Niemand die een helpende hand uitsteekt?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef FreaZ het volgende:
Ik had een nokia 3510 gekocht via Ebay. Daar stond dat deze "refurbished to grade AA condition" was. Telefoon is echter niet goed. Hij werkt wel, maar is toch flink bekrast langs de zijkanten en de covers sluiten niet goed.
Nu heb ik gemaild dat het product niet voldoet aan de omschrijving. Krijg ik als reactie dit terug:
[..]
Leuk zo'n antwoord, maar ik geloof niet dat dit komt door shipping. Terugsturen vind ik al helemaal geen optie. Dat kost me nog eens 50% van wat het me tot nu toe heeft gekost....
Iemand enig idee wat hier de beste oplossing is?
Paypal claim indienen? Verkoper is nergens tot verplicht.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Niemand die een helpende hand uitsteekt?
Negatieve rating eroverheen gooien, problem solvedquote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Niemand die een helpende hand uitsteekt?
Ja ikke heb ik op vliegtuig zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand hier de 808 of een andere mini camera?
Je mot is ff zoekskills kweken my friendquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef relativity het volgende:
Kent iemand een goede powerbank voor tablets/mobiele telefoons te voorzien van stroom?
12800-20000 mah?
Is zoiets betrouwbaar:
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)phone/665901335.html
Zou wel handig zijn om apparaten simultaan op te laden
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:49 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Ik heb deze. Niet van mij trouwens.
http://www.youtube.com/user/Techmoanquote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft iemand hier de 808 of een andere mini camera?
Don't fly in the darkquote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef CnMaster_ het volgende:
Ook een v911 binnen gehad vandaag. Kleiner dan ik dacht en moeilijker te besturen. Hij heeft inmiddels een aantal halve wieken.
kijk, dat zijn de echte china shoppersquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef rene90 het volgende:
Toch vandaag de spullen van banggood ontvangen nadat het 28 jan verzonden was. Gelijk even mailen waar ik het geld weer heen kan storten.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voor de Tirol roetsjbahn![]()
[ afbeelding ]
Heb je die mountainbike met remschijven nog gekocht?
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef CnMaster_ het volgende:
Ook een v911 binnen gehad vandaag. Kleiner dan ik dacht en moeilijker te besturen. Hij heeft inmiddels een aantal halve wieken.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:52 schreef shiznuts het volgende:
[..] Dit klinkt echter makkelijker dan het in de praktijk blijkt. Deze heli's zijn over het algemeen erg gevoelig en reageren vlot op je inputs. De tip is dan ook 'easy does it', haast microscopische inputs gebruiken. Niet bepaald geschikt voor de beginner, maar ze zijn vaak goed crashbestendig dus wel uitermate geschikt om skills te kweken, deze heli's zijn echt fun.
[..]
Het komt nogal eens voor dat een rotorblad de geest geeft. Het is dan ook aan te raden een setje als reserve mee te bestellen.
Neuh, niet echt. Vergelijkbare kwaliteit als je telefoon waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef M4rc0 het volgende:
Zou je in china ook een leuk camcordertje kunnen halen, om mee te nemen op vakantie?
Kek!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja ikke heb ik op vliegtuig zitten
Y2000? Waarom niet de Y3000.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef destrovel het volgende:
Heb net de Y2000 microcam, 2 thee-eieren en een groene laserpen bij BIC besteld, en bij Suntek een setje StarWars manchetknopen (nerdalert ja), 10m ledertouw en een priem om het knopen van...nouja, knopen dus, weer op te pakken.
Binnenkort maar eens op zoek naar een goedkope/leuke quadcopter om de Y2000 op te monteren.
Iemand nog tips?
Kiek us oan.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef rene90 het volgende:
Toch vandaag de spullen van banggood ontvangen nadat het 28 jan verzonden was. Gelijk even mailen waar ik het geld weer heen kan storten.
Ja wel zo netjes. Het was ook netjes in een doosje verpakt en daarin bepaalde sieraden zodat het niet kon breken en alles.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de echte china shoppers
Ik ben benieuwd of het ook die kant op werkt. Volgens mij niet namelijk. Het is de bedoeling dat je hem met de ene poort aansluit op de tv bijvoorbeeld zodat je 2 apparaten kan aansluiten op 1 hdmi poort van je tv. Volgens mij is het niet een soort splitter dat hij het hdmi signaal van je ps3 over 2 hdmi poorten gooit en het op die manier gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:56 schreef dud0r het volgende:
Hdmi splittertje binnen gekregen.
Morgen avond eens even testen.
Heb ik gekocht zodat ik in de slaapkamer en woonkamer(+/- 9m) m'n ps3 kan gebruiken zonder het zwarte monster te moeten verplaatsen.
Nu alleen hopen dat het door de afstand geen problemen op gaat leveren.
Wat dud0r heeft besteld is wel effectief een splitter wat jij bedoelt is een switch http://www.buyincoins.com(...)s3-product-2057.html. Vraag mij alleen af hoe je die gaat kunnen bedienen, bluetooth werkt normaal gezien tot 9m, maar dan mag er geen muur tussen inzitten lijkt mij. HDMI zou geen probleem moeten zijn en anders er nog een repeater bijzetten http://www.tmart.com/30-F(...)7.html?cc=USD&ref=cjquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het ook die kant op werkt. Volgens mij niet namelijk. Het is de bedoeling dat je hem met de ene poort aansluit op de tv bijvoorbeeld zodat je 2 apparaten kan aansluiten op 1 hdmi poort van je tv. Volgens mij is het niet een soort splitter dat hij het hdmi signaal van je ps3 over 2 hdmi poorten gooit en het op die manier gaat.
Kan je het even laten weten? Ben wel benieuwd nu.
Ongeacht of het door shipping komt of niet, ik vind dat ze het prima oplossen. Ze bieden je zonder morren een nieuw exemplaar of refund. Lijkt me logisch dat je de telefoon retour moet sturen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef FreaZ het volgende:
Ik had een nokia 3510 gekocht via Ebay. Daar stond dat deze "refurbished to grade AA condition" was. Telefoon is echter niet goed. Hij werkt wel, maar is toch flink bekrast langs de zijkanten en de covers sluiten niet goed.
Nu heb ik gemaild dat het product niet voldoet aan de omschrijving. Krijg ik als reactie dit terug:
[..]
Leuk zo'n antwoord, maar ik geloof niet dat dit komt door shipping. Terugsturen vind ik al helemaal geen optie. Dat kost me nog eens 50% van wat het me tot nu toe heeft gekost....
Iemand enig idee wat hier de beste oplossing is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |