quote:
allemaal teleurgestelde mensenquote:
Ja was echt leukquote:
nee ken ik nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was echt leukKen je pixum? Daar mocht ik gratis een fotoboek maken en dan moest ik erover schrijven
wie hosselenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn whapp is echt stuk, nu kan ik niet meer hosselen
Ik gebruik het nauwelijksquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik niet meerquote:
wheh raarquote:Op maandag 4 maart 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja iddquote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ken ik nietmaar klinkt wel tof
en fok mob is kut
Ik nooitquote:
Dat gebruik ik ook nagenoeg nooitquote:
ikke moet ookzo slapen vandaar...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iddik doe dat alleen als ik net wakker ben of net ga slapen
Spange chimeidsquote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wie hosselen
hij levert niet bij je af. Alhoewel hij daar wel vaker langer over deed
Nee echt nietquote:
Past toch nietquote:
ik neem aan dat je dat zelf doet?quote:
pics van je spange chimeid wat het ook mag zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spange chimeids
Heb hem hoor, even opnieuw opstarten
Een rare sitequote:
Hoe bedoel je?quote:
Okequote:
Ja man, ik ben een dikke koequote:
Beetje lastig als we in een ander land wonen denk je ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 00:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doet je mama dat dan voor je? aaahhhh![]()
Denken dat ik chicks hosselquote:Op maandag 4 maart 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
pics van je spange chimeid wat het ook mag zijn
Slaap lekkerquote:
hahahquote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik had 'm nog niet gelezen en daarna zag ik dat het helemaal geen leuke site was
En komt ie op school?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik chicks hossel
Ik wilde gewoon een vriend vragen of hij morgen wel op school komt na 2 weken
Hij heeft bericht weggehaald maar ik had het nog gelezenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
uh die post waarop jij quote was leeg of komt dat door mn iphone... idk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |