quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Kiezen:quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
Die 10 euro kan je wel 2 weken ergernis schelen..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
Verschilt per telefoonturk natuurlijk, dus daar is niets nuttig om over te zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?
Bazenanalyse.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
tips?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Inderdaad. Foute voorwendselen zijn wel leuk en aardig, maar je hebt het over vorig jaar. Ik snap wel dat je er nu pas achter komt, maar ik zou me er nu niet meer druk over maken. Een Galaxy S2 is prima, snel en makkelijk simlockvrij te maken.....
toestel is pas 9 maanden oudquote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef DahBigKahuna het volgende:
De provider, want als je abonnement is afgelopen moet/kan deze het toestel simlockvrij maken.
Ander Ali of Mohammed...
Voor een unlock betalenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Waarom naar de Ali of Mohamed?
Doe gewoon thuis:
http://www.unlockwizard.n(...)-maken-unlocken.html
Dat zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voor een unlock betalenIk zou 'm geroot en geflashed hebben met een unlock.zip of een custom ROM maar geen idee of TS daar überhaupt verstand van heeft.
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Vorig jaar heeft mijn vriendin een Galaxy S2 gekocht bij Ladyphonewinkel.nl.
Alles goed en wel en toestel bevalt uitstekend, hij werd verkocht als zijnde simlockvrij. Wat is nu aan de hand, sinds updaten van Android 4.0.4 naar Android 4.1 vraagt hij om een unlock code. Toestel is dus niet origineel simlock vrij. Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.
Verkopende partij opgebeld, en geven aan dat hij gewoon 2 weken via reparatie proces moet worden opgestuurd, hier ben ik het niet mee eens aangezien toestel met foute voorwenselen is verkocht. Wat kan ik met dit verhaal doen? Dit is redelijk oplichterij.
Hoe nu verder als verkopende partij niet tot een oplossing wil komen die acceptabel is.
Dat zeker. Aangezien TS daar niet over denkt/nadacht, denk ik ook dat hij beter af is met zo'n oplossing inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen.
Maar voor de mainstream is dit een betere optie. Dan verneukt hij zijn telefoon zeker niet.
hij heeft hem simlockvrij gemaakt, helaas na update is dat weer vervallen. Dus verkopende partij bedonderd de boel..dus niet origineel simlockvrij...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.
Indien Nee, dan heb je een simlockvrij toestel gekocht.
Indien JA, dan heb je geen simlockvrij toestel gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |