Snap nog steeds niet hoe je een V911 kan slopen, kan best wel aardig vliegen (al zeg ik het zelf).quote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef CnMaster_ het volgende:
Ook een v911 binnen gehad vandaag. Kleiner dan ik dacht en moeilijker te besturen. Hij heeft inmiddels een aantal halve wieken.
Daarom werkte het bij mij dus nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:13 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Wat dud0r heeft besteld is wel effectief een splitter wat jij bedoelt is een switch http://www.buyincoins.com(...)s3-product-2057.html. Vraag mij alleen af hoe je die gaat kunnen bedienen, bluetooth werkt normaal gezien tot 9m, maar dan mag er geen muur tussen inzitten lijkt mij. HDMI zou geen probleem moeten zijn en anders er nog een repeater bijzetten http://www.tmart.com/30-F(...)7.html?cc=USD&ref=cj
Dat ziet er op zich wel nice uit. En redelijk makkelijk om dat ding om te draaien. Denk dat ik er ook maar een gaan aanschaffen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:23 schreef RobertNL het volgende:
26-02 een Samsung Galaxy SII dock bij UltraOK.com besteld, vandaag binnen gehad en meteen maar even omgetoverd tot een dock voor de Jiayu G3.
Helaas wel een witte ontvangen ipv een zwarte maar wellicht kan ik met deze witte straks nog iemand anders blij maken (want door de super snelle live chat heb ik al weer een zwarte onderweg).
[ afbeelding ]
Kan vanavond pas testen hoe de Jiayu er daadwerkelijk in past maar het aanpassen was een fluitje van een cent
Als ik het getest heb laat ik het even weten of het werkt en of er kwaliteitsverlies op treedt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het ook die kant op werkt. Volgens mij niet namelijk. Het is de bedoeling dat je hem met de ene poort aansluit op de tv bijvoorbeeld zodat je 2 apparaten kan aansluiten op 1 hdmi poort van je tv. Volgens mij is het niet een soort splitter dat hij het hdmi signaal van je ps3 over 2 hdmi poorten gooit en het op die manier gaat.
Kan je het even laten weten? Ben wel benieuwd nu.
Is hier geloof ik nog nooit voorbij gekomen, ik zou zeggen probeer het eens voor 3.5 dollar kan er nooit veel fout gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met deze jongens: http://www.banggood.com/W(...)er-220v-p-51056.html
Zeg maar ter vervanging van de spaarlampen die ik hier heb?
Ja maar wel een coupon met de waarde van je artikel, of een deel daarvan.. Hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:41 schreef Racer88 het volgende:
Lijkt leuk.
Alleen je krijgt een coupon terug geloof ik
Lijkt me sterk dat je gewoon je geld terug krijgt, of een deel ervan..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar wel een coupon met de waarde van je artikel, of een deel daarvan.. Haha
Ik maak al genoeg videos, dus eens even kijken of het wat is..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef Racer88 het volgende:
Post Video Program
What is the Exact Return Rules?
It is a program for our registered and email-confirmed customer to get free products only by uploading videos of our products on YouTube and post it at our website. After the video approved by our customer service, We should return you a portion of money by coupon.
What Are The Exact Return Rules?
It depends on the quality of your video. If it is informative and descriptive, we will reward you as below:
Item purchase price low than $15 get all the money back;
Item purchase price between $15 ~ $50 get $15 back;
Item purchase price over $50 get $25 back.
If it is not qualified enough, we will reward you less accordingly.
See Other Customer's Videos
View Video Posting Guidelines
PriceAngels reads all videos before posting them and may reject some videos if it
- Offensive or abusive language.
- URLs or other cues which lead to other stores and resellers or competitors.
- Price and availability changes very quickly, so please avoid inclusion of such information.
- Criticism of PriceAngels service (You're welcome to send such a comment at service@priceangels.com instead).
- Videos for products that are out of stock and won't be available soon.
- Videos are overly short or non-informative (better contains spoken language, local language are acceptable).
- Any personal contact information such as e-mail address and phone numbers.
thanks!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef Racer88 het volgende:
Post Video Program
What is the Exact Return Rules?
It is a program for our registered and ...
- Any personal contact information such as e-mail address and phone numbers.
Ik sta ook op geen 1 paginaquote:DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR WESSELBRAAKSMA, ROBERTNL, RENE90, DUD0R, BOBBERNAUT, RACER88, DOWNSTAR, BLISTERING. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
ik heb er even een mailtje uit gegooid met de vraag bij welk bedrag je die coupon dan vervolgens weer kunt besteden.. als je 15$ besteed, je een videootje maakt.. je vervolgens 15$ coupon terug krijgt en die pas kan besteden bij een order van 50$.. is het natuurlijk al minder interessantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
thanks!
Onder de 15$ krijg je dus een full refund!
Edit: als je post kom je naam erbij te staanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik sta ook op geen 1 pagina
En een schande dat shiz er niet bijstaat![]()
Bij staat shizje er anders gewoon in hoor, zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Edit: als je post kom je naam erbij te staan
Ik heb al enkel video's gemaakt van mijn aankopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb er even een mailtje uit gegooid met de vraag bij welk bedrag je die coupon dan vervolgens weer kunt besteden.. als je 15$ besteed, je een videootje maakt.. je vervolgens 15$ coupon terug krijgt en die pas kan besteden bij een order van 50$.. is het natuurlijk al minder interessant
ik wacht even af en laat t wel weten als ik wat hoor
Dat is een heel ander model?!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:45 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Je mot is ff zoekskills kweken my friend
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:19 schreef heymanski het volgende:
[..]
Ik heb al enkel video's gemaakt van mijn aankopen.
En heb dus al 3 coupons gekregen 3, 5 en 13 dollar.
Als je een coupon krijgt kun je die voor alles gebruiken, geen minimumbedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |