quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
Kiezen:quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
Die 10 euro kan je wel 2 weken ergernis schelen..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
Verschilt per telefoonturk natuurlijk, dus daar is niets nuttig om over te zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?
Bazenanalyse.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
tips?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Inderdaad. Foute voorwendselen zijn wel leuk en aardig, maar je hebt het over vorig jaar. Ik snap wel dat je er nu pas achter komt, maar ik zou me er nu niet meer druk over maken. Een Galaxy S2 is prima, snel en makkelijk simlockvrij te maken.....
toestel is pas 9 maanden oudquote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef DahBigKahuna het volgende:
De provider, want als je abonnement is afgelopen moet/kan deze het toestel simlockvrij maken.
Ander Ali of Mohammed...
Voor een unlock betalenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Waarom naar de Ali of Mohamed?
Doe gewoon thuis:
http://www.unlockwizard.n(...)-maken-unlocken.html
Dat zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voor een unlock betalenIk zou 'm geroot en geflashed hebben met een unlock.zip of een custom ROM maar geen idee of TS daar überhaupt verstand van heeft.
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Vorig jaar heeft mijn vriendin een Galaxy S2 gekocht bij Ladyphonewinkel.nl.
Alles goed en wel en toestel bevalt uitstekend, hij werd verkocht als zijnde simlockvrij. Wat is nu aan de hand, sinds updaten van Android 4.0.4 naar Android 4.1 vraagt hij om een unlock code. Toestel is dus niet origineel simlock vrij. Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.
Verkopende partij opgebeld, en geven aan dat hij gewoon 2 weken via reparatie proces moet worden opgestuurd, hier ben ik het niet mee eens aangezien toestel met foute voorwenselen is verkocht. Wat kan ik met dit verhaal doen? Dit is redelijk oplichterij.
Hoe nu verder als verkopende partij niet tot een oplossing wil komen die acceptabel is.
Dat zeker. Aangezien TS daar niet over denkt/nadacht, denk ik ook dat hij beter af is met zo'n oplossing inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen.
Maar voor de mainstream is dit een betere optie. Dan verneukt hij zijn telefoon zeker niet.
hij heeft hem simlockvrij gemaakt, helaas na update is dat weer vervallen. Dus verkopende partij bedonderd de boel..dus niet origineel simlockvrij...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.
Indien Nee, dan heb je een simlockvrij toestel gekocht.
Indien JA, dan heb je geen simlockvrij toestel gekocht.
En ondertussen 2 weken zonder telefoon?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?
Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?
Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?
Is dit serieus of is dit een kloontje? Dat is de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.
We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.
De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
ja, dit is officieel het verhaal zo als ze ook aan de telefoon zeiden...het probleem is dat jullie hem fout verkopen en ik toestel 2 weken kwijt ben. Ja mensen, dit is dus ladyphonewinkel.nl.....en betalen unlock code geen oplossing?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.
We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.
De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Maar ze hebben hem verkocht als zijnde simlockvrij dat is dan toch een vorm van oplichterij als achteraf blijkt dat dit niet het geval is?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
MAg je eisen, hoeven ze niet te doen.
Wat ze moeten is t herstellen. Dat kan als je hem opstuurt.
Maar je had t inmiddels als zelf gratis kunnen doen ondertussen
precies, ladyphonewinkel heeft hem verkocht onder valse voorwaarden. Ik ben nu toestel loos 2 weken, aangezien ladyphonewinkel me dus zie reactie niet verder helpt..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom direct uitgaan van de verkeerde intenties? Bedonderd de boel blablabla.
Grote kans dat hij helemaal niet doorhad dat de update de boel zou verstieren. Hij bied hem nu aan te repareren zoals hij hoort te doen. Kost 2 weken ja das ff balen maar is dat nu werkelijk zo extreem erg? Misschien als je eens op een normale manier probeert te communiceren dat je ook nog ff een leen-toestel krijgt.
Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Hm, dubieus dat je zo snel reageert na het aanmaken van het topic. Je zou haast denken dat het een opzetje is en een beetje spammerig.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.
We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.
De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.
Jouw oplossingen slaan nergens op. Zoals een compleet nieuw toestel na 9 maanden gebruik, like wtf
Dream on.. daar is het probleem te klein voor. Maar welluicht zullen ze wel je unlockkosten vergoeden.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?
Dat je 2 weken je telefoontje kwijt bent?
Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.
In principe sta je wel in je recht maar als zij kunnen aantonen dat de fout daadwerkelijk komt door de nieuwe update en ze het aanbieden om te repareren dan zal het verdomde moeilijk worden om ze ook maar iets te laten vergoeden.
mooie oplossing zou dus zijn als ze 25 euro kosten voor rekening nemen en via zo een site hij simlockvrij wordt gemaakt. Zou ladyphonewinkel goed staan denk ik zo..door hun toedoen ben ik dadelijk 2 tot 3 weken telefoon loos. Dan is het zo opgelost en heb ik morgen al werkende telefoon..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.
Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
het is geen software defect. Als hij origineel simlock vrij was, was dit niet gebeurd..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.
krijg geen reactie ....quote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef Inbox het volgende:
Ladyphonewinkel is nog online hier. Los het gewoon even per dm/pm op en post hier de afloop alvorens je 'm afbrand.
Dit soort dingen zijn nu eenmaal het risico van online kopen. Als er wat is, moet je 'm naar de winkelier opsturen of langsgaan.
waarom heb je hem dan simlockvrij laten maken en niet direct je geld terug ge eist?quote:nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest
omdat het toen gewoon werkte...en er niks aan de hand wasquote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan simlockvrij laten maken en niet direct je geld terug ge eist?
nu ben je eerst akkoord gegaan en achteraf loopt je te zeiken dat het niet werkt![]()
Ja maar nu kun je je dus niet beroepen op dat verhaal van "Mij is een telefoon verkocht die simlockvrij zou zijn, misleiding van de koper"quote:Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
omdat het toen gewoon werkte...en er niks aan de hand was
hoe was ik dat die toen niet origineel simlock vrij was? Niet dus! Nu begint me alles te dagen en valt alles op zijn plekquote:Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja maar nu kun je je dus niet beroepen op dat verhaal van "Mij is een telefoon verkocht die simlockvrij zou zijn, misleiding van de koper"
Dan had je niet akkoord moeten gaan met de eerder gedane aanpassingen.
Vul anders dit even in als jullie er echt niet uitkomen: http://www.degeschillencommissie.nl/homequote:Op maandag 4 maart 2013 00:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hoe was ik dat die toen niet origineel simlock vrij was? Niet dus! Nu begint me alles te dagen en valt alles op zijn plek
nee nog niet, daar heb ik wel recht op? Maar hier zit geen telefoon turk in de beurt. Daarom moet dat wel via zo een website gaan....quote:Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vul anders dit even in als jullie er echt niet uitkomen: http://www.degeschillencommissie.nl/home
Waar je zeker niet van uit moet gaan is dat de verkoper met jouw oplossingen akkoord MOET gaan
Jij wilt je toestel niet 2 weken kwijt zijn, dat is niet in jouw belang. De verkopende partij wil niet zomaar 25 euro overmaken voor een code, dat is niet in zijn belang.
Probeer er eerst nou samen maar uit te komen, het kost je anders meer geld en stress dan die 10-15 euro voor het laten verwijderen van de simlock.
Heb je al gevraagd om een leentoestel?
die websites zijn 9/10x oplichting http://www.simlockoplichting.com/index.phpquote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee nog niet, daar heb ik wel recht op? Maar hier zit geen telefoon turk in de beurt. Daarom moet dat wel via zo een website gaan....
Waar woon je?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee nog niet, daar heb ik wel recht op? Maar hier zit geen telefoon turk in de beurt. Daarom moet dat wel via zo een website gaan....
Hmm, onhandige locatie imo. Redelijk dichtbij Maastricht, daar moet je sowieso een telefoonturk hebben. Of anders naar Eindhoven, Luik, Antwerpen, Utrecht of Brussel (gesorteerd van minder ver naar erg ver). Kan je er meteen een leuk dagje uit van makenquote:
en dat moet allemaal maar kunnen anno 2013. Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen. Keep you updated!quote:Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hmm, onhandige locatie imo. Redelijk dichtbij Maastricht, daar moet je sowieso een telefoonturk hebben. Of anders naar Eindhoven, Luik, Antwerpen, Utrecht of Brussel (gesorteerd van minder ver naar erg ver). Kan je er meteen een leuk dagje uit van maken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen.
Dit, waarbij je uiteraard kiest voor 1. Maar vergeet niet om het bedrijf zwart te maken op het internet, zodat toekomstige klanten weten dat ze het bedrijf moeten mijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
quote:Op maandag 4 maart 2013 05:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit, waarbij je uiteraard kiest voor 1. Maar vergeet niet om het bedrijf zwart te maken op het internet, zodat toekomstige klanten weten dat ze het bedrijf moeten mijden.
Doe niet zo gefrustreerd man.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en dat moet allemaal maar kunnen anno 2013. Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen. Keep you updated!
Je hebt alleen geen gelijk. De winkelier heeft een telefoon geleverd die bij levering simlockvrij was, dat staat vast. Door een software update is deze telefoon niet meer simlockvrij, dat staat ook vast. In feite is dit een defect aan de telefoon en dient dit gewoon onder garantie opgelost te worden. Je kan de telefoon opsturen, dan repareren zij het defect en krijg jij de telefoon weer terug. Beetje handig onderhandelen en je kan hem misschien zelfs langs brengen zodat zij hem ter plekke simlockvrij maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en dat moet allemaal maar kunnen anno 2013. Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen. Keep you updated!
nu zeg me 1 ding, wat is kloten aan een toestel door er een officiele update op te zetten? Tell me.quote:Op maandag 4 maart 2013 06:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Doe niet zo gefrustreerd man.
De winkel voldoet ruimschoots aan zijn verplichtingen.
Jij bent degene die het toestel verziekt heeft door te gaan klooien.
De winkel wilt het kostenloos herstellen, je hebt geen recht op een vervangend of een nieuw toestel.
Dat jij je toestel 2 weken kwijt bent is heel redelijk, ook al laat de winkel het toestel 13 dagen op de plank liggen voordat ze beginnen en hem daarna retour sturen.
Ze zijn echt niet verplicht om je binnen 1 minuut te helpen.
En wat betreft je gaat tot het uiterste....en dat voor ¤10 wie is er hier nu gek
Wist je dit toen je het toestel kocht?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
http://tweakers.net/shopr(...)html#tab:shopreviewsquote:Review door alwaysleft, maandag 4 maart 2013 01:16
Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 1
Algemeen
Heb een Galaxy s2 wit besteld, helaas blijkt toestel na updaten android 4.1 niet simlockvrij te zijn. Winkelier komt niet met oplossing, schandalig!
Verzending
Verzending was dik in orde
Aftersales
Dat is dus ronduit belabberd, telefonisch contact gehad en ze komen niet met de gewenste oplossing. Toestel doet het nog steeds niet, het schijnt ze ook niet uit te maken heb ik het idee. Het liegen dat een toestel simlock vrij is nog tot daaren toe, maar los het dan op!
quote:Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nu zeg me 1 ding, wat is kloten aan een toestel door er een officiele update op te zetten? Tell me.
Ja, maar niet de oplossing die TS wil. En, zoals zo vaak op FOK, is elke andere oplossing kut.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
http://tweakers.net/shopr(...)html#tab:shopreviews![]()
Ze bieden toch WEL een oplossing aan.
TS zegt dat. Aannemende dat 'hij' de webwinkel is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hij heeft hem simlockvrij gemaakt, helaas na update is dat weer vervallen. Dus verkopende partij bedonderd de boel..dus niet origineel simlockvrij...
Ik zie geen enkele reden om dat te vermoeden n.a.v. deze thread. En in de reactie van de webwinkel zegt de webwinkel ook niet dat dat het geval is. Lijkt me dus niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef Fargo het volgende:
En TS kan er niet aan geknutseld hebben in die negen maanden? Ik zeg niet dat hij of zij dat heeft gedaan, maar het kan. Toch?
Omdat de webwinkel, in tegenstelling tot TS misschien niet direct met modder wil gaan gooien? Nee, ze zeggen niet dat TS er aan heeft lopen klooien. Maar ze zeggen anders ook niet dat zij schuld zijn. Ze zeggen alleen dat ze mee willen helpen met het oplossen van de situatie. En dat kan maar op één manier, opsturen en laten repareren. Wat verwacht TS nou eigenlijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:49 schreef Skint het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om dat te vermoeden n.a.v. deze thread. En in de reactie van de webwinkel zegt de webwinkel ook niet dat dat het geval is. Lijkt me dus niet waarschijnlijk.
Goed, dat zóu inderdaad kunnen. Maar ik zie vooralsnog geen reden om dat te denken. Anders kun je bij iedere post hier je wel gaan afvragen of ts wel de waarheid spreekt. En dat gebeurt ook, maar vind ik zelf niet echt nodig.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Omdat de webwinkel, in tegenstelling tot TS misschien niet direct met modder wil gaan gooien? Nee, ze zeggen niet dat TS er aan heeft lopen klooien. Maar ze zeggen anders ook niet dat zij schuld zijn. Ze zeggen alleen dat ze mee willen helpen met het oplossen van de situatie. En dat kan maar op één manier, opsturen en laten repareren. Wat verwacht TS nou eigenlijk?
Die update van het besturingssysteem is niet officieel. Misschien ligt het daar wel aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef Skint het volgende:
Ik ben als een van de weinigen het wel eens met TS. Er is een telefoon gekocht die simlockvrij zou zijn. Normaal betaal je hier volgens mij meer voor dan voor een telefoon die niet simlockvrij is. Correct me if I am wrong.
Nu blijkt achteraf dat ie niet 'echt' simlockvrij was, maar dat ie zo geknutseld was door de winkel, en bij een update van het besturingssysteem de telefoon niet meer werkte zoals het hoort.
Nu kunnen jullie vinden dat het onredelijk is om na negen maanden gebruik een nieuw toestel te eisen, en dat is ook best te begrijpen, maar stel dat ze het nu fixen en er over een jaar weer een update is, dat ts dan wéér zijn telefoon niet meer kan gebruiken. Ik zou daar ook geen zin in hebben.
Dat is niet zoiets als dat je een laptop koopt en je windows blijkt te zijn gecrackt, en elke keer als er een windowsupdate is, moet je je computer terugsturen om een nieuwe crack erop te laten zetten.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
het probleem is dat jullie hem fout verkopen en ik toestel 2 weken kwijt ben.
Je vriendin of jijzelf? Of bedoel je je rechterhand?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Vorig jaar heeft mijn vriendin een Galaxy S2 gekocht bij Ladyphonewinkel.nl.
.....
Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.
was een officiële update, over de lucht ontvangenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die update van het besturingssysteem is niet officieel. Misschien ligt het daar wel aan.
Hmm oke apartquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
was een officiële update, over de lucht ontvangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |