The fuck.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet manipulatief. Ik moest zelfs huilen bij een reclame van google chrome. Ik vond het zo lief bedacht.
Beetje kneuzig wel, maar ach.
Pijn is fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doet het zon pijn dan in de poepert?
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, toch 1 iemand die om je grapje moest lachen.
zou er bijna van gaan huilen. HMF had hem wel leuk gevonden.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Napo, toch 1 iemand die om je grapje moest lachen.
Ik moest een glimlach onderdrukkenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou er bijna van gaan huilen. HMF had hem wel leuk gevonden.
quote:
Het moet wel onverwacht blijven natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zijn de vraag en antwoord gebleven?
Ik 1x op Decibel, best lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog nooit sandwichspread gegeten. Hoe proeft die shit?
Ga het morgen kopen! Echt goddelijk spul. En schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb nog nooit sandwichspread gegeten. Hoe proeft die shit?
Ik ook, gitaartje erbij. Kumbaya dit dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
Even Joe Cockertje opzetten. Tv op mute zolang dat ajax geneuzel op tv is.
Ok. Dan zal ik geduldig blijven wachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet wel onverwacht blijven natuurlijk.
Speel je gitaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, gitaartje erbij. Kumbaya dit dat.
Heerlijk festivalvoer ook he, zo'n boterham met Sandwichspread.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 1x op Decibel, best lekker.. beetje zachte lichte zoete smaak, lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |