Je neemt wel erg kritiekloos zijn toch best ongeloofwaardige opmerking voor waar aan...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
En let wel: de wetgever (onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers dus) hebben met de eerder genoemde wetswijziging juist beoogd dat roekeloos rijgedrag met fatale afloop zwaarder bestraft zou gaan worden, waarbij er meer oog is voor het leed dat nabestaanden wordt aangedaan. Hoe krom. Jouw opmerking bevestigt nog eens hoe wereldvreemd sommige rechters (en hun pleitbezorgers) zijn.
Daar ga je al de mist in... Door te denken dat jouw mening de mening van iedereen is. Nou... nee. Bepaald niet!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
Daar waar iedereen de wenkbrauwen fronst,
Oh nee, ik vergat DonJames inderdaad... - De mening van bijna iedereen, inclusief het OM.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in... Door te denken dat jouw mening de mening van iedereen is. Nou... nee. Bepaald niet!
En dan beschuldig jij mij van wereldvreemd zijn...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
Oh nee, ik vergat DonJames inderdaad... - De mening van bijna iedereen, inclusief het OM.
Als je alleen telegraaftokkies in je omgeving hebt kan ik me voorstellen dat je dat denkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh nee, ik vergat DonJames inderdaad... - De mening van bijna iedereen, inclusief het OM.
Het OM bestaat uit Telegraaftokkies, dus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als je alleen telegraaftokkies in je omgeving hebt kan ik me voorstellen dat je dat denkt.
Ik durf te wedden dat de meeste officieren jou ook de oren wassen als jij met jouw onzinnige gebrabbel over de rechtspraak aankomt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het OM bestaat uit Telegraaftokkies, dus?
Nee, dat staat er niet. Zoals gewoonlijk lees je weer niet wat er staat. Als ik jou was zou ik daar eens wat aan proberen te doen, want je hebt het elke keer weer mis.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het OM bestaat uit Telegraaftokkies, dus?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe kom je hier eigenlijk bij, want ik kan het mij niet voorstellen dat 60 van de 64 rechters roepen dat families zich niet aan moeten stellen na blootstelling aan een misdrijf.
Ik was erbij in Amsterdam toen het nieuwe Parket Slachtoffer Hulp zich presenteerde. Grootste deel daar vond het overbodig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe kom je hier eigenlijk bij, want ik kan het mij niet voorstellen dat 60 van de 64 rechters roepen dat families zich niet aan moeten stellen na blootstelling aan een misdrijf.
En daar waren 64 rechters aanwezig? Wanneer was dat precies?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Ik was erbij in Amsterdam toen het nieuwe Parket Slachtoffer Hulp zich presenteerde. Grootste deel daar vond het overbodig.
Rechters en OvJ. Eind November vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:29 schreef Iblardi het volgende:
[..]
En daar waren 64 rechters aanwezig? Wanneer was dat precies?
Proef ik nu dat jouw stelling dat 60 stuks letterlijk gezegd hebben dat de families van slachtoffers zich niet zo aan moeten stellen een bijzonder vrije vertaling is van hetgeen zich daar heeft afgespeeld?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik was erbij in Amsterdam toen het nieuwe Parket Slachtoffer Hulp zich presenteerde. Grootste deel daar vond het overbodig.
dat zegt men ook wel eens over de politiekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de meeste officieren jou ook de oren wassen als jij met jouw onzinnige gebrabbel over de rechtspraak aankomt.
Ik spreek ze nog wel eens. Over het algemeen verstandige mensen met een genuanceerde mening. Niet zelden worden ze op zeker moment rechter overigens.
Niet op fok...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:55 schreef Life2.0 het volgende:
dat zegt men ook wel eens over de politiek
Maar minderwaardig ten opzichte van rechters...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de meeste officieren jou ook de oren wassen als jij met jouw onzinnige gebrabbel over de rechtspraak aankomt.
Ik spreek ze nog wel eens. Over het algemeen verstandige mensen met een genuanceerde mening. Niet zelden worden ze op zeker moment rechter overigens.
Heb jij een oude monitor die heel erg storingsgevoelig is ofzo?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Maar minderwaardig ten opzichte van rechters...(zoveel blijkt wel tussen de regels door). Minderwaardig ten opzichte van het onfeilbare, wereldvreemde volk waar DonJames en jij zo idolaat van zijn.
Nee, ik beschik over het vermogen om tussen de regels door te lezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij een oude monitor die heel erg storingsgevoelig is ofzo?
Restecp voor jullie uithoudingsvermogen. Feit blijft dat jullie gewoon een andere mening hebben en blijven houden over de kwaliteit van de rechtspraak.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik beschik over het vermogen om tussen de regels door te lezen.
Verder is de rek zo onderhand wel uit de....- ja, uit wat eigenlijk? Een discussie is het nooit geweest. Ben er in elk geval wel klaar mee.
Je bedoelt dat je een levendige fantasie hebt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, ik beschik over het vermogen om tussen de regels door te lezen.
Als je er echt klaar mee bent hoef je dat niet te melden, dan reageer je gewoon niet meer.quote:Verder is de rek zo onderhand wel uit de....- ja, uit wat eigenlijk? Een discussie is het nooit geweest. Ben er in elk geval wel klaar mee.
Zo ken ik Teeven niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Valt wel mee, sommige politici gooien dat soort fabels graag de media in omdat ze er zelf baat bij hebben.
Het is geen vraag maar een constatering dat de dader - zeker in dit geval - danig is geknuffeld met deze uitspraak.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Teeven is dus het domme antwoord op een domme vraag.
Ik vind het niet raar hoor. Zonder systeem zou iedereen gewoon zelf de dader bestraffen. Oog om oog, tand om tand.quote:
Dat hoeft ook weer niet. Maar verhuftering van de maatschappij moet toch beantwoord worden? Een knetterharde aanpak mag dan gerust.quote:
Een compleet ander wereldbeeld, eerder... - Gelukkig, zeg ik erbij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Restecp voor jullie uithoudingsvermogen. Feit blijft dat jullie gewoon een andere mening hebben en blijven houden over de kwaliteit van de rechtspraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |