Natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader echt nog nooit zien huilen, vraag me af of hij uberhaupt wel huilt.
M'n pa drinkt niet, toch jammerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik mijn opa, dat is 100x ongemakkelijker.
Heb hem ook wel eens dronken gezien, dat was dan weer te grappig.
Naja veel vaders denk ik, bij mij wel tenminste die laat bijna nooit emotie zien (in de gevoelige/huilende zin) dus als het dan wel gebeurd is het wel heftig en raar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar is dat zo raar dat je vader dan moet huilen?
Ik anderhalf jaar geleden toen m'n kat dood ging. Was kut. Daarvoor en daarna kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb volgens mij al 10 jaar niet gehuild.
Ok, heb jij een superformele relatie ofzo met je ouders?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar was wel wazig, om de een of andere reden verwachtte ik dat niet van m'n pa
Ik vroeg meteen of we een hond mochten..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik anderhalf jaar geleden toen m'n kat dood ging. Was kut. Daarvoor en daarna kan ik me niet herinneren
uiteraard, alles in tweevoud.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, heb jij een superformele relatie ofzo met je ouders?
Mijn vader toont geen emoties, al is dat misschien de afgelopen 3 jaar veranderd.quote:
Ik huilde omdat mijn zussen ook huilde.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik anderhalf jaar geleden toen m'n kat dood ging. Was kut. Daarvoor en daarna kan ik me niet herinneren
Nee helemaal niet, ik en m'n pa zijn meer vrienden van elkaar dan iets anders, schelden mekaar uit en shit maakt allemaal niet uit. Maar ik had hem nog nooit echt zwakte ofzo zien tonen, for lack of a better wordquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, heb jij een superformele relatie ofzo met je ouders?
Aan jou misschien niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vader toont geen emoties, al is dat misschien de afgelopen 3 jaar veranderd.
Weer een vraag voor mijn lijst.
Ik kwam er laatst achter dat ik iedere week huil.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb volgens mij al 10 jaar niet gehuild.
Wat?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik iedere week huil.maar ik huil echt om het minste of geringste.
Oh jij bent er zo 1.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik iedere week huil.maar ik huil echt om het minste of geringste.
Doet het zon pijn dan in de poepert?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan is het niet zo gek dat je hem niet ziet huilen dunkt mij.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij toont zich sowieso niet aan mij. Om het zo maar te zeggen.
Ja trok ze je daarvoor nog wel aan?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.
Had ook een vriendin die dat deed, na paar weken was ik er immuun voor.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet het zon pijn dan in de poepert?
Vreselijk dat soort volk als jijquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.
Had ook een vriendin die dat deed, na paar weken was ik er immuun voor.
Eerst dacht ik altijd dat het serieus was, dus zei ik 'gaat het' 'niet huilen' etc.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja trok ze je daarvoor nog wel aan?
wutquote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.
Beetje kneuzig wel, maar ach.
The fuck.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.
Beetje kneuzig wel, maar ach.
Pijn is fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet het zon pijn dan in de poepert?
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, toch 1 iemand die om je grapje moest lachen.
zou er bijna van gaan huilen. HMF had hem wel leuk gevonden.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, toch 1 iemand die om je grapje moest lachen.
Ik moest een glimlach onderdrukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou er bijna van gaan huilen. HMF had hem wel leuk gevonden.
quote:
Het moet wel onverwacht blijven natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zijn de vraag en antwoord gebleven?
Ik 1x op Decibel, best lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog nooit sandwichspread gegeten. Hoe proeft die shit?
Ga het morgen kopen! Echt goddelijk spul. En schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog nooit sandwichspread gegeten. Hoe proeft die shit?
Ik ook, gitaartje erbij. Kumbaya dit dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Even Joe Cockertje opzetten. Tv op mute zolang dat ajax geneuzel op tv is.
Ok. Dan zal ik geduldig blijven wachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet wel onverwacht blijven natuurlijk.
Speel je gitaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, gitaartje erbij. Kumbaya dit dat.
Heerlijk festivalvoer ook he, zo'n boterham met Sandwichspread.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 1x op Decibel, best lekker.. beetje zachte lichte zoete smaak, lekker
Maar, hoe proeft het?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ga het morgen kopen! Echt goddelijk spul. En schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn.
Dan valt het best mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het kankerirritant. Ben allang blij dat ik het niet op school heb.
al beter, al heb ik die nooit opquote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Prima vino jongens, inslaan die shit
Wat me hier meteen opviel is dat de mannen niet spontaan je fobo volspammen, je mooi noemen en gaan dm'en. En godverdomme, wat is dat fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
mannen voelen zich bij zulke opmerkingen vaker ongemakkelijk volgens mij dan vrouwen
Hij is best lekkerquote:
Doen mensen dat serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat me hier meteen opviel is dat de mannen niet spontaan je fobo volspammen, je mooi noemen en gaan dm'en. En godverdomme, wat is dat fijn.
Check mijn fobo eens de eerste pagina reacties.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat me hier meteen opviel is dat de mannen niet spontaan je fobo volspammen, je mooi noemen en gaan dm'en. En godverdomme, wat is dat fijn.
Als jij een foto op je fb zet doe ik dat ook bij jou, promised.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
We zijn hier huiverig voor tieten, laatst die van madome poan gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Check mijn fobo eens de eerste pagina reacties.Toch een paar.
maar klopt, 2 keer vragen om je tieten en daarna houden ze wel op
Wat DM'en ze precies dan? Snap niet wat je ermee kan bereiken.quote:
Fok! is ook te sneu op dat gebied. Als je er niet als een lelijke bostrol uit ziet vinden ze je hier al bijzonder heb ik 't idee.quote:
Ja het was dat of tosti, broodje shoarma, friet etc..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk festivalvoer ook he, zo'n boterham met Sandwichspread.
Spreek voor jezelf boeler.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We zijn hier huiverig voor tieten, laatst die van madome poan gezien.
Ja, logisch dat je dan voor de boterham sandwichspread gaat natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het was dat of tosti, broodje shoarma, friet etc..
Eentje dm'de gewoon normaal vragen waar ik studeerde enzo. En dan ineens mag ik je nummer.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat DM'en ze precies dan? Snap niet wat je ermee kan bereiken.
even iets anders, mijn ouders komen dinsdag op bezoek. Waar moet ik uiteten in til?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |