abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123598673
Vorig jaar heeft mijn vriendin een Galaxy S2 gekocht bij Ladyphonewinkel.nl.

Alles goed en wel en toestel bevalt uitstekend, hij werd verkocht als zijnde simlockvrij. Wat is nu aan de hand, sinds updaten van Android 4.0.4 naar Android 4.1 vraagt hij om een unlock code. Toestel is dus niet origineel simlock vrij. Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.

Verkopende partij opgebeld, en geven aan dat hij gewoon 2 weken via reparatie proces moet worden opgestuurd, hier ben ik het niet mee eens aangezien toestel met foute voorwenselen is verkocht. Wat kan ik met dit verhaal doen? Dit is redelijk oplichterij.

Hoe nu verder als verkopende partij niet tot een oplossing wil komen die acceptabel is.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:11:55 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_123598746
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_123598822
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
pi_123599113
quote:
pi_123599127
quote:
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
  zondag 3 maart 2013 @ 23:19:09 #6
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_123599158
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.

Fuck principes, je hebt er niks aan.
pi_123599170
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Die 10 euro kan je wel 2 weken ergernis schelen..
pi_123599226
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Kiezen:
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.

is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?
  zondag 3 maart 2013 @ 23:20:27 #9
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_123599241
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

is het maar 10 euro??
Weetikveel, zoiets.
pi_123599286
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?
Verschilt per telefoonturk natuurlijk, dus daar is niets nuttig om over te zeggen.
pi_123599340
quote:

[..]

Kiezen:

Bazenanalyse.
pi_123599425
Je provider is overigens ook nog eens na een jaar verplicht het simlock vrij te maken.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:24:21 #13
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_123599472
Inderdaad. Foute voorwendselen zijn wel leuk en aardig, maar je hebt het over vorig jaar. Ik snap wel dat je er nu pas achter komt, maar ik zou me er nu niet meer druk over maken. Een Galaxy S2 is prima, snel en makkelijk simlockvrij te maken.....
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_123599703
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Inderdaad. Foute voorwendselen zijn wel leuk en aardig, maar je hebt het over vorig jaar. Ik snap wel dat je er nu pas achter komt, maar ik zou me er nu niet meer druk over maken. Een Galaxy S2 is prima, snel en makkelijk simlockvrij te maken.....
tips?
  zondag 3 maart 2013 @ 23:30:27 #15
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_123599794
De provider, want als je abonnement is afgelopen moet/kan deze het toestel simlockvrij maken.
Ander Ali of Mohammed...
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_123599924
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef DahBigKahuna het volgende:
De provider, want als je abonnement is afgelopen moet/kan deze het toestel simlockvrij maken.
Ander Ali of Mohammed...
toestel is pas 9 maanden oud
pi_123600264
Waarom naar de Ali of Mohamed?

Doe gewoon thuis:

http://www.unlockwizard.n(...)-maken-unlocken.html
pi_123600377
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Waarom naar de Ali of Mohamed?

Doe gewoon thuis:

http://www.unlockwizard.n(...)-maken-unlocken.html
Voor een unlock betalen :') Ik zou 'm geroot en geflashed hebben met een unlock.zip of een custom ROM maar geen idee of TS daar überhaupt verstand van heeft.
pi_123600423
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Voor een unlock betalen :') Ik zou 'm geroot en geflashed hebben met een unlock.zip of een custom ROM maar geen idee of TS daar überhaupt verstand van heeft.
Dat zou ik ook doen.

Maar voor de mainstream is dit een betere optie. Dan verneukt hij zijn telefoon zeker niet.
pi_123600630
Dus omdat de verkopende partij de boel bedonderd moet TS maar gaan betalen?
Ik zou vervangend toestel eisen en hen het mooi laten oplossen.
pi_123600636
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef alwaysonhold het volgende:

Alles goed en wel en toestel bevalt uitstekend, hij werd verkocht als zijnde simlockvrij. Wat is nu aan de hand, sinds updaten van Android 4.0.4 naar Android 4.1 vraagt hij om een unlock code. Toestel is dus niet origineel simlock vrij. Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.

Verkopende partij opgebeld, en geven aan dat hij gewoon 2 weken via reparatie proces moet worden opgestuurd, hier ben ik het niet mee eens aangezien toestel met foute voorwenselen is verkocht. Wat kan ik met dit verhaal doen? Dit is redelijk oplichterij.

Hoe nu verder als verkopende partij niet tot een oplossing wil komen die acceptabel is.
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.

Indien Nee, dan heb je een simlockvrij toestel gekocht.
Indien JA, dan heb je geen simlockvrij toestel gekocht.
pi_123600675
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen.

Maar voor de mainstream is dit een betere optie. Dan verneukt hij zijn telefoon zeker niet.
Dat zeker. Aangezien TS daar niet over denkt/nadacht, denk ik ook dat hij beter af is met zo'n oplossing inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-03-2013 23:46:35 ]
pi_123600799
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Inbox het volgende:

[..]

Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.

Indien Nee, dan heb je een simlockvrij toestel gekocht.
Indien JA, dan heb je geen simlockvrij toestel gekocht.
hij heeft hem simlockvrij gemaakt, helaas na update is dat weer vervallen. Dus verkopende partij bedonderd de boel..dus niet origineel simlockvrij...
  zondag 3 maart 2013 @ 23:51:33 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123600966
Hij is ladyphonewinkel?

Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_123600971
Maar je hebt ''m simlockvrij meegekregen. Eigenlijk zou dat dus moeten zijn: unlocked.
Niet netjes om dat niet vantevoren te melden maar oplichting is het niet.. dus je zou naar 'm terug moeten gaan en dan mag hij het oplossen. Of inderdaad de unlocker op de hoek. Sneller en makkelijker.

Wist trouwens niet dat een verwijderde simlock terugkeert bij een software upgrade.
pi_123601002
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?

Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
En ondertussen 2 weken zonder telefoon?
pi_123601097
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?

hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?
  zondag 3 maart 2013 @ 23:56:01 #28
397816 Ladyphonewinkel
Ladyphonewinkel.nl
pi_123601203
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.

We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.

De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.

Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Ladyphonewinkel.nl
  zondag 3 maart 2013 @ 23:56:19 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123601219
MAg je eisen, hoeven ze niet te doen.

Wat ze moeten is t herstellen. Dat kan als je hem opstuurt.

Maar je had t inmiddels als zelf gratis kunnen doen ondertussen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_123601222
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:54 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?
Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.
pi_123601278
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:

We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.

De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.

Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Is dit serieus of is dit een kloontje? Dat is de vraag.
pi_123601286
quote:

ja, dit is officieel het verhaal zo als ze ook aan de telefoon zeiden...het probleem is dat jullie hem fout verkopen en ik toestel 2 weken kwijt ben. Ja mensen, dit is dus ladyphonewinkel.nl.....en betalen unlock code geen oplossing?
pi_123601359
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
MAg je eisen, hoeven ze niet te doen.

Wat ze moeten is t herstellen. Dat kan als je hem opstuurt.

Maar je had t inmiddels als zelf gratis kunnen doen ondertussen
Maar ze hebben hem verkocht als zijnde simlockvrij dat is dan toch een vorm van oplichterij als achteraf blijkt dat dit niet het geval is?
pi_123601402
quote:
TS
Ya rite
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_123601404
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.
precies, ladyphonewinkel heeft hem verkocht onder valse voorwaarden. Ik ben nu toestel loos 2 weken, aangezien ladyphonewinkel me dus zie reactie niet verder helpt..
pi_123601440
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:59 schreef Quir het volgende:

[..]

Ya rite
dit is ladyphonewinkel.nl, want heb idd een nieuwe geeist...
pi_123601506
Waarom direct uitgaan van de verkeerde intenties? Bedonderd de boel blablabla.

Grote kans dat hij helemaal niet doorhad dat de update de boel zou verstieren. Hij bied hem nu aan te repareren zoals hij hoort te doen. Kost 2 weken ja das ff balen maar is dat nu werkelijk zo extreem erg? Misschien als je eens op een normale manier probeert te communiceren dat je ook nog ff een leen-toestel krijgt.
pi_123601594
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom direct uitgaan van de verkeerde intenties? Bedonderd de boel blablabla.

Grote kans dat hij helemaal niet doorhad dat de update de boel zou verstieren. Hij bied hem nu aan te repareren zoals hij hoort te doen. Kost 2 weken ja das ff balen maar is dat nu werkelijk zo extreem erg? Misschien als je eens op een normale manier probeert te communiceren dat je ook nog ff een leen-toestel krijgt.
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
pi_123601678
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.
Jouw oplossingen slaan nergens op. Zoals een compleet nieuw toestel na 9 maanden gebruik, like wtf :')
pi_123601737
quote:

Hm, dubieus dat je zo snel reageert na het aanmaken van het topic. Je zou haast denken dat het een opzetje is en een beetje spammerig.

Laat 'm dat ding opsturen, herstel het direct en stuur 'm dezelfde dag terug. Dat hoeft echt geen 2 weken te duren.

En wellicht bij vervolgverkopen melden dat het toestel unlocked is en dat bij software upgrades mogelijk opnieuw unlocked kan worden.

Netste oplossing: laat 'm op jullie kosten naar een unlockboer gaan bij hem in de buurt.
pi_123601769
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.
Jouw oplossingen slaan nergens op. Zoals een compleet nieuw toestel na 9 maanden gebruik, like wtf :')
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
pi_123601849
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Dream on.. daar is het probleem te klein voor. Maar welluicht zullen ze wel je unlockkosten vergoeden.
pi_123601858
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?

Dat je 2 weken je telefoontje kwijt bent?
pi_123601863
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.
In principe sta je wel in je recht maar als zij kunnen aantonen dat de fout daadwerkelijk komt door de nieuwe update en ze het aanbieden om te repareren dan zal het verdomde moeilijk worden om ze ook maar iets te laten vergoeden.
pi_123601896
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?

Dat je 2 weken je telefoontje kwijt bent?
Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.
pi_123601930
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.
Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.
pi_123601976
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.
In principe sta je wel in je recht maar als zij kunnen aantonen dat de fout daadwerkelijk komt door de nieuwe update en ze het aanbieden om te repareren dan zal het verdomde moeilijk worden om ze ook maar iets te laten vergoeden.
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
pi_123602055
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.
mooie oplossing zou dus zijn als ze 25 euro kosten voor rekening nemen en via zo een site hij simlockvrij wordt gemaakt. Zou ladyphonewinkel goed staan denk ik zo..door hun toedoen ben ik dadelijk 2 tot 3 weken telefoon loos. Dan is het zo opgelost en heb ik morgen al werkende telefoon..
pi_123602131
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.
pi_123602171
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.
het is geen software defect. Als hij origineel simlock vrij was, was dit niet gebeurd..
pi_123602238
Ladyphonewinkel is nog online hier. Los het gewoon even per dm/pm op en post hier de afloop alvorens je 'm afbrand.

Dit soort dingen zijn nu eenmaal het risico van online kopen. Als er wat is, moet je 'm naar de winkelier opsturen of langsgaan.
pi_123602342
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef Inbox het volgende:
Ladyphonewinkel is nog online hier. Los het gewoon even per dm/pm op en post hier de afloop alvorens je 'm afbrand.

Dit soort dingen zijn nu eenmaal het risico van online kopen. Als er wat is, moet je 'm naar de winkelier opsturen of langsgaan.
krijg geen reactie ....
pi_123602376
Geduld is een schone zaak m'n jong.. wel de kans geven om te reageren.
pi_123602402
gelocked met welke provider?
pi_123602406
quote:
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest
waarom heb je hem dan simlockvrij laten maken en niet direct je geld terug ge eist?
nu ben je eerst akkoord gegaan en achteraf loopt je te zeiken dat het niet werkt :X
pi_123602456
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

waarom heb je hem dan simlockvrij laten maken en niet direct je geld terug ge eist?
nu ben je eerst akkoord gegaan en achteraf loopt je te zeiken dat het niet werkt :X
omdat het toen gewoon werkte...en er niks aan de hand was
pi_123602527
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:23 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

omdat het toen gewoon werkte...en er niks aan de hand was
Ja maar nu kun je je dus niet beroepen op dat verhaal van "Mij is een telefoon verkocht die simlockvrij zou zijn, misleiding van de koper"

Dan had je niet akkoord moeten gaan met de eerder gedane aanpassingen.
pi_123602576
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ja maar nu kun je je dus niet beroepen op dat verhaal van "Mij is een telefoon verkocht die simlockvrij zou zijn, misleiding van de koper"

Dan had je niet akkoord moeten gaan met de eerder gedane aanpassingen.
hoe was ik dat die toen niet origineel simlock vrij was? Niet dus! Nu begint me alles te dagen en valt alles op zijn plek
pi_123602711
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:26 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

hoe was ik dat die toen niet origineel simlock vrij was? Niet dus! Nu begint me alles te dagen en valt alles op zijn plek
Vul anders dit even in als jullie er echt niet uitkomen: http://www.degeschillencommissie.nl/home

Waar je zeker niet van uit moet gaan is dat de verkoper met jouw oplossingen akkoord MOET gaan :)

Jij wilt je toestel niet 2 weken kwijt zijn, dat is niet in jouw belang. De verkopende partij wil niet zomaar 25 euro overmaken voor een code, dat is niet in zijn belang.

Probeer er eerst nou samen maar uit te komen, het kost je anders meer geld en stress dan die 10-15 euro voor het laten verwijderen van de simlock.

Heb je al gevraagd om een leentoestel?
pi_123602953
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:30 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Vul anders dit even in als jullie er echt niet uitkomen: http://www.degeschillencommissie.nl/home

Waar je zeker niet van uit moet gaan is dat de verkoper met jouw oplossingen akkoord MOET gaan :)

Jij wilt je toestel niet 2 weken kwijt zijn, dat is niet in jouw belang. De verkopende partij wil niet zomaar 25 euro overmaken voor een code, dat is niet in zijn belang.

Probeer er eerst nou samen maar uit te komen, het kost je anders meer geld en stress dan die 10-15 euro voor het laten verwijderen van de simlock.

Heb je al gevraagd om een leentoestel?
nee nog niet, daar heb ik wel recht op? Maar hier zit geen telefoon turk in de beurt. Daarom moet dat wel via zo een website gaan....
pi_123603052
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

nee nog niet, daar heb ik wel recht op? Maar hier zit geen telefoon turk in de beurt. Daarom moet dat wel via zo een website gaan....
die websites zijn 9/10x oplichting http://www.simlockoplichting.com/index.php
laat het anders gewoon bij die ladyphonestore doen en dan vraag je vriendelijk of je ondertussen een leentoestel MAG krijgen
dus niet gaan eisen en blaten maar normaal wie weet geven ze je er dan wel een mee, dan zijn die 2 weken ook zo voorbij :)

je kan er ook een principekwestie van maken maar al zou je gelijk krijgen dan nog gaat er meer tijd en energie in zitten met dan je waard is neem dat van mij aan
pi_123603513
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Waar woon je?
pi_123603539
quote:
5s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Waar woon je?
elsloo limburg
pi_123603587
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

elsloo limburg
Hmm, onhandige locatie imo. Redelijk dichtbij Maastricht, daar moet je sowieso een telefoonturk hebben. Of anders naar Eindhoven, Luik, Antwerpen, Utrecht of Brussel (gesorteerd van minder ver naar erg ver). Kan je er meteen een leuk dagje uit van maken :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-03-2013 01:07:51 ]
pi_123603648
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Hmm, onhandige locatie imo. Redelijk dichtbij Maastricht, daar moet je sowieso een telefoonturk hebben. Of anders naar Eindhoven, Luik, Antwerpen, Utrecht of Brussel (gesorteerd van minder ver naar erg ver). Kan je er meteen een leuk dagje uit van maken :D.
en dat moet allemaal maar kunnen anno 2013. Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen. Keep you updated!
pi_123605318
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen.
:')

En wat beschouw je als 'je gelijk'?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_123605334
quote:

[..]

Kiezen:

Dit, waarbij je uiteraard kiest voor 1. Maar vergeet niet om het bedrijf zwart te maken op het internet, zodat toekomstige klanten weten dat ze het bedrijf moeten mijden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123605357
1. TS heeft een werkend toestel.
2. TS gaat lopen klooien met updates
3. Toestel werkt niet meer naar behoren.

Lijkt mij dat TS in zijn handjes mag knijpen dat de winkel er nog gratis naar wilt kijken.
pi_123605367
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 05:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit, waarbij je uiteraard kiest voor 1. Maar vergeet niet om het bedrijf zwart te maken op het internet, zodat toekomstige klanten weten dat ze het bedrijf moeten mijden.

Hoop dat ze je(hem) dan aangeven voor smaad zodat ie een mooie boete kan betalen.
pi_123605405
quote:

[..]

en dat moet allemaal maar kunnen anno 2013. Ik ga tot het uiterste om mijn gelijk te krijgen. Keep you updated!
Doe niet zo gefrustreerd man.
De winkel voldoet ruimschoots aan zijn verplichtingen.
Jij bent degene die het toestel verziekt heeft door te gaan klooien.
De winkel wilt het kostenloos herstellen, je hebt geen recht op een vervangend of een nieuw toestel.
Dat jij je toestel 2 weken kwijt bent is heel redelijk, ook al laat de winkel het toestel 13 dagen op de plank liggen voordat ze beginnen en hem daarna retour sturen.
Ze zijn echt niet verplicht om je binnen 1 minuut te helpen.

En wat betreft je gaat tot het uiterste 8)7 ....en dat voor ¤10 wie is er hier nu gek :?
pi_123605786
quote:

[..]

Je hebt alleen geen gelijk. De winkelier heeft een telefoon geleverd die bij levering simlockvrij was, dat staat vast. Door een software update is deze telefoon niet meer simlockvrij, dat staat ook vast. In feite is dit een defect aan de telefoon en dient dit gewoon onder garantie opgelost te worden. Je kan de telefoon opsturen, dan repareren zij het defect en krijg jij de telefoon weer terug. Beetje handig onderhandelen en je kan hem misschien zelfs langs brengen zodat zij hem ter plekke simlockvrij maken.
pi_123607065
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 06:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Doe niet zo gefrustreerd man.
De winkel voldoet ruimschoots aan zijn verplichtingen.
Jij bent degene die het toestel verziekt heeft door te gaan klooien.
De winkel wilt het kostenloos herstellen, je hebt geen recht op een vervangend of een nieuw toestel.
Dat jij je toestel 2 weken kwijt bent is heel redelijk, ook al laat de winkel het toestel 13 dagen op de plank liggen voordat ze beginnen en hem daarna retour sturen.
Ze zijn echt niet verplicht om je binnen 1 minuut te helpen.

En wat betreft je gaat tot het uiterste 8)7 ....en dat voor ¤10 wie is er hier nu gek :?
nu zeg me 1 ding, wat is kloten aan een toestel door er een officiele update op te zetten? Tell me.
pi_123610816
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wist je dit toen je het toestel kocht?
  maandag 4 maart 2013 @ 11:58:15 #74
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123611139
quote:
Review door alwaysleft, maandag 4 maart 2013 01:16
Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 1
Algemeen

Heb een Galaxy s2 wit besteld, helaas blijkt toestel na updaten android 4.1 niet simlockvrij te zijn. Winkelier komt niet met oplossing, schandalig!

Verzending

Verzending was dik in orde

Aftersales

Dat is dus ronduit belabberd, telefonisch contact gehad en ze komen niet met de gewenste oplossing. Toestel doet het nog steeds niet, het schijnt ze ook niet uit te maken heb ik het idee. Het liegen dat een toestel simlock vrij is nog tot daaren toe, maar los het dan op!
http://tweakers.net/shopr(...)html#tab:shopreviews

Ze bieden toch WEL een oplossing aan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_123612931
tsja vuile leugenaars in overvloed op het internet
pi_123613048
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:32 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

nu zeg me 1 ding, wat is kloten aan een toestel door er een officiele update op te zetten? Tell me.
  maandag 4 maart 2013 @ 12:56:40 #77
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_123613320
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef Luxuria het volgende:

[..]

http://tweakers.net/shopr(...)html#tab:shopreviews

Ze bieden toch WEL een oplossing aan.
Ja, maar niet de oplossing die TS wil. En, zoals zo vaak op FOK, is elke andere oplossing kut.

[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_123615779
Ik ben als een van de weinigen het wel eens met TS. Er is een telefoon gekocht die simlockvrij zou zijn. Normaal betaal je hier volgens mij meer voor dan voor een telefoon die niet simlockvrij is. Correct me if I am wrong.

Nu blijkt achteraf dat ie niet 'echt' simlockvrij was, maar dat ie zo geknutseld was door de winkel, en bij een update van het besturingssysteem de telefoon niet meer werkte zoals het hoort.

Nu kunnen jullie vinden dat het onredelijk is om na negen maanden gebruik een nieuw toestel te eisen, en dat is ook best te begrijpen, maar stel dat ze het nu fixen en er over een jaar weer een update is, dat ts dan wéér zijn telefoon niet meer kan gebruiken. Ik zou daar ook geen zin in hebben.

Dat is niet zoiets als dat je een laptop koopt en je windows blijkt te zijn gecrackt, en elke keer als er een windowsupdate is, moet je je computer terugsturen om een nieuwe crack erop te laten zetten.
pi_123621876
Wie zegt dat de telefoon 'geknutseld' was door de winkel? Kan toch gewoon een defect in de telefoon zelf zijn? In dat geval onder de garantie laten repareren, wat het bedrijf ook nog gewoon aanbiedt.
pi_123622093
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

hij heeft hem simlockvrij gemaakt, helaas na update is dat weer vervallen. Dus verkopende partij bedonderd de boel..dus niet origineel simlockvrij...
TS zegt dat. Aannemende dat 'hij' de webwinkel is.
pi_123622189
En TS kan er niet aan geknutseld hebben in die negen maanden? Ik zeg niet dat hij of zij dat heeft gedaan, maar het kan. Toch?
pi_123622272
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:46 schreef Fargo het volgende:
En TS kan er niet aan geknutseld hebben in die negen maanden? Ik zeg niet dat hij of zij dat heeft gedaan, maar het kan. Toch?
Ik zie geen enkele reden om dat te vermoeden n.a.v. deze thread. En in de reactie van de webwinkel zegt de webwinkel ook niet dat dat het geval is. Lijkt me dus niet waarschijnlijk.
pi_123622383
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:49 schreef Skint het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om dat te vermoeden n.a.v. deze thread. En in de reactie van de webwinkel zegt de webwinkel ook niet dat dat het geval is. Lijkt me dus niet waarschijnlijk.
Omdat de webwinkel, in tegenstelling tot TS misschien niet direct met modder wil gaan gooien? Nee, ze zeggen niet dat TS er aan heeft lopen klooien. Maar ze zeggen anders ook niet dat zij schuld zijn. Ze zeggen alleen dat ze mee willen helpen met het oplossen van de situatie. En dat kan maar op één manier, opsturen en laten repareren. Wat verwacht TS nou eigenlijk?
pi_123622741
Problem solved, netjes geholpen en kosten simlockvrij maken krijg ik vergoed. Eind goed al goed, super!!!
pi_123622756
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef Fargo het volgende:

[..]

Omdat de webwinkel, in tegenstelling tot TS misschien niet direct met modder wil gaan gooien? Nee, ze zeggen niet dat TS er aan heeft lopen klooien. Maar ze zeggen anders ook niet dat zij schuld zijn. Ze zeggen alleen dat ze mee willen helpen met het oplossen van de situatie. En dat kan maar op één manier, opsturen en laten repareren. Wat verwacht TS nou eigenlijk?
Goed, dat zóu inderdaad kunnen. Maar ik zie vooralsnog geen reden om dat te denken. Anders kun je bij iedere post hier je wel gaan afvragen of ts wel de waarheid spreekt. En dat gebeurt ook, maar vind ik zelf niet echt nodig.

Edit: fijn dat het is opgelost! ^O^
pi_123630335
Update, hij doet het weer. Simlockvrij laten maken vanavond :)
  maandag 4 maart 2013 @ 21:15:48 #87
206580 Luxuria
pi_123635172
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef Skint het volgende:
Ik ben als een van de weinigen het wel eens met TS. Er is een telefoon gekocht die simlockvrij zou zijn. Normaal betaal je hier volgens mij meer voor dan voor een telefoon die niet simlockvrij is. Correct me if I am wrong.

Nu blijkt achteraf dat ie niet 'echt' simlockvrij was, maar dat ie zo geknutseld was door de winkel, en bij een update van het besturingssysteem de telefoon niet meer werkte zoals het hoort.

Nu kunnen jullie vinden dat het onredelijk is om na negen maanden gebruik een nieuw toestel te eisen, en dat is ook best te begrijpen, maar stel dat ze het nu fixen en er over een jaar weer een update is, dat ts dan wéér zijn telefoon niet meer kan gebruiken. Ik zou daar ook geen zin in hebben.

Dat is niet zoiets als dat je een laptop koopt en je windows blijkt te zijn gecrackt, en elke keer als er een windowsupdate is, moet je je computer terugsturen om een nieuwe crack erop te laten zetten.
Die update van het besturingssysteem is niet officieel. Misschien ligt het daar wel aan.
pi_123638168
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:57 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]
het probleem is dat jullie hem fout verkopen en ik toestel 2 weken kwijt ben.
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef alwaysonhold het volgende:

.....

Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.

Je vriendin of jijzelf? Of bedoel je je rechterhand? :D

Goeie service van de winkel trouwens, alleen jammer dat "name and shame" en janken als een crybaby werkt :'(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_123643508
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Die update van het besturingssysteem is niet officieel. Misschien ligt het daar wel aan.
was een officiële update, over de lucht ontvangen ;)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:40:06 #90
206580 Luxuria
pi_123652218
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

was een officiële update, over de lucht ontvangen ;)
Hmm oke apart :) Dacht dat je die alleen kon downloaden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')