SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Ballsofsteel het volgende:
Yo wat een leuk topic![]()
Zal me even voorstellen, ik ben BoS en ik rijd op een Aprilia AF1 SintesiLeuk ding, net een motorSPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha thanks, dat denken er wel meer.quote:
denk dat t de originele ook nog isquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef Geelman het volgende:
Da's niet de nieuwste meer...
Smeer je nieuwe uitlaat in met olie, ander zit 'ie zo weer onder de roest!
Is redelijk dood. Jongeren hebben tegenwoordig liever een iPhone dan een mooie scooter. Daarnaast kost het gewoon veel geld. En je haalt je bromfietscertificaat niet zo makkelijk meer als 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef TommyVercetti het volgende:
Nog mensen hier die echt aan scootertuning hebben gedaan? Alweer ruim 5 jaar geleden voor mij, maar... goede oude tijd![]()
Hele dag met vrienden in de garage, of internet afstruinen op scooter-freaks of het scooterforum, projecten aanmaken, naar scootermeetings gaanBij elkaar langskomen als je weer eens iets nieuws had, alle zuurverdiende spaarcentjes erin
![]()
Heel af en toe ga ik eens terug naar die scootersites waar ik toen op zat, maar ik heb een beetje het idee dat de hele tuning ''scene'' een beetje dood is.. Ligt dit aan mij, of is het een beetje aan het verdwijnen allemaal?
ik heb ook pas op mn 24ste mn rijbewijs gehaaltquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is redelijk dood. Jongeren hebben tegenwoordig liever een iPhone dan een mooie scooter. Daarnaast kost het gewoon veel geld. En je haalt je bromfietscertificaat niet zo makkelijk meer als 6 jaar geleden.
Hmm jammer is dat. Kan me nog goed de sensatie herinneren van die scooter ''meetings''.. Met een vrachtwagen vol scooters die absoluut te illegaal waren voor op de openbare weg helemaal naar Zeeland rijden om daar andere ''bekende'' scooters van het internet te zien... En als je dan een moderator van het scooterforum zag lopen voelde het net alsof je een beroemdheid zagquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is redelijk dood. Jongeren hebben tegenwoordig liever een iPhone dan een mooie scooter. Daarnaast kost het gewoon veel geld. En je haalt je bromfietscertificaat niet zo makkelijk meer als 6 jaar geleden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef Ballsofsteel het volgende:
Yo wat een leuk topic![]()
Zal me even voorstellen, ik ben BoS en ik rijd op een Aprilia AF1 SintesiDie stond te koop toch? Ik heb die foto gezien.SPOILER: plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
ja klopt, ik wil (alweer) wat anders...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:02 schreef Blester het volgende:
[..]
Die stond te koop toch? Ik heb die foto gezien.
hier veel chinese zooiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:39 schreef Geelman het volgende:
Iedereen reed zo'n beetje een Aerox met minimaal een Yasuni R! En de eeuwige strijd tussen Piaggio en Minarelli!![]()
Nu rijden de meeste jongeren een standaard Zip, de rijken misschien een Vespa of zo.
fietscomputer monterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:14 schreef Geelman het volgende:
Ik wacht nog op een nieuwe aandrijving voor m'n kilometerteller...
neequote:
Nee joh.quote:
jaquote:
Mijn Neos loopt 80-85 echt kilometers. Ik heb er op dit moment bijvoorbeeld een gianelli reverse onder zitten met een normale 50CC cilinder (niet de originele in ieder geval), als ik gewoon de standaard eronder zou doen (die heb ik nog liggen) gaat hij weer prima 50-55 KM.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef spekbek het volgende:
leuk toppic!
even een vraagje. TS heeft een yamaha neo's. En deze loopt zo'n 70. Nu is dat wel heel leuk maar ik wil hem weer netjes 45 laten lopen. Ben echt een noob op dit gebied... Maar is dit mogenlijk?
okeoke, en stel hij loopt 80 en ik kom een rollenbank tegen, wat ben ik dan kwijt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Mijn Neos loopt 80-85 echt kilometers. Ik heb er op dit moment bijvoorbeeld een gianelli reverse onder zitten met een normale 50CC cilinder (niet de originele in ieder geval), als ik gewoon de standaard eronder zou doen (die heb ik nog liggen) gaat hij weer prima 50-55 KM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |