neee is voor meidunquote:
JA IK WEET NIET.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
OOH SHIT NU HEB IK HET AL GEKOCHT![]()
WAAROM STOND DAT ER NIET BIJ
altijd handig ja, ik zeg het in de slowchat want ik durf het niet in het echt tegen Tax te zeggenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd handig ja, ik zeg het in de slowchat want ik durf het niet in het echt tegen Tax te zeggen
och armequote:Op zondag 3 maart 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd handig ja, ik zeg het in de slowchat want ik durf het niet in het echt tegen Tax te zeggen
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan leren voor een tentamen die ik vrijdag heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
soort vanik probeerde te gaan leren
ik heb dinsdag anw SEquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan leren voor een tentamen die ik vrijdag heb.
vond het wel een leuke grap
Soort zoekt soort toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe eng hij is
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb dinsdag anw SEmja. Weer ziek en zulks. Dus ik kan me niet concentreren en ik ben zielig en alles
Anwquote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb dinsdag anw SEmja. Weer ziek en zulks. Dus ik kan me niet concentreren en ik ben zielig en alles
dankjequote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof veel plezier met je feestje
Nee? Tenminste hier niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]examens voor ANW?
ANW is toch een beetje werkstukken en presentaties?
Oh oké. Dus jij bent een schatje en zo?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee tegenpolen trekken elkaar aan toch
Nee want maatschappijleer is leuk met NG.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Anw
Pesthekel had ik aan dat vakEM profiel krijg ik nog die onzin
Klopt ik ben de normale van de 2quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee tegenpolen trekken elkaar aan toch
ik ben het schatje jaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh oké. Dus jij bent een schatje en zo?
[..]
Nee want maatschappijleer is leuk met NG.
Maatschappijleer valt in hetzelfde straatjequote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Oh wij moesten over steeds een ander onderwerp vragen beantwoorden door middel van een presentatie of werkstukquote:Op zondag 3 maart 2013 17:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Powerpoints met lesstof doornemen en af en toe dus een SE maken.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh wij moesten over steeds een ander onderwerp vragen beantwoorden door middel van een presentatie of werkstuk
Nee, maar nu welquote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aldo.jij bent hier lang niet geweest
ik eet het vanavondquote:
Ik heb vrijdag ANW SE hi5quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]examens voor ANW?
ANW is toch een beetje werkstukken en presentaties?
Maatschappijleerquote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
hoe bedoel jequote:
Wij hebben gewoon een boek en dan 100 pagina's stof over zwaartekracht en het Copernicaanse model en dan aan het einde relativiteit enzo en iedereen moet het maar allemaal begrijpenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh wij moesten over steeds een ander onderwerp vragen beantwoorden door middel van een presentatie of werkstuk
laat hem maar voor 1 iemand extra halenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je
mijn vader haalt meestal net genoeg
Geenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, welk boek gebruiken jullie?
Haal je eigen etenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
laat hem maar voor 1 iemand extra halen![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.mediahomeshop.nl/VARTA-9370-125
Dit 2 keer besteld
Prijsfoutje hehe, op een andere site 84 euro
huh?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit 2 keer besteld
ooh het is maar ¤6,80quote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit 2 keer besteld
Nou dan kan je toch gewoon patat/friet halenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon op mezelf![]()
School Se's__!!
friet hebben ze hier nietquote:Op zondag 3 maart 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan kan je toch gewoon patat/friet halen
waar ben je danquote:
nicequote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit 2 keer besteld
Daar hebben ze dat toch echt welquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hier alleen patat
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hier alleen patat
Hier een minuut of 5 vandaan. Heb een full English breakfast genomenquote:
quote:
Ja, wat?quote:
Lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 18:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier een minuut of 5 vandaan. Heb een full English breakfast genomen![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja om 20:00.
Ik weet het wachtwoord niet meer van AnimeFan
wat heb je gegeten?quote:
Asperges met 1 of ander sausje, aardappelgratin (met kaas en room ofzo in de oven) en een heeerlijke eendenborstfilet met een sinaasappel-honingsausjequote:
Jij woont zeker niet op jezelf?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Asperges met 1 of ander sausje, aardappelgratin (met kaas en room ofzo in de oven) en een heeerlijke eendenborstfilet met een sinaasappel-honingsausje
Nope, nog niet. En geloof het of niet, mijn 15-jarige broertje heeft het voor elkaar gekregenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, nog niet. En geloof het of niet, mijn 15-jarige broertje heeft het voor elkaar gekregen
bazen broertjequote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, nog niet. En geloof het of niet, mijn 15-jarige broertje heeft het voor elkaar gekregen
ik lust alleen die gratinquote:Op zondag 3 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Asperges met 1 of ander sausje, aardappelgratin (met kaas en room ofzo in de oven) en een heeerlijke eendenborstfilet met een sinaasappel-honingsausje
Ik eet altijd normaal?quote:
Mijn moeder hield nog wel overzicht hoorquote:
Die was dan ook echt heel lekkerquote:
Je moeder kookte dusquote:Op zondag 3 maart 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder hield nog wel overzicht hoor
[..]
Die was dan ook echt heel lekker
Haha nee hoorquote:
Eetze en veel plezierquote:
Ah ja nu mag ik alles weer. Sinds een paar maanden alweerquote:
hoezo?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie van jullie heeft op mijn tumblr gereageerd?
okquote:Op zondag 3 maart 2013 18:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja nu mag ik alles weer. Sinds een paar maanden alweer
Neequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik krijg dit in mijn inbox:
OMG you are so hawttt
And that's how you are not getting laidquote:Op zondag 3 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heb dit teruggestuurd
Wow thank you! I don’t know who you are, but you too are beautiful!
Just kidding, you’re ugly as hell
Ben ik een expert in jaquote:Op zondag 3 maart 2013 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
And that's how you are not getting laid
Altijd aardig reageren, totdat je kan beoordelen op pica, dan kan je besluiten om te dumpen of verder te gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heb dit teruggestuurd
Wow thank you! I don’t know who you are, but you too are beautiful!
Just kidding, you’re ugly as hell
Ik nietquote:Op zondag 3 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie van jullie heeft op mijn tumblr gereageerd?
Ik heb dit er maar achteraan gepleurd:quote:Op zondag 3 maart 2013 18:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Altijd aardig reageren, totdat je kan beoordelen op pica, dan kan je besluiten om te dumpen of verder te gaan
Ik ben het nietquote:Op zondag 3 maart 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dit er maar achteraan gepleurd:
Update: Just kidding (again), you are beautiful! (well actually I don’t know who you are so I can’t really tell if you are beautiful, but you probably are)
Volgens mij is het trouwens een van jullie
quote:
ik heb geen tumblrquote:Op zondag 3 maart 2013 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dit er maar achteraan gepleurd:
Update: Just kidding (again), you are beautiful! (well actually I don’t know who you are so I can’t really tell if you are beautiful, but you probably are)
Volgens mij is het trouwens een van jullie
Same! Ook geen enkele behoefte aanquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Anonymous asked: Your blog is so amazing.
Anonymous asked: are you single?
Anonymous asked: you're cutee
Anonymous asked: You should really post more pictures of your beautiful face
Anonymous asked: you are so perfect. i would seriously marry you.
Anonymous asked: you are gorgeous
altijd maar anonymous
quote:
Ze hebben te weinig interesse in je om het niet anoniem te doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
altijd maar anonymous
Ze pesten mequote:Op zondag 3 maart 2013 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig interesse in je om het niet anoniem te doen.
Bij jou ook al jaquote:Op zondag 3 maart 2013 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
altijd maar anonymous
Aaaaand it's gonequote:Op zondag 3 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit 2 keer besteld
wat?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kut LB ik wist wel dat jij het was
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHA goeie man ok omgekeerd is ko HAHAHAHAHA
hihaho
Ok, hmm.. hoeveel tijd heb je nog?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
hey krabs, ik heb al 2/5 opdrachten af
tot dinsdagochtend 8.00quote:Op zondag 3 maart 2013 18:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok, hmm.. hoeveel tijd heb je nog?
En was het bonus?
ja zo lief ben ik ditdatquote:Op zondag 3 maart 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, omdat jullie zo close deden
door de jaren heen raak je er wel aan gewend johquote:Op zondag 3 maart 2013 18:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, omdat jullie zo close deden
nee 1 en 3 geloof ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je de eerste twee opdrachten nu?
Wat heb jij bij 3 gedaan?quote:
Ja maar dat gaat toch niet gebeuren. Misschien dat ik straks een uurtje ga mediterenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan moet je vroeg naar bedje toe
werkt dat echt mediteren?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch niet gebeuren. Misschien dat ik straks een uurtje ga mediteren
Medicatiequote:Op zondag 3 maart 2013 19:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je had vannacht wel wat meditatie nodig
Nou ja, elke dag danquote:Op zondag 3 maart 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zelden staat in jouw woordenboek als elke dag?
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Net staande gehouden door de wouten
Ben toch wel aangeschoten
Politieauto rijdt op mij af
Ik: Ik denk dat ze mij moeten hebben *stopt*
Ik: uhh, wil je wat vragen of ehh??
Agent: Ik mis iets aan de voorkant
Ik: (besef me dat ik geen voorlicht heb) uhhh ja uhhh ik ook
Agent: Das geen tactisch antwoord he
Ik: uhh nee uhhh
Agent: Ga lopen dan
Ik: ok
Geen bon
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed zo. Anders had je ze op hun bek moeten slaan
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
De politie maakt me agressief ja. Ik haat die mongolen in NL![]()
Laat ze godverdomme echte criminelen oppakken. Mensen worden halfdood geschopt en ze zien niets maar als je licht mist op je fiets gaan ze stoer doen
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
Kut politie die ondertussen een melding van verkrachting negeertquote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De politie had gelijk, kutfietsers zonder licht
Heb jij daar een melding van gemaakt dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kut politie die ondertussen een melding van verkrachting negeert
Ik kreeg geen bonquote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij daar een melding van gemaakt dan?
Als ze toevallig langsrijden en je hebt geen licht ben je de lul en gelijk hebben ze.
Jankende fietsers zonder licht als ze bijna aangereden worden omdat ze niet te zien zijn
Het is maar goed dat we elkaar zo in evenwicht houden. Ik kijk van grote hoogte neer op de politiequote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij daar een melding van gemaakt dan?
Als ze toevallig langsrijden en je hebt geen licht ben je de lul en gelijk hebben ze.
Jankende fietsers zonder licht als ze bijna aangereden worden omdat ze niet te zien zijn
Fijn voor je maar die politie had gewoon gelijk, fietsers zonder licht zijn fucking hinderlijkquote:
Weet ikquote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fijn voor je maar die politie had gewoon gelijk, fietsers zonder licht zijn fucking hinderlijk
Wat een helden zijn het tochquote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fijn voor je maar die politie had gewoon gelijk, fietsers zonder licht zijn fucking hinderlijk
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je hem weer met zijn snuiven
HAHAHAquote:
en als je straks onder een auto ligt is het huilenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een helden zijn het toch
Waarom weet de politie nooit echte criminelen op te pakken? Een groep mensen schopt hier en daar iemand half dood en laat het slachtoffer bewusteloos achter en de politie is nooit ergens te bekennen. Ik kan zo legio voorbeelden geven van onze helden maar heb daar geen zin in
Dat zal niet snel gebeuren. Ik rij immers zelf autoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en als je straks onder een auto ligt is het huilen![]()
Maar je weet maar nooit met al die vrouwen op de weg tegenwoordigquote:Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren. Ik rij immers zelf auto
Don't even go therequote:Op zondag 3 maart 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar je weet maar nooit met al die vrouwen op de weg tegenwoordig
als iemand anders onder je auto ligt, nog veel ergerquote:Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren. Ik rij immers zelf auto
Ik let opquote:Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als iemand anders onder je auto ligt, nog veel erger
jij jaquote:
Ik ben bijna het dubbelequote:
Terechten post.quote:
Smerige furryquote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jij ja
Je bent gewoon jaloers op mij khajit die in een keer elder dragons kan killen
Dat denk je jongenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben bijna het dubbele
Ik maak je kapot op skyrim met je vieze magic thalmor
Hoe maak jij de opdracht danquote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEIN ik weet niet hoe ik die op mijn pc krijg
Ik kan die file kopieren naar mijn home directory in putty. Als je mij kunt vertellen hoe ik daarvandaan een file naar mn pc opsla kan ik het sturenquote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moest lachen
En toch ben je gvd jaloers met je racistische Nord account:
'Skyrim belongs to the Nords? Skyrim belongs to anyone but the haters'
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bitch please ik ben een imperial
Voorovergebukte watjes zijn het.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bitch please ik ben een imperial
Ja watjes die Winterhold plunderde en de rivieren rood lieten kleuren met het bloed van de Stormcloaks totdat Winterhold niets meer was dan het huis van honderden brandende stapels lijken en de straten bezaaid waren met afgehakte ledematen gvdquote:
Mond houden jij.quote:
Ik stop 'm in je mond.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
Buiten de randstad zijn mensen niet te verstaan
Randstad en Gelderland*quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
Buiten de randstad zijn mensen niet te verstaan
Heb je Filezilla of WinSCP?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan die file kopieren naar mijn home directory in putty. Als je mij kunt vertellen hoe ik daarvandaan een file naar mn pc opsla kan ik het sturen
Ja dat probeer ik maar het wil nog niet lukken met filezilla. Failure I iz itquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je Filezilla of WinSCP?
Inloggen (SFTP) op die pc in plaats van via Putty?
Dat wil ik in meegaan met de uitzondering daarbij van de achterhoekquote:
Ik versta de achterhoek ook niet tbhquote:Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ik in meegaan met de uitzondering daarbij van de achterhoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |