... Als ik niet speel, maar wel mijn hulpdiensten en stroom + water verkoop aan een andere stad, en die stad speelt de hele dag door terwijl ik offline ben...
Krijg je er dan nogsteeds geld voor en heb je dus meer geld zodra je inlogged???????
das natuurlijk vrijwel altijd zo...quote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch denk ik, hoe cool dit spel er ook uit ziet, dat dit voornamelijk een echte test is voor de Glassbox Engine en dat, als er een SimCity 2 komt, er een heleboel anders gedaan gaat worden omdat Maxis nu leert dat sommige dingen gewoon niet goed werken.
daar ging het over kolen/olie niet overt stroom en water geloof ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik denk het niet, aangezien je stad ook stil staat en je dus geen stroom/water produceert of bijvoorbeeld kolen of olie verbruikt.
Dit is dus 1 van die dingen die ik bedoelde, dit deel van het multiplay systeem is echt niet goed uitgedacht.
Ja, ik ga winnen.quote:
hmmm..quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als een gebouw vol in de zon staat komen er meer sims, als hij in de schaduw staat minder.
Nah...quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Thrilled het volgende:
iemand al nieuwe dingen geleerd vanavond?
Alleeen maar maar dat komt omdat dit men eerst stream wasquote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Thrilled het volgende:
iemand al nieuwe dingen geleerd vanavond?
nu weer wel denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Mishu het volgende:
Waarom kan ik de regio's in de OP niet meer inzien?
Voor regio 2 of voor regio 4?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef Het_torentje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat LinQ dit woensdag bekendmaken....
Verbaasd me niets. Ik wacht op mijn code en dan ga ik ook aan de gangquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef dekkered het volgende:
die gast op tweakers is dus echt aan het spelen. http://i.imgur.com/1cvcB8G.jpg
Waarom zou dat geen beta foto kunnen zijn ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef dekkered het volgende:
die gast op tweakers is dus echt aan het spelen. http://i.imgur.com/1cvcB8G.jpg
omdat hij denet ook een zelfde foto had maar dan wat minder gebouwd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Aloria het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen beta foto kunnen zijn ?
Even Xienix pmmenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef dekkered het volgende:
Hoe zit dat trouwens voor Regio 3. Heeft iedereen een specifieke plek of?
Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef dekkered het volgende:
Hoe zit dat trouwens voor Regio 3. Heeft iedereen een specifieke plek of?
Hij heeft z'n taak weer opgepakt jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Done. Ik neem aan dat hij dit organiseert?
nee dat kan niet, origin houdt dat volgens mij echt tegenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Aloria het volgende:
Dus wij in Nederland zouden dus vanavond ook kunnen spelen ? maar goed dat ik dan morgen om 11 uur al klaar ben met werkenHeb ik lekker veel dagen om te spelen, alleen donderdag effe 4 uurtjes werken
![]()
Waar haal je die info vandaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Aloria het volgende:
Dus wij in Nederland zouden dus vanavond ook kunnen spelen ? maar goed dat ik dan morgen om 11 uur al klaar ben met werkenHeb ik lekker veel dagen om te spelen, alleen donderdag effe 4 uurtjes werken
![]()
het kan zijn dat ze nu niet meer ok mee gaan want ze zijn nu alles in review aan het zetten lijkt net.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verbaasd me niets. Ik wacht op mijn code en dan ga ik ook aan de gang
Alles kan, je moet alleen even weten hoe. Pre-order via origin = nee gaat niet werken. Als je nu al een losse key hebt zou het wel kunnen via VPN.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat kan niet, origin houdt dat tegen
dan moet je dus prutsen met vpn, en dan is het niet zeker dat het wel correct werkt..quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alles kan, je moet alleen even weten hoe. Pre-order via origin = nee gaat niet werken. Als je nu al een losse key hebt zou het wel kunnen via VPN.
ja misschien wel ja. het is gewoon de vraag. ik wens je succes er meequote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alles kan, je moet alleen even weten hoe. Pre-order via origin = nee gaat niet werken. Als je nu al een losse key hebt zou het wel kunnen via VPN.
Ik ben vrij op vrijdagquote:
wat zie je precies niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Mishu het volgende:
Ik kan nog steeds niet echt meer de indeling van de regio's zien maarja.
Het is toch al te laat voor die truc.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef Metonae het volgende:
Ik wacht liever nog een dag of 2 dan dat ik met een VPN verbinding ga kutten en gebanned word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |