Ja daarom kun je zeker wel zeggen dat ik een andere blog heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tumblr is dan ook voor 80 procent plaatjes
Jij had hem via Blogspot zeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom kun je zeker wel zeggen dat ik een andere blog heb.
jupquote:
Dat klopt, soms kom je eens een gedicht tegen (dat ik niet zelf heb geschreven)quote:Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is meer een plaatjes blog. Ik schreef meer
Nice. Ja ik schrijf al dus, ik wilde Tumblr eens proberen. Dit wordt denk ik gewoon mijn digitale denkbeeld/uitlaapklep weet ik veel. Waar veel mensen Tumblr dus voor gebruikenquote:
haahah baasquote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat klopt, soms kom je eens een gedicht tegen (dat ik niet zelf heb geschreven)
In groep 8 moesten we verplicht gedichten schrijven en die werden opgestuurd voor een wedstrijd. Ik had gewonnen en nu sta ik in een of andere dichtbundel
Ik ben vanochtend aan een verhaal begonnen. En ik vind het echt raar wat ik geschreven hebquote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Ja ik schrijf al dus, ik wilde Tumblr eens proberen. Dit wordt denk ik gewoon mijn digitale denkbeeld/uitlaapklep weet ik veel. Waar veel mensen Tumblr dus voor gebruiken
oke doe maarquote:
Why?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend aan een verhaal begonnen. En ik vind het echt raar wat ik geschreven heb
oh gewoonquote:
Dat is juist goed. Zomaar inspiratie uit het nietsquote:Op maandag 4 maart 2013 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoonik weet niet echt waar het vandaan kwam. En waar het heen moet.
ik schrijf morgen wel verder denk ik
ik pm je wel wat ik nu hebquote:Op maandag 4 maart 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Zomaar inspiratie uit het nietsWat is het onderwerp?
How come?quote:
Neequote:
Warme melkquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het onderwerp is 'dieven schaduw'
blegh geen zinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |