Als je als vrouw zijnde in een sc zit en je bent eenmaal die aandacht gewend, ja, dan is dat best leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
veel dus, de enigen die zich een beetje normaal gedragen trekken juist weinig vrouwtjes. misschien houden ze op fok toch wel stiekem van de aandacht
Ah, ja Oude Haven is altijd goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog geen idee, eerst maar eens wat vinden. Het liefst rond de oude haven.
Slecht voor onze streetcred ditquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde in een sc zit en je bent eenmaal die aandacht gewend, ja, dan is dat best leuk.
Ik moet zeggen dat het me hier heel erg meevalt, ik dacht echt dat ik direct weggepest zou worden.
We weten nog niet of je lekker of niet bent, dus daarom wachten we het nog even af. We willen geen potentieel wegjagen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde in een sc zit en je bent eenmaal die aandacht gewend, ja, dan is dat best leuk.
Ik moet zeggen dat het me hier heel erg meevalt, ik dacht echt dat ik direct weggepest zou worden.
pno'tjequote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We weten nog niet of je lekker of niet bent, dus daarom wachten we het nog even af. We willen geen potentieel wegjagen.
Ik ben snel weer weg als het zo gaat, al 2 of 3 keer eerder hier gepost en toen werd er vrij debiel gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan niet boeiend wat ik? Dan kan ik ook zeggen dat jouw posts dikke vette onzin zijn, en dat het ongelofelijk is dat vele mensen nog in jouw trolls blijven trappen. Voor de rest vind ik je een aardige jongen, dat moet zo blijven. Ik wil niet dat we binnenkort in een weiland van elkaar weg gaan rennen op zoek naar een beter leven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom ik weer terug bij: Wat jij vindt vind ik niet zo boeiend.
Zo ging het de vorige keer ook, ben je dat alweer vergeten?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
We waren toen ook wat jonger.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik ben snel weer weg als het zo gaat, al 2 of 3 keer eerder hier gepost en toen werd er vrij debiel gedaan.
Chick van een mod, gewaagd hoor!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We weten nog niet of je lekker of niet bent, dus daarom wachten we het nog even af. We willen geen potentieel wegjagen.
Van jou kan ik het hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |