Volgensmij is dat hem ooit aangeleerd, zo'n lelijke pauze tussen zijn woorden door. Echt jammer is dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb maar 10min gezien en vond hem maar erg sociaal onhandig overkomen.
Iemand zien huilen ziet er altijd raar uit. Er zijn maar weinig mensen die 'mooi' kunnen huilen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb maar 10min gezien en vond hem maar erg sociaal onhandig overkomen.
Omdat hij huilt?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Heb meer respect gekregen voor Van Bommel. Wat een baas.
Mensen die zich ongemakkelijk voelen als ze anderen zien huilen hebben een sociaal gebrek.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand zien huilen ziet er altijd raar uit. Er zijn maar weinig mensen die 'mooi' kunnen huilen.
Ik heb m'n pa wel eens zien huilen, dat was ontzettend ongemakkelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die zich ongemakkelijk voelen als ze anderen zien huilen hebben een sociaal gebrek.
Het is allang niet stiekem meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben jij stiekem voor Feyenoord? 3 Feyenoorders en geen Ajacied er in?
die van der Weg heeft gewoon geen puntenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al missen de punten voor Van Weg nog. Niet dat het er veel zijn, maar toch.
[ afbeelding ]
Ik voel me nooit echt ongemakkelijk, maar ik kan er nooit goed mee omgaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die zich ongemakkelijk voelen als ze anderen zien huilen hebben een sociaal gebrek.
Ja maar dit was net alsof je naar Dexter zat te kijken, alsof een of andere psychopaat aan het proberen was om zo normaal mogelijk te lijken en te doen alsof hij emoties hadquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand zien huilen ziet er altijd raar uit. Er zijn maar weinig mensen die 'mooi' kunnen huilen.
Dit is wel waarheid.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb m'n pa wel eens zien huilen, dat was ontzettend ongemakkelijk
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben jij stiekem voor Feyenoord? 3 Feyenoorders en geen Ajacied er in?
Ah. Ik dacht dat meedoen alleen al meer punten opleverde. In dat geval een enigszins teleurstellende ronde dankzij Mertens en De Jong.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die van der Weg heeft gewoon geen punten
Hij had nog 2 punten voor een basisplek kunnen krijgen. Maar -2 omdat tegengoals.
Zo zag ik het weer niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dit was net alsof je naar Dexter zat te kijken, alsof een of andere psychopaat aan het proberen was om zo normaal mogelijk te lijken en te doen alsof hij emoties had
Waarom? Hooguit die reality check dat je vader ook een man van vlees en bloed met emoties is misschien.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zat ook met zijn ballen in je mond.
Ik mijn opa, dat is 100x ongemakkelijker.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader echt nog nooit zien huilen, vraag me af of hij uberhaupt wel huilt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar was wel wazig, om de een of andere reden verwachtte ik dat niet van m'n paquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar is dat zo raar dat je vader dan moet huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |