Nou ja, elke dag danquote:Op zondag 3 maart 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zelden staat in jouw woordenboek als elke dag?
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Net staande gehouden door de wouten
Ben toch wel aangeschoten
Politieauto rijdt op mij af
Ik: Ik denk dat ze mij moeten hebben *stopt*
Ik: uhh, wil je wat vragen of ehh??
Agent: Ik mis iets aan de voorkant
Ik: (besef me dat ik geen voorlicht heb) uhhh ja uhhh ik ook
Agent: Das geen tactisch antwoord he
Ik: uhh nee uhhh
Agent: Ga lopen dan
Ik: ok
Geen bon
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed zo. Anders had je ze op hun bek moeten slaan
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
De politie maakt me agressief ja. Ik haat die mongolen in NL![]()
Laat ze godverdomme echte criminelen oppakken. Mensen worden halfdood geschopt en ze zien niets maar als je licht mist op je fiets gaan ze stoer doen
quote:Op zondag 3 maart 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met ze smerige kut dreigementen. Homo. Zo'n loser die op school vroeger elke dag werd gepest en nu meent dat hij macht uitstraalt. Hij zou eens flink genomen moeten worden
Kut politie die ondertussen een melding van verkrachting negeertquote:Op zondag 3 maart 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De politie had gelijk, kutfietsers zonder licht
Heb jij daar een melding van gemaakt dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kut politie die ondertussen een melding van verkrachting negeert
Ik kreeg geen bonquote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij daar een melding van gemaakt dan?
Als ze toevallig langsrijden en je hebt geen licht ben je de lul en gelijk hebben ze.
Jankende fietsers zonder licht als ze bijna aangereden worden omdat ze niet te zien zijn
Het is maar goed dat we elkaar zo in evenwicht houden. Ik kijk van grote hoogte neer op de politiequote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb jij daar een melding van gemaakt dan?
Als ze toevallig langsrijden en je hebt geen licht ben je de lul en gelijk hebben ze.
Jankende fietsers zonder licht als ze bijna aangereden worden omdat ze niet te zien zijn
Fijn voor je maar die politie had gewoon gelijk, fietsers zonder licht zijn fucking hinderlijkquote:
Weet ikquote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fijn voor je maar die politie had gewoon gelijk, fietsers zonder licht zijn fucking hinderlijk
Wat een helden zijn het tochquote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fijn voor je maar die politie had gewoon gelijk, fietsers zonder licht zijn fucking hinderlijk
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je hem weer met zijn snuiven
HAHAHAquote:
en als je straks onder een auto ligt is het huilenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een helden zijn het toch
Waarom weet de politie nooit echte criminelen op te pakken? Een groep mensen schopt hier en daar iemand half dood en laat het slachtoffer bewusteloos achter en de politie is nooit ergens te bekennen. Ik kan zo legio voorbeelden geven van onze helden maar heb daar geen zin in
Dat zal niet snel gebeuren. Ik rij immers zelf autoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en als je straks onder een auto ligt is het huilen![]()
Maar je weet maar nooit met al die vrouwen op de weg tegenwoordigquote:Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren. Ik rij immers zelf auto
Don't even go therequote:Op zondag 3 maart 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar je weet maar nooit met al die vrouwen op de weg tegenwoordig
als iemand anders onder je auto ligt, nog veel ergerquote:Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren. Ik rij immers zelf auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |