SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good.quote:
Wie weetquote:Op maandag 4 maart 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Good.
En handjes boven de dekens gehouden?
Studeren, studeren en dan vanavond werkenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anyways, wat ga jij doen vandaag?
Huh? Je gaat werken in je hockeykleren of?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Studeren, studeren en dan vanavond werkenIk ga niet eens normaal de deur uit, zit nu al in mijn hockeykleren
![]()
![]()
Ik ga me vervelen tot half 6. Dan heb ik vergadering en ga ik weer terug naar Amersfoortquote:
Fuck stick vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh? Je gaat werken in je hockeykleren of?
Ah, vandaar!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fuck stick vergeten![]()
maar ja, ik werk op de hockeyclub
Hai.quote:
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropenquote:
Heb je je wel ingesmeerd? Dadelijk verbrandt je nogquote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropen
Geen idee, ik lig nog in bed. Mijn lichaam werkt niet mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropen
Neuh verbrand zelden, dan moet het wel echt hoogzomer zijn...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je je wel ingesmeerd? Dadelijk verbrandt je nog.
Oow da's minder....quote:Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig nog in bed. Mijn lichaam werkt niet mee.
Het was het waard.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo maar eens uit bed om te bekijken hoe het hier is
Ja, ik zit ook binnen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 10:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ffuuuu, ik zie alleen wat zonlicht door mijn raam
Ah het was fun induced abuse ?quote:
Aiquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ziek, dus dat is minder. Voor de rest wel goed.
English breakfastquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oi. Mama heeft alles in huis voor een engels ontbijt
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.quote:
Jezelf pijn gedaan?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.
Wedstrijd.quote:
Geen idee, maar het lijkt qua gevoel op wat ik halverwege februari had. Toen lag ik een week ziek op bed. Ik wil dat nu niet nog een keer..quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt qua gevoel op wat ik halverwege februari had. Toen lag ik een week ziek op bed. Ik wil dat nu niet nog een keer..
Lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.
Vorige week onder het genot van een rugbywedstrijd nog een iers ontbijt gehadquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oi. Mama heeft alles in huis voor een engels ontbijt
quote:
Dat zou kut zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt qua gevoel op wat ik halverwege februari had. Toen lag ik een week ziek op bed. Ik wil dat nu niet nog een keer..
Niet, straks krijg je billenkoekquote:Op maandag 4 maart 2013 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo ruw was gisteren, stiekem vond je dat wel lekker.
Dat niet alleen, vorige keer was het in de vakantie, nu mis ik school. Ik kan me dat niet veroorloven de weken voor mijn examens.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dat zou kut zijnMooi weer eindelijk en dan ziek
Niet heel raar, het griepvirus wat toen sterk was is nu weer overal aan het opvlammen, dus raken mensen die nog niet helemaal fit zijn na die episode al snel nog een keer aan de ellende...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet er nog bijkomenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet, straks krijg je billenkoek
De mooiste wijkquote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey Aldo, ik welke wijk woon jij eigenlijk?
Oi. Iers ontbijt is ook lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vorige week onder het genot van een rugbywedstrijd nog een iers ontbijt gehad
Ai, nee snap ikquote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat niet alleen, vorige keer was het in de vakantie, nu mis ik school. Ik kan me dat niet veroorloven de weken voor mijn examens.
Je kan niet 2x hetzelfde griepvirus krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet heel raar, het griepvirus wat toen sterk was is nu weer overal aan het opvlammen, dus raken mensen die nog niet helemaal fit zijn na die episode al snel nog een keer aan de ellende...
Ja, nu heb ik daar zin in.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oi. Iers ontbijt is ook lekker
quote:
Het virus kan muteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan niet 2x hetzelfde griepvirus krijgen.
Dus is het niet meer hetzelfde virus.quote:
Met liefde. Als ik een auto had, stond ik zo op de stoep.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kom bij mij zo genieten van het Engelse ontbijtje
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met liefde. Als ik een auto had, stond ik zo op de stoep.
En wij moesten sowieso weer afspreken.quote:
Ik heb geen koorts, maar ik voel me zo lamlendig en beroerdquote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet heel raar, het griepvirus wat toen sterk was is nu weer overal aan het opvlammen, dus raken mensen die nog niet helemaal fit zijn na die episode al snel nog een keer aan de ellende...
Moet wel lukken, denk ik. Dankjewel!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat luktBeterschap meisje!
Ik heb er hier nog zo een van naast me op de bank liggen; daarom ben ik nu ook thuis....quote:Op maandag 4 maart 2013 10:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb geen koorts, maar ik voel me zo lamlendig en beroerd
Inderdaad!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En wij moesten sowieso weer afspreken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moet wel lukken, denk ik. Dankjewel!
Spelletjes spelen.quote:
Vriendlief is eerder naar huis gegaan omdat hij zag dat ik met pijn en moeite wakker bleef voor hem. Toen die weg was, was ik klaarwakker.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog zo een van naast me op de bank liggen; daarom ben ik nu ook thuis....
Juh deze is nog te klein om voorzichzelf te zorgenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vriendlief is eerder naar huis gegaan omdat hij zag dat ik met pijn en moeite wakker bleef voor hem. Toen die weg was, was ik klaarwakker.
Awhhquote:Op maandag 4 maart 2013 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh deze is nog te klein om voorzichzelf te zorgen
Broomhexine, vers fruit in stukjes, een verse boterham met appelstroop, dat soort dingen?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Awhh
Ik kan anders ook wel wat vertroeteling gebruiken!
50 tinten grijs bordspel?quote:
Als het spel net zo saai is als het boek...quote:
Eten, daar hoef ik niet aan te beginnen. De score gister: tosti, 2 happen macaroniquote:Op maandag 4 maart 2013 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Broomhexine, vers fruit in stukjes, een verse boterham met appelstroop, dat soort dingen?
Ik niet gelukkig.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef rival het volgende:
zelfs de mensen die het boek niet lezen kennen die hier![]()
Er wordt redelijk vaak aan gerefereerdquote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs de mensen die het boek niet lezen kennen die hier![]()
Doe de managementsamenvatting maar.quote:
Waar gaat het over dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er wordt redelijk vaak aan gerefereerd. Ik heb het geprobeerd trouwens, met een scheve nek en het lukte niet (ik las mee met engel bij lola
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |