Sjongejonge ik mijn serieuze bezigheden opzij geschoven voor wat ik dacht een boeiend filmpje.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef JustinK het volgende:
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=VNfFTuIk-dQ
Bovendien zal in het stervensproces de zon eerst in omvang toenemen tot voorbij de baan van de aarde, wat voor het leven op aarde (als er rond die tijd nog iets van leven op aarde is) niet echt houdbaar is.quote:
- Met een koepel kan we zelf warmte vasthouden, zoals een ruimte schip. samen eigen levensklimaat. Kernenergie hou je voor 10 a 20 jaar lekker warmte.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef spierbal het volgende:
Licht en verwarming kunnen wij kunstmatig opwekken. Waarschijnlijk wordt het zo koud dat al onze brandstoffen in een raptempo op zijn.
Vervolgens krijgen wij geen vitamine D en belanden we in een grote depressie met zijn allen.
Uiteindelijk zullen wij sterven aan een langzame dood. Het water zal bevriezen, eten zal niet meer groeien.
Zou je het mee willen maken dat de zon opeens weg is?
Aarde is al lang foetsie tegen de tijd dat de zon uitdooft.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:48 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]![]()
Die kan uitdoven dan gaan we allemaal sowieso dood.
Kan de zon nog wel 'op' gaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aarde is al lang foetsie tegen de tijd dat de zon uitdooft.
Altijd leuk, onze forumdeskundiges.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef furions het volgende:
voordat de zon op is zal het universum waarin wij leven waarschijnlijk al geïmplodeerd zijn. (the big crunch)
alles stort uiteindelijk in elkaar. zo werkt het universum nou eenmaal
jij hebt het misschien net even opgezocht op wikipedia maar ik heb het eerlijk gezegd toevallig laatst gelezen in een boek van stephen hawkingquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Altijd leuk, onze forumdeskundiges.
Laat die wikipediainfo gewoon achterwege man.
Dit was bij mij ook al bekend, maar er zijn meerdere theorieen over het einde van het helal, maar al die theorieen vallen niet te bewijzen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef furions het volgende:
[..]
jij hebt het misschien net even opgezocht op wikipedia maar ik heb het eerlijk gezegd toevallig laatst gelezen in een boek van stephen hawking
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef spierbal het volgende:
Licht en verwarming kunnen wij kunstmatig opwekken. Waarschijnlijk wordt het zo koud dat al onze brandstoffen in een raptempo op zijn.
Vervolgens krijgen wij geen vitamine D en belanden we in een grote depressie met zijn allen.
Uiteindelijk zullen wij sterven aan een langzame dood. Het water zal bevriezen, eten zal niet meer groeien.
Zou je het mee willen maken dat de zon opeens weg is?
Dit was mij ook bijgebleven.quote:
De maan verschuift elk jaar cm van de aarde vandaan, de aarde zal dus ook jaarlijks en aantal cm opschuiven van de zon. Op een gegeven moment zullen we dan alsnog doodvriezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dit was mij ook bijgebleven.
We zullen niet bevriezen, maar verbranden. Maar de mens is er over 5 miljard jaar niet meer, dus ik maak me er geen zorgen om.
Daar hebben we toch ook nog de warmte van de zon nodig...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, de zon die opraakt. Zeer problematisch.De mens heeft nog maar een paar miljard jaar om ruimteschepen te ontwikkelen en naar een andere planeet te reizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |