Je prikt het in je TV en het kan films streamen van je NAS of PC enzo, je hebt dan gewoon Android op je TV.quote:
Maar je zegt nu wel een aantal dagen dat je weer naar Nederland wilt. Maar doe er dan ook wat aanquote:
Ja dat is wel kapot chill..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je prikt het in je TV en het kan films streamen van je NAS of PC enzo, je hebt dan gewoon Android op je TV.
En je kan 'm bedienen via bluetooth of wifi met bijvoorbeeld je tablet o.i.d.
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Hahahaha
Ik ben allergisch voor die beesten maar ik vind het wel een leuke TT![]()
Ik heb het altijd leuk gevonden tot vrijdagquote:
Dan moet ik wel een baan en woning hebben. Dat gaat niet zomaar. Ik kan niet zomaar even naar NL vliegen voor een sollicitatie gesprek. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en hoop dan de zaken te kunnen regelenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je zegt nu wel een aantal dagen dat je weer naar Nederland wilt. Maar doe er dan ook wat aan
En anders gewoon zeggen dat ie op moet houden met commanderen, brood bakken zal iequote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het altijd leuk gevonden tot vrijdagmaar kwam door humeur van college, die gaat mij dan zo commanderen enzo, en dat vind ik niet fijn
dus hopelijk is het morgen beter
Collega's die zeikenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het altijd leuk gevonden tot vrijdagmaar kwam door humeur van college, die gaat mij dan zo commanderen enzo, en dat vind ik niet fijn
dus hopelijk is het morgen beter
Oh ja okequote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een baan en woning hebben. Dat gaat niet zomaar. Ik kan niet zomaar even naar NL vliegen voor een sollicitatie gesprek. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en hoop dan de zaken te kunnen regelen
Nee johquote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En anders gewoon zeggen dat ie op moet houden met commanderen, brood bakken zal ie
Wil je in Nederland hetzelfde werk blijven doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een baan en woning hebben. Dat gaat niet zomaar. Ik kan niet zomaar even naar NL vliegen voor een sollicitatie gesprek. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en hoop dan de zaken te kunnen regelen
waarom niet?quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wil je in Nederland hetzelfde werk blijven doen?
Slaap lekker rockquote:
Ik durf dat echt nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom niet?als je iets niet fijn vindt als hij/zij ermee doorgaat moet je het zeggen anders zit jij straks kut op e werk
haha ik eerst ook niet hoor maar na 3 jaar weet ik wel tegen wie ik wat kan zeggen en pikken ze het ook van mequote:
quote:
Ja als je elkaar al beter kent kan het welquote:Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik eerst ook niet hoor maar na 3 jaar weet ik wel tegen wie ik wat kan zeggen en pikken ze het ook van me
Dat weet ik nog niet preciesquote:
ja ach, het zal morgen vast beter zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je elkaar al beter kent kan het wel
Sof, schatje..quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sof, schatje..
Als wij gaan meeten, doe je je haar dan net als hoe je het hebt op je blog?![]()
![]()
bestaat nu niet meerquote:
Olden playertquote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sof, schatje..
Als wij gaan meeten, doe je je haar dan net als hoe je het hebt op je blog?![]()
![]()
Ja ga ik wel vanuit hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach, het zal morgen vast beter zijnen anders lekker negeren en je ding doen
Trustenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, trusten schatjes
zoeits als jenna hamilton van awkwardquote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
bestaat nu niet meernaja, ander adres nu. maar weet niemand
slaap lekker promquote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Bedrijfsleven?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies
Wel ergens waar ze Engels spreken eigenlijk
trustnquote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Jaa die!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]je bedoelt op die foto in mn fobo? dat is dezelfde volgens mij.
ja zoietsquote:
Gewoon in een staart dusquote:
Naja, dan willen we toch wel een linkje hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
bestaat nu niet meernaja, ander adres nu. maar weet niemand
Nee echt nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, dan willen we toch wel een linkje hoor
quote:
trustequote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Sweet dreams meisjequote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet eens goed kijken wat mijn mogelijkheden zijn eigenlijk. Ik heb nooit iets anders gedaan namelijkquote:
Ik doe er nu niks meer meequote:Op maandag 4 maart 2013 00:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
coolll
maar niemand weet jouw blog dus? waarvoor doe je zoeits dan?
Nee echt nietquote:
cooll waar blogte je over dan? over dagelijkse struggles enzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe er nu niks meer meebest dom
want ik had contact met bedrijven die mij dingen wilden geven
en andere bloggers enzo. Misschien dat ik het weer op pak
want de kijkcijfers waren nog best oke
Waar ik zin in hadquote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
cooll waar blogte je over dan? over dagelijkse struggles enzo?
vast zo'n typisch meidenblogquote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar ik zin in hadff kijken of ik wat leuks heb voor hier
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast zo'n typisch meidenblog
vannacht na 2 breezers was ik knetterdronken en heb ik mikey gezoend
dat soort meisjes bloggen nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lig net zo lekkerquote:
Neequote:
mike is wel een lekkertje hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat is twitterquote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat sowieso nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nice.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat sowieso niet
Gewoon over mn foto's en fotografie. en soms muziek, dan weer modegewoon van alles.
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat sowieso niet
Gewoon over mn foto's en fotografie. en soms muziek, dan weer modegewoon van alles.
quote:
allemaal teleurgestelde mensenquote:
Ja was echt leukquote:
nee ken ik nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was echt leukKen je pixum? Daar mocht ik gratis een fotoboek maken en dan moest ik erover schrijven
wie hosselenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn whapp is echt stuk, nu kan ik niet meer hosselen
Ik gebruik het nauwelijksquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik niet meerquote:
wheh raarquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja iddquote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ken ik nietmaar klinkt wel tof
en fok mob is kut
Ik nooitquote:
Dat gebruik ik ook nagenoeg nooitquote:
ikke moet ookzo slapen vandaar...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iddik doe dat alleen als ik net wakker ben of net ga slapen
Spange chimeidsquote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wie hosselen
hij levert niet bij je af. Alhoewel hij daar wel vaker langer over deed
Nee echt nietquote:
Past toch nietquote:
ik neem aan dat je dat zelf doet?quote:
pics van je spange chimeid wat het ook mag zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spange chimeids
Heb hem hoor, even opnieuw opstarten
Een rare sitequote:
Hoe bedoel je?quote:
Okequote:
Ja man, ik ben een dikke koequote:
Beetje lastig als we in een ander land wonen denk je ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doet je mama dat dan voor je? aaahhhh![]()
Denken dat ik chicks hosselquote:Op maandag 4 maart 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
pics van je spange chimeid wat het ook mag zijn
Slaap lekkerquote:
hahahquote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik had 'm nog niet gelezen en daarna zag ik dat het helemaal geen leuke site was
En komt ie op school?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik chicks hossel
Ik wilde gewoon een vriend vragen of hij morgen wel op school komt na 2 weken
Hij heeft bericht weggehaald maar ik had het nog gelezenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
uh die post waarop jij quote was leeg of komt dat door mn iphone... idk
ooh ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft bericht weggehaald maar ik had het nog gelezen
oke misschien past het dan toch welquote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat zei iemand hier 2,5 maand geleden ook
Nou wedden dat het past
Slaap lekkerquote:
echoquote:
Slaap lekker jerryquote:
Als je elkaar heel lief vind past het makkelijk, ben er nog nooit daar uitgevallenquote:
Hij zegt van wel, ik zie het morgen op het station welquote:
Dm eens?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Alles goed hier?
Wow Jordy ik bekijk je Tumblr, en ik zie iets wat je geblogt hebt ( en probably zelfgeschreven) en dat is zo herkenbaar, eng gewoon
Done and done.quote:
Starende katquote:Op maandag 4 maart 2013 00:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je elkaar heel lief vind past het makkelijk, ben er nog nooit daar uitgevallen
Zelfs de kat kan er bij
Weltrusten
Wel okay thanks, hoop met jou ookquote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Alles goed hier?
Wow Jordy ik bekijk je Tumblr, en ik zie iets wat je geblogt hebt ( en probably zelfgeschreven) en dat is zo herkenbaar, eng gewoon
fokitquote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Alles goed hier?
Ja wel aardig hoor. Heb net even Tumblr aangemaakt, ben daar beetje mee aan het klooienquote:
Slaap lekker stuquote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen though!
Welterusten mensen![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardig hoor. Heb net even Tumblr aangemaakt, ben daar beetje mee aan het klooien
trusten maatquote:Op maandag 4 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen though!
Welterusten mensen![]()
![]()
Done and donequote:
Gewoon followen en verkrachten togquote:Op maandag 4 maart 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Tumblr is een beetje verkracht door de 13 jarige fangirls
Tof.quote:
link naar je tumblr danquote:
Ik heb je invite gestuurd pik.quote:
oke apartquote:
Ik denk dat jij een iets andere blog had jaquote:
Dit is meer een plaatjes blog. Ik schreef meerquote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een iets andere blog had ja
Tumblr is dan ook voor 80 procent plaatjesquote:Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is meer een plaatjes blog. Ik schreef meer
Ja daarom kun je zeker wel zeggen dat ik een andere blog heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tumblr is dan ook voor 80 procent plaatjes
Jij had hem via Blogspot zeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom kun je zeker wel zeggen dat ik een andere blog heb.
jupquote:
Dat klopt, soms kom je eens een gedicht tegen (dat ik niet zelf heb geschreven)quote:Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is meer een plaatjes blog. Ik schreef meer
Nice. Ja ik schrijf al dus, ik wilde Tumblr eens proberen. Dit wordt denk ik gewoon mijn digitale denkbeeld/uitlaapklep weet ik veel. Waar veel mensen Tumblr dus voor gebruikenquote:
haahah baasquote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat klopt, soms kom je eens een gedicht tegen (dat ik niet zelf heb geschreven)
In groep 8 moesten we verplicht gedichten schrijven en die werden opgestuurd voor een wedstrijd. Ik had gewonnen en nu sta ik in een of andere dichtbundel
Ik ben vanochtend aan een verhaal begonnen. En ik vind het echt raar wat ik geschreven hebquote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Ja ik schrijf al dus, ik wilde Tumblr eens proberen. Dit wordt denk ik gewoon mijn digitale denkbeeld/uitlaapklep weet ik veel. Waar veel mensen Tumblr dus voor gebruiken
oke doe maarquote:
Why?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend aan een verhaal begonnen. En ik vind het echt raar wat ik geschreven heb
oh gewoonquote:
Dat is juist goed. Zomaar inspiratie uit het nietsquote:Op maandag 4 maart 2013 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoonik weet niet echt waar het vandaan kwam. En waar het heen moet.
ik schrijf morgen wel verder denk ik
ik pm je wel wat ik nu hebquote:Op maandag 4 maart 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Zomaar inspiratie uit het nietsWat is het onderwerp?
How come?quote:
Neequote:
Warme melkquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het onderwerp is 'dieven schaduw'
blegh geen zinquote:
i know rightquote:
Wel zin om weer tot 4 uur op te blijven?quote:
Nee het is slecht.quote:
nee dat ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel zin om weer tot 4 uur op te blijven?eerste schooldag weer goed beginnen
hahhhaha. ja ik schrijf alleen fictie hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Je kan er in ieder geval alle kanten mee op
Okequote:Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hahhhaha. ja ik schrijf alleen fictie hoor
nee maar ik stuur niet snel schrijfsels van me op naar iemand.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou en, ik ben toch geen criticus?!
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okemaar na die 5 zinnen had je opeens geen zin meer of?
Hoelaat moet je op morgen?quote:
Fok-it heeft die hosselaar statusquote:Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ik stuur niet snel schrijfsels van me op naar iemand.
oh ik verwacht geen tips hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Naja ik weet niet echt of ik je tips kan geven ofzoIk schrijf iets anders dan jij volgens mij.
Ja ik vind een verhaal wel leuk om te lezen. Maar wel iets met een begin en een eind danquote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik verwacht geen tips hoor
was meer dat je het volgens mij wilde lezen en je vroeg al eerder wat van me, maar toen had ik nooit iets gestuurd
7:20quote:
Als je het nu weer even probeert heb je nog pak en beet 6 uurquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fok-it heeft die hosselaar statushigh five mattie
Ja ik ben pas vanochtend begonnen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind een verhaal wel leuk om te lezen. Maar wel iets met een begin en een eind dan
zing een slaapliedjequote:Op maandag 4 maart 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het nu weer even probeert heb je nog pak en beet 6 uur
Als ik dat doe lig je een week wakker.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik dat doe lig je een week wakker.
Van alles. Ik stuur je mijn laatste verhaal wel. Is het eerste hoofdstuk van iets wat een boek moet wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben pas vanochtend begonnen hoor
maar wat schrijf jij dan? waarover enzo?
heb je het al gestuurd? Want ik was net mn pm box aan het leegmakenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Let niet op de enkele spelfouten,en interpunctie. Heb het even los uit de pols in een half uurtje geschreven denk ik
Nee nu welquote:Op maandag 4 maart 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je het al gestuurd? Want ik was net mn pm box aan het leegmaken
Nee echtquote:
Ok ok. Jij ookquote:
whut?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echtGa mijn sweet lullaby ding maar opzetten
die staat als het goed is nog tussen onze gedeelde media
Kijk maar bij je WAquote:
Dankjequote:
quote:
chubby boy?quote:
Zo flauw dit..quote:
Thanksquote:
Opnieuw gestuurdquote:
ik heb geen school hequote:Op maandag 4 maart 2013 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Sof en jordy, hebben jullie geen tomorrow?
ohjaquote:Op maandag 4 maart 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen school he
hoef pas 13.15 te werken
Gewoon nachtje doorhalenquote:
Awhquote:
Ga slapen danquote:
Challenge acceptedquote:
Nopequote:
Ik wil nietquote:
ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Challenge accepted
[..]
Nope
[..]
Ik wil niet
Ik wil het ook wel lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeBegin deze week aan hoofdstuk 2
doe jij ook verstandig danquote:
You`ve got mail.quote:
Ben ik nooit zo goed in geweestquote:
vast welquote:Op maandag 4 maart 2013 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik nooit zo goed in geweest
Jawel. Yolo!quote:Op maandag 4 maart 2013 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Sof en jordy, hebben jullie geen tomorrow?
Trustenquote:
goedzoquote:
trustenquote:
quote:
Trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |