Nou, ik zat eerst in aardig wat sc's en mijn naam was wel bekend, dan is het niet moeilijk, zeker omdat mijn naam niet superstandaard is.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan bereik je meer, dan op FOK!.
[..]
Waarom geef je dan je FB?
Bedankt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je het hele pakje op vreet dan niet neegewoon 2 pakken en dan paar uur wachten en dan eventueel nog 2 pakken. Dat is genoeg.
Ik wil niet af doen aan je schattige gezichtje, maar Geo doet echt alles wat tussen de 37 en 38c is en een hartslag heeft.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt voor de tip klootzak kapi
is dat die met dat lekkere broodje kroket?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft ook iedereen bijna zijn echte naam gegeven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik zat eerst in aardig wat sc's en mijn naam was wel bekend, dan is het niet moeilijk, zeker omdat mijn naam niet superstandaard is.
Nee dan had ik gezegd ik weet niet waarom ze jou DM'en want 2/10 would not bang.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wat had je dan ook gezegd? Girl next door?
pussy ain't got no facequote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil niet af doen aan je schattige gezichtje, maar Geo doet echt alles wat tussen de 37 en 38c is en een hartslag heeft.
can not bang bedoel jequote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dan had ik gezegd ik weet niet waarom ze jou DM'en want 2/10 would not bang.
Haha, daar lopen er wel meer van dus kan ik wel handelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil niet af doen aan je schattige gezichtje, maar Geo doet echt alles wat tussen de 37 en 38c is en een hartslag heeft.
wat een gemiste kansquote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Jullie hadden mij vandaag kunnen meeten, jullie wisten waar ik was
Hoe heet VH dan? Ik dacht dat hij dat wel privé hield.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier heeft ook iedereen bijna zijn echte naam gegeven.
Alleen GGMM, Kapo, Geo en ik zijn nog niet bekent. Dus wij zijn gelijk ook de bazen hier.
fucking veel kutjes manquote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat het goed hier? Ik ben in het SV-Topic
Gaat best hardquote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, jullie praten echt veel.
Hij is een ex-collega van een vriendin van me, zodoende.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe heet VH dan? Ik dacht dat hij dat wel privé hield.
Zo hey, is het leuk daar?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat het goed hier? Ik ben in het SV-Topic
is wel te vinden via jouquote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik te ordinair.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Top! Ik wacht in spanning af.
misschien even de toiletten opzoeken in De Kuip tegen Utreg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is hier niet zo regular als ons.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tof! Waar?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Over een paar maanden kan ik dat ook zeggen!
Is goed hoor, doe ik morgen weer een rondje hardlopen en genieten van de stad.quote:
En die verpesten het ook voor de rest van ons. Ik had met HMF hier altijd mooie gesprekken over.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Haha, daar lopen er wel meer van dus kan ik wel handelen.
Leuk, daar zaten we echt op te wachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een debieltjestopic. Ik kom wel weer hier posten.
veel dus, de enigen die zich een beetje normaal gedragen trekken juist weinig vrouwtjes. misschien houden ze op fok toch wel stiekem van de aandachtquote:
Ik ren ook iedere ochtend hier. Lekker hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tof! Waar?
[..]
Is goed hoor, doe ik morgen weer een rondje hardlopen en genieten van de stad.
Doet maar haten.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een debieltjestopic. Ik kom wel weer hier posten.
Nog geen idee, eerst maar eens wat vinden. Het liefst rond de oude haven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tof! Waar?
[..]
Is goed hoor, doe ik morgen weer een rondje hardlopen en genieten van de stad.
Doet maar haten.
Ik ken weinig chicks die Arachide heten idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik zat eerst in aardig wat sc's en mijn naam was wel bekend, dan is het niet moeilijk, zeker omdat mijn naam niet superstandaard is.
Wat jij vindt vind ik niet zo boeiend.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme. Ik vind het erg jammer van jouw kant.
Wie is hmf?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die verpesten het ook voor de rest van ons. Ik had met HMF hier altijd mooie gesprekken over.
Wat moet je daar ook zoeken?quote:
Als je als vrouw zijnde in een sc zit en je bent eenmaal die aandacht gewend, ja, dan is dat best leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
veel dus, de enigen die zich een beetje normaal gedragen trekken juist weinig vrouwtjes. misschien houden ze op fok toch wel stiekem van de aandacht
Ah, ja Oude Haven is altijd goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog geen idee, eerst maar eens wat vinden. Het liefst rond de oude haven.
Slecht voor onze streetcred ditquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde in een sc zit en je bent eenmaal die aandacht gewend, ja, dan is dat best leuk.
Ik moet zeggen dat het me hier heel erg meevalt, ik dacht echt dat ik direct weggepest zou worden.
We weten nog niet of je lekker of niet bent, dus daarom wachten we het nog even af. We willen geen potentieel wegjagen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde in een sc zit en je bent eenmaal die aandacht gewend, ja, dan is dat best leuk.
Ik moet zeggen dat het me hier heel erg meevalt, ik dacht echt dat ik direct weggepest zou worden.
pno'tjequote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We weten nog niet of je lekker of niet bent, dus daarom wachten we het nog even af. We willen geen potentieel wegjagen.
Ik ben snel weer weg als het zo gaat, al 2 of 3 keer eerder hier gepost en toen werd er vrij debiel gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet boeiend wat ik? Dan kan ik ook zeggen dat jouw posts dikke vette onzin zijn, en dat het ongelofelijk is dat vele mensen nog in jouw trolls blijven trappen. Voor de rest vind ik je een aardige jongen, dat moet zo blijven. Ik wil niet dat we binnenkort in een weiland van elkaar weg gaan rennen op zoek naar een beter leven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom ik weer terug bij: Wat jij vindt vind ik niet zo boeiend.
Zo ging het de vorige keer ook, ben je dat alweer vergeten?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
We waren toen ook wat jonger.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weg als het zo gaat, al 2 of 3 keer eerder hier gepost en toen werd er vrij debiel gedaan.
Chick van een mod, gewaagd hoor!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We weten nog niet of je lekker of niet bent, dus daarom wachten we het nog even af. We willen geen potentieel wegjagen.
Van jou kan ik het hebben.quote:
ze is voor jou geo.quote:
Ik ergerde me aan je gedrag in het NOS-topic. Van tevoren de uitslag 'raden' terwijl je die al weet is echt mega-gay man.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet boeiend wat ik? Dan kan ik ook zeggen dat jouw posts dikke vette onzin zijn, en dat het ongelofelijk is dat vele mensen nog in jouw trolls blijven trappen. Voor de rest vind ik je een aardige jongen, dat moet zo blijven. Ik wil niet dat we binnenkort in een weiland van elkaar weg gaan rennen op zoek naar een beter leven.
Ik heb hier 1 keer per ongeluk eerder iets gepost. En wat is jouw probleem verder?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook, ben je dat alweer vergeten?
bitchfightquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 keer per ongeluk eerder iets gepost. En wat is jouw probleem verder?
Dat is gewoon het wekelijkse momentje dat je denkt: ''ik moet de show stelen of lekker gek doen''. Ik vind het jammer dat je dit negatief opving. Zullen we proosten op een betere toekomst?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan je gedrag in het NOS-topic. Van tevoren de uitslag 'raden' terwijl je die al weet is echt mega-gay man.
Hoelang heb je?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 keer per ongeluk eerder iets gepost. En wat is jouw probleem verder?
Nee, het is mega-gay.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het wekelijkse momentje dat je denkt: ''ik moet de show stelen of lekker gek doen''. Ik vind het jammer dat je dit negatief opving. Zullen we proosten op een betere toekomst?
Jullie hebben een verleden zie ik.quote:
Jammer dat je mijn aanbod afslaat. Maar ik vind dat je jezelf op de vlakte moet houden aangezien jij ook soms raar uit de hoek kan komen. Ik denk dat Kapiteintje het hier mee eens is.quote:
Dikzak.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Al gedaan, lekker voor mijzelf goede nasi gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |