Mooiquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
En na een dagje werken:
[ afbeelding ]
Dinsdag even voegenen dan zaterdag door met de muur acher het gasfornuis
Alsof jullie niets anders te doen hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zeggen dat het wel weer die boost geeft om door te gaan. Heeft zo lang stilgestaan.
Fraai!!quote:
Inderdaad, en als ik het goed begreep en deze komt achter het fornuis maar op de aanrecht, misschien een idee om hem tegel hoog(en diep) te maken, makkelijk te betegelen en gelijk een plaats om potje met keukengerei te zetten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:38 schreef IrishBastard het volgende:
Om iedere dag weer wat te kunnen leren: zo'n 'doosje' heet een koof
Maar mooi werk
Dat stuk tegelwerk boven het fornuis is toch wel erg gaaf gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, is een meebuigend plastic geval waarmee het makkelijk verspreiden is.
waarschijnlijk het zelfde als in mijn huis. met schroeven die er in de aangrenzende kamer nog net uit komen en het liefst om de paar cm een schroef.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort de keuken maar 's af maken,en ook begonnen met het leeghalen van de studeer-/logeerkamer. Zaterdag vloerbedekking uitzoeken en als het meezit ook afspraak maken voor leggen. Al zullen we dan misschien ook meteen de trap moeten laten doen, even kijken wat handigst is.
Sowieso moeten uit de studeerkamer nog de 2 bureaus en de inbouwkasten worden uitgebroken voor we daar aan de slag kunnen, misschien komt er nog wat stucwerk onder vandaan.. Kan nog steeds ook niet helemaal zien hoe ze die kasten precies hebben bevestigd
Dat zit in de meeste huizen. Zo worden ze gebouwd namelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek 's! Dit komt er onder de vloerbedekking in de studeerkamer vandaan...![]()
En in de slaapkamer ligt dit er ook onder.We gaan nu maar 's kijken of dit salvageable is en wellicht gewoon over op houten vloeren boven ook!
quote:Op zondag 8 september 2013 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat boek van The FonzDie bewaar je toch wel he, anders wil ik 'm wel hebben
Ghehequote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef tvdleur het volgende:
Dat happy day's boek ben ik godsongelofelijk jaloers op!
Lullig hé heb je vijf liter verf en dan kom je een vierkante meter te krot. En die blikken gaan alleen per vijf liter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Verf!
[ afbeelding ]
In de slaapkamer
Wist je niet dat je een langzame en pijnlijke dood sterft als er niet genoeg verf op de wand zit voor de winter? Da's toch algemene kennis?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:23 schreef Anne het volgende:
Hoezo zouden ze de winter nu niet door kunnen komen?
Misschien denkt hij dat er uit de schouw van de laatste foto nog een open haard gebikt moet worden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:23 schreef Anne het volgende:
Hoezo zouden ze de winter nu niet door kunnen komen?
Jezus doe eens rustig.quote:
Er zijn nog érg veel elementen die verbetering nodig hebben, waaronder de gehele dining room. Die muren, geel gesaust/-stuct. Mijn god. Maar dat is iets voor 2014. We zitten hier nog wel even... dus alle tijd!quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:14 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit echt bizar, als in jullie kochten denk ik het lelijkste huis (qua inrichting hè) dat ik zo'n beetje ooit gezien heb!
Maar nu
Het is echt tof!
Sinds wanneer zijn de voorwaarden beperkt tot louter positieve bijdragen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Mishu het volgende:
Wat een heerlijke reacties weer. Als je niks positiefs te zeggen hebt zeg dan niks
Gewoon niet op reageren!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Mishu het volgende:
Wat een heerlijke reacties weer. Als je niks positiefs te zeggen hebt zeg dan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |