10 euro per maand joh. In Eindhoven hebben ze wel een squatrack ga daar dan trainen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef seto het volgende:
Je hebt geen reden tot klagen als je daar vrijwillig traint.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het al een keer gezegd, maar magnesium helpt me redelijk qua grip en tegen zweet handen. Gebruik het alleen op de werksets. Tijdens warming-up zonder, om je grip extra te trainen.
Het is in verscheidende vormen te krijgen. Zelf gebruik ik chalk balls. Zijn in een hersluitbaar plastic zakje bij klim/outdoor winkels of online te verkrijgen voor 3-8 euro. Ligt eraan waar je het koopt. Gaan verrekte lang mee moet ik zeggen. Heb hem al 8 maanden in gebruik.Gebruik al magnesium. Inderdaad ook zo'n bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Als ik 30% meer aankan, wat denk je zelf?quote:
Noodgedwongen beschrijft de situatie een stuk beter. Af en toe heb ik tijd om de trainen in het Bijlmer filiaal waar ze een stuk betere equipment hebben maar regelmatig daar trainen lukt gewoon niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef seto het volgende:
Je hebt geen reden tot klagen als je daar vrijwillig traint.
Hoe ik de opbouw heb gedaan was als volgt:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ging net deze proberen:
Lukte bij lange na niet. Weten mensen hier wat voor oefeningen je kunt doen in opbouw naar deze oefening?
Dat heb ik hier nog nooit gezien, maar is wat voor te zeggen. Zo hou je toch vrijheid in je lichaamsbeweging, dit itt op zo'n apparaat die ondersteunt (daar rusten je knieën op een kussentje)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
Chinups/pullups: soms zie ik mensen wel eens bezig met een soort van rubberen band (om de stang) waar ze dan een knie in doen ofzo, zodat ze meer 'bounce' hebben bij die reps en het een stuk lichter wordt.
Mocht je moeite hebben met chins zou je kunnen overwegen negatives te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
Voor chin-ups heb ik nog te weinig kracht om met goed omhoog te krijgen. Wat is de beste manier om deze oefening toch te doen? Er staat hier zo'n apparaat welke je voor een bepaald aantal kg opwaarts kan ondersteunen, dat is een mogelijkheid. Of wat Rippetoe in z'n boek beschrijft een sprongetje dan wel een soort van zwaai (dat je momentum opbouwt in de opwaartse richting)?
Wat is beter? Of is er een andere alternatief.
Laat maar man..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als ik 30% meer aankan, wat denk je zelf?
Ik train gewoon door blessures heen, vaak gaan ze vanzelf weer weg. Gaat bij mij wel atlijd om kleine verekingen thoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:27 schreef Agentperry het volgende:
Blessure is voorbij, maandje eruit gelegen dus viel nog mee.Nog wel ff rustig beginnen met schouder oefeningen.
I'm back bitches.
Langer dan een dag is onmogelijk. Vooral als je veel tijd op internet doorbrengtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is de status van de no fappers? Houden we het allemaal een beetje vol?
Waar blijven je progress pics, Balkan Hulkquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik train gewoon door blessures heen, vaak gaan ze vanzelf weer weg. Gaat bij mij wel atlijd om kleine verekingen tho
Heb je ze niet gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar blijven je progress pics, Balkan Hulk
Flauwe tease dit, nohomoquote:
Ok man, cool. Ga ik proberen. Die explosieve kracht dus al gaan trainen met de normale pullups?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ik de opbouw heb gedaan was als volgt:
Eerst pull-ups uitbouwen tot 8 reps voor 3 sets.
Weighted pull-ups tot 20 kilo @ 6 reps voor 3 sets
En toen begonnen met muscle-ups i.c.m. een grote zwaai.
Als laatst verklein je de zwaai tot het uit stilstand lukt.
Belangrijk is om ruimte te creëren tussen de stang en jezelf. Anders heb je geen tijd/ruimte om je polsen naar een dip positie te draaien. Dus bij (weighted) pull-ups beginnen en tijdens het optrekken ook naar achteren toe zodat die ruimte ontstaat.
P.s. Focussen op explosieve kracht is nog het beste. Aangezien je jezelf over de stang heen moet tillen. Dus zo veel mogelijk kracht zetten en snelheid maken tijdens je pull-ups.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik had een hernia ben gewoon nog zwaarder gaan deadliften ging vanzelf weer weg
Natuurlijk train je de normale pull-ups explosief. Hoe wil je anders explosieve kracht krijgen die benodigd is voor muscle-ups? Weet niet hoeveel herhalingen of gewicht je nou kan, maar ga er vanuit dat het maanden duurt voor het lukt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ok man, cool. Ga ik proberen. Die explosieve kracht dus al gaan trainen met de normale pullups?
Deze week weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is de status van de no fappers? Houden we het allemaal een beetje vol?
Ik kon nauwelijks mijn boekentas dragen aan de geblesseerde schouder dus dat leek me geen goed ideequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik train gewoon door blessures heen, vaak gaan ze vanzelf weer weg. Gaat bij mij wel atlijd om kleine verekingen tho
[..]
Langer dan een dag is onmogelijk. Vooral als je veel tijd op internet doorbrengt
3 x 8 zonder extra gewicht lukt me wel. Het helpt alleen niet dat ik 1.96 benquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Natuurlijk train je de normale pull-ups explosief. Hoe wil je anders explosieve kracht krijgen die benodigd is voor muscle-ups? Weet niet hoeveel herhalingen of gewicht je nou kan, maar ga er vanuit dat het maanden duurt voor het lukt.
Dave Tate lacht erom:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik had een hernia ben gewoon nog zwaarder gaan deadliften ging vanzelf weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dave Tate lacht erom:After the jump:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Outside of one injury, I never took time off for any of them. I'd take painkillers and wrap the injury tight and keep pounding away. Now, I don't say this to brag. Instead, I'm pointing all this out because I feel most of my injuries could've been avoided if I would've taken some time off to rehab them. Wrapping them up and pounding away probably lead to what I'm facing today.
"You see, my right shoulder has already been worked on twice, and now my arthritis has gotten to the point where I've been given three options (from three different doctors):
Option 1: They go in and clean up the shoulder. This would have a low success rate and would likely lead to a total replacement within 12 months.
Option 2: A partial replacement. This would likely buy me five years before a total replacement.
Option 3: Cut back on the heavy pressing, change my training and focus, and improve my mobility. This could buy me 10 to 15 or more years.
"I've come to a place where the cost of an injury isn't worth the price I have to pay to continue my time on the platform, so I've chosen option 3. The biggest deciding factor came down to my kids. They are 2 and 4 years old and I'd hate to not be able to train with them when they get older. This isn't about being hardcore or seeing who has the biggest set of balls or who can last the longest. This is about leaving a legacy with those I care about most.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |