Ik zou vandaag gaan leren voor een tentamen die ik vrijdag heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
soort vanik probeerde te gaan leren
ik heb dinsdag anw SEquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gaan leren voor een tentamen die ik vrijdag heb.
vond het wel een leuke grap
Soort zoekt soort toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe eng hij is
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb dinsdag anw SEmja. Weer ziek en zulks. Dus ik kan me niet concentreren en ik ben zielig en alles
Anwquote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb dinsdag anw SEmja. Weer ziek en zulks. Dus ik kan me niet concentreren en ik ben zielig en alles
dankjequote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof veel plezier met je feestje
Nee? Tenminste hier niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]examens voor ANW?
ANW is toch een beetje werkstukken en presentaties?
Oh oké. Dus jij bent een schatje en zo?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee tegenpolen trekken elkaar aan toch
Nee want maatschappijleer is leuk met NG.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Anw
Pesthekel had ik aan dat vakEM profiel krijg ik nog die onzin
Klopt ik ben de normale van de 2quote:Op zondag 3 maart 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee tegenpolen trekken elkaar aan toch
ik ben het schatje jaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh oké. Dus jij bent een schatje en zo?
[..]
Nee want maatschappijleer is leuk met NG.
Maatschappijleer valt in hetzelfde straatjequote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh oké. Dus jij bent een schatje en zo?
[..]
Nee want maatschappijleer is leuk met NG.
Oh wij moesten over steeds een ander onderwerp vragen beantwoorden door middel van een presentatie of werkstukquote:Op zondag 3 maart 2013 17:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Powerpoints met lesstof doornemen en af en toe dus een SE maken.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh wij moesten over steeds een ander onderwerp vragen beantwoorden door middel van een presentatie of werkstuk
Nee, maar nu welquote:Op zondag 3 maart 2013 17:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aldo.jij bent hier lang niet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |