Heel goed, want fietsers die opeens naar rechts gaan daar schrik je je ook kapot van als automobilist.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik doe het wel meer op de fiets sinds ik zelf auto rij
Op de fiets richting aangevenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik doe het wel meer op de fiets sinds ik zelf auto rij
ik heb ze welquote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef waxmask het volgende:
Toch blijf ik betalen met 100jes altijd beetje verdacht, buiten wat handelaren om. Ik heb echt nooit honderdjes op zak, al 10 jaar niet...
bij nader inzien misschien maar beter dat donald eerder wasquote:
inclusief middelvingerquote:
Vooral op rotondes en bij situaties waarin ik weet dat een auto erbij betrokken is.quote:
ik vind meerdere briefjes van 50 juist meer verdacht, alsof je probeert niet verdacht over te komenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef waxmask het volgende:
Toch blijf ik betalen met 100jes altijd beetje verdacht, buiten wat handelaren om. Ik heb echt nooit honderdjes op zak, al 10 jaar niet...
Doe jij dat niet dan? Dat is zo irritant als fietsers dat niet doen. Zie je ze opeens hup naar rechts of links gaan zonder waarschuwing.quote:
Dat heb ik altijd met mensen die geen geld hebben.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind meerdere briefjes van 50 juist meer verdacht, alsof je probeert niet verdacht over te komen
Hahaha reversed psychology....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind meerdere briefjes van 50 juist meer verdacht, alsof je probeert niet verdacht over te komen
Dat is te pinnen, briefjes van 20 is cokegeld.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik fiets sowieso niet zoveel, maar heb geloof ik nog nooit mijn arm uitgestoken op de fiets.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan? Dat is zo irritant als fietsers dat niet doen. Zie je ze opeens hup naar rechts of links gaan zonder waarschuwing.
Koos mag dat zo'n metingquote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
lol, die meting klopte niet.. hij liet al veel eerder gas los.
Ik vind dit soort metingen al erg dubieus.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
lol, die meting klopte niet.. hij liet al veel eerder gas los.
ultra hd!quote:
als ik mijn lenzen in doe dan is het ook hdquote:
Als ik lenzen indoe dan zie ik alles supergoed!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ik mijn lenzen in doe dan is het ook hd
dat sowiesoquote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind dit soort metingen al erg dubieus.
Gewoon Haags.quote:
dat noemen we wishfull thinkingquote:
Dit is laatst ook al eens geweest..quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Damn it, had ik mijn diploma gewoon kunnen kopen?
Ik kan nog wel een dakdek diploma voor je regelen mocht je ooit willen omscholen...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Damn it, had ik mijn diploma gewoon kunnen kopen?
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Middelbare school diploma moeten kopen.
veel geld betalen voor een diploma om een kutbaan te moeten krijgenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een dakdek diploma voor je regelen mocht je ooit willen omscholen...
Aha, dat zou wel lekker staan op m'n CV. Master Nederlandse literatuur en een dakdeksiploma.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een dakdek diploma voor je regelen mocht je ooit willen omscholen...
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Hij heeft haast, hij hijgt zelfs als hij autorijdt
Daarom zat zijn vorige auto ook in de kreukelsquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
dat hij geen 100 kilo weegquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Van Nelle zware shag, dat moet!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Mag dat Koosquote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
in een drukke stad steeds naar de camera kijken..
dat dit kan in nederland
Alberto heeft een telefoon in zijn hand dat mag heul nietquote:
gelulquote:
Plus door rood oooow Alberto!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef TheKC het volgende:
Telefoon vasthouden tijdens het rijden: 220 euro
Dat weet ik maar al te goedquote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alberto heeft een telefoon in zijn hand dat mag heul niet
Gekocht van een handelaar bij zijn undercover actiequote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]Dat moet haast wel ja, zoals hij rijdt.
http://www.myspace.com/595077445quote:
Kunnen we geen meeting houden bij de massage chineesquote:
Met waterval!quote:
Dit ja. Hij heeft zelfs Hyves.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/595077445
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Handig gekozen Alberto.
Reclame komt standaard voor de confrontatie, vandaar :pquote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
wat? het programma is pas 7 minuten bezig
Paspoort ingenomenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
waarom neemt de chinees dan niet ontslag?
Paspoort ingepikt en doekoe moeten betalen aan uitbuiter.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
waarom neemt de chinees dan niet ontslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |