ze is voor jou geo.quote:
Ik ergerde me aan je gedrag in het NOS-topic. Van tevoren de uitslag 'raden' terwijl je die al weet is echt mega-gay man.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet boeiend wat ik? Dan kan ik ook zeggen dat jouw posts dikke vette onzin zijn, en dat het ongelofelijk is dat vele mensen nog in jouw trolls blijven trappen. Voor de rest vind ik je een aardige jongen, dat moet zo blijven. Ik wil niet dat we binnenkort in een weiland van elkaar weg gaan rennen op zoek naar een beter leven.
Ik heb hier 1 keer per ongeluk eerder iets gepost. En wat is jouw probleem verder?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook, ben je dat alweer vergeten?
bitchfightquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 keer per ongeluk eerder iets gepost. En wat is jouw probleem verder?
Dat is gewoon het wekelijkse momentje dat je denkt: ''ik moet de show stelen of lekker gek doen''. Ik vind het jammer dat je dit negatief opving. Zullen we proosten op een betere toekomst?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan je gedrag in het NOS-topic. Van tevoren de uitslag 'raden' terwijl je die al weet is echt mega-gay man.
Hoelang heb je?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 keer per ongeluk eerder iets gepost. En wat is jouw probleem verder?
Nee, het is mega-gay.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het wekelijkse momentje dat je denkt: ''ik moet de show stelen of lekker gek doen''. Ik vind het jammer dat je dit negatief opving. Zullen we proosten op een betere toekomst?
Jullie hebben een verleden zie ik.quote:
Jammer dat je mijn aanbod afslaat. Maar ik vind dat je jezelf op de vlakte moet houden aangezien jij ook soms raar uit de hoek kan komen. Ik denk dat Kapiteintje het hier mee eens is.quote:
Dikzak.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Al gedaan, lekker voor mijzelf goede nasi gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |