Volgensmij is dat hem ooit aangeleerd, zo'n lelijke pauze tussen zijn woorden door. Echt jammer is dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb maar 10min gezien en vond hem maar erg sociaal onhandig overkomen.
Iemand zien huilen ziet er altijd raar uit. Er zijn maar weinig mensen die 'mooi' kunnen huilen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb maar 10min gezien en vond hem maar erg sociaal onhandig overkomen.
Omdat hij huilt?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Heb meer respect gekregen voor Van Bommel. Wat een baas.
Mensen die zich ongemakkelijk voelen als ze anderen zien huilen hebben een sociaal gebrek.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand zien huilen ziet er altijd raar uit. Er zijn maar weinig mensen die 'mooi' kunnen huilen.
Ik heb m'n pa wel eens zien huilen, dat was ontzettend ongemakkelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die zich ongemakkelijk voelen als ze anderen zien huilen hebben een sociaal gebrek.
Het is allang niet stiekem meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben jij stiekem voor Feyenoord? 3 Feyenoorders en geen Ajacied er in?
die van der Weg heeft gewoon geen puntenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al missen de punten voor Van Weg nog. Niet dat het er veel zijn, maar toch.
[ afbeelding ]
Ik voel me nooit echt ongemakkelijk, maar ik kan er nooit goed mee omgaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die zich ongemakkelijk voelen als ze anderen zien huilen hebben een sociaal gebrek.
Ja maar dit was net alsof je naar Dexter zat te kijken, alsof een of andere psychopaat aan het proberen was om zo normaal mogelijk te lijken en te doen alsof hij emoties hadquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand zien huilen ziet er altijd raar uit. Er zijn maar weinig mensen die 'mooi' kunnen huilen.
Dit is wel waarheid.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb m'n pa wel eens zien huilen, dat was ontzettend ongemakkelijk
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ben jij stiekem voor Feyenoord? 3 Feyenoorders en geen Ajacied er in?
Ah. Ik dacht dat meedoen alleen al meer punten opleverde. In dat geval een enigszins teleurstellende ronde dankzij Mertens en De Jong.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die van der Weg heeft gewoon geen punten
Hij had nog 2 punten voor een basisplek kunnen krijgen. Maar -2 omdat tegengoals.
Zo zag ik het weer niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dit was net alsof je naar Dexter zat te kijken, alsof een of andere psychopaat aan het proberen was om zo normaal mogelijk te lijken en te doen alsof hij emoties had
Waarom? Hooguit die reality check dat je vader ook een man van vlees en bloed met emoties is misschien.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zat ook met zijn ballen in je mond.
Ik mijn opa, dat is 100x ongemakkelijker.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader echt nog nooit zien huilen, vraag me af of hij uberhaupt wel huilt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar was wel wazig, om de een of andere reden verwachtte ik dat niet van m'n paquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar is dat zo raar dat je vader dan moet huilen?
Natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader echt nog nooit zien huilen, vraag me af of hij uberhaupt wel huilt.
M'n pa drinkt niet, toch jammerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik mijn opa, dat is 100x ongemakkelijker.
Heb hem ook wel eens dronken gezien, dat was dan weer te grappig.
Naja veel vaders denk ik, bij mij wel tenminste die laat bijna nooit emotie zien (in de gevoelige/huilende zin) dus als het dan wel gebeurd is het wel heftig en raar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar is dat zo raar dat je vader dan moet huilen?
Ik anderhalf jaar geleden toen m'n kat dood ging. Was kut. Daarvoor en daarna kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb volgens mij al 10 jaar niet gehuild.
Ok, heb jij een superformele relatie ofzo met je ouders?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar was wel wazig, om de een of andere reden verwachtte ik dat niet van m'n pa
Ik vroeg meteen of we een hond mochten..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik anderhalf jaar geleden toen m'n kat dood ging. Was kut. Daarvoor en daarna kan ik me niet herinneren
uiteraard, alles in tweevoud.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, heb jij een superformele relatie ofzo met je ouders?
Mijn vader toont geen emoties, al is dat misschien de afgelopen 3 jaar veranderd.quote:
Ik huilde omdat mijn zussen ook huilde.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik anderhalf jaar geleden toen m'n kat dood ging. Was kut. Daarvoor en daarna kan ik me niet herinneren
Nee helemaal niet, ik en m'n pa zijn meer vrienden van elkaar dan iets anders, schelden mekaar uit en shit maakt allemaal niet uit. Maar ik had hem nog nooit echt zwakte ofzo zien tonen, for lack of a better wordquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, heb jij een superformele relatie ofzo met je ouders?
Aan jou misschien niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vader toont geen emoties, al is dat misschien de afgelopen 3 jaar veranderd.
Weer een vraag voor mijn lijst.
Ik kwam er laatst achter dat ik iedere week huil.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb volgens mij al 10 jaar niet gehuild.
Wat?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik iedere week huil.maar ik huil echt om het minste of geringste.
Oh jij bent er zo 1.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik iedere week huil.maar ik huil echt om het minste of geringste.
Doet het zon pijn dan in de poepert?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan is het niet zo gek dat je hem niet ziet huilen dunkt mij.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij toont zich sowieso niet aan mij. Om het zo maar te zeggen.
Ja trok ze je daarvoor nog wel aan?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.
Had ook een vriendin die dat deed, na paar weken was ik er immuun voor.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet het zon pijn dan in de poepert?
Vreselijk dat soort volk als jijquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1.
Had ook een vriendin die dat deed, na paar weken was ik er immuun voor.
Eerst dacht ik altijd dat het serieus was, dus zei ik 'gaat het' 'niet huilen' etc.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja trok ze je daarvoor nog wel aan?
wutquote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.
Beetje kneuzig wel, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |