Wel zin om weer tot 4 uur op te blijven?quote:
Nee het is slecht.quote:
nee dat ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel zin om weer tot 4 uur op te blijven?eerste schooldag weer goed beginnen
hahhhaha. ja ik schrijf alleen fictie hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Je kan er in ieder geval alle kanten mee op
Okequote:Op maandag 4 maart 2013 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hahhhaha. ja ik schrijf alleen fictie hoor
nee maar ik stuur niet snel schrijfsels van me op naar iemand.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou en, ik ben toch geen criticus?!
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okemaar na die 5 zinnen had je opeens geen zin meer of?
Hoelaat moet je op morgen?quote:
Fok-it heeft die hosselaar statusquote:Op maandag 4 maart 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ik stuur niet snel schrijfsels van me op naar iemand.
oh ik verwacht geen tips hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Naja ik weet niet echt of ik je tips kan geven ofzoIk schrijf iets anders dan jij volgens mij.
Ja ik vind een verhaal wel leuk om te lezen. Maar wel iets met een begin en een eind danquote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik verwacht geen tips hoor
was meer dat je het volgens mij wilde lezen en je vroeg al eerder wat van me, maar toen had ik nooit iets gestuurd
7:20quote:
Als je het nu weer even probeert heb je nog pak en beet 6 uurquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fok-it heeft die hosselaar statushigh five mattie
Ja ik ben pas vanochtend begonnen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind een verhaal wel leuk om te lezen. Maar wel iets met een begin en een eind dan
zing een slaapliedjequote:Op maandag 4 maart 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het nu weer even probeert heb je nog pak en beet 6 uur
Als ik dat doe lig je een week wakker.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik dat doe lig je een week wakker.
Van alles. Ik stuur je mijn laatste verhaal wel. Is het eerste hoofdstuk van iets wat een boek moet wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben pas vanochtend begonnen hoor
maar wat schrijf jij dan? waarover enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |