is wel te vinden via jouquote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe heet VH dan? Ik dacht dat hij dat wel privé hield.
Nee, dat vind ik te ordinair.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Top! Ik wacht in spanning af.
misschien even de toiletten opzoeken in De Kuip tegen Utreg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is hier niet zo regular als ons.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe heet VH dan? Ik dacht dat hij dat wel privé hield.
Tof! Waar?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Over een paar maanden kan ik dat ook zeggen!
Is goed hoor, doe ik morgen weer een rondje hardlopen en genieten van de stad.quote:
En die verpesten het ook voor de rest van ons. Ik had met HMF hier altijd mooie gesprekken over.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Haha, daar lopen er wel meer van dus kan ik wel handelen.
Leuk, daar zaten we echt op te wachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een debieltjestopic. Ik kom wel weer hier posten.
veel dus, de enigen die zich een beetje normaal gedragen trekken juist weinig vrouwtjes. misschien houden ze op fok toch wel stiekem van de aandachtquote:
Ik ren ook iedere ochtend hier. Lekker hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tof! Waar?
[..]
Is goed hoor, doe ik morgen weer een rondje hardlopen en genieten van de stad.
Doet maar haten.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt voor de tip klootzak kapi
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een debieltjestopic. Ik kom wel weer hier posten.
Nog geen idee, eerst maar eens wat vinden. Het liefst rond de oude haven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Tof! Waar?
[..]
Is goed hoor, doe ik morgen weer een rondje hardlopen en genieten van de stad.
Doet maar haten.
Ik ken weinig chicks die Arachide heten idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik zat eerst in aardig wat sc's en mijn naam was wel bekend, dan is het niet moeilijk, zeker omdat mijn naam niet superstandaard is.
Wat jij vindt vind ik niet zo boeiend.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme. Ik vind het erg jammer van jouw kant.
Wie is hmf?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die verpesten het ook voor de rest van ons. Ik had met HMF hier altijd mooie gesprekken over.
Wat moet je daar ook zoeken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |