SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good.quote:
Wie weetquote:Op maandag 4 maart 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Good.
En handjes boven de dekens gehouden?
Studeren, studeren en dan vanavond werkenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anyways, wat ga jij doen vandaag?
Huh? Je gaat werken in je hockeykleren of?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Studeren, studeren en dan vanavond werkenIk ga niet eens normaal de deur uit, zit nu al in mijn hockeykleren
![]()
![]()
Ik ga me vervelen tot half 6. Dan heb ik vergadering en ga ik weer terug naar Amersfoortquote:
Fuck stick vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh? Je gaat werken in je hockeykleren of?
Ah, vandaar!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fuck stick vergeten![]()
maar ja, ik werk op de hockeyclub
Hai.quote:
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropenquote:
Heb je je wel ingesmeerd? Dadelijk verbrandt je nogquote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropen
Geen idee, ik lig nog in bed. Mijn lichaam werkt niet mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropen
Neuh verbrand zelden, dan moet het wel echt hoogzomer zijn...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je je wel ingesmeerd? Dadelijk verbrandt je nog.
Oow da's minder....quote:Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig nog in bed. Mijn lichaam werkt niet mee.
Het was het waard.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo maar eens uit bed om te bekijken hoe het hier is
Ja, ik zit ook binnen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 10:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ffuuuu, ik zie alleen wat zonlicht door mijn raam
Ah het was fun induced abuse ?quote:
Aiquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ziek, dus dat is minder. Voor de rest wel goed.
English breakfastquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oi. Mama heeft alles in huis voor een engels ontbijt
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.quote:
Jezelf pijn gedaan?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.
Wedstrijd.quote:
Geen idee, maar het lijkt qua gevoel op wat ik halverwege februari had. Toen lag ik een week ziek op bed. Ik wil dat nu niet nog een keer..quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt qua gevoel op wat ik halverwege februari had. Toen lag ik een week ziek op bed. Ik wil dat nu niet nog een keer..
Lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.
Vorige week onder het genot van een rugbywedstrijd nog een iers ontbijt gehadquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oi. Mama heeft alles in huis voor een engels ontbijt
quote:
Dat zou kut zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt qua gevoel op wat ik halverwege februari had. Toen lag ik een week ziek op bed. Ik wil dat nu niet nog een keer..
Niet, straks krijg je billenkoekquote:Op maandag 4 maart 2013 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo ruw was gisteren, stiekem vond je dat wel lekker.
Dat niet alleen, vorige keer was het in de vakantie, nu mis ik school. Ik kan me dat niet veroorloven de weken voor mijn examens.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dat zou kut zijnMooi weer eindelijk en dan ziek
Niet heel raar, het griepvirus wat toen sterk was is nu weer overal aan het opvlammen, dus raken mensen die nog niet helemaal fit zijn na die episode al snel nog een keer aan de ellende...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet er nog bijkomenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet, straks krijg je billenkoek
De mooiste wijkquote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey Aldo, ik welke wijk woon jij eigenlijk?
Oi. Iers ontbijt is ook lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vorige week onder het genot van een rugbywedstrijd nog een iers ontbijt gehad
Ai, nee snap ikquote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat niet alleen, vorige keer was het in de vakantie, nu mis ik school. Ik kan me dat niet veroorloven de weken voor mijn examens.
Je kan niet 2x hetzelfde griepvirus krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet heel raar, het griepvirus wat toen sterk was is nu weer overal aan het opvlammen, dus raken mensen die nog niet helemaal fit zijn na die episode al snel nog een keer aan de ellende...
Ja, nu heb ik daar zin in.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oi. Iers ontbijt is ook lekker
quote:
Het virus kan muteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan niet 2x hetzelfde griepvirus krijgen.
Dus is het niet meer hetzelfde virus.quote:
Met liefde. Als ik een auto had, stond ik zo op de stoep.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kom bij mij zo genieten van het Engelse ontbijtje
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met liefde. Als ik een auto had, stond ik zo op de stoep.
En wij moesten sowieso weer afspreken.quote:
Ik heb geen koorts, maar ik voel me zo lamlendig en beroerdquote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet heel raar, het griepvirus wat toen sterk was is nu weer overal aan het opvlammen, dus raken mensen die nog niet helemaal fit zijn na die episode al snel nog een keer aan de ellende...
Moet wel lukken, denk ik. Dankjewel!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat luktBeterschap meisje!
Ik heb er hier nog zo een van naast me op de bank liggen; daarom ben ik nu ook thuis....quote:Op maandag 4 maart 2013 10:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen koorts, maar ik voel me zo lamlendig en beroerd
Inderdaad!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En wij moesten sowieso weer afspreken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ik. Dankjewel!
Spelletjes spelen.quote:
Vriendlief is eerder naar huis gegaan omdat hij zag dat ik met pijn en moeite wakker bleef voor hem. Toen die weg was, was ik klaarwakker.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog zo een van naast me op de bank liggen; daarom ben ik nu ook thuis....
Juh deze is nog te klein om voorzichzelf te zorgenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vriendlief is eerder naar huis gegaan omdat hij zag dat ik met pijn en moeite wakker bleef voor hem. Toen die weg was, was ik klaarwakker.
Awhhquote:Op maandag 4 maart 2013 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh deze is nog te klein om voorzichzelf te zorgen
Broomhexine, vers fruit in stukjes, een verse boterham met appelstroop, dat soort dingen?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Awhh
Ik kan anders ook wel wat vertroeteling gebruiken!
50 tinten grijs bordspel?quote:
Als het spel net zo saai is als het boek...quote:
Eten, daar hoef ik niet aan te beginnen. De score gister: tosti, 2 happen macaroniquote:Op maandag 4 maart 2013 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Broomhexine, vers fruit in stukjes, een verse boterham met appelstroop, dat soort dingen?
Ik niet gelukkig.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef rival het volgende:
zelfs de mensen die het boek niet lezen kennen die hier![]()
Er wordt redelijk vaak aan gerefereerdquote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs de mensen die het boek niet lezen kennen die hier![]()
Doe de managementsamenvatting maar.quote:
Waar gaat het over dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er wordt redelijk vaak aan gerefereerd. Ik heb het geprobeerd trouwens, met een scheve nek en het lukte niet (ik las mee met engel bij lola
).
seksspeeltjes waarvan de prijs ineens keer 2 is?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt ook 50 tinten grijs seksspeeltjes
Die kans is vrij groot ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef rival het volgende:
ach, is niks wat jij niet al doet in de slaapkamer
Grijs ipv zilver, zwart of rozequote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
seksspeeltjes waarvan de prijs ineens keer 2 is?
Ja, en de kleur is grijs!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
seksspeeltjes waarvan de prijs ineens keer 2 is?
Natuurlijk, je moet het met minstens 3 doen. En volgens mij is het gewoon een variant op truth or dare.quote:
Ah, dat gaat gelukkig aan me voorbij.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt ook 50 tinten grijs seksspeeltjes
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bondage verspreid over een flink hoofdstuk. Schijnbaar opwindend.
Mijn godquote:Op maandag 4 maart 2013 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, je moet het met minstens 3 doen. En volgens mij is het gewoon een variant op truth or dare.
Ik ook niet. Beroepsautist allesquote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog nooit gespeeld trouwens, truth or dare.
Ben ik de enige?
dan heb jij de foto nooit gezien van de "hoofdrolspeler"quote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
Die kerel in het boek is oest aantrekkelijk
Nu nog een chocoladepenis.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
Die kerel in het boek is miljonair en woest aantrekkelijk, daar soppen 90% van de dames al van.
Tik em aan.quote:
dat begon al op de basisschool hierquote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige?
Nee nee, in het boek is hij heeeel aantrekkelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb jij de foto nooit gezien van de "hoofdrolspeler"
Je moet dus gaan raden wie het ruigst in de slaapkamer is aan de hand van vragen. Bijvoorbeeld: 'wie houdt het meest van anale seks?' En dan most likely op 1, en least likely onderaan en de rest ertussrn proppen.quote:
Alleen vroeger op het schoolplein "doen, durven of de waarheeeid"quote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige?
Is echt superleuk!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik de enige?
Nou, ik niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
Die kerel in het boek is miljonair en woest aantrekkelijk, daar soppen 90% van de dames al van.
Of een penis die chocola spuitquote:
Idee voor een volgende meet?quote:Tik em aan.
Ik bedoel het idee opzichquote:Op maandag 4 maart 2013 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik niet hoorIk voel totaal geen behoefte om dat boek überhaupt te lezen.
Te slechtquote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet dus gaan raden wie het ruigst in de slaapkamer is aan de hand van vragen. Bijvoorbeeld: 'wie houdt het meest van anale seks?' En dan most likely op 1, en least likely onderaan en de rest ertussrn proppen.
never have i everquote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen vroeger op het schoolplein "doen, durven of de waarheeeid"
Ik wil nog een keer "ik heb nog nooit.." Doen. Lijkt me tof, wel met drank.
Dat is ook zooo leuk!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet dus gaan raden wie het ruigst in de slaapkamer is aan de hand van vragen. Bijvoorbeeld: 'wie houdt het meest van anale seks?' En dan most likely op 1, en least likely onderaan en de rest ertussrn proppen.
Hoe gaat dat dan, dat eerste?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan?quote:
Eventueel.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of een penis die chocola spuit.
[..]
Idee voor een volgende meet?
[..]
Ik bedoel het idee opzich.
Klinkt als een spel waar je ruzie door krijgtquote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
lijkt wel op dat tv programma met al die "celebs" en paul de leeuwquote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Een vriendin van me wil m hebben voor dronken feestjesquote:
En dan met FOK!kersquote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Een vriendin van me wil m hebben voor dronken feestjes
Klinkt meer als een 'kijk mij eens' spel.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klinkt als een spel waar je ruzie door krijgt
Ik heb het nooit gespeeld joh. Ik weet niet eens wat je moet doen.quote:
Niet dat ik drank nodig heb voor een fikse dosis TMI, maar toch. Goed excuus om achter dirty little secrets te komenquote:
dingen doen die je stiekem altijd al wilt doen maar nooit doet.quote:
Dan maak je een stelling die start met 'ik heb nog nooit' en die vul je dan aan met bv 'op het balkon geneukt'. Diegene die dat wel hebben gedaan moeten dan een slok bier nemen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
dingen doen die je stiekem altijd al wilt doen maar nooit doet.
kan je nu doen, omdat het "moet"
wij als vrienden onderling hadden van te voren al afgesproken natuurlijk wat we de ander met wie gingen laten doen
Ah, dat moet je dus met een groep vol met knappe vrouwen doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
dingen doen die je stiekem altijd al wilt doen maar nooit doet.
kan je nu doen, omdat het "moet"
wij als vrienden onderling hadden van te voren al afgesproken natuurlijk wat we de ander met wie gingen laten doen
Dat sowiesoquote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat moet je dus met een groep vol met knappe vrouwen doen.
klinkt grappigquote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan maak je een stelling die start met 'ik heb nog nooit' en die vul je dan aan met bv 'op het balkon geneukt'. Diegene die dat wel hebben gedaan moeten dan een slok bier nemen.
Truth or dare. Iemand vraagt jou; Kaneel, truth or dare? Jij zegt bijvoorbeeld; truth. Dan krijg je een vraag die je met de waarheid moet beantwoorden. Zeg je dare; krijg je een opdracht die je moet uitvoeren.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gespeeld joh. Ik weet niet eens wat je moet doen.
dat zeker!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat moet je dus met een groep vol met knappe vrouwen doen.
Ja, om te laten zien hoe lekker gek je wel niet bent terwijl je voor 50 shades niet verder kwam dan missionaris.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt meer als een 'kijk mij eens' spel.
altijd truth'enquote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Truth or dare. Iemand vraagt jou; Kaneel, truth or dare? Jij zegt bijvoorbeeld; truth. Dan krijg je een vraag die je met de waarheid moet beantwoorden. Zeg je dare; krijg je een opdracht die je moet uitvoeren.
Even een mailtje rondsturen dan.quote:
Klinkt gevaarlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Truth or dare. Iemand vraagt jou; Kaneel, truth or dare? Jij zegt bijvoorbeeld; truth. Dan krijg je een vraag die je met de waarheid moet beantwoorden. Zeg je dare; krijg je een opdracht die je moet uitvoeren.
Ok, dan mogen er ook enkele homies meedoen die mij wingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeker!
en regels maken van te voren. voordat je ineens met je buurman moet tongen
truth or date nog wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef arachide. het volgende:
Toch is truth or date veel minder voor mij. Dingen moeten doen vind ik niet tof
Bij ons werden het altijd kut daresquote:
Hangt er van af met wie natuurlijk.quote:
Met hoeveel moet je het spelen dan?quote:
Daarom moet je ook de app gebruikenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij ons werden het altijd kut daresIk dare jou om voor iedereen bier te halen, bier te dieptroathen etc
![]()
geen sexy stuff
daarom is Stef stuntpiloot ook gewoon het ultieme drinkspelletje. gaat snel en iedereen gaat af.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:27 schreef Myraela het volgende:
Die "ik heb nog nooit" toen bij Royco was wel tof. Al werd dat meer een "noem iets raars wat jij al hebt gedaan en ben de enige die drinkt" spelletje.
Minimaal 3. Verder maakt niet uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met hoeveel moet je het spelen dan?
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
daarom is Stef stuntpiloot ook gewoon het ultieme drinkspelletje. gaat snel en iedereen gaat af.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij ons werden het altijd kut daresIk dare jou om voor iedereen bier te halen, bier te dieptroathen etc
![]()
geen sexy stuff
Ik, jij en je huisgenote?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minimaal 3. Verder maakt niet uit.
Wat is stef stuntpiloot?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
stef stuntpiloot is alleen voor de eckte bazen
Kan ik me best voorstellen als jij erbij zit ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
geen sexy stuff
Oooooow burn!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen als jij erbij zit ja.
Ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minimaal 3. Verder maakt niet uit.
De app?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de app gebruiken
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen als jij erbij zit ja.
dan pakken we de riemquote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar wat gebeurt er als je iets niet wilt zeggen of iets niet wilt doen?
dat spraken wij van te voren af. de straf.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, kijken hoever ze wil gaan jaquote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef rival het volgende:
truth or dare kan natuurlijk ook gewoon met zijn 2en.
zal vooral handig zijn voor een erg verlegen stel
En wat was dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat spraken wij van te voren af. de straf.
Zusje heb ik niet. Buurvrouw is niet echt sexy ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje, of sexy buurvrouw is ook goed
Ik kan me niet voorstellen hoe je dat speelt. Uitleg die erbij staat is nou ook niet echt bepaald duidelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
kinderspelletje officieel.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)DVNLGOO0020275883bas
Ja, er is een truth or dare app. Meer dan genoeg overigens, maar er is er eentje die echt retegoed is.quote:
jammerquote:Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zusje heb ik niet. Buurvrouw is niet echt sexy ofzo.
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe je dat speelt. Uitleg die erbij staat is nou ook niet echt bepaald duidelijk.
[..]
Ja, er is een truth or dare app. Meer dan genoeg overigens, maar er is er eentje die echt retegoed is.
Als wij het speelde mocht je altijd 1 keer weigeren over de hele avond. Of de opdracht moest door een bepaald aantal mensen ook worden afgekeurd.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen vrijgezelle, nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammerHeb je niet een leuke vriendin ergens?
Bier drinkenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, de volgende meet weten we dus wat we gaan doen.
Nee jonguh.quote:
ik heb een strikte no alcohol policy tijdens de tentamensquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee jonguh.
Leuke meisjes kusjes geven onder het mom van spelletje.
Op de hand, neem ik aan?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee jonguh.
Leuke meisjes kusjes geven onder het mom van spelletje.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een strikte no alcohol policy tijdens de tentamens
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:48 schreef Myraela het volgende:
Fuck die kusjes, ik wil iedereens nasty geheimen weten.
Hangt er vanaf bij wie.quote:
Alsof ik spannende geheimen heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:48 schreef Myraela het volgende:
Fuck die kusjes, ik wil iedereens nasty geheimen weten.
Ja, want jij bent biologieleraarquote:Op maandag 4 maart 2013 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf bij wie.
[..]
Alsof ik spannende geheimen heb.
speelt met 4 man. alle 4 heb je 3 muntjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe je dat speelt. Uitleg die erbij staat is nou ook niet echt bepaald duidelijk.
Hehehe.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, want jij bent biologieleraar
Ah, oke! Klinkt leukquote:Op maandag 4 maart 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
speelt met 4 man. alle 4 heb je 3 muntjes.
stef vliegt rondjes ter hoogte van die muntjes.
je hebt alle 4 een hendel waarmee je stef een tik kan geven waardoor die ff omhoog gaat.
als je stef niet over je muntjes heen wipt dan valt er een muntje. ben je ze alle 3 kwijt dan moet je zuipen.
klinkt simpel, is het ook.
zodra mensen het door beginnen te krijgen wordt het pas echt leuk. je kan namelijk een beetje samen spelen met degene tegenover je en het tactisch aanpakken...
nu ben jij weer aan de beurt voor een uitlegquote:Op maandag 4 maart 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet je wat pas leuk is?Weerwolven van wakkerdam!
what?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet je wat pas leuk is?Weerwolven van wakkerdam!
Wheheehehehe.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meestal geen drankspelletjes nodig.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
nu ben jij weer aan de beurt voor een uitleg
quote:
quote:Het spel wordt door een spelleider gestuurd. Iedere speler krijgt een rol toebedeeld. Het kan gaan om gewone burgers en weerwolven, maar ook om speciale karakters als de heks, de jager of het onschuldige meisje. Ieder karakter doet iets speciaals. De spelleider geeft 's nachts aan dat iedereen zijn ogen moet dichtdoen en roept steeds de karakters op, die dan hun eigenschap mogen uitvoeren. De weerwolven elimineren aan het einde van de nacht een burger. Als het weer dag wordt, bespreken de burgers in een vergadering de gebeurtenissen van de afgelopen nacht en mogen ze proberen om een weerwolf te elimineren. Maar omdat de weerwolven zelf ook aan de vergadering deelnemen, is die beslissing meestal niet eenvoudig…
Die had ik zaterdag in mijn handenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nog van een specifiek iemand, of verzamel je gewoon dirty little secrets die niet meer geheim zijn dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef arachide. het volgende:
Weerwolven is leuk ja, maar ik wil drank en dirty little secrets
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef arachide. het volgende:
zal goed misgaan als mensen dronken beginnen te wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Is echt heel erg tofquote:
Tijdens het spel is er genoeg ruimte om te drinken. Vind dat 'verplichte drinken' zo'n onzinquote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb 'm. Traditioneel dat we 'm met een grote groep vrienden spelen op verjaardagen en met oud&nieuw. Echt geweldig leuk!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die had ik zaterdag in mijn handen, 8 tot 18 spelers
.
Valt wel mee. Sommigen worden irritant en gaan hun rol verraden. Dat verkloot het hele spel en dat is gewoon megajammer.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
zal goed misgaan als mensen dronken beginnen te worden
Ik vind bijna alles wat als tmi wordt beschouwd waanzinnig fascinerendquote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog van een specifiek iemand, of verzamel je gewoon dirty little secrets die niet meer geheim zijn dan?
Heb je al veel van die geheimpjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles wat als tmi wordt beschouwd waanzinnig fascinerend
En wat voor een dirty little secret zou je van ons willen weten?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles wat als tmi wordt beschouwd waanzinnig fascinerend
Heb jij dirty little secrets dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat voor een dirty little secret zou je van ons willen weten?
Vast, ik zou zo alleen niet weten wat daaronder valt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij dirty little secrets dan?
Nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat voor een dirty little secret zou je van ons willen weten?
ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb zin in een weerwolven van wakkerdam meet
ik heb sowieso wel zin in een leuke gezellige meetquote:Op maandag 4 maart 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I'm in.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat heb ik geloof ik al eens verteld hier.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef arachide. het volgende:
Maar eerste keren vind ik stiekem altijd wel grappig
Wie heeft er genoeg ruimte om minstens 8 man een plekje te bieden en wil wel samen met mij een weerwolven van wakkerdam meet organiseren?quote:
hehehequote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef arachide. het volgende:
8 gaat hier zeker niet passenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie heeft er genoeg ruimte om minstens 8 man een plekje te bieden en wil wel samen met mij een weerwolven van wakkerdam meet organiseren?Dan help ik wel gewoon met klaarzetten en later opruimen enzo. Ik heb ook het spel en kan de spelleider zijn. Alleen nog een ruimte
Only got twenty dollars in my pockeeeeetquote:
Dat zou kunnen, ik volgens mij niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik geloof ik al eens verteld hier.
Mijn eerste keer was totaal niet boeiend. Waren op mijn kamer. Mijn ouders waren het huis uit. Het was de dag na mijn verjaardag en we hadden al vaker erover gehad om het gewoon te doen. Dus toen gingen we het doen. En ik had diezelfde avond en de dag erna mega last van mn heupen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef arachide. het volgende:
8 mensen aan een tafel?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie heeft er genoeg ruimte om minstens 8 man een plekje te bieden en wil wel samen met mij een weerwolven van wakkerdam meet organiseren?Dan help ik wel gewoon met klaarzetten en later opruimen enzo. Ik heb ook het spel en kan de spelleider zijn. Alleen nog een ruimte
I i i'm hunting, looking for a dollaquote:Op maandag 4 maart 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Only got twenty dollars in my pockeeeeet
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Only got twenty dollars in my pockeeeeet
Eigenlijk niet. Maar als het ruim van te voren wordt gepland kan ik wel een keertje kijken of ik een weekend kan vrijvragen. Maar dat is wel even afhankelijk van hoe mijn eerste stufiloze maand eruit gaat zien, aangezien ik bang ben dat ik geen enkel beetje geld kan missen.quote:
This is fucking awesome!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
I i i'm hunting, looking for a dolla
Bijna hetzelfde hier, alleen had ik geen last van mijn heupenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was totaal niet boeiend. Waren op mijn kamer. Mijn ouders waren het huis uit. Het was de dag na mijn verjaardag en we hadden al vaker erover gehad om het gewoon te doen. Dus toen gingen we het doen. En ik had diezelfde avond en de dag erna mega last van mn heupen.
Ja, gewoon een zitruimte voor minimaal 8 man. Dat kan bij jou volgens mij wel. En dan moeten er maar gewoon niet zoveel slaperds zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 mensen aan een tafel?
Of een slaapruimte voor 8 mensen?
Ik kan hoogstens 5 mensen (exclusief mezelf dus) hier laten slapen.
Slapen en spelen doe je toch niet tegelijkertijdquote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gewoon een zitruimte voor minimaal 8 man. Dat kan bij jou volgens mij wel. En dan moeten er maar gewoon niet zoveel slaperds zijn
Waar woont kaneel?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gewoon een zitruimte voor minimaal 8 man. Dat kan bij jou volgens mij wel. En dan moeten er maar gewoon niet zoveel slaperds zijn
Ook geen last van je kontje?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde hier, alleen had ik geen last van mijn heupen
Dan biedt ik mij eventueel aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar of 10 geleden voor het laatst gespeeld geloof ik. Weerwolf is leuk, maar o zo vermoeiendquote:
Kunnen we niet bij jou?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slapen en spelen doe je toch niet tegelijkertijd.
Nee, klopt. Maar meets van Fok kennende is over het algemeen toch dat er wel veel 'moeten' blijven slapen omdat ze niet thuis kunnen komen. Alles buiten Amersfoort moet ik ook blijven slapenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slapen en spelen doe je toch niet tegelijkertijd.
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook geen last van je kontje?
[..]
Dan biedt ik mij eventueel aan.
Wacht maar tot je mijn buuf wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef arachide. het volgende:
Ik wil weer vaker naar meets, het zit er alleen niet zo vaak in
Leiden.quote:
We zijn nu een weerwolven meet aan het organiseren, min of meer. Dus kom ook!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar of 10 geleden voor het laatst gespeeld geloof ik. Weerwolf is leuk, maar o zo vermoeiend![]()
Ik heb wel wat ruimte, het is alleen allemaal redelijk smal dwz 3 a 4 meter breed.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we niet bij jou?
Jij hebt een groot huis toch?
True alleen dan kun je na het spelen alle slaapspullen op de grond leggenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar meets van Fok kennende is over het algemeen toch dat er wel veel 'moeten' blijven slapen omdat ze niet thuis kunnen komen. Alles buiten Amersfoort moet ik ook blijven slapen
Tof! Ik wil zeker meedoen, maar dan moet ik wel kunnen blijven slapenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leiden.
[..]
We zijn nu een weerwolven meet aan het organiseren, min of meer. Dus kom ook!
Nee hoor. Alleen last van gekrenkt ego.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeMaar jij wel begrijp ik hieruit?
Ow leiden kan wel (denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leiden.
[..]
We zijn nu een weerwolven meet aan het organiseren, min of meer. Dus kom ook!
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen last van gekrenkt ego.
Dat klopt. Het spel kan ook gewoon op bedden gespeeld worden hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ruimte, het is alleen allemaal redelijk smal dwz 3 a 4 meter breed.
[..]
True alleen dan kun je na het spelen alle slaapspullen op de grond leggen.
alleen als ik de jager mag zijn, met ene geladen pistoolquote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klopt. Het spel kan ook gewoon op bedden gespeeld worden hoorHet gaat er gewoon om dat mensen zitten. Verder overleg je alleen maar en moet je zorgen dat je je rol niet verraad. Alleen ik als spelleider moet rond kunnen lopen en bij iedere speler kunnen komen.
Ik dus ookquote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tof! Ik wil zeker meedoen, maar dan moet ik wel kunnen blijven slapen![]()
quote:
Wie weetquote:Op maandag 4 maart 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen als ik de jager mag zijn, met ene geladen pistool
Ik heb een tafel voor 8, als er meer komen kunnen we op de grond zitten. Slaapplek genoeg iigquote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klopt. Het spel kan ook gewoon op bedden gespeeld worden hoorHet gaat er gewoon om dat mensen zitten. Verder overleg je alleen maar en moet je zorgen dat je je rol niet verraad. Alleen ik als spelleider moet rond kunnen lopen en bij iedere speler kunnen komen.
Oke, dus bij jou en bij Kaneel zou het kunnen. Waar woon jij?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een tafel voor 8, als er meer komen kunnen we op de grond zitten. Slaapplek genoeg iig.
Daar waar veel ruimte isquote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, welke opties zijn er nu om het waar te doen?
Ik woon in 's-Hertogenboschquote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus bij jou en bij Kaneel zou het kunnen. Waar woon jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |