The fuck.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.
Beetje kneuzig wel, maar ach.
Pijn is fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet het zon pijn dan in de poepert?
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, toch 1 iemand die om je grapje moest lachen.
zou er bijna van gaan huilen. HMF had hem wel leuk gevonden.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, toch 1 iemand die om je grapje moest lachen.
Ik moest een glimlach onderdrukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou er bijna van gaan huilen. HMF had hem wel leuk gevonden.
quote:
Het moet wel onverwacht blijven natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zijn de vraag en antwoord gebleven?
Ik 1x op Decibel, best lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog nooit sandwichspread gegeten. Hoe proeft die shit?
Ga het morgen kopen! Echt goddelijk spul. En schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog nooit sandwichspread gegeten. Hoe proeft die shit?
Ik ook, gitaartje erbij. Kumbaya dit dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Even Joe Cockertje opzetten. Tv op mute zolang dat ajax geneuzel op tv is.
Ok. Dan zal ik geduldig blijven wachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet wel onverwacht blijven natuurlijk.
Speel je gitaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, gitaartje erbij. Kumbaya dit dat.
Heerlijk festivalvoer ook he, zo'n boterham met Sandwichspread.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 1x op Decibel, best lekker.. beetje zachte lichte zoete smaak, lekker
Maar, hoe proeft het?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ga het morgen kopen! Echt goddelijk spul. En schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn.
Dan valt het best mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het kankerirritant. Ben allang blij dat ik het niet op school heb.
al beter, al heb ik die nooit opquote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Prima vino jongens, inslaan die shit
Wat me hier meteen opviel is dat de mannen niet spontaan je fobo volspammen, je mooi noemen en gaan dm'en. En godverdomme, wat is dat fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
mannen voelen zich bij zulke opmerkingen vaker ongemakkelijk volgens mij dan vrouwen
Hij is best lekkerquote:
Doen mensen dat serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat me hier meteen opviel is dat de mannen niet spontaan je fobo volspammen, je mooi noemen en gaan dm'en. En godverdomme, wat is dat fijn.
Check mijn fobo eens de eerste pagina reacties.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat me hier meteen opviel is dat de mannen niet spontaan je fobo volspammen, je mooi noemen en gaan dm'en. En godverdomme, wat is dat fijn.
Als jij een foto op je fb zet doe ik dat ook bij jou, promised.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
We zijn hier huiverig voor tieten, laatst die van madome poan gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Check mijn fobo eens de eerste pagina reacties.Toch een paar.
maar klopt, 2 keer vragen om je tieten en daarna houden ze wel op
Wat DM'en ze precies dan? Snap niet wat je ermee kan bereiken.quote:
Fok! is ook te sneu op dat gebied. Als je er niet als een lelijke bostrol uit ziet vinden ze je hier al bijzonder heb ik 't idee.quote:
Ja het was dat of tosti, broodje shoarma, friet etc..quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk festivalvoer ook he, zo'n boterham met Sandwichspread.
Spreek voor jezelf boeler.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We zijn hier huiverig voor tieten, laatst die van madome poan gezien.
Ja, logisch dat je dan voor de boterham sandwichspread gaat natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het was dat of tosti, broodje shoarma, friet etc..
Eentje dm'de gewoon normaal vragen waar ik studeerde enzo. En dan ineens mag ik je nummer.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat DM'en ze precies dan? Snap niet wat je ermee kan bereiken.
even iets anders, mijn ouders komen dinsdag op bezoek. Waar moet ik uiteten in til?quote:
Werkt goed, kun je gewoon bij de kruidvat halen daar heet het gewoon "diarree remmer" maar is het zelfde stofje.quote:
Hoe kookt het?quote:
Koop het eens, het is echt goddelijk beleg.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, logisch dat je dan voor de boterham sandwichspread gaat natuurlijk.
Op feesten louter raketjesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit nou sarcastisch of niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, op heel fok. Fok is als vrouw zijnde een soort grabbelton. Wel een hoop rotte appels, maar soms zit er wat leuks tussen. De tofste zijn degene die je met rust laten.quote:
En ik heb je net ook gedmed!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Eentje dm'de gewoon normaal vragen waar ik studeerde enzo. En dan ineens mag ik je nummer.![]()
Of ''wow! knappert ben jij!'' gewoon random out of the blue.
Ik heb wel een adresje voor je.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
even iets anders, mijn ouders komen dinsdag op bezoek. Waar moet ik uiteten in til?
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit nou sarcastisch of niet?Ik twijfel.
Ik zal morgen kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Koop het eens, het is echt goddelijk beleg.
pm/dm mij maar even. Ga mooi niet voor ze kokenquote:
Dit is echt zielig.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Eentje dm'de gewoon normaal vragen waar ik studeerde enzo. En dan ineens mag ik je nummer.![]()
Blijkbaar verkeerd. Snap niet wat je ermee kan bereiken daarom.quote:
wel van Heinz, die van het huismerk is echt een stuk minder. Vooral die van C1000 is ranzig, AH valt nog te doen (maar is ook niet veel goedkoper).quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ik heb je net ook gedmed!ff weten wat voor vlees we hier in de Kuip hadden.
Je ziet er ook wel aardig leuk uitquote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens gekekenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet er ook wel aardig leuk uitgirl next door.
Kan je dan wel nog poepen? Op vakantie had ik zoveel geslikt dat ik 1 week niet had kunnen poepen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt goed, kun je gewoon bij de kruidvat halen daar heet het gewoon "diarree remmer" maar is het zelfde stofje.
Waar studeer jij?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef mrstylo het volgende:
Heb net een lieve DM gekregen. Mijn hele dag is weer goed.
Ja, maar aan de andere kant als iemand in de kroeg op je afstapt en zoiets in andere bewoordingen doet is het wel ineens oké.quote:
Meestal als iemand je ergens afzeikt, gelijk white knight dm'en en shit. Gesprekje aanknopen, je leeftijd en naam vragen en dan ineens een vriendschapsverzoek op facebook.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat DM'en ze precies dan? Snap niet wat je ermee kan bereiken.
Ik heb wel eens de bijsluiter van immodium verkeerd gelezen en een week niet kunnen kakkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dan wel nog poepen? Op vakantie had ik zoveel geslikt dat ik 1 week niet had kunnen poepen.
Ja, meestal stuur ik even wat verkennende berichtjes voor ik foto's van m'n genitalien doorstuur.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:34 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n dm zou je ook naar een gast kunnen sturen toch? Je krijgt soms echt de belachelijkste dingen in je dm.
Als je het hele pakje op vreet dan niet neequote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dan wel nog poepen? Op vakantie had ik zoveel geslikt dat ik 1 week niet had kunnen poepen.
Thanx, I guess.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet er ook wel aardig leuk uitgirl next door.
ik niet he, ik niet toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meestal als iemand je ergens afzeikt, gelijk white knight dm'en en shit. Gesprekje aanknopen, je leeftijd en naam vragen en dan ineens een vriendschapsverzoek op facebook.
dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, meestal stuur ik even wat verkennende berichtjes voor ik foto's van m'n genitalien doorstuur.
Maar dan bereik je meer, dan op FOK!.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant als iemand in de kroeg op je afstapt en zoiets in andere bewoordingen doet is het wel ineens oké.
Waarom geef je dan je FB?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meestal als iemand je ergens afzeikt, gelijk white knight dm'en en shit. Gesprekje aanknopen, je leeftijd en naam vragen en dan ineens een vriendschapsverzoek op facebook.
Ik moet steeds kijken wie jij nou bent en wie die andere meid hier is, je moet je een beetje profilerenquote:
Geo is de stoerste hier. Is principieel tegen seks voor het huwelijk.quote:
Wow bedankt voor je tip.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is overheerlijk.
[ afbeelding ]
Deze daarentegen is echt ongelooflijk smerig.
Top! Ik wacht in spanning af.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, meestal stuur ik even wat verkennende berichtjes voor ik foto's van m'n genitalien doorstuur.
Ja ik ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de bijsluiter van immodium verkeerd gelezen en een week niet kunnen kakken
ik vind die lenteui op zich wel te eten voor een keer, maar hij verveelt wel snel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand reageerde op deze post, dus ik herhaal het nog maar even.
Straks zit je met die naar kots-smakende troep opgescheept.
Wat had je dan ook gezegd? Girl next door?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, is een compliment. Als je lelijk was had ik dat ook gezegd.
Zet je bril eens op.quote:
Smooth hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Utreg?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Top! Ik wacht in spanning af.
misschien even de toiletten opzoeken in De Kuip tegen Utreg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |