SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good.quote:
Wie weetquote:Op maandag 4 maart 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Good.
En handjes boven de dekens gehouden?
Studeren, studeren en dan vanavond werkenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anyways, wat ga jij doen vandaag?
Huh? Je gaat werken in je hockeykleren of?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Studeren, studeren en dan vanavond werkenIk ga niet eens normaal de deur uit, zit nu al in mijn hockeykleren
![]()
![]()
Ik ga me vervelen tot half 6. Dan heb ik vergadering en ga ik weer terug naar Amersfoortquote:
Fuck stick vergetenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh? Je gaat werken in je hockeykleren of?
Ah, vandaar!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Fuck stick vergeten![]()
maar ja, ik werk op de hockeyclub
Hai.quote:
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropenquote:
Heb je je wel ingesmeerd? Dadelijk verbrandt je nogquote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropen
Geen idee, ik lig nog in bed. Mijn lichaam werkt niet mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ook zo'n lekker zonnetje? Ik ben hier, geheel tegen mijn gewoonte in,. met laptop en al in de zon gekropen
Neuh verbrand zelden, dan moet het wel echt hoogzomer zijn...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je je wel ingesmeerd? Dadelijk verbrandt je nog.
Oow da's minder....quote:Op maandag 4 maart 2013 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig nog in bed. Mijn lichaam werkt niet mee.
Het was het waard.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo maar eens uit bed om te bekijken hoe het hier is
Ja, ik zit ook binnen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 10:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ffuuuu, ik zie alleen wat zonlicht door mijn raam
Ah het was fun induced abuse ?quote:
Aiquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ziek, dus dat is minder. Voor de rest wel goed.
English breakfastquote:Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oi. Mama heeft alles in huis voor een engels ontbijt
Ja, soms doet mama dat. Mama is Engels jeweet, en soms wil ze ons toch een beetje de Engelse kant meegeven.. Ofzo.quote:
Jezelf pijn gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |