quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Doodloper het volgende:
Ga naar de lokale Turk op de hoek en laat hem simlock vrij maken?
Kiezen:quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
Die 10 euro kan je wel 2 weken ergernis schelen..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
en kosten betalen omdat hun hem onder foute voorwaarden hebben verkocht??
is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
Verschilt per telefoonturk natuurlijk, dus daar is niets nuttig om over te zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is het maar 10 euro?? En zeker weten dat het dan werkt?
Bazenanalyse.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kiezen:
1. 10 euro betalen en overal van af zijn
2. toestel opsturen, weken moeten wachten, daarna nog allemaal gekut en gedoe omdat je het niet eens wordt, etc.
Fuck principes, je hebt er niks aan.
tips?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef DahBigKahuna het volgende:
Inderdaad. Foute voorwendselen zijn wel leuk en aardig, maar je hebt het over vorig jaar. Ik snap wel dat je er nu pas achter komt, maar ik zou me er nu niet meer druk over maken. Een Galaxy S2 is prima, snel en makkelijk simlockvrij te maken.....
toestel is pas 9 maanden oudquote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef DahBigKahuna het volgende:
De provider, want als je abonnement is afgelopen moet/kan deze het toestel simlockvrij maken.
Ander Ali of Mohammed...
Voor een unlock betalenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Waarom naar de Ali of Mohamed?
Doe gewoon thuis:
http://www.unlockwizard.n(...)-maken-unlocken.html
Dat zou ik ook doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voor een unlock betalenIk zou 'm geroot en geflashed hebben met een unlock.zip of een custom ROM maar geen idee of TS daar überhaupt verstand van heeft.
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Vorig jaar heeft mijn vriendin een Galaxy S2 gekocht bij Ladyphonewinkel.nl.
Alles goed en wel en toestel bevalt uitstekend, hij werd verkocht als zijnde simlockvrij. Wat is nu aan de hand, sinds updaten van Android 4.0.4 naar Android 4.1 vraagt hij om een unlock code. Toestel is dus niet origineel simlock vrij. Ze kan op dit moment dus niks met dit toestel.
Verkopende partij opgebeld, en geven aan dat hij gewoon 2 weken via reparatie proces moet worden opgestuurd, hier ben ik het niet mee eens aangezien toestel met foute voorwenselen is verkocht. Wat kan ik met dit verhaal doen? Dit is redelijk oplichterij.
Hoe nu verder als verkopende partij niet tot een oplossing wil komen die acceptabel is.
Dat zeker. Aangezien TS daar niet over denkt/nadacht, denk ik ook dat hij beter af is met zo'n oplossing inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen.
Maar voor de mainstream is dit een betere optie. Dan verneukt hij zijn telefoon zeker niet.
hij heeft hem simlockvrij gemaakt, helaas na update is dat weer vervallen. Dus verkopende partij bedonderd de boel..dus niet origineel simlockvrij...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Zat er een simlock op toen je 'm kocht? Dat is de hamvraag.
Indien Nee, dan heb je een simlockvrij toestel gekocht.
Indien JA, dan heb je geen simlockvrij toestel gekocht.
En ondertussen 2 weken zonder telefoon?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?
Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?
Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?
Is dit serieus of is dit een kloontje? Dat is de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.
We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.
De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
ja, dit is officieel het verhaal zo als ze ook aan de telefoon zeiden...het probleem is dat jullie hem fout verkopen en ik toestel 2 weken kwijt ben. Ja mensen, dit is dus ladyphonewinkel.nl.....en betalen unlock code geen oplossing?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.
We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.
De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Maar ze hebben hem verkocht als zijnde simlockvrij dat is dan toch een vorm van oplichterij als achteraf blijkt dat dit niet het geval is?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
MAg je eisen, hoeven ze niet te doen.
Wat ze moeten is t herstellen. Dat kan als je hem opstuurt.
Maar je had t inmiddels als zelf gratis kunnen doen ondertussen
precies, ladyphonewinkel heeft hem verkocht onder valse voorwaarden. Ik ben nu toestel loos 2 weken, aangezien ladyphonewinkel me dus zie reactie niet verder helpt..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom direct uitgaan van de verkeerde intenties? Bedonderd de boel blablabla.
Grote kans dat hij helemaal niet doorhad dat de update de boel zou verstieren. Hij bied hem nu aan te repareren zoals hij hoort te doen. Kost 2 weken ja das ff balen maar is dat nu werkelijk zo extreem erg? Misschien als je eens op een normale manier probeert te communiceren dat je ook nog ff een leen-toestel krijgt.
Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Hm, dubieus dat je zo snel reageert na het aanmaken van het topic. Je zou haast denken dat het een opzetje is en een beetje spammerig.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.
We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.
De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.
Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.
Jouw oplossingen slaan nergens op. Zoals een compleet nieuw toestel na 9 maanden gebruik, like wtf
Dream on.. daar is het probleem te klein voor. Maar welluicht zullen ze wel je unlockkosten vergoeden.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?
Dat je 2 weken je telefoontje kwijt bent?
Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.
In principe sta je wel in je recht maar als zij kunnen aantonen dat de fout daadwerkelijk komt door de nieuwe update en ze het aanbieden om te repareren dan zal het verdomde moeilijk worden om ze ook maar iets te laten vergoeden.
mooie oplossing zou dus zijn als ze 25 euro kosten voor rekening nemen en via zo een site hij simlockvrij wordt gemaakt. Zou ladyphonewinkel goed staan denk ik zo..door hun toedoen ben ik dadelijk 2 tot 3 weken telefoon loos. Dan is het zo opgelost en heb ik morgen al werkende telefoon..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.
Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
het is geen software defect. Als hij origineel simlock vrij was, was dit niet gebeurd..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |