Welke was rood / dik gedrukt en trek daar eens een conclusie uitquote:Op zondag 10 maart 2013 11:59 schreef pazara het volgende:
net bestelling gedaan bij mistertao, het lijkt wel of ze duurder zijn geworden...
ik kreeg deze kosten van hun voor 2 broeken....
Internatinal Shipping Fee: $18.31
Commission: $4.66
Commission = (Item Price + Domestic Shipping Fee + Internatinal Shipping Fee) * 8%
Commission = (Item Price + Domestic Shipping Fee + Internatinal Shipping Fee) * 5%
Second Payment Amount: $22.97
iemand enig idee waarom ik 2 keer comission betaal?
SPOILER: HintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke was rood / dik gedrukt en trek daar eens een conclusie uit.
de 2 broeken wegen samen 1570g, dus het kan wel kloppen ja.SPOILER: HintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door pazara op 10-03-2013 13:29:24 ]
Dan houd het er maar gewoon op dat je het nooit hebt ontvangenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:19 schreef rene90 het volgende:
Ik krijg het geld van banggood retour en als het toch nog wordt ontvangen moet ik het alsnog even betalen.
Gewoon, veel minder posts dan eerder hierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:42 schreef shiznuts het volgende:
En hoezo rustig aan aan het doen, wat is dat?
lol wel effe netjes dat je het hier meldenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Helaas al gebruikt
Sorry! The coupon code FAFR4Q9LI you entered is invalid.
| 1 2 3 4 5 6 | Product Price: $68.91 Domestic Shipping: $ 1.60 Intl Shipping Fee: $11.79 (540 gram) Commission: $ 6.58 ====== + Total: $88.88 |
Waarom, ik zou bij een betrouwbare shop gewoon nog even betalen als ik het nog ontvang en ze mij eerder niet een keer genaaid hebbenquote:
Op zondag 10 maart 2013 14:49 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan houd het er maar gewoon op dat je het nooit hebt ontvangen
Ach, het is crisisquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom, ik zou bij een betrouwbare shop gewoon nog even betalen als ik het nog ontvang en ze mij eerder niet een keer genaaid hebben
Niks met crisis te maken toch, producten wel ontvangen en niet betalen is in mijn ogen gewoon oplichting..quote:Op maandag 11 maart 2013 08:19 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ach, het is crisisDaar in China hebben ze die niet
Dit, als ik het pakket alsnog netjes ontvang ga ik natuurlijk wel even betalen. Het is al netjes dat ze die refund geven natuurlijk. Je krijgt vaak een betere service vergeleken met Nederlandse winkelsquote:Op maandag 11 maart 2013 11:46 schreef Downstar het volgende:
Niks met crisis te maken toch, producten wel ontvangen en niet betalen is in mijn ogen gewoon oplichting..
Je vind dus dat je maar niet hoeft te betalen, om dat een product er wat langer over doet om bij je te komen ? net of die verkoper nog enige invloed op zijn pakketje heeft na het versturen..
Leuk zo'n antwoord, maar ik geloof niet dat dit komt door shipping. Terugsturen vind ik al helemaal geen optie. Dat kost me nog eens 50% van wat het me tot nu toe heeft gekost....quote:I am very sorry to hear about this it sounds like the phone has been damaged during shipping
we are more thank happy to swap the mobile for a fully working replacement
or a refund if preferred?
Please return the phone to:
XXXXXX
XXXXXX
United Kingdom
Once received i will issue a working replacement or refund
please include a cover note
Ik zie dat anders, in eerste instantie is het pakje niet ontvangen waardoor de refund correct is. Ik weet niet of dit gaat om een eBay verkoper, maar de meeste verkopers hebben een tabel waarbij je een refund ontvangt. Ik neem aan dat die nu verstreken is en de refund dus rechtmatig, ookal heb je het ontvangen. Trouwens je beweert dat je een refund krijgt omdat het er langer over doet, er is een verschil tussen niet ontvangen en er lang over doen, als de post hun werk niet goed doet, is dat niet mijn probleem, dan moeten die Chinezen maar klagen, maar als ik na 5/6 weken nog niets heb ik wil gewoon mijn geld terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niks met crisis te maken toch, producten wel ontvangen en niet betalen is in mijn ogen gewoon oplichting..
Voor de Tirol roetsjbahnquote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga trouwens in China ff kijken naar GoPro 3 (Black) accessoires, net eentje besteld (hier in Oostenrijk bij Intersport van 449 voor 359).
Ik verwacht deze binnen een week te krijgen --> Klikquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef relativity het volgende:
Kent iemand een goede powerbank voor tablets/mobiele telefoons te voorzien van stroom?
12800-20000 mah?
Is zoiets betrouwbaar:
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)phone/665901335.html
Zou wel handig zijn om apparaten simultaan op te laden
Dat is wel handig jaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik verwacht deze binnen een week te krijgen --> Klik
Als dit bevalt koop ik denk ik ook zoiets
Zal ik doen, trouwens die van aliexpress, ik dacht dat ik net free shipping zag en nu niet meer?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:10 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat is wel handig jamaar ik wat meer power nodig voor op vakantie
Laat even weten wat de kwaliteit is enzo
Ja klopt zijn ook met free shipping, was alleen even ter indicatiequote:Op maandag 11 maart 2013 18:11 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zal ik doen, trouwens die van aliexpress, ik dacht dat ik net free shipping zag en nu niet meer?
Zal wel aan mij liggen
Edit: zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |