500 boven onderhoud. Bij een cut eet je ongeveer 500 eronder. Verschil van 1000 calorieën. Best substantieel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijken jullie ook weleens terug op de tijd dat je gewoon allerlei lekkere dingen at waarvan je niet bewust was hoeveel kcal het was. Soms mis ik het wel. Maarja, misschien is het ook de cut-depressie.Alhoewel een bulk nou ook niet geweldig is aangezien je bij een clean bulk maar ~500kcal meer eet, wat bedroevend weinig is.
Ik zit op stage. Ik ging net naar de AH om suikervrije siroop te halen en moest voor een collega broodjes, kaas en ham halen. Dat dere desire.
http://www.lift-run-bang.(...)n-konstantinovs.htmlquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef star_gazer het volgende:
Als deze man eens ging cutten...
[ afbeelding ]
Mijn maximale potentie is nog "maar" 18 kg? :-(quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
http://www.weightrainer.net/bodypred.html
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:55 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]Deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man , sprak mij van de week aan op mijn squat techniek.
Stelde zich na mijn setje netjes voor als Barry gestudeerd had voor sport, Fysio iets en PT.
Ik zou veel te diep gaan. En zag de butt wink aan voor een gekromde rug.
Toen ik vroeg of ie het even voor kon doen sloeg de paniek even bij hem toe.
Ik vertelde hem dat het "slechts" 50 kilo was, iets wat echt licht is.
Helaas was het gewicht te zwaar voor hem om op te pakken en over zijn hoofd te gooien en een squat voor te doen. De alarm bel begon bij mij ringen.
Daarna 15 minuten een verhaal aangehoord over newtonmeters op mijn ruggegraad... chivo.nl en hoe Karl Noten dingen aanpakte (ja echt).
Ik kreeg van hem de tip GuyDroog.nl en Chovo.nl maar eens door te nemen.
Hij vroeg mij waar ik de squats techniek leerde, wees hem op onze god Mark Rippetoe.
Deze kende hij niet, en stelde dat ik niet naar die rare Amerikanen moest luisteren.
(Grappig genoeg staat Rippetoe gewoon met foto op Guydroog site).
Ook vertelde hij dat Bulgaren andere bekken hebben waardoor ze wel zo diep kunnen squatten en dat wij hier toch echt andere bekken en heupen hebben. (Zou kunnen?)
Ondertussen luisterde ik het allemaal rustig aan.
Kijk butt wink is iets waar je aan moet werken en als ik Mark Rippetoe goed begrijp niet perse schadelijk.
Uwer reacties zijn welkom.Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is de status van de no fappers? Houden we het allemaal een beetje vol?![]()
Vervolg op dit verhaal. Vrijdag weer fysio, maar in de tussentijd hangt m'n rechterschouder nu 12 dagen later nog steeds flink lager dan de linkerkant, en is eigenlijk alleen maar weer vervelender geworden. Nu ook weer zeurend pijntje bij dagelijkse bezigheden (ver reiken, omdraaien in bed van zij naar zij, leunen erop in een stoel). Rotator cuff oefeningen zelf zijn niet pijnlijk, en er is ook merkbare krachtstoename aan beide kanten bij deze oefeningen, pijnlijke schouder is hierin zelfs sterker dan de goede schouder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:36 schreef BigSmurf het volgende:
Kunnen rotator cuff oefeningen die je maar aan één kant doet ervoor zorgen dat je schouder aan de ene kant lager komt te hangen? Loop met een schouderblessure, dus doe die oefeningen, maar het viel me gisteren op dat m'n geblesseerde schouder (waar ik dus oefeningen mee doe dagelijks) significant lager hangt. Moet forceren om ze horizontaal gelijk te hebben. Loop bij de fysio, maar heb pas over twee weken weer een afspraak, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.lift-run-bang.(...)n-konstantinovs.html
quote:Now my bodyweight is 128 kg, and for my height of 190 cm (6’3), this is too low.
Toen ik de 90 dagen challenge deed had ik vaak genoeg momentjes dat ik even buiten een rondje ging lopen omdat je zoveel fap materiaal op de intarwebs zietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is de status van de no fappers? Houden we het allemaal een beetje vol?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.lift-run-bang.(...)n-konstantinovs.html
Kut ectoquote:I am skinny by nature, and gain weight very slowly.
Max potentie 117 kilo. Dan moet ik nog 19 kilo aankomen. Dat wordt aanpoten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
http://www.weightrainer.net/bodypred.html
Ik heb ongeveer jouw lengte (1cm langer) en ben in 3,5jaar van 68 naar 103kg gegaan. Een vergelijk met hetzelfde vet% zou ik ongeveer uitkomen op ca 98kg. Das gemiddeld 8,5kg per jaar. Eerste 1,5jr getraint met veeeel te veel cardio er bij...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:35 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Vraagje aan de meer ervaren mannen hier:
Wat is realistisch?
Ik ben al getraind, dus waarschijnlijk geen n00bgains (hoewel ik nooit echt voor groei ben gegaan, dus misschien ook weer wel..).
Weeg op het moment zo'n 82 á 84 kg en ben 1,83 lang.
Hoe lang doe ik er over om in de buurt van de 96 kg (1 gewichtsklasse hoger) te komen, schatten jullie?
Oh, ja. Ook relevant, misschien: ik ben 38 jaar oud.
DAMN 8, 5kg per jaar WIL IK OOKquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer jouw lengte (1cm langer) en ben in 3,5jaar van 68 naar 103kg gegaan. Een vergelijk met hetzelfde vet% zou ik ongeveer uitkomen op ca 98kg. Das gemiddeld 8,5kg per jaar. Eerste 1,5jr getraint met veeeel te veel cardio er bij...
Nu lukt het me niet meer die stijgende lijn aan te houden![]()
Ik denk dat je het in iets meer dan een jaar wel zou moeten kunnen halen als je alle zeilen de goei kant op zet, maar ik weet natuurlijk niet hoe hard/intensief je nu traint eet en slaapt t.o.v. wat ideaal voor je is...
En of je een hard gainer bent of niet.
Ik ging van 55 kilo naar 68 kilo in 4 maand :s (gestopt met roken en shakes en veel eten)quote:
Vraag je ons nou of roken ongezond is?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ging van 55 kilo naar 68 kilo in 4 maand :s (gestopt met roken en shakes en veel eten)
Nu lukt het niet meer.
Hoeveel van jullie roken eigenlijk?
Ik probeer te stoppen om te kijken of het uit gaat maken voor mijn gains. Ik wil het nog 1x proberen... (* ManageTheAnger heeft altijd pech, wordt opeens ziek, kom ergens in brabant te werken, etc etc)
Een zware anabolen kuur is inderdaad nog goedkoper dan rokenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:46 schreef seto het volgende:
Ga gewoon eens berekenen hoeveel geld je kwijt bent aan roken, dan stop je al snel genoeg. Was voor mij reden genoeg in ieder geval.
Is voor het grootste gedeelte vet hoor, dus wees er maar niet te trots op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ging van 55 kilo naar 68 kilo in 4 maand :s (gestopt met roken en shakes en veel eten)
Boeie als je 55kg weegt, dan kan je alles gebruiken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Is voor het grootste gedeelte vet hoor, dus wees er maar niet te trots op.
12% bodyfat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Is voor het grootste gedeelte vet hoor, dus wees er maar niet te trots op.
Dat roken sowieso ongezond is, dat begrijp ik ook nog wel.....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vraag je ons nou of roken ongezond is?![]()
Zal weinig invloed hebben op je gains behalve dat het misschien hongergevoel drukt. Maar heeft erg veel invloed op je algemene gezondheid wat als het goed is een hogere prioriteit heeft dan gains
Kan me voorstellen dat je een zware squatsessie makkelijker doorkomt als je stopt met roken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat roken sowieso ongezond is, dat begrijp ik ook nog wel.....
Ik dacht echt, vanwege de afbraak van vitamine, mineralen etc etc dat het ook zeker wel invloed had op je gains.
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is het trouwens mogelijk kuitkramp te krijgen tijdens het squatten? daar ben ik echt bang voor
True, maar dat geld maak je alsnog op, aan kipfilet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:46 schreef seto het volgende:
Ga gewoon eens berekenen hoeveel geld je kwijt bent aan roken, dan stop je al snel genoeg. Was voor mij reden genoeg in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |