Je prikt het in je TV en het kan films streamen van je NAS of PC enzo, je hebt dan gewoon Android op je TV.quote:
Maar je zegt nu wel een aantal dagen dat je weer naar Nederland wilt. Maar doe er dan ook wat aanquote:
Ja dat is wel kapot chill..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je prikt het in je TV en het kan films streamen van je NAS of PC enzo, je hebt dan gewoon Android op je TV.
En je kan 'm bedienen via bluetooth of wifi met bijvoorbeeld je tablet o.i.d.
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Hahahaha
Ik ben allergisch voor die beesten maar ik vind het wel een leuke TT![]()
Ik heb het altijd leuk gevonden tot vrijdagquote:
Dan moet ik wel een baan en woning hebben. Dat gaat niet zomaar. Ik kan niet zomaar even naar NL vliegen voor een sollicitatie gesprek. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en hoop dan de zaken te kunnen regelenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je zegt nu wel een aantal dagen dat je weer naar Nederland wilt. Maar doe er dan ook wat aan
En anders gewoon zeggen dat ie op moet houden met commanderen, brood bakken zal iequote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het altijd leuk gevonden tot vrijdagmaar kwam door humeur van college, die gaat mij dan zo commanderen enzo, en dat vind ik niet fijn
dus hopelijk is het morgen beter
Collega's die zeikenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het altijd leuk gevonden tot vrijdagmaar kwam door humeur van college, die gaat mij dan zo commanderen enzo, en dat vind ik niet fijn
dus hopelijk is het morgen beter
Oh ja okequote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een baan en woning hebben. Dat gaat niet zomaar. Ik kan niet zomaar even naar NL vliegen voor een sollicitatie gesprek. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en hoop dan de zaken te kunnen regelen
Nee johquote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En anders gewoon zeggen dat ie op moet houden met commanderen, brood bakken zal ie
Wil je in Nederland hetzelfde werk blijven doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een baan en woning hebben. Dat gaat niet zomaar. Ik kan niet zomaar even naar NL vliegen voor een sollicitatie gesprek. Ik ben deze zomer 6 weken vrij en hoop dan de zaken te kunnen regelen
waarom niet?quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wil je in Nederland hetzelfde werk blijven doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |